Kylläpäs tuli Taffelilta surkea hyvitys...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
miksi sä sit ostit sen pussin? tommosen painoeron luulis huomanneen jo kaupassa.
Luitko sä yhtään enempää,tossa yläpuolellahan se lukee,kolme pussia kerralla hyllystä,kolme pussia kerralla kassahihnalle...
 
Mie
Noi hyvitykset on nykyään ihan paskoja, koska ihmiset tehtailee niitä valituksia urakalla ja oikein ettii kaupoista ostokuponkien kuva silmissä viallisia tuotteita.

Ennen sai jonkun hyvityskupongin kun suunnilleen valitti pahaa mieltään tehtaalle, nykyään ei saa yhtään mitään kun netti on täynnä jotain "minne valittamalla saa parhaat hyvityslahjat"-keskusteluja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
mä lähetin yhden liberon vaipan ja sieltä tuli yks vaippapaketti + yks näyte vaippa =)
ja minun mielestä ihan hyvä hyvitys ap:lle tuli :)
Mulle kelpais kyllä tommonen hyvitys vallan mainiosti! :) Mä lähetin kaks vaippaa. Osa niistä paketin vaipoista oli ihan käyttökuntosia, joten olisin tosi tyytyväinen jos sieltä uus paketti tulis tilalle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
miksi sä sit ostit sen pussin? tommosen painoeron luulis huomanneen jo kaupassa.
Luitko sä yhtään enempää,tossa yläpuolellahan se lukee,kolme pussia kerralla hyllystä,kolme pussia kerralla kassahihnalle...
Mä taidan sekottaa, mutta joku kerran kertoi täällä, että oli tarkoituksella ottanut sen vajaan mukaan. Luulin koko tämän ketjun ajan, että se olit sinä :ashamed:
Mitenhän se toinen on saanut palautusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
mä lähetin yhden liberon vaipan ja sieltä tuli yks vaippapaketti + yks näyte vaippa =)
ja minun mielestä ihan hyvä hyvitys ap:lle tuli :)
Mulle kelpais kyllä tommonen hyvitys vallan mainiosti! :) Mä lähetin kaks vaippaa. Osa niistä paketin vaipoista oli ihan käyttökuntosia, joten olisin tosi tyytyväinen jos sieltä uus paketti tulis tilalle.
Mä lähetin kolme vaippaa ja sain pikkupaketin tilalle
:wave:

Liberolla homma toimii. JOs ei olisi toiminut niin olisin vaihtanut merkkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Ihan hyvä korvaus.

Mä laitoin kirjeen Taffelille reilu vuosi sitten kun koko pussillinen sipsejä oli yli suolattuja niin ettei niitä pystynyt syömään.
Meille tuli paketti postissa ja siellä sisällä oli Taffelin kolme sipsipussia kolme dippi pussia.
Meille on kanssa tullut tämä.

 
ärsyttää
minuakin. Tämäkin palsta on tasaisin väliajoin täynnä keskusteluja siitä miten ison korvauksen on saanut. Hakemalla haetaan syytä valittaa että saisi jotain ilmaiseksi. Joku oli valittanut siitäkin kun sipsien joukossa oli vihertää sipsi. On ollut meilläkin monta kertaa, niin että on jo tajunnut että niitä vaan on siellä joukossa, mutta eiköhän joku neropatti jaksa valittaa siitäkin dollarin kiilto silmissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
mä lähetin yhden liberon vaipan ja sieltä tuli yks vaippapaketti + yks näyte vaippa =)
ja minun mielestä ihan hyvä hyvitys ap:lle tuli :)
Mulle kelpais kyllä tommonen hyvitys vallan mainiosti! :) Mä lähetin kaks vaippaa. Osa niistä paketin vaipoista oli ihan käyttökuntosia, joten olisin tosi tyytyväinen jos sieltä uus paketti tulis tilalle.
Mä lähetin kolme vaippaa ja sain pikkupaketin tilalle
:wave:

Liberolla homma toimii. JOs ei olisi toiminut niin olisin vaihtanut merkkiä.
me lähetimme vain yhden vaikka paketissa oli 4 viallista. helpostikuoreen ei mennyt kuin yksi :ashamed:
 
Minä täällä vaan huutelen
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
Mä valitin kanssa joskus keväällä, kun poika sai ihottumaa, tai en valittanu vaan kysyin, että mistä johtuu, kun ei aiemmin ollu samoista vaipoista tullu. LÄhetin sitten niille niitä vaippoja ja tutkivat ja sain kyllä mielestäni hyvän korvauksen. Sain niitä pieniä paketteja vaippoja 4 vai 5 pussia, oli kahta eri kokoa ja housua ja teippiä lisäksi oli vielä libressejä äidille ja sinkkivoidetta ainulta. Samaa firmaa kun ovat :) Eli ainakin minä sain korvausken niistä ihottumista. Asian hoitaminen kyllä kesti. Vaippojen lähettämisen jälkeen meni varmaan noin pari kuukautta kun paketti tuli postiin. Soitti täti sieltä sillon kun vaipat tulivat perille ja kyseli lisää ihottumasta ym. Pari viikkoa paketin saapumisesta mulle tuli vielä kirje jossa oli mukana hiekkalapio ja siinä vaan ilmoitettiin että on pari viikkoa sitten lähetetty paketti ja varmistettiin että onhan lähetys tullu perille :)
No himputti! Tosi hyvä korvaus! :flower:
Mulla oli noissa vaipoissa valmistus virhe, tai siis liimaus oli niistä pettäny, joten en voinu niitä pojalle laittaa...
Mä lähetin ne vaipat joskus pariviikkoa sitten, mutta näköjään ei vielä tarvi hätäillä vastauksen kanssa, jos siihen kerta parikuukautta menee. :)
Joo niissä mun vaipoissa oli kanssa vikaa. Olivat falskanneet sieltä takaresorin kohdasta ja siksi oli tullu ihottuma. Lähetin kahdeksan vaippaa. Kyseessä oli sellainen säästöpaketti vaippoja, siis semmonen kaks kerroksinen. Olin itekkin yllättynyt tuon korvauksen laajuudesta!
 
Pitäisköhän mun nyt valittaa siitä että meidän sipsipussissa oli sipsi missä oli hirveä karvakasa kiinni? :x Vihreistä sipseistä en menis valittaa, mut tuo karvakasa ällötti mua :x

Mutta eihän siitä tietenkään kannata valittaa.. :whistle: Ja ei tod ole rahankiilto mielessä vaan se että tuotteiden tekijät saavat tietää mitä pistävät eteenpäin myyntiin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
Joskus lähetin kans Liberolle 10 kpl vaippoja ja tulos oli ettei vaipois ollu mitään yli sallittujen määrien. Mut silti saatiin korvaukseks pari pikkupakettia teippivaippoja, pari housuvaippapakettia ja sit noit Libressejä, ja paljo natusanin tuotteita. Mä sit myin ne (olin ostanu 3 säästöpakettia jotka oli sit samaa erää ) kaverille ja sen muksulle ei tullu mitään. Mut siis aikaa otti tosiaan ton melki 2 kk.tta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
miksi sä sit ostit sen pussin? tommosen painoeron luulis huomanneen jo kaupassa.
Luitko sä yhtään enempää,tossa yläpuolellahan se lukee,kolme pussia kerralla hyllystä,kolme pussia kerralla kassahihnalle...
Mä taidan sekottaa, mutta joku kerran kertoi täällä, että oli tarkoituksella ottanut sen vajaan mukaan. Luulin koko tämän ketjun ajan, että se olit sinä :ashamed:
Mitenhän se toinen on saanut palautusta?
Siis joku toinenkin ostnut vajaan pussin?
Taffelin kirjeessä kyllä luki että joskus on jopa lähtenyt tyhjiä pusseja maailmalle
 
Tuut
Ehkä pitäisi vain ajatella, ettei jää miinukselle ja että on tärkeetä, että ne siellä tehtaassa tietää nyt viasta ja tarkastelee asiaa.
Minä olen valittanut leikkeleestä, josta ei irronnut viipaleet toisistaan, väärästä määrästä pihvejä, vetisestä lihasta...aina tullut joku lahjakortti (5-10 ?).
Ja olen myös valittanut Arabian lautasista, lähettivät uudet vaikka vialliset oli jo puolitoista vuotta vanhat. Mutta vika mikä vika. Kaupanpäälle vielä lautasliinat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti? Valitaako ihmiset noinkin pienistä asioista? Jostain muovin palasta maidossa, väärän painoisesta sipsipussista jne.. Ootte te kyllä outoja! Taidatte vain maata päivät kotona kun aikaa on tuollaiseen käyttää!!
Siis oikeesti? Sä ostat tyytyväisenä matoja jugurtissa, juot muovia tai ties mitä maitosi joukossa, maksat täyden hinnan viallisesta tuotteesta?

Kyllä mä muuten teen reklamaation, mikäli kohdalleni osuu viallinen tuote tai palvelu. En suostu maksamaan paskasta, vaan firman pitää hoitaa laadunvalvontansa tai maksaa siitä sitten jälkikäteen vähän enemmän.

Ja kyllä mulla on ihan hyvä työ :whistle:...
 
Minä täällä vaan huutelen
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Siis joku toinenkin ostnut vajaan pussin?
Taffelin kirjeessä kyllä luki että joskus on jopa lähtenyt tyhjiä pusseja maailmalle
Onpas hyvää laaduntarkkailua... Ehkä touhu on liian koneellista nykyään?
 
Täytyy tässä kommentoida niille, jotka tässä ketjussa väittävät että ihmiset ahneuksissaan dollarien kiilto silmissään tekevät valituksia, että.... se ei ehkä kuitenkaan ole ihan aina niin....
Mä valitan sen vuoksi, että saan vastinetta omille rahoilleni. En koskaan oleta saavani mitään muuta kuin saman tuotteen. Olen iloinen jos saan jotain lisäksi, mutta tyytyisin vain samaan tuotteeseen.
Ja se toinen syy miksi valitan on se, että tuotteen tekijät saavat kallisarvoista palautetta, jotta he voivat parantaa tuotteensa laatua.
JOkaisessa kirjeessä jonka olen saanut tehtyäni valituksen on valmistaja kiittänyt sitä, että he saavat tietoa, jotta voivat parantaa tuotteensa laatua.
Eli siis kaikki hyötyvät.... (eikä vain dollarin kuvat vilku silmissä.... :headwall: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Siis joku toinenkin ostnut vajaan pussin?
Taffelin kirjeessä kyllä luki että joskus on jopa lähtenyt tyhjiä pusseja maailmalle
Onpas hyvää laaduntarkkailua... Ehkä touhu on liian koneellista nykyään?
Jokainen pussi kulkee automaattisesti koneen kautta,onhan siellä myös valvojat,mutta kukaan meistä ei ole täydellinen
 
nuusku
Mulle on sattunut eteen aina kaikenlaista ja jonkinlaisen hyvityksen olen aina saanut, mutta mun valituksen pointti EI olekaan siinä, et saisin jotain hienoja hyvityksiä, vaan et vastaavaa ei pääsis tapahtuun uudelleen.

Pakko kuitenkin kertoa mitä liberolta viimeks tuli tai no siis hyvitys oli se sama eli vaippoja, mut mukana oli kirje jossa luki: Pahoittelemme, että vaippamme ovat tuottaneet teille mielipahaa jo neljännen kerran... Juu oon valittanut neljä kertaa liberon vaipoista, kahdella kertaa vaipoista tuli niitä geelihiteitä pihalle vauvan peppuun, yhden kerran teipit irtoili reunoista ja kerran oli sellasia kummallisia taitoskohtia vaipoissa pepunpäällä (painoivat siis vauvan peppuun/alaselkään). Taitaa siis ainakin toiset noista pitää kirjaa siitä kenellekin ja koska lähettävät hyvityksiä.
 
Mary
Minä tein kanssa reklamaation oolannin pannuperunoista,niissä oli joku outo lihapullan kokoinen ruskea möykky mukana. Laitoin sähköpostilla kuvan ja sain sitten selvityksen että se oli jotain rasva kasautumaa koneesta. Sain kanssa lahjakortin ärrälle,jolla sai 2 samaa tuotetta ilmaiseksi. Olin ihan tyytyväinen. Vuosia sitten ostin rasvattoman maidon joka oli täynnä voi kökköjä... Siitä en edes tajunnut tehdä huomautusta.
 

Yhteistyössä