Kympin hoidot

Joo-o.. Pitihän se eilen 5v hääpäivän kunniaksi testata ja tyylipuhdas negahan se oli. Yhtä tylyltä näytti tikku vielä tänäänkin kun oli virallinen testipäivä.

Että silleen.. Elokuussa saadaan meidän ensimmäinen ja ainoa huurunenä sitten kyytiin, jos vain sulatuksesta selviää..

P*ska homma.
 
Beelialle onnittelut rohkeasta ja voitokkaasta taistelusta piikin kanssa =) . Loppu meneekin sitten kuin leikki.

Piinailijoille leiska, Amelie, Mansikkainen superpeukut pystyssä täällä! Ja muille kans.

Raitapaitaiselle paljon voimia ja toivottavasti tieto huurunenästä tuo edes vähän lohtua.
 
Hyvä beelia! :) Mä jännitinkin eilen vähän ja piti tulla kyseleen ja tarkistaa miten meni mutta en ehtinyt. No kaikki hyvin. Munkin mies luvannut olla tukena ja pistää jos tarvii. Ja varmaan tarvii.. Ainakin ne ei-kynällä-pistettävät hirvittää ja kammottaa.
 
Meg

Pahoittelut neganneille! Tänään tuli testiin hymynaama, (ovulaatio, jos ei joku tiedä) joten pitää soitella tänään hoitopaikkaan. Ovis oli kp 15, vaikka luulin että se on myöhemmin, onneksi hoitaja sanoi että kannattaa testata ma alkaen, ettei mene ovis ohi ja niinhän siinä olisi käynyt muuten, huh huh :LOL: Eli ensi viikolla sit mulla luonnolliseen kiertoon PAS. Palaan asiaan myöhemmin kun olen hoitopaikkaan soittanut..
 
Inia, toivottavasti pääsitte siirtoon?
Onnittelut kyytiläisistä Nainen83 ja Joppu. Paljon paljon onnen toivotuksia matkaan.
Meg, onnittelut hymynaamasta!

Ekavekara, Leiska ja Raitapaitainen :hug: pahoittelut jos nuo ovat lopulliset tulokset.

Amelie80 meillä menee näköjään piinailut ihan samalla tavalla. Mulla loppui eilen kaikki menkkajuilinnat ja muut vatsanippailut, ainoastaan rinnat ovat tosi arat ja hetkittäin niitä vihloo, tai lähinnä kai oikeaa. Muuten ei ole mitään oireita. Mäkin olen miettinyt että erillinen piinaketju olisi hyvä, siellä voisi sitten vertailla oireita..

Linnia, sullakin samaa oireettomuutta. Onko sulla ollut mitään kiinnittymiseen viittavia oireita?

Mansikkainen, minkälaisia piinaoireita sulla on ollut?

 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************3.6.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Peppiina78............2.IVF......................pi............1.6.....3.6.........
Doris79..................1.IVF:n 2.PAS........lä.......................7.6.........
Meg.......................1.IVF:n 1.PAS...................................7.6.........
Nonna78...............2.IVF......................................kesäkuu....TYKS
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS...................................kesäkuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Isis........................4.ICSI................ly................kesäkuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................kesä..OYS
Ragdoll73.............1.IVF.....................pi...............vko 24........TAYS
beelia...................1.IVF.......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
Salli72.................6.ICSI:n 1.PAS..................................kesä....VL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS........................vko 32....AVATku
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81............3.IVF.......................................elokuu..........FEL
Zax......................2.IVF.......................................elokuu.........
Milli-81.................1.IVF:n 1.PAS...............................elokuu.........
Maitoparta-80......4.ICSI:n 1.PAS.............................elokuu...TYKS
Myyrä2................2.IVF...........................................................
Meikku.................2.IVF..........................................................NKL
Lumipuu..............3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72.......4.ICSI....................pi.............syyskuu.......NKL
Marjaane.............2.IVF:n 3.PAS.........lä...............................
Hopping...............2.ICSI:n 2.PAS.......lä.............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena.2IVF....................pi..................................OYS
Munkkiniemi.........2. IVF.....................pi...................................
wabisabi...............3.IVF....................ly..................................FER
Risupesä...............3.IVF...................pi..................................TAYS
fiia 69....................................................................................
Raitapaitainen.......2.IVF:n 1.PAS..........................................TAYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

berits...........................................:heart:.....................13......(+testattu)
leiska............FEL.........................:heart:......................10............
Mansikkainen-79..FEL.................:heart:.....................10...........
Linnia.................NKL....................:heart:......................8...........7.6.
Mimosah76.........FER....................:heart:......................8...........
Amelie80.............TAYS..............:heart::heart:.....................6..........
Sanasa..........................................:heart:.....................4............
Hanuu................NKL.....................:heart:.....................3...........14.6.
Joppu............................................:heart:......................1..........
Nainen83...................................:heart::heart:.....................1..........16.6.
Inia.............................................:heart::heart:.....................1.........16.6.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
 
ekavakara ja Raitis :hug: :hug: negasta! Kurjaa kun ei onnistunut!

leiska :hug:, mutta toivon vielä sulle plussaa!

Joppu ja nainen83, onnea matkaan teillekin!

beelia, ihan kuulostaa tutulta tuo eka pistos! Meilläkin meni ekaan jotain puoli tuntia (ilman dvd:tä ), nykyään ei niin kauan :)

Eilen sitten onneksi päästiin siirtoon! Tosin sain kyytiin varmaan meidän huonoimpia alkioita, olivat siis hitaita, pakastettaessa 2- ja 3-soluiset. Mutta niin vaan se kaksisoluinen oli jo jakautunut kolmeen soluun siirtoon mennessä. Ja molemmat selvisivät sulatuksesta, ihme ja kumma! (ei meillä yleensä kaikki selviä ). Ja molemmat siirrettiin, vaikka toiveissa mulla oli vain yksi, mutta tuskin noistakaan kumpikaan selviää, joten ei nyt niin huoleta. On helpottunut olo, ja toisaalta sellainen ettei tarvii kauheesti piinailla, kun ei mitään huippualkioita olleet. Ihmettä tarvittaisiin!

Tänään siis pp1 ja testipäivä mullakin 16.6., jos sinne asti pääsen ilman menkkoja.
 
Moi!
Kävinkin tällä palstalla pyörähtämässä helmikuussa edellisen hoidon aikaan. Se ei siis tuottanu tulosta ja nyt piinailen 2. IVF:n tulosta, pp13. Edellisessä hoidossa kaikki 7 solua hedelmöittyi ja 1 oli siirtokelpoinen. Nyt saatiin vain 4 solua. 1 siirrettiin, 1 kolmesoluinen pakkaseen ja 1 huono. Onko muilla ollu huonolaatuisia alkioita? Mistä se johtuu? Mulle siirrettiin nyt nelisoluinen 2 päivää punktion jälkeen. Luin, että joillakin on siirretty 9 soluisia. Onko siinä tapauksessa siirto 3 päivää punktion jälkeen? Testasin tänään todella haalean plussan marketin testillä, mut viime yönä oli pientä vuotoa. Nyt aamulla ei onneks enää. Tarkottaakohan se varhaista keskenmenoa vai voisko olla jotai muuta vuotoa? joutuu piinailemaan vielä huomiseen verikokeeseen asti.

Tsempit muille piinailijoille!
 
Meg

Inia Toivotaan että niillä alkioilla kuitenkin tulisi lapsi, älä menetä toivoasi! Monethan ovat tulleet raskaaksi "hitailla" alkioilla ym..

Itselläni varmistui siirto 7.6 ma. Kysyin siitä, että voisiko kaksi alkiota siirtää, niin hoitaja sanoi että jos on pakastettu kaksi samaan paikkaan (näinhän meillä on) niin laitetaan kaksi jos selviävät sulatuksesta ja ovat siirto kelpoisia. Vielä sanoin että toivoisin kahta alkiota, kun paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, niin jospa se viesti meni perille nyt sitten :LOL: Nyt jännätään että päästäänkö siirtoon, toivon että edes yhden sais kyytiin koska olen tosi pettynyt jos en yhtään saa.. Palaan maanantaina asiaan kun olen viisaampi silloin.


MUOKS: Luin väärin Inian jutun, käsitin että yksi siirrettiin, niin kaksihan sulle laitettiin:) Kyllä on paremmat mahikset kun kaksi siirretään, siksipä juuri minäkin toivon kahta.
 
Heipsan jälleen...!


Voimahalit kaikille! Tsemppiä jatkoon ja uskoa parempaan huomiseen. Haluan uskoa, että sitkeys palkitaan lopulta.. :hug:

Sitten omaa napaa hiukkasen... Huomenna olisi viimeinen kontrolliultra ennen punktiota. Fiilikset ovat tällä hetkellä kuin PMS-oireisella ampiaisella..Mitään ihmeellistä ei ole sattunut eikä kukaan ole sanonut mitään, mutta pimahtaminen silti lähellä, argh! Tämän on pakko johtua näistä hormoneista? Niin ja vatsaan koskee, jos koettaa kumartua. Aamulla sai etsiä sopivaa asentoa, jotta pystyi täyttämään ja laskemaan kissanraksupurkit lattialle. Toivottavasti tämä kaikki tarkoittaa sitä, että follit ovat kasvaneet urakalla ( hormoneita ainakin on pistetty huimat annokset ja sit viel jarrupiikkiä...). Stressiä lisää punktion jälkeinen aika, kun koettaa olla toivomatta liikoja = siirtoon pääsyä, puhumattakaan piinaviikoista. Eka IVF olikin liian helppo kokemus, nyt vasta alkaa ymmärtämään miten v'mäistä on olla "hormonihirviö" ja hetken kuluttua itkeä valtamerellinen kyyneleitä. :headwall:

No juu.... Onneks on kesä ja aurinko paistaa ja on muuten terve ja töitä riittää ja on ihana mies ja elintärkeät ystävät. :heart:

 
Amelie80 & Mimosah76: Koittakaahan vielä kestää testipäivään asti menkkatuntemustenne ja muiden oireiden/oireettomuuden kanssa. Katakan kommentti varmasti lisäsi toiveita...

Joppu: Kiva, että pääsit mukaan piinailemaan =)

Peppiina78: Mites sun siirto meni?

beelia: Hienoa kuulla, että pistäminen sujui hyvin. Pieni annos komiikkaa tekee hyvää tämän kaiken keskellä ;)

ekavekara-, leiska & Raitapaitainen: Pahoittelut :hug:

Inia: Onnittelut hitaista, mutta toivottavasti hyvinkin sitkeistä alkioista :)

berits: Toivotaan, että huominen veritesti varmistaa plussan!

Nonna78: Tsemppiä huomiseen ultraan ja tulevaan punktioon!

Linnia: Jos et malta odottaa maanantain testipäivään asti, milloin ajattelit testata? Kerroit, ettei ole ollut oireita. Miten sulla olikaan oireiden laita silloin tuoresiirrossa?

Mulla on viime päivät ollu alavatsa ihan älyttömän arka ja turvoksissa, tänään on ollut jo vähän parempi olla. Eilen tuli myös hetkellisesti nänneihin sellaisia viiltäviä tuntemuksia. Ainakin tuon vatsan arkuuden lasken johtuvaksi lugeista... Mulla on jotenkin ihan outo olo. Viime PAS:ssa oli jo rauhallinen olo piinapäivinä. Nyt oon jotenkin vielä rauhallisempi, kun unohdan aina välillä, että mulle on edes siirretty mitään :LOL: Enemmän seuraan ja jännitän teidän muiden tilannetta. Pitää kuitenkin yrittää muistaa ottaa lääkkeet ajallaan, etten niitä unohda! Ehkä viikon päästä mieli ei sit enää ole niin rauhallinen, kun piinapäivät on pidemmällä.
 
Omaan napaan vaan suoraan, kun ei muuta pysty ajattelemaan :ashamed: Siirto meni hienosti ja "kaunis yksilö" siirrettiin, mutta mikä parasta pakkaseen saatiin 2+2+2+2!!! Jee! B)

Ei muuta kuin piinailua vaan ja plussatuulen puhuria tähän pinoon :attn:
 
Raitapaitanen: Voi surku, voimia :hug:

Meg: Ovulaatio-onnittelut! =)

Inia: Onnittelut kyytiläisistä!

Mimosah76: Eipä oo ollut mitään mainittavia oireita, väsymystä vain mutta se johtunee vain lugeista...

Hanuu: Ei ollut oireita silloin tammikuussa tuoressiirrossakaan, mistä tuli silloin se biokemiallinen raskaus. En ainakaan vielä huomenna testaa, saa nähdä jos viikonloppua repsahtaa testaamaan ;) Hienoa että sulla malttia, niin paljon että saatat jopa unohtaa kyytiläisen, mutta katsellaanpa viikon päästä kuinka rauhallisin mielin olet ;)

Peppiina: Onnittelut "kauniista yksilöstä"! Hienoa kun saitte pakkaseenkin kunnon satsin :)
 
Miimii-75 Mäkin ajattelin ekana et mies saa pistää, mut totesin et sit kuitenkin syytän sitä kivun tuottamisesta, joten ajattelin et parempi pistää itse. Kyllä mä se piikki kädessä aika kauan olin ennen pistämistä ja miehelle totesin, et onks tää oikeesti kaiken tämän arvoista. Yhdessä sitte kuitenkin todettiin että kyllä se taitaa olla =) Jännäilen mäkin sun puolesta ja toivon että pääsette sitten kesäkuussa aloittaa hoidot!!

Nonna78 Mäkin tunnustaudun hormonihirviöksi :ashamed: joo, jo nyt... Taitaa toi Synarelakin vaikuttaa asiaan, koska eilen vasta pistin ekan Puregonin. Oon ollut kyllä tosi kiukkuinen koko ajan ja tänään just sitä pahoittelin aamulla ku oltiin matkalla töihin :/ Kai siihen vaikuttaa myös se, että on kauhee stressi koko ajan päällä...
Toivotaan et saatte paljon muniksia, jotta jää myös jotain pakkaseen! Ainakin sun oireet enteilee hyvää :)

Inia "kiva" kuulla et jollain muullakin eka pistos ei oo ollut ihan helppo juttu. Kait se tästä helpottuu, vaiks alkaa kyl taas jo jännittämään puolen tunnin päästä laitettava pistos :kieh: Hienoa et pääsitte siirtoon ja nyt peukut pystyssä että tuottaisi toivotun tuloksen :heart:

Hanuulle ja Peppiinallekin onnittelut kyytiläisistä ja jaksuja piinailuun!

Taidan alkaa valmistautua jo illan piikkiin... Joku tässä kerran taisi sanoakin et piikityksestä tuli lopulta aina illan kohokohta. Epäilen sitä omalla kohdallani, mut täytyy sanoa et ei ainakaan puutu jännitystä elämästä :LOL:
 
Piti vielä tulla piikin jälkeen esittämään pari kysymystä kokeneemmille:
eli eilen ku piikitin Puregonin se ei kirvellyt eikä oikeestaan muutenkaan tuntunut missään. Tänään taas se aine kirveli ja piikkikin sattui. Taisin tosin laittaa vähän huonossa kulmassa sitä... Kun vedin piikin pois ihosta siihen iholle jäi sellanen pieni läntti sitä Puregonainetta. Mahtaakohan tosta olla jotain haittaa? Tais mennä sit vähän vähemmän sinne ihoon?

Toinen kysymys: Missä te säilytätte/säilytitte Puregonia? Jääkaapissa vai huoneenlämmössä? Ku siinä ohjeessa sanotaan et säilytys alle 25 asteessa ja oon nyt säilyttänyt huoneenlämmössä mut näillä lämpimämmillä ilmoilla meillä taitaa olla sisälläkin lähemmäs 25 astetta. Kantsisko laittaa siis jääkaappiin ja kuinka paljon ennen se pitäis sit ottaa sieltä pois ennen piikitystä?

Oisin kiitollinen, jos joku jaksais vastailla :ashamed:
 
Kiitos kaikille ihanille tsemppauksesta!

Onnea piinistelyyn Hanuu ja Peppiina ja tietysti muillekin. =)

Beelia: Mä oon piikitellyt Puregonia molemmissa hoitokierroissa ja joskus tosiaan piikinkulma saattaa vaikuttaa kirveleekö. Joskus ei tunnu missään - usein näin. Mitä enemmin masuun on pistellyt, nih iho saattaa olla herkempi. Ihan normaalilta kuulostaa, et ei huolta.

Mä oon pistellyt niin suuria annoksia, et olen ihan huoneenlämmössä säilyttänyt Puregonit, kun tiedän niiden tulevan käytettyä alle 3kk:ssa. Yks avaamaton 300iu mulla on säilössä jääkaapissa, kun sillai se säilyy parasta ennen-päiväykseen asti hyvänä - huoneen lämmössä säilytettynä avaamaton ampulli pitää käyttää 3kk kuluessa. Tuolleen muistan lukeneeni jostain kohtaa tuoteselostetta. Jos säilytät huoneenlämmössä, nih älä kovin aurinkoiseen paikkaan sitä jätä. Toivottavasti vastauksestani oli apua. =)
 
Mullakin on vaihdellu ne piikkien kivulloisuudet, kai se riippuu vähän mihin kohtaan millonkin osuu, jos siellä menee vaikka joku pikku hermo tms.. mulla ei just puregonista oo kokemusta, mutta kyllä niitä joskus on pisaroita noussu takas ihon pintaan ja joskus onnistuin ruiskaseen oikein kunnolla hukkaan menopuria kun mäntä liikkukin isomman nykäyksen kun piti.. ihan hyvä määrä silti tuli soluja ja kasvoi tavalliseen tahtiin :)
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************4.6.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Doris79..................1.IVF:n 2.PAS........lä.......................7.6.........
Meg.......................1.IVF:n 1.PAS...................................7.6.........
Nonna78...............2.IVF......................................kesäkuu....TYKS
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS...................................kesäkuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Isis........................4.ICSI................ly................kesäkuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................kesä..OYS
Ragdoll73.............1.IVF.....................pi...............vko 24........TAYS
beelia...................1.IVF.......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
Salli72.................6.ICSI:n 1.PAS..................................kesä....VL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS........................vko 32....AVATku
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81............3.IVF.......................................elokuu..........FEL
Zax......................2.IVF.......................................elokuu.........
Milli-81.................1.IVF:n 1.PAS...............................elokuu.........
Maitoparta-80......4.ICSI:n 1.PAS.............................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Myyrä2................2.IVF...........................................................
Meikku.................2.IVF..........................................................NKL
Lumipuu..............3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72.......4.ICSI....................pi.............syyskuu.......NKL
Marjaane.............2.IVF:n 3.PAS.........lä...............................
Hopping...............2.ICSI:n 2.PAS.......lä.............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena.2IVF....................pi..................................OYS
Munkkiniemi.........2. IVF.....................pi...................................
wabisabi...............3.IVF....................ly..................................FER
Risupesä...............3.IVF...................pi..................................TAYS
fiia 69....................................................................................



:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

berits...........................................:heart:.....................14......(+testattu)
leiska............FEL.........................:heart:......................11............
Mansikkainen-79..FEL.................:heart:.....................11...........
Linnia.................NKL....................:heart:......................9...........7.6.
Mimosah76.........FER....................:heart:......................9...........
Amelie80.............TAYS..............:heart::heart:.....................7..........
Sanasa..........................................:heart:.....................5............
Hanuu................NKL.....................:heart:.....................4...........14.6.
Joppu............................................:heart:......................2..........
Nainen83...................................:heart::heart:.....................2..........16.6.
Inia.............................................:heart::heart:.....................2.........16.6.
Peppiina78...................................:heart:.......................1.........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Hugsy...............24.3............9309/27........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja beelia:
Miimii-75 Mäkin ajattelin ekana et mies saa pistää, mut totesin et sit kuitenkin syytän sitä kivun tuottamisesta, joten ajattelin et parempi pistää itse. Kyllä mä se piikki kädessä aika kauan olin ennen pistämistä ja miehelle totesin, et onks tää oikeesti kaiken tämän arvoista. Yhdessä sitte kuitenkin todettiin että kyllä se taitaa olla =) Jännäilen mäkin sun puolesta ja toivon että pääsette sitten kesäkuussa aloittaa hoidot!!
Mua ei se kipu niinkään pelota, oon vissiin tottunut ('muiden tuottamaan') kipuun :) ja mullahan on vielä tuo vatsamakkarakin vähän arka ja puolitunnoton leikkausten jäljiltä, ett ihan hyvä sen kannalta. Vaikka muuten onkin tosi inhottava ja ällön näköinen ja tuntuinen tuo maha. Mut en tiiä jotenkin vaan se piikki ja sen pitäminen kädessä ja todellakin työntäminen omaan (tai toisen) lihaan KUVOTTAA ja hirvittää! Sit mietin jo sitäkin että kuinka kellontarkkaa hommaa toi on, kun ei meijän tyttö aina oikein kovin kellontarkasti mene nukkumaan :D että joskus kukkuu ja pyörii tossa vielä kymmeneltä eikä vaan kertakaikkiaan pysy sängyssä.. :/ ett ei sen aikana ehkä oo rauhaa eikä kärsivällisyyttä eikä tilaisuutta piikittelyihin, enkä mä kyllä haluaiskaan että se näkis moista! Noh, onneks se yleensä ihan nätisti nukahtaa kahdeksalta. Pitää vissiin vaan ajoittaa tarpeeksi myöhään ne. Nyt vasta tajusin että sekin onnenpotku että miehellä alkaa just 3 vkon loma siinä kun meillä (oletettavasti) alkais nää hoidot! (varaudun tottakai että menee johonkin ens jouluun jostain onnettomasta syystä, niinku meille yleensä aina käy kaikissa asioissa...)

 
Meg


Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin toistenkin mielipidettä, eli mullahan on ma alkion siirto, haittaakohan jos tänään ottaa alkoholia.. Huomenna en ainakaan ota, on ainakin ma mennessä verestä alkoholi lähtenyt. Mieskin sano että ota jos haluat, joten voinko ottaa hyvällä omalla tunnolla.. Sitähän voi luomustikin tulla raskaaksi, tosin en ole neljään vuoteen tullut.. Miten te tekisitte mun tilanteessa?
 
Meg Voisin mä vähän ottaa mutta ei nyt niin paljoo että krapula tulee.. eihän mitkään aineet alkioon vaikuta ennen rv5+ kun ei oo missään veriyhteydessä. Muuten en sitten tiedä voiko alkoholi heikentää hoidon onistumismhadollisuutta vielä siirron jälkeenkin.

Varovaiset onnittelut beritsille!
Pahoittelu:hug:t viime aikojen pettyneille.

).( Mulla on nyt seuraava hoito suunniteltu viikolle 33. Enskierron lopulta alan ottaa synarelaa ja seuraava käynti elokuun alussa. Eteneekin nopeemmin mitä kuvittelin. Joskus näinki päin..
Kirjotin tonne toiseen ketjuun tarkemmin tän päivän käynnistä, mutta lyhyesti tännekin, välillä saa hyviäkin uutisia; kumpikin johdin läpäisi taas täydellisesti vaikka reilu vuosi sitten laparoskopiassa näytti että ois molemmat tukossa!! :eek: Siis yli vuoden toikin on aiheuttanu mulle jotenkin ihan turhaa tuskaa ja murhetta.. hyvä että vaadin vielä tonkin "turhan" tutkimuksen, vaikka menin sinne ihan sillä asenteella että varmistetaan vielä "tukossa"olotutkimuksella että voidaan heittää ne loputkin luomutoivon rippeet hautaan.. Kyllä tuntu omituiselta kun lääkäri "määräs" panostaan ensviikon ma-ke yritykseen kun näytti ovulaatio olevan tulossa sillon :LOL: :LOL: juu, mahtaisko se luomu löytää tiensä tännekin, näin 4 vuoden jälkeen.... :kieh:
 
Meg


risupesä Kiva kuulla että hoidot alkaa etenee taas:) Ja muutenkin kun tuli hyviä uutisia! Voi että, mitä sitä nyt tekis, siis tuon alkon suhteen.. Olisi kiva rentoutua vielä tänään ja ainahan sitä sanotaan että elä normaalia elämää.. Tietysti olen nolla linjalla sitten kun alkio siirretään koska tiedän että siellä on jotain. Tuntuis että kun siinä on muutama päivä väliä ennen siirtoa ettei olis paha, mut eipä noi hoidot ole onnistunut vaikka kuinka tipattomat kuukaudet pidin. Jos joku vielä viittii kertoa että onko ottanut ennen hoitoa alkoholia olis kiva tietää? Ja en siis mitään viinoja vetele! Eilen muuten kun aamulla bongasin oviksen niin illalla oli aikamoiset nippailut, eli onko se irronnut jo vai milloin se yleensä irtoaa?
 

Yhteistyössä