Kympin hoidot

Raitapaitainen, leiska, SaaraX teille lohtuhali negasta :hug:

Peppiina, mahtava saalis pakkasessa ja hieno kyytiläinen matkassa, onnittelut!

Hanuulle tsemppiä piinistelyyn!

Linnia, berits ja Mimosah jättionnittelut plussasta! Olette ilonne ansainneet!

Megille onnea siirtoon, tänäänhän se on? Entäs Doris, sullakin taitaa olla siirto tänään?

).( Kiitos kysymästä beelia, tähän mennessä olen onnistunut saattamaan piikin enemmän tai vähemmän onnistuneesti vatsamakkaraan ja aineet sisälle. Mulla ei ollut mitään DVD:tä, jota olisin voinut seurata, sain vaan opastuksen kynäneulan käyttöön. Olin ihan varma että unohdan jotain kun kaikki kuulosti niin monimutkaiselta, mutta ihan hyvin on piikittelyt menneet. Olin jo huolissani kun ei ole sitten minkäänlaisia oireita vaikka olin jo 5 päivää piikitellyt, mutta eilen vihdoin alkoi muniksia nippailla, tänään sama meininki jatkuu, että kaipa siellä jotain kumminkin tapahtuu. Iltapäivällä on ultra, jännittää. Tänään pitää varmaan hakea lisää pistettävää apteekista. Onneksi tuli vihdoinkin Kelan lappu lääkekaton ylittymisestä, niin ei tarvitse maksaa enää hirmuisia summia.
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************7.6.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Meg.......................1.IVF:n 1.PAS...................................7.6.........
Nonna78...............2.IVF......................................kesäkuu....TYKS
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS...................................kesäkuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS.....................................kesäkuu
Isis........................4.ICSI................ly................kesäkuu....AVATre
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS..................................kesä..OYS
Ragdoll73.............1.IVF.....................pi...............vko 24........TAYS
beelia...................1.IVF.......................................vko 24......
Mandalay...............................................................................
Salli72.................6.ICSI:n 1.PAS..................................kesä....VL
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
Faith83.................................................................................
Minska...................................................................................
heidh...................2.ICSI:n 1.PAS........................vko 32....AVATku
Mianna79...............IVF.......................................elokuu.........
Shenda81............3.IVF.......................................elokuu..........FEL
Zax......................2.IVF.......................................elokuu.........
Milli-81.................1.IVF:n 1.PAS...............................elokuu.........
Maitoparta-80......4.ICSI:n 1.PAS.............................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Mansikkainen-79..2.ICSI:n 1.PAS.............................elokuu...FEL
SaaraX...............................................................elokuu...........
Myyrä2................2.IVF...........................................................
Meikku.................2.IVF..........................................................NKL
Lumipuu..............3.ICSI.....................................................TAYS
toivorikas-72.......4.ICSI....................pi.............syyskuu.......NKL
Marjaane.............2.IVF:n 3.PAS.........lä...............................
Hopping...............2.ICSI:n 2.PAS.......lä.............................AVATre
Miiru82.................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena.2IVF....................pi..................................OYS
Munkkiniemi.........2. IVF.....................pi...................................
wabisabi...............3.IVF....................ly..................................FER
Risupesä...............3.IVF...................pi..................................TAYS
fiia 69....................................................................................
hugsy...................2.IVF........................................................


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

berits...........................................:heart:.....................17......(+testattu)
Linnia.................NKL....................:heart:......................14...(+ testattu)
Mimosah76.........FER....................:heart:......................12...(+ testattu)
Amelie80.............TAYS..............:heart::heart:....................11..........
Sanasa..........................................:heart:.....................8............
Hanuu................NKL.....................:heart:.....................7...........14.6.
Joppu............................................:heart:......................5..........
Nainen83...................................:heart::heart:..................5..........16.6.
Inia.............................................:heart::heart:.....................5......16.6.
Peppiina78...................................:heart:.......................4.........
Doris79.........................................:heart:.......................0.........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
 
Sori nyt tulee vaan omaa napaa. Eilen siis clearbluen digitesti näytti että olen raskaana. Mutta tänään sain hcg:n ja se on taas liian alhainen ollakseen kunnon raskaus eli arvo oli vain 38,9 ja tammikuussa oli siis sama juttu arvo oli 34,9 ja se oli biokemiallinen raskaus... Eli todennäkösesti niin on nytkin :'(
 
Heips! Punktiosta kotiuduttu....vointi hiukan heiveröinen, siis hiukan oksettaa, mut kipua ei juurikaan. Kahdeksan follia punktioitiin ja 6 solua - eli aikas kivasti mun kohdalla. =) Huomenna sit saan tietää päästäänkö siirtoon asti tällä kertaa. Kovasti nuo puhuivat jo pakastamisestakin, mut itse toivon, et yksikin jäisi siirrettävää....nyt menen pitkäkseni toipumaan, kumpa kuvotus menisi pian ohi..
 
Peppiina78: Todella hieno saalis sulla! =)

nainen83: Mä myös kaipailisin vertaistukea ihan livenä :) Ja vaikken Helsingissä asukaan, voin toki sinne suuntaan tapaamiseen ajella! Innoistuisko joku muukin tältä suunnalta?

SaaraX: :hug: Elokuussa sit taas uusin voimin!

Mimosah76: Onnittelut! :flower: Toivottavasti veritesti varmistaa tuloksen.

Nonna78: Kiva, että olet tyytyväinen saaliiseen :) Pikaista toipumista!

Mites teidän siirrot on tänään menneet Doris79 ja Meg?

Mulla on tänään iskenyt ihan totaalinen negaolo. Vielä pitäis viikko odotella testiä ja turhauttaa, kun en yhtään usko plussaan... No onneks on huomenna kynsihuolto ja perjantaina kampaaja, joten jotakin mukavaa edessä loppupiinailuun =) Jännää kyllä, miten eri tavalla luget aiheuttaa oireita eri kerroilla. Tuoresiirrossa mulla oli kaikki mahdolliset raskausoireet, viime PAS:ssa mm. viikon kestänyt kylmän horkka ja nyt tällä kertaa ei yhtään mitään.
 
Sorry, nyt tulee vaan omaa napaa...virallinen testipäivä ja niin vitivalkoinen nega taas tänäänkin aamuna tikkuun tuli vaikka viimeyönä näin unessa että kaksi viivaa tikkuun piirtyi. Mutta sehän nyt olis ollut liian hyvää ollakseen totta. Toivo pitää siirtää niihin onnettomiin hitaisiin alkioihin jotka pakkasessa odottaa. Klinikalta tänään jo todella lohduttavasti tosin sanottiin jo että niillä onnistuminen on epätodennäköisempää kuin normaalisti jakautuneilla, mutta sen tosin tiesin jo itsekin. Seuraava PAS, eli 1.ICSIn 2. PAS olisi tarkoitus tehdä elokuussa jos siirrettävää on.
 
beelia: :wave: Täällä on toinen "kukkakeppi"! Eli mä olen myös hento ja pieni, paino jopa vähemmän kun sulla...Ja mulla Puregon annos oli pitkässä kaavassa 125iu koko ajan ja pistin 10 päivää. Tuloksena oli 11 munasolua ja kaikki kypsiä =) Eli oikein onnistunut tulos! Samalla kaavalla jatketaan nyt heinäkuussa alkaa uusi hoito. Mä kans mietin, että tuleeko mitään noin pienellä, mutta kyllä! Lääkäri selitti mulle, että jos on oikein hoikassa kunnossa ja näin, niin ei kannata antaa liian isoja annoksia, kun tulee hyperin vaara. Ja mullahan siis hyperiä meinasi pukata päälle Menopurista ja clomeistakin...Huh! Mulle pitkä kaava ja pienet annokset puregonia näyttää toimivan. Tosin vauvaa ei olla saatu vielä aikaiseksi - vain se keskenmeno ja tuulimuna ja yksi negasiirto. Tsemppia hoitohin!
 
Ihanan paljon plussia tullut pinoon, onnea kaikille!

Voisitko toivorikas-72 siirtää minut takaisin tuonne kympin hoitojen listaan, ilmeisesti joskus syksyllä alkaa meillä toinen ivf. Tuntuisi kivemmalta nähdä oma nimi tuossa hoitolistassa kuin plussanneissa muistuttamassa ettei sitä vauvaa kuitenkaan saatu.

Saatiin istukkanäytteen tulokset ja vauvalla olisi ollut Turnerin syndrooma. Helpotti tuo tieto, kun meillähän keskeytys tehtiin ihan pelkästään huonon ennusteen ja valtavan turvotuksen takia, nyt ei ainakaan tarvitse jossitella olisiko kaikki kuitenkin ollut kunnossa. Nyt vähän huolettaa että onkohan minulla jo munasolut liian vanhoja, kun muut hedelmöittyneet oli monitumaisia, joten pakkaseen ei saatu yhtään, ja tämä joka näytti normaalilta, oli kuitenkin kromosomivikainen.. Ja eka hoitokierros on nyt käyty. Enää kaksi jäljellä. :|

Linnia älä vielä menetä toivoa! Meillä oli hcg pp 12 vain 30,5 ja viikko siitä muistaakseni 379. viikko siitä katsottiin ultralla jossa näkyi vain ruskuaispussi, mutta hcg oli jo 9309! Kaksi viikkoa siitä eteenpäin ultrassa näkyikin jo Pompula. Tiedän siis omasta kokemuksesta millaista piinaa tuo odottaminen on, mihinkään ei voi keskittyä kun asia pyörii koko ajan mielessä :hug:
 
Hanuu: Mulla on ihan samanlainen negafiilis päällä. Jotenkin sitä vaan odottaa edes jotain pientä merkkiä että jotain olisi matkassa. Mutta tuntuu että ei ole. Selkää särkee jo samalla tavalla kuin aina ennenkin.
 
Linnia tsemppiä odotteluun, toivotaan tosiaan että arvo siitä nousee.. Piinailijoille myös paljon jaksuja loppuun asti, tuntemuksista huolimatta. Ja valtavasti onnea plussanneille :flower:
Terkut siirrosta, kaikki meni hyvin. Ihan ekan kerran (nyt siis 3.siirto) näin alkion omin silmin, kun plumpsahti kohtuun :heart: , lääkärikin sen vahvisti.. Yksi sulatettiin ja siirrettiin, oli siirrettäessä 5 vrk ikäinen. Pakkaseen jäi vielä 6 alkiota. Piinailu alkakoon!
 
Linnia: :hug: Toivottavasti hcg lähtisikin vielä reippaaseen nousuun. Ymmärrän kyllä huolesi :( Itselläkin kokemusta myös 2 biokemiallisesta raskaudesta. Antoivat toisaalta toivoa, että joo, näköjään raskaudun, mutta sen päälle vielä tuplien keskenmeno ja tm, niin vitsit alkaa olla vähissä...Voimia ja toivotaan parasta!

Hugsy: Olet saanut ilmeisen surullisia ja toisaalta helpottavia uutisia siinä mielessä, että saitte tietää, miksi vauvalla oli turvotusta. Kun meillä 1. IVF:n tuoresiirrosta alkanut tuplaraskaus meillä yllättäen keskeytyi rv 10+4, niin ei otettu mitään näytteitä. Klinikalla harmittelivat tätä kovin, koska se olisi ehkä kertonut jotain siitä, mikä meni yllätteän pieleen, kun sydänääniä ei enää löytynytkään :( Itsekin jotenkin pelkään, että meidän alkioissa on jotain pysyvästi vialla, kun mikään raskaus ei suju loppuun. 4 kertaa tikussa on ollut plussa, mutta vauvoja 0. Tiedän toki, että mitään ei vielä tutkita, koska kyseessä 2 biokemiallista, 1 km ja 1 tm...Voimia jatkoon! Meilläkin hoidot jatkuuu loppukesästä taas....
 
Mimosah76 Isot onnittelut plussasta! :flower:

Linnialle :hug: Sanoisin kuitenkin, että älä vielä luovu toivosta! Peukut pystyssä sulle et kaikki olis kuitenkin hyvin.

Vadelmaunelma Kiitos vastauksesta! Muistinkin samalla ku luin sun tekstiä et sä olit se toinen "kukkakeppi" täällä ku jossain vaiheessa oli siitä juttua aiemmin. Kiva kuulla et pienemmälläkin annoksella voi saada paljon hyviä soluja =) Oliks sulla turvotusta vatsassa tolla annoksella? Mun vatsa ku on alkanut eilisen illan ja tämän päivän ( 6.Puregonpäivä ) aikana näyttämään aikast turvonneelta... Alaselkää ja -vatsaa myös särkee/vihloo. Olisko siellä sit kuitenkin jotain jo kasvamassa, vaikka aika skeptinen olen asian suhteen :ashamed: Kiitos kuitenkin tsempeistä! Toivon myös todella sullekin onnistumista, tällä kertaa vihdoin loppuun saakka! Olisit todellakin sen ansainnut :hug:

Ragdoll73 Kiva kuulla et pistelyt sujuu :) Täälläkin välillä tekee kipeää ja välillä ei tunnu juuri ollenkaan. Kai tärkeintä on kuitenkin se, et ainetta menee sinne ja munikset kasvaa =) Täällä myös jos jonkinnäköistä nippailua ollut siis eilisestä illasta asti. Mitäs muuten ultrassa näkyi? Mulla se olis edessä huomenna, hui! Vähän jänskättää... Toivotaan hyvää saalista meille molemmille :heart:

Nonna78 Hienoa et punktio meni hyvin, vaikka sitten huono olo olikin. Toivottavasti voit jo paremmin!? :hug: Ihan hyvän saaliin olitte saaneet! Toivotaan et mahdollisimman moni hedelmöittyisi. Ilmoittelethan sitten kuulumisia.

Hugsylle iso :hug: Kovia oot joutunut kokemaan ei voi muuta sanoa :/

Doris-79 Tsemppiä piinailuun =)

(.) Mulla huomenna siis verikoe ja ultra, joten palailen sitten illalla kertomaan kuulumisia :wave:
 
beelia: Mulla noi kaikki mömmöt aiheutti helposti turvotusta ja tukalaa oloa, joten ennakoin ivf-hoitoa siten, että join ihan älyttömästi koko ajan vettä ja olo oli aika hyvä. Muistaakseni tuossa hieman yli puoli välin piikkejä alkoi jo olla tuhtimpi olo kyllä...
 
Linnia, olipa ikävä uutinen että hcg-arvo oli alhainen, pahoittelut :hug: Toivotaan että se kuitenkin vielä nousisi ja kaikki kääntyisi parhain päin.

Nonna Toivottavasti olet jo toipunut punktiosta ja pääset siirtoon ja vielä pakkaseenkin jäisi kultahippuja

Mansikkainen voi ei, en osaa kuvitella oloasi, takki on varmaan aika tyhjä :hug: Toivottavasti pakkasalkiot näyttävät närhen munat klinikan tädeille että ei aina tarvitse olla huippuluokkaa onnistuakseen.

hugsy, kovia olet joutunut kokemaan, iso :hug: onneksi asia kuitenkin tutkittiin, ja syykin löytyi, vaikka pieni lohtu se kuitenkin taitaa olla. Olen tosi pahoillani puolestasi. Toivottavasti seuraava hoito tuo terveen nyytin syliin asti.

Kiva kuulla, että Doriksen siirto meni hyvin :)

beelia Tsemppiä ultraan!! Aika samoissa mennään... Kerrohan sitten kuulumiset!

).( Joo, eilen siis oli ultra, ja eihän siellä näkynyt kuin kolme follia... Kaksi pienempää vielä lisäksi tosin, mutta on epätodennäköistä, että ne ehtisivät mukaan. Annosta kyllä suurennettiin, joten saa nähdä. Täällä siis myös yksi hento kukkakeppi, mullakin paino 44kg, mutta eipä vain isot annokset lääkkeitä tunnu muniksia kasvattavan eikä oikein oireitakaan ole muuta kuin pientä nippailua... Liekö jo liian vanhat munasarjat? Toisaalta nyt on ollut hirmu rankka kevät, olen ollut ihan puhki, että en tiedä vaikuttaako se asiaan. Punktio on luultavasti ensi tiistaina, varmistuu varmaan perjantain ultrassa. Vähän siis apein mielin täällä, mutta hyvä että sentään jotain siellä kasvaa.
 
Nonna78: Hienoa että punktio meni hyvin ja saitte hyvin tulostakin, Toivottavasti pääsette siirtoon ja tietysti aina plussaa jos saisitte vielä pakkaseenkin pieniä huuruneniä :)

Hanuu: Hyvä että sulla on mukavaa ohjelmaa tälle viikolle niin saat vähän ajatuksia muualle :)

Mansikkainen79: :hug: Voimia.

hugsy: Kiitos lohdutuksesta ja mukavaa kuulla että alhaisestakin hcg:stä voi arvo alkaa nousta. Mulla vaan pyörii päässä ku tammikuussa arvo oli pp12 34,9 ja nyt oli pp 13 38,9, et tuskin tästä mitään tulee. Hoitajakin kuulosti siltä että ei siitä mitään tule :/
Sullakin on kyllä ollut tosi rankka kokemus takana, voimia Sinullekkin! :hug:

Doris79: Kiitos lohdutuksesta. Tsemppiä piinailuun!

Vadelmaunelma: Eipä oo ollut kyllä helppoa sullakaan :hug: Meilläkin hoitaja silloin ensimmäisellä kerralla sano et on positiivistä että jotain on edes yrittänyt tapahtua kun hcg nousee, mutta eipä se paljon lohduta jos se on joka kerta vaan matala eikä lähdekkään nousemaan. Tsemppiä Sinulle tulevaan hoitoon, toivotaan että tuleva hoito olisi se joka todellakin tuottaisi jo ihan oikean vaavin. Olet todellakin sen ansainnut :heart:

Ragdoll: Toivotaan että ne kolme olisi sitten hyviä ja niistä kolmesta se yksi olisi juuri se "oikea" :hug:


Kiitos kaikille lohdutuksesta. Tämä vertaistuki on kyllä korvaamatonta :heart:





 
Meg

Heips! Täällä oltiinkin jo kysytty minun siirrosta, en eilen kerennyt nettiin joten nytpä sitten. Ensin kuitenkin Linnialle oikein paljon tsemppiä että arvo nousis, koita jaksaa :hug: Dorikselle tsemppiä piinailuun, milloin sulla virallinen testipvä? Mulle vain sanottiin että kahden viikon päästä.. Eiköhän sen juhannusviikolla tiedä, ellei menkat puske lugen läpi.. :kieh: Ja tsemppiä tottakai kaikille! :hug:

Mulla oli tosiaan eilen siirto, voi että jännitin että tuleeko soittoa, eli olisi peruttu koko juttu, mutta menin sinne ja jännitin että montako siirretään.. Lääkäri sitten sanoi että kaksi on selvinnyt sulatuksesta että haluatko että kummatkin siirretään ja olin että tottakai :LOL: Eli nyt mulla on kaksi alkiota ja näin kuvaruudulta että sinne ne meni:) iki onnellinen olo jo nyt, toki toivon että positiivinen testi tulis nyt.. Jos kiinnittyy niin muutaman päivän päästä..
 
Meg Onnittelut siirtoon pääsystä :heart: :heart:

Mansikkainen Suuren suuri :hug: Pahoitteluni. On niin kovin surullista kun sitä onnistumista ei tule. Mutta yritäthän jaksaa vaan eteenpäin. Onneksi teillä on pakkasessa alkioita, ja vaikka lääkäri on antanut lausuntonsa, niin se ei tarkoita sitä etteikö niillä onnistuisi. Onnea tulevaan PAS:iin, ja voimia kesään. :hug:

Nonnalle Tsemppiä siirtoon :hug: Ja toivottavasti saatte pakkaseenkin huuruilijoita. Pääasia on kuitenkin, että pääsisitte nyt yrittämään. Tsemppiä!

Hanuu Voimia piinailuun. Toivotaan, että se odotus palkitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Jaksa vaan sitkeästi. Niin mullakin oli lähes koko piinisajan (joka jatkuu kyllä vielä pari päivää) negaolo, mutta kuinkas kävikään....

).().( Tää on uskomatonta! Tein aamulla ClearBluen testin ja se näytti vahvaa plussaa! :heart: On todella vaikea vielä ajatella, että olen raskaana, ja pelottaa ja hirvittää kaikki. Mutta nyt yritän nauttia tästä hetkestä. :heart: Tilaan terveyskeskuksesta ajan hcg-testiin, jotta saan jotain tietoa. Mutta aivan uskomatonta; kolme hoitoa ja yhteensä kuusi siirtoa ja yhdeksän alkiota, ja tulos on nyt raskaana. Kuulostaa ihan uskomattomalta.
 
Linnia, toivotaan että raskaus nyt kuitenkin alkaisi! Eikös ne näkisi jo huomenna onko hcg lähtenyt nousuun?

hugsy, jaksamista sulle uuteen koitokseen!

Mansikkainen, :hug:

Amelie, onnittelut plussasta! :flower:

Joppu ja Hanuu, mullakin ihan tuttu negaolo, ei mitään tuntemuksia missään. Ei edes selkäsärkyä :(
 
Mansikkainen79: Voi kurja :( Eihän se onnistuminen seuraavassa PAS:ssa ole kuitenkaan mahdotonta :hug: Toivon kaikkea hyvää sun kesään!

beelia, Vadelmaunelma & Ragdoll73: Mua huvittaa, kun ajattelen, että olen melkein kaksi kertaa teidän painoisenne, tällainen jättiläinen :LOL: (on toki pituuttakin 181 cm...) Mulla meinas silti toimia munasarjat liiankin vilkkaasti clomien normaaliannostuksella...

hugsy: :hug: Onneksi saitte vastoinkäymiselle kuitenkin selkeän syyn. Jaksamista jatkoa ajatellen!

Joppu: Sanopas muuta. Tuntuu jotenkin turhalta edes mennä verikokeeseen silloin ens viikon maanantaina...

Doris-79: Toivottavasti on paljon onnea matkassa ja piinailu tuottaa mukavan lopputuloksen! Mä en oo vielä koskaan nähny alkiota siirron aikana ultranäytöltä, kun hoitaja seisoo aina edessä :(

Meg: Onnittelut kahdesta alkiosta! Pidäthän kiinni tämän hetken hyvästä fiiliksestä :)

Amelie80: Onnea, onnea! :flower: Mikä sulla erityisesti sai aikaan sen negaolon? Etkö yhtään aavistellut etukäteen testitulosta? Mä jännitän tällä hetkellä lähinnä vaan sitä, alkaako ekaa kertaa menkat jo lugejen läpi...

Inia: Mikä tämän negaolon meille kaikille aiheuttaa..? Pakkohan sen on edes jollain meistä kääntyä plussaksi, eikö =)
 

Yhteistyössä