Kympin hoidot

Tähtisilmä: Minä mietin tossa kans samaa, että aiemmin on ultralla katsottu, että katetri on siellä missä pitää ennen kuin alkioita on edes pyydetty. Tällä kertaa en kyllä kuullut lääkärin edes niitä pyytävän, laborantti kysyi vain mun nimen ja sit lääkäri aloitti oman hommansa ja hoitsu katteli ultralla tosta vatsan päältä. Sit lääkäri pyysi jäykempää katetria ja siinä vaiheessa laborantti ilmoitti ettei löydä enää alkioita siitä katetrista ja että mäntä on alhaalla eli katetri on jossain vaiheessa jo tyhjennetty.
No eipä tää spekulointi mitään auta, alkiot on missä on...
 
Niinhän siinä kävi... pp16 ja elämäni eka PLUSSA!!! :eek: Ei voi kun toivoa parasta, mutta tämäkin on jo askel eteenpäin. Ja testinä 99% clearblue digital. Ei nyt osaa oikein kirjoittaa mitään tältä järkytykseltä..
 
UnelmaSirpaLeena, voi että mikä kämmi. Toivotaan, että olisi kuitenkin homma mennyt parhain päin.
Mulla myös alakerrassa joku ihme 'mutka' ja mulle ne on laittaneet sellaisen suoristusvehkeen siihen, että on saatu katetri suoraan oikeaan paikkaan. Se aina pikkasen kyllä sattuu ja tulee verta, mutta ei ole tarvinnut katetrien kanssa ekan kerran jälkeen taiteilla.
 
Plasebolle isot onnentoivotukset ja tarrasukkia matkaan!

USL: uskomaton moka ja huono tuuri, miten voi olla noin jos kaikella vaivalla saadut alkiot menee vielä hukkaan!?

Entä miten jakselee Isis?

Taysissä on nyt sitten ainakin vko17 vapaana punktiolle mun osalta, mulla oli siellä IVF-suunnittelukäynti tänään, mutta eihän siinä mitään suunniteltu kun mies on sairauslomalla seuraavan muutaman kuukauden. Sovittiin alustava punktio ennen kesälomia viikolle 24, mutta se siis riippuu täysin, missä kunnossa mies on. Tosin eihän häneltä nyt niin hirmuisesti vaadita... :D
 
Keskiviikon verikokeen tulokset tuli vihdoin tänään: pp12 hcg vaivaiset 30,5. Eli raskaana ollaan, mutta hyvältä ei näytä, arvon olisi pitänyt olla vähintään 50. Ensi viikolla pitää mennä uudestaan verikokeeseen keskiviikkona ja perjantaina saan taas tietää mikä on tilanne. V****ttaa tää oottaminen. Kaiken lisäksi annoin itelleni jo eilen luvan olla vähän aikaa iloinen kun sain cb:n testiin selvän plussan.
Luget saa kuulemma lopettaa, ne on tehtävänsä tehneet. Hoitaja oli hyvin pessimistinen ja vähän sitä mieltä että kesken tulee menemään. Enpä itekään oikein jaksa uskoa että tästä enää noustaan, en tainnut netistä löytää yhtään tapausta jossa tällaisista lukemista olisi raskaus jatkunut loppuun.

:'(
 
Ragdoll Harmillista, että teidän hoidot siirtyy, toivotaan että mies tervehtyy pian ja pääsette jatkamaan hoitoja :hug:
Mimosah Meille siirrettiin yksi alkio, missään vaiheessa ei tainnut olla edes puhetta kahden siirrosta...
AaVee Huh, sullahan on ollut hurjia kokemuksia punktion jälkeen, toivotaan että hyperi hellittää pian ja pikkuinen ottaa tiukasti kiinni yksiöstään :)
Isis Jospa se tuhru olisi kiinnittymisvuotoa, mullakin oli aikoinaan tuossa pp8 tienoilla pientä tuhrua...
Plasebo Mahtavaa, onnittelut plussasta :heart:
Ovis Tsemppia tulevaan punktioon, tulehan kertomaan sitten miten meni.
USL No jopas on ollut melkoinen konitohtori teillä :( Pidän peukkuja, että alkiot olisivat menneet oikeaan paikkaan. :hug:
Hugsy Toivotaan että hcg on noussut seuraavaan kokeeseen mennessä, jospa se on vaan niin hitaasti lähtenyt alussa nousuun.
Toivorikas Kiitokset kasvuvoiman lähettämisestä :)
Eli seuraavassa siis ON: Kaikki 7 oli hedelmöittynyt ja lähtenyt jakautumaan. 4 top ja 3 piirua vaille top alkiota :) Yksi top siirrettiin ja loput laitettiin pakkaseen kolmeen olkeen.. Lääkäri näytti ultrasta pienen pikkuruisen pisteen joka oli ilmakupla, jossa alkio oli :)
Nyt vaan pitää toivoa, että Muru viihtyy yksiössään seuraavan 9 kk:n ajan :heart:
Olo on ihan hyvä, pientä nippailua vielä munasarjoissa. Olenkin ottanut aika rennosti nyt punktion jälkeiset päivät. Huomenna aloitan progresteronit (sain vaihdettua reseptin, kun lugeja ei korvata ja mulla on lääkekatto täysi)...
Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Meg: tais tulla puoli teelusikallista kiinnittymisvuotoa, tosi vaaleaa sellaista, joskus pp viime viikonloppuna. Jatkuva nälkä vaivaa, tissit on ihan älyttömän kipeät, mutta luget on tehny sen ennenkin. Väsymys..koskaan en nuku päikkäreitä, paitsi toissapäivänä ja eilen :LOL: Voi tosin johtua huonoista yöunista. Mulla ei ollu mitään nippailuja, vaan vihlaisuja. Ja suurimman osan varmaan niistäkin olen kuvitellut :kieh:

Hugsy: Älä vielä luovuta..tilastoistakin on aina poikkeuksia!! :hug:

Onko muuten normaalia tässä vaiheessa lievät munasarja/kohtukivut?? Vai joko tämä/nämä on hyökkäämässä ulos? Milloin muuten on eka ultra? Ja missä voin laskea LA:n? Kun ei kai ne kuukautisista alkavat laskurit oikeen toimi tässä tilanteessa, kun on pitkällä kaavalla lääkitty :whistle:
 
Plasebo Onnea! Paljon tarrasukkia ja liimaa pikkuiselle! :heart:
USL Mä olisin varmaan piessy sen lääkärin sinne toimenpidehuoneeseen jos olis noin käyny, Hitto mitä tunarointia! No mut toivotaan, et alkio löytää tiensä oikeaan paikkaan ja tarraa kovasti kiinni.
Nipsu Hyvä, et siirto meni hyvin. Ja hyvät saaliit saitte vielä pakkaseenkin! Tsemppiä piinapäiviin! :heart:
Kävin tuossa äsken puntarilla ihan vaan huvikseni (tosin meillä on ihan paska puntari) ja kauhukseni huomasin, painon nousseen viime sunnuntaista 4,5 kiloa!! Siis WTF!!!??? 4,5kg! :LOL: Hyvä minä! Tosin pistän kaiken tän turvotuksen piikkiin. En oo syöny juuri mitään (enkä varsinkaan mitään herkkuja). Maha näyttää siltä ku olisin jo hyvästi yli rv20 raskaana! :D
 
Meg

plasebo Vau.fi sivulla on hyvä laskuri. Pystyt laskeen niin että hedelmöittymisen mukaan, eli punktion päivän laitat siihen hedelmöittymis päiväksi. Mua on kans väsyttänyt tosi paljon viime aikoina ja tuntuu että rinnat on kasvanut, mieheltäkin oli pakko kysyä että kuvittelenko vain, mutta hänenki mielestä oli.
 
Miks mulla on välillä sellainen olo, et tää tuoresiirto ei tuo tulosta? Välillä taas tuntuu, et kaikki menee ok? Tässähän tulee hulluksi! Millonkahan niitä mahdollisia oireita vois tulla? Mä en kestä!!! Ja tarkoitus on jännätä sinne pp16 asti (olettaen, et vuoto ei ala ennen sitä)... Miten sitä sit ees uskaltaa testata?
 
Kolmas IVF olisi alkamassa, Mutta olen onnistunut hävittämään Entiset tavarat kaikki, esim.. Puregon ruiskun, johon laitan ampullin. Saakohan Oys: stä Uuden, ekan ultran yhteydessä kun pistokset aloitetaan. Olen Tässä vuosien mittaan saanut sellaisen Sinisen pussukan, Joka on sisältänyt Nämä tavarat ..
 
Nipsu: hieno saalis ja saitte vielä pikkuisia pakkaseenkin! Loistavaa!

AaVeelle tsemppiä ja hermoja piinailuihin. Toivotaan että turvotuskin laskee ihan oikeiden raskausviikkojen mukaiseksi :)

Hugsy: älä luovuta, hcg voi hyvinkin vielä nousta. Ihmeen pessimistinen hoitaja, ei tuommoinen kyllä mielialaa paranna yhtään.

Firefox: näkyy ihan oikein (ainakin mun Firefox-selaimella :) ), aika hurjaa nimimerkkiä kone sulle ehdotti... Luulisi nyt saavan uudet pistelytavarat, kannattaa ainakin kysyä.

ON: Täällä ovis tuloillaan, vasenta munista nippailee, mies sairaalassa, eli luomuyrityksetkin jäävät sen siliän tien...
 
Täällä on tapahtanut paljon, voimia kaikille hoitojen keskelle, surullisiakin tapahtumia on ollut. Ja toivoa ja tsemppiä piinailijoille sekä hoitoja odottaville!

Pikaisesti tulin laittaan kuulumiset, puhdas nega testattu, ajatuksia yritän kääntää 2.IVF:ään toukokuulle. :(
 
Pikaisesti vain oman tilanteen päivitystä... Eilen alkoi menkat ja soitin siis ihan periaatteesta Naikkarille pas:iin ilmoittautuakseni, vaikka olin täältä jo saanutkin tiedon huoltotauosta vkolla 13. Niinhän se siis menee, että siirtyy kuukaudella eteenpäin :( Vois päivittää listaan, että 1. IVF:n 1. pas huhtikuussa. Kysyin vielä, että aiheuttaako nämä tauot yleensä pahaa ruuhkaa naikkarille. Totesi, että kyllähän vähän ruuhkaa tulee, varsinkin, kun kevät on muutenkin ruuhkaista aikaa. Ei osannut tietenkään ennustaa tilannetta, mutta piti mahdollisena myös sitä, ettei huhtikuussakaan löydy aikaa pas:ia varten. Saa sitten nähdä...
 
Piti tulla sanomaan taas, etä hengessä ollaan mukana vaikka taustalla olenkin ollut :wave:
Moni oli kokenut pettymyksiä, joten iso :hug: teille ja onnistuneille onnittelut :flower:

Nyt alkaa oikein tosissaan pyöriä päässä nämä hoitoon liittyvät ajatukset. Viikon päästä olis sitten ensikäynti edessä ja kovasti jännittää päästäänkö heti aloittamaan. Varsinkin kun lukee muiden tekstejä pitkistä tauoista... :/ Mulla alkoi tällä viikolla menkat eli jos päästäis heti seuraavasta kierrosta aloittaa, se olis sitten ~huhtikuun alusta. En uskalla kyllä odottaa mitään, etten sitten pettyis likaa, jos hoitojen aloitus venyykin... Eikä luomuylläriäkään voi meille tulla, koska tuubat poistettu. Pitää toivoa vaan parasta.

Nyt oon alkanut myös stressaamaan sitä pistämistä, joo, hyvissä ajoin pitää aloittaa :ashamed:
Mä oon jo sanonut miehelle et se saa sitten pistää. Oon niin neulakammoinen ja useasti myös pyörtynyt verikoetta otettaessa; kerran pyörryin jopa 3 kertaa yhden verikokeen aikana (otettiin kyllä monta pulloa) Et silleen... :whistle:

Aurinkoita viikonloppua kaikille B) ja kai tää munki palstailu (tai lähinnä kirjoittelu, koska lukenut olen kyllä ahkerasti) tästä aktivoituu, kun päästään tositoimiin!!

Jaksuja kaikille!
 
Aurinkoista lauantaita kaikille....
Onnea hirmuisesti ainakin Plasebolle ja muillekin plussaneille.
Hugsy; hcg on yksilöllinen, riippuu niin paljon kiinnitymis ajankohdasta. Toivotaan että arvo nousee tasaisesti. Peukut pidetään piinistelijöille pystyssä ja halit neganeille :hug:
USL; mä ainakaan en suostuisi maksamaan senttiäkään tollaisesta töppälystä, päin vastoin saisivat maksaa sulle korvauksia, epätietoisuudesta ja söhläämisestä, nämä ovat jo muutenkin henkisesti kuin fyysisestikin rankkoja hommia ilman mitään älyttömiä juttuja, toivotaan että alkiot osaavat oikeaan paikkaan kaikesta huolimatta.
ON: perjantaina ultrattiin ja tiistaina olisi punktio ja sitten torstaina 2 alkion siirto, mikäli saadaan siirrettävää....olo on nyt kyllä niin muhkea...ahdistaa jos ei ole lökärit jalassa....

Palailen taas kun asiaa kerrottavan, olen niin mega laiska kirjoittaan, mutta lukea kerkeän.... :LOL:
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************13.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Jennika78.............1.ICSI...................................15.3............TAYS
Ovis......................2. IVF.....................pi............15.3...........
pa-mi....................4. IVF.....................pi............16.3....18.3..
Katjuzka...............3. ICSI..................................vko 11.....AVATre
Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS................................19.3..AVATre
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 12.........FER
Stigu123..............2.IVF.....................................vko 12.........
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS.........lä...................vko 13.AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Nonna78...............2. IVF...................................maaliskuu....TYKS
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä......................maalis..TAYS
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS.................................maalis..NKL
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Lumipuu................2.ICSI.................................maaliskuu.....AVATre
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS..................................huhti..FEL
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF.....................................toukokuu...TAYS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............15.....10.3. (+ testattu)
Isis...........................................:heart:.................10..........
Meg..........................................:heart:.................9..........
Tähtisilmä79.....OYS...............:heart::heart:.............8.........
Miimi78..............AVA............. :heart::heart:..............8........17.3.
Faith83.............FER..................:heart:................8.........19.3.
AaVee...............OYS..................:heart:...............3...........
Nipsu74............OYS..................:heart:...........................
UnelmaSirpaLeena.OYS..............:heart::heart:.....................


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3......................................................:heart::heart:
 
Hanuu: Tosi ikävää että menee kuukaudella eteenpäin ja vielä kurjempaa jos sittenkään ei vielä pääse pas:iin.

).( Täälä ei oo vuoto alkanut vieläkään, koskaan ei oo ollut kierto näin pitkä eli tänään kp 31 ja aamuyöllä testattu selkeetäkin selkeempi nega.

Onko muilla IVF:n jälkeinen seuraava kierto pitkittynyt? Jos on niin kuinka paljon?

Aurinkoista lauantaipäivää kaikille! B)
 

Yhteistyössä