Kysymys palstan persuille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otsikonne ovat täynnä turvapaikanhakijoiden tekemiä rikoksia yms. Hyvä, että näistä ei vaieta ja lakaista maahanmuuton väistämättä aiheuttamia ongelmia maton alle.

Mutta mitä muuta te ajattelette? Mä en näe täällä teidän taholta aloitteita Sotesta, vanhusten hoidosta, koulutuksesta, aktiivimallista, sosiaaliturvasta, ilmastosta. Mä olen maahanmuuttokriittinen ja hyvin paljon kanssanne samaa mieltä tähän liittyen (lukuunottamatta vouhotusta ja nimittelyä). Mutta mä en teitä voi äänestää, kun ette tuo mitään muuta esille kuin tämän yhden aihealueen. Minulle merkitsee myös muut asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Otsikonne ovat täynnä turvapaikanhakijoiden tekemiä rikoksia yms. Hyvä, että näistä ei vaieta ja lakaista maahanmuuton väistämättä aiheuttamia ongelmia maton alle.

Mutta mitä muuta te ajattelette? Mä en näe täällä teidän taholta aloitteita Sotesta, vanhusten hoidosta, koulutuksesta, aktiivimallista, sosiaaliturvasta, ilmastosta. Mä olen maahanmuuttokriittinen ja hyvin paljon kanssanne samaa mieltä tähän liittyen (lukuunottamatta vouhotusta ja nimittelyä). Mutta mä en teitä voi äänestää, kun ette tuo mitään muuta esille kuin tämän yhden aihealueen. Minulle merkitsee myös muut asiat.
Maahanmuutto liittyy kaikkiin mainitsemiisi asioihin, jopa ilmastonmuutokseen.
 
vierailija
Otsikonne ovat täynnä turvapaikanhakijoiden tekemiä rikoksia yms. Hyvä, että näistä ei vaieta ja lakaista maahanmuuton väistämättä aiheuttamia ongelmia maton alle.

Mutta mitä muuta te ajattelette? Mä en näe täällä teidän taholta aloitteita Sotesta, vanhusten hoidosta, koulutuksesta, aktiivimallista, sosiaaliturvasta, ilmastosta. Mä olen maahanmuuttokriittinen ja hyvin paljon kanssanne samaa mieltä tähän liittyen (lukuunottamatta vouhotusta ja nimittelyä). Mutta mä en teitä voi äänestää, kun ette tuo mitään muuta esille kuin tämän yhden aihealueen. Minulle merkitsee myös muut asiat.

No hallitus työntää kaiken rahan maahanmuuttajille ja vanhukset jää ilman. Ensin kun Ratkaistaan maahanmuuttajaongelma niin ratkeaa myös nuo muut ongelmat.
 
vierailija
Niinpä. Mielenkiinnolla odotan kyllä vaalitenttejä. Presidentivaaleissa edustajan esiintyminen aiheutti lähinnä myötähäpeää. Tai no ei sitäkään, sillä omapahan on häpiänsä :D
 
vierailija
Maahanmuutto liittyy kaikkiin mainitsemiisi asioihin, jopa ilmastonmuutokseen.
Kertoisitko miten maahanmuuton lopettaminen Suomeen ehkäisee ilmastonmuutoksen?

No hallitus työntää kaiken rahan maahanmuuttajille ja vanhukset jää ilman. Ensin kun Ratkaistaan maahanmuuttajaongelma niin ratkeaa myös nuo muut ongelmat.
Valitettavasti maahanmuuttajien pois lähettäminen ei ratkaise kaikkia ongelmia vai onko persuilla jonkin salainen ase, joka vaikkapa poistaa alkoholin ja huumeiden väärinkäytön tuomat ongelmat. Mielelläni kuulisin mikä tämä on, koska mm. läheiseni teki 40 vuotta päihteidenkäyttäjien kanssa töitä ja läheltä seurasin, miten raskasta tuo oli hänelle.

Entäpä työhaluttomat, muuttuuko sitkeinkin luuseriläjä kelvolliseksi työntekijäksi, kun vain mamut saadaan pois täältä ?
 
vierailija
Maahanmuutto liittyy kaikkiin mainitsemiisi asioihin, jopa ilmastonmuutokseen.
Kertoisitko miten maahanmuuton lopettaminen Suomeen ehkäisee ilmastonmuutoksen?

No hallitus työntää kaiken rahan maahanmuuttajille ja vanhukset jää ilman. Ensin kun Ratkaistaan maahanmuuttajaongelma niin ratkeaa myös nuo muut ongelmat.
Valitettavasti maahanmuuttajien pois lähettäminen ei ratkaise kaikkia ongelmia vai onko persuilla jonkin salainen ase, joka vaikkapa poistaa alkoholin ja huumeiden väärinkäytön tuomat ongelmat. Mielelläni kuulisin mikä tämä on, koska mm. läheiseni teki 40 vuotta päihteidenkäyttäjien kanssa töitä ja läheltä seurasin, miten raskasta tuo oli hänelle.

Entäpä työhaluttomat, muuttuuko sitkeinkin luuseriläjä kelvolliseksi työntekijäksi, kun vain mamut saadaan pois täältä ?
 
vierailija
Aivan! Jussi Halla-Aho mainisi jossakin mediassa kuinka heiltä ei kysytä muusta kuin maahanmuutosta. Mikä teitä estää itse tuomasta muutakin esille kuin tykittää esim. tänne näitä rikosjuttuja palstsn täyteen? Eikö se osoita teidän olevan yhden asian puolue?
 
vierailija
Kertoisitko miten maahanmuuton lopettaminen Suomeen ehkäisee ilmastonmuutoksen?


Valitettavasti maahanmuuttajien pois lähettäminen ei ratkaise kaikkia ongelmia vai onko persuilla jonkin salainen ase, joka vaikkapa poistaa alkoholin ja huumeiden väärinkäytön tuomat ongelmat. Mielelläni kuulisin mikä tämä on, koska mm. läheiseni teki 40 vuotta päihteidenkäyttäjien kanssa töitä ja läheltä seurasin, miten raskasta tuo oli hänelle.

Entäpä työhaluttomat, muuttuuko sitkeinkin luuseriläjä kelvolliseksi työntekijäksi, kun vain mamut saadaan pois täältä ?

Olisi yksi rahanmenoreikä vähemmän. Kun on tiukkaa niin ei voi maahanmuuttajia ja heidän joukossaan tulevia rikollisia elättää. Esim. Oulun tapahtumat tarvitsevat paljon jälkihoitoa joka tuo lisäkustannuksia valtiolle ja se raha on taas esim. Verojen kiristystä tai vanhusten hoidosta pois.
 
vierailija
Olisi yksi rahanmenoreikä vähemmän. Kun on tiukkaa niin ei voi maahanmuuttajia ja heidän joukossaan tulevia rikollisia elättää. Esim. Oulun tapahtumat tarvitsevat paljon jälkihoitoa joka tuo lisäkustannuksia valtiolle ja se raha on taas esim. Verojen kiristystä tai vanhusten hoidosta pois.
Tai lisävelkaa... Suomi ei ottaisi niin paljon velkaa kuin nyt on otettu, jos maahanmuuttajia ei olisi. Tämä olisi toki hyvä asia, mutta ei se ei edesauttaisi vanhusten asemaa mitenkään.
 
Otsikonne ovat täynnä turvapaikanhakijoiden tekemiä rikoksia yms. Hyvä, että näistä ei vaieta ja lakaista maahanmuuton väistämättä aiheuttamia ongelmia maton alle.

Mutta mitä muuta te ajattelette? Mä en näe täällä teidän taholta aloitteita Sotesta, vanhusten hoidosta, koulutuksesta, aktiivimallista, sosiaaliturvasta, ilmastosta. Mä olen maahanmuuttokriittinen ja hyvin paljon kanssanne samaa mieltä tähän liittyen (lukuunottamatta vouhotusta ja nimittelyä). Mutta mä en teitä voi äänestää, kun ette tuo mitään muuta esille kuin tämän yhden aihealueen. Minulle merkitsee myös muut asiat.
Olen samaa mieltä muutamien kommentoijien kanssa: maahanmuutto vaikuttaa aika lailla näihin kaikkiin. Haittamaahanmuutto on turha kuluerä, josta emme tule ikinä pääsemään saamapuolelle. Siksi, kun tehdään leikkauksia, niitä tehdään esim. vanhustenhoidosta tai koulutuksesta. Ilmastonmuutoksen ympärillä kierretään kuin kissa kuumaa puuroa, mutta sitä vain ei saa sanoa, että väestönkasvun tehokas rajoittaminen olisi paras tapa hillitä ilmastonmuutosta.
 
vierailija
Tottakai rahaa säästyisi, jos sitä ei käytettäisi maahanmuuttajiin, mutta mihin persut tuon säästyvän rahan käyttäisivät ja miten ongelmia, jotka eivät todellakaan johdu mitenkään maahanmuuttajien määrän lisääntymisestä ratkaisisivat. En todellakaan usko, että esimerkiksi päihde- ja mtongelmat ratkeaisivat sillä, ettei rahaa menisi mamuihin vaan sitä voitaisiin ohjata terveyspalveluihin. Ei nimittäin ollut nykyiseen verrattuna minkäänlaista mamuinvaasiota esimerkiksi 1970-luvun lopulla, mutta päihde- ja mt-ongelmia oli.
 
vierailija
No hallitus työntää kaiken rahan maahanmuuttajille ja vanhukset jää ilman. Ensin kun Ratkaistaan maahanmuuttajaongelma niin ratkeaa myös nuo muut ongelmat.
Kaiken rahan :D

Juu ja ennen tätä viimeisintä maahanmuuttoaaltoa valtakunnassa oli kaikki hyvin, vanhuksia myöten..?

Selvitäpä huviksesi, miten paljon valtio maksaa tukia yrityksille, jotka puolestaan maksavat muhkeita palkkioita osakkeenomistajille ja johtajille.
 
vierailija
Olen samaa mieltä muutamien kommentoijien kanssa: maahanmuutto vaikuttaa aika lailla näihin kaikkiin. Haittamaahanmuutto on turha kuluerä, josta emme tule ikinä pääsemään saamapuolelle. Siksi, kun tehdään leikkauksia, niitä tehdään esim. vanhustenhoidosta tai koulutuksesta. Ilmastonmuutoksen ympärillä kierretään kuin kissa kuumaa puuroa, mutta sitä vain ei saa sanoa, että väestönkasvun tehokas rajoittaminen olisi paras tapa hillitä ilmastonmuutosta.
Kehitysmaista Suomeen tulevan mamun hiilijalanjälki monikymmenkertaistuu, mutta tämä ei ilmastonmuutosuskovaisia tunnu haittaavan.
 
vierailija
https://www.iltalehti.fi/talous/a/1a43b2ab-2823-4b9d-9b97-87c994445e6d

Työttömiä kurittanut Sipilän hallitus maksanut yli 160 miljoonaa euroa yritystukea risteilylaivayhtiöille - Viking Line ylivoimainen ykkösrohmuaja

Laivanvarustamot ovat yritystukimagneetteja, käy ilmi Kauppalehden selvityksestä. Kymmenen eniten suoraa yritystukea vuosina 2015–2017 saaneiden joukossa on kolme varustamoa: Viking Line , Tallink Silja ja Finnlines . Yhteensä niille on maksettu suoria yritystukia 165,4 miljoonaa euroa.
 

Yhteistyössä