Kylläpäs tuli Taffelilta surkea hyvitys...

Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja moa:
no eihän niillä ois tarvinnu lähettää kuin 1 tuotteesta hyvitys, sinä saat ny yhen ylimääräisen. Olisit tyytyväinen! Ihme valittaja...
Sähän sen sanoit
:saint:

Yleensä on kyllä tapana huomioida se vaivannäkökin
No juu ja on se nyt muutenkin kun asiakas ostaa vaikka jotain mitä tekee tosi kovasti mieli.. kotona huomaa ettei sitä jostain syystä voikkaan syödä.. Kyllä siitä on korvaus saatava. Muutenhan valmistajat vois valmistaa jne ruoat ym.ihan miten lystää. Asiakas on tyytyväinen jos kymmenennellä kerralla tärppää?
 
Me ostettiin Santa Marian tortilloja, sellainen 8 kpl paketti. Suojakaasut oli ok ja pussi tiukasti kiinni, se pahvinen lautanen oli alimmaisena ettei edes voinut nähdä niitä lettuja paitsi sivusta. Tultiin himaan ja alettiin kokkaamaan kaikki lisukkeet yms., avattiin paketti ja letut homeessa. Soitettiin seuraavana päivänä yhtiölle ja viikon kuluttua tuli ihan mehevä setti Santa Maria kamaa. Kaksi pussia EI homeisia lettuja, silloin uusia Santa Marian jotain hot-sarjan dippi mixejä ja jauheliha- ja kanamaustepusseja. Yhteensä taisi olla kymmenen tuotetta.

Mä valitin kerran Jacky makupalasta, koostumus oli ihan erilaista kuin normaalisti, jauhoista, kovaa ja suolaista. Annoin palautteen netissä missä oli päiväysleimaus ja purkin pohjassa ollut painoleima. Viikon päästä tuli postissa pahoittelukirje ja Ekströmsin (sama tuotantofirma) pussikiisseleitä, vaniljaa ja vadelmaa. Reilu korvaus mielestäni.

Oli jonkun aikaa markkinoilla punaista L & M, joissa filtterit irti. Lähetettiin soiton jälkeen Philip Morrisille pari viallista tupakkaa ja yhteystiedot. Meni vissiin viisi päivää niin tuli postissa kolme 30 kpl askia samaa tupakkaa ja suuri pahoittelukirje. Toisaalta, joku tupakkayhtiökin taatusti haluaa pitää asiakkaansa.

Mies oli amisvuosina valittanut automaatista ostamastaan Pepsistä missä ei ollut lainkaan hiilihappoa. Parin päivän kuluttua oli tilille pamahtanut hyvitystä 40 silloista markkaa ja limppa maksoi päälle vitosen. Hyvä diili :)
 
äiti
voitelin kavlin voileipäpikkelsillä kevät juhlien suuret määrät leipiä. laitoin muut päälliset ja maistoin. pilalla. soitin jahyvitys iso pahvisalkku tuotteita. huonoa se että tuli kokeiltua sit uusiakin ja valkosipulilehdyke leipä on tajuttomaan hyvää.nyt sitä sit pitää välillä ostaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkähänlaista hyvitystä VALIOLTA voisi odottaa? Meillä 2dl hyla-maitotetrassa oli joku outo 1cm kokoinen valkoinen paperin/muovin tms palanen ja oli vielä 2v joka sitä joi, onneksi ei mennyt kurkkuun. Lähetin vikko sitten tuon palasen sinne nähäväksi, vielä ei ole mitään kuulunut.
valiosta en tiedä, mutta Arlalta (siis voisin kuvitella että hyvitykset voisivat pyöriä samanlaisissa summissa...) tuli kun valitin vuotavista maitotölkeistä 12e ostolappu mihin tahansa liikkeeseen. ja sillä 12 egellä sai ostaa mitä tahansa arlan tuotteita.
-se oli oikein mieluisa hyvitys-
Mä sain valiolta 4euron hyvityksen homeisesta jogurtista.
 
Meilläkin Liberon vaipat teki ihottumaa tytölle kun hän oli pienenpi ja soitin sinne ja pyysivät lähettämään 2 vaippaa sinne tutkimuksiin...ei menny kuin jotain 2 viikkoo kun tuli jo postia takaisin että siellä oli ollut jotain liikaa(imurakeita tai jotain sinne päin) ja liian ylhäällä, josta se ärsytys sitten tuli ja sain 4kpl niitä "puolikkaita"paketteja vaippoa 2kpl 7-11kg ja 2kpl 10-14kg, housua ja teippiä..musta reilu korvaus kyllä...haluaa ainakin libero pitää asiakkaansa :D
 
Minä halkaisin kerran yhden Vaasan&Vaasan juustosämpylän ja siinä oli välissä hämähäkki. Soitin siihen kuluttajapalveluun ja laitoin hämiksen menemään. Saatiin sellanen lahjakortti, jossa oli määritetty neljä tuotetta jotka sillä sai. Kerran Valion edamjuusto oli pohjasta ihan homeessa, saatiin 12e lahjakortti. Ne kai suhteuttaa siihen tuotteen hintaa sen korvauksen suuruuden.
 
mammamia
mä olen kanssa saanut liberolta ton 6 paketin setin kovettuneista vaipoista 2 kertaa. valiolta sain lahjakortin 5 pakkaan jätskiä kun tiikerijätskissä ei ollu rantuja, vaan oli pelkkää vanilijaa. pandalta sain 12 (!!) pussia suklaasydämiä kun ostamassani pussissa oli sekasin vaikka mitä ehjää ja rikkinäistä karkkia. fazerilta tuli 4 boxia erilaisia konvehteja kun liköörikonvehtiboxissa oli konvehdit säpäleinä.

mut sitä ihmettelen ap:n tapauksessa et kuin ne 3 pussia on niin tarkoin pysynyt tiukassa nipussa et edes kärryyn taikka hihnallekkaan ei ole päässyt nippu leviämään....... sipsipussithan on semmosia pulleita liukkaita....
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Anoppi sai peräti 7?:n lahjakortin valiolta kun valion mustikka jugurtista löytyi TOUKKA!!! Postimaksut lähettää se mato valiolle oli 3 euroo ja jugurtti jotain reilu euron.. tai mitä ne nyt maksaa, eli ei juuri hääppönen korvaus.
No mutta eihän noissa tarvii kuluttajan postimaksuja maksaa, vaan postilla on lista sopimuslähetyksistä.
Itse asina otan ko. firmasta etukäteen selvää palautuskäytännön ja kerron mikä on pielessä. Silloin aina myös sanotaan että laita sopimuslähetyksenä tulemaan.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkähänlaista hyvitystä VALIOLTA voisi odottaa? Meillä 2dl hyla-maitotetrassa oli joku outo 1cm kokoinen valkoinen paperin/muovin tms palanen ja oli vielä 2v joka sitä joi, onneksi ei mennyt kurkkuun. Lähetin vikko sitten tuon palasen sinne nähäväksi, vielä ei ole mitään kuulunut.
Valitettiin vuotavista maitopurkeista. Ne oli tosi huonosti kiinni, sen näki ja tuns avatessa. Oli valuttanu maitoo joka paikkaan kaupasta kotiin ja jääkaappiikin.
Saatiin 9e lahjakortti millä sai ostaa mistä tahansa mitä VALION tuotteita tahansa.
Meillä oli kanssa sama juttu, 1.5 litran rasvattomat maidot valutti kaksi eri kertaa, viikon välein. Sain kanssa 9? hyvitystä.
 
Palaverilainen
Alkuperäinen kirjoittaja rovva:
Täytyy tässä kommentoida niille, jotka tässä ketjussa väittävät että ihmiset ahneuksissaan dollarien kiilto silmissään tekevät valituksia, että.... se ei ehkä kuitenkaan ole ihan aina niin....
Mä valitan sen vuoksi, että saan vastinetta omille rahoilleni. En koskaan oleta saavani mitään muuta kuin saman tuotteen. Olen iloinen jos saan jotain lisäksi, mutta tyytyisin vain samaan tuotteeseen.
Ja se toinen syy miksi valitan on se, että tuotteen tekijät saavat kallisarvoista palautetta, jotta he voivat parantaa tuotteensa laatua.
JOkaisessa kirjeessä jonka olen saanut tehtyäni valituksen on valmistaja kiittänyt sitä, että he saavat tietoa, jotta voivat parantaa tuotteensa laatua.
Eli siis kaikki hyötyvät.... (eikä vain dollarin kuvat vilku silmissä.... :headwall: )
Näinpä.
Ja työn puolesta olen ollut palavereissa, joissa käsitellään näitä valituksia.

Ihan oikeasti myös tai oikeastaan varsinkin negatiivinen palaute on erittäin tärkeätä. Siitähän voi vain parantaa :)




 
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Meilläkin Liberon vaipat teki ihottumaa tytölle kun hän oli pienenpi ja soitin sinne ja pyysivät lähettämään 2 vaippaa sinne tutkimuksiin...ei menny kuin jotain 2 viikkoo kun tuli jo postia takaisin että siellä oli ollut jotain liikaa(imurakeita tai jotain sinne päin) ja liian ylhäällä, josta se ärsytys sitten tuli ja sain 4kpl niitä "puolikkaita"paketteja vaippoa 2kpl 7-11kg ja 2kpl 10-14kg, housua ja teippiä..musta reilu korvaus kyllä...haluaa ainakin libero pitää asiakkaansa :D
Ei kyllä halua libero pitää asiakkaitaan.. mä valitin kun meilläkin tuli yhtäkkiä muksulle liberon vaipoista ihottumaa.. sanottiin, että "varmaan johtuu jostain ruuasta, meidän vaipoissa ei ole mitään vikaa kun ei niissä käytetä hajusteita ym."
 

Yhteistyössä