Kysymys palstan persuille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Otsikonne ovat täynnä turvapaikanhakijoiden tekemiä rikoksia yms. Hyvä, että näistä ei vaieta ja lakaista maahanmuuton väistämättä aiheuttamia ongelmia maton alle.

Mutta mitä muuta te ajattelette? Mä en näe täällä teidän taholta aloitteita Sotesta, vanhusten hoidosta, koulutuksesta, aktiivimallista, sosiaaliturvasta, ilmastosta. Mä olen maahanmuuttokriittinen ja hyvin paljon kanssanne samaa mieltä tähän liittyen (lukuunottamatta vouhotusta ja nimittelyä). Mutta mä en teitä voi äänestää, kun ette tuo mitään muuta esille kuin tämän yhden aihealueen. Minulle merkitsee myös muut asiat.
Mistä päättelet, että Persu tekee maahanmuuttoa koskevia aloituksia?
Ja kun noista aloituksista on suurin osa anonyymejä, niin mistä tiedät mitä muita aloituksia kyseiset henkilöt tekee tai mihin keskusteluun he osallistuvat?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mistä päättelet, että Persu tekee maahanmuuttoa koskevia aloituksia?
Ja kun noista aloituksista on suurin osa anonyymejä, niin mistä tiedät mitä muita aloituksia kyseiset henkilöt tekee tai mihin keskusteluun he osallistuvat?
Itsekkin kyselin samaa edellisessä viestissä mut ihme jos kuuluu vastausta. Se on jännä näillä tietyillä persoonilla et kun ne kysyy jotain mielestään nasevaa, mihin luulee et toiset ei kykenekkään vastaamaan ja saavatkin järkevän vastauksen ja järkevän vastakysymyksen niin sit luikitaan pois. Toivottavasti ap:lla löytyy munaa tulla vastaamaan, olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla hänen vastauksensa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Huoh. Miten te voitte lukea/ymmärtää noin väärin? Ap:han ihmettelee miksi persut eivät tuo mitään muita asioita esille kuin maahanmuuton. Eihän kyse ole hänen tekemistä tai tekemättä jättämistä aloituksista. Mä en mitään puoluetta muuta tiedä, joka keskittyisi vain yhteen ja ainoaan asiaan. Te sanotte, että te olette muutakin. Mitä? Jos te ette kerran tässä keskustelussakaan pysty/osaa mistään muusta puhua. Tämähän olisi teille oiva tilaisuus kertoa mitä muuta te ajatte, jos te muutakin kerran ajattelette!

Vaaityötähän se teille olisi, mutta hukkaatte mahdollisuutenne ja todistatte olevanne yhden asia puolue.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Huoh. Miten te voitte lukea/ymmärtää noin väärin? Ap:han ihmettelee miksi persut eivät tuo mitään muita asioita esille kuin maahanmuuton. Eihän kyse ole hänen tekemistä tai tekemättä jättämistä aloituksista. Mä en mitään puoluetta muuta tiedä, joka keskittyisi vain yhteen ja ainoaan asiaan. Te sanotte, että te olette muutakin. Mitä? Jos te ette kerran tässä keskustelussakaan pysty/osaa mistään muusta puhua. Tämähän olisi teille oiva tilaisuus kertoa mitä muuta te ajatte, jos te muutakin kerran ajattelette!

Vaaityötähän se teille olisi, mutta hukkaatte mahdollisuutenne ja todistatte olevanne yhden asia puolue.
PS:n sivuilta voit käydä lukemassa koko vaaliohjelman. Äänestäjien tehtävänä ei ole tehdä vaalityötä, vaan ehdokkaiden. Tutustu puolueeseen ja ehdokkaaseen. Voit myös itse aloittaa keskusteluita sinua kiinnostavista aiheista.
 
vierailija
PS:n sivuilta voit käydä lukemassa koko vaaliohjelman. Äänestäjien tehtävänä ei ole tehdä vaalityötä, vaan ehdokkaiden. Tutustu puolueeseen ja ehdokkaaseen. Voit myös itse aloittaa keskusteluita sinua kiinnostavista aiheista.
Kyllähän kannattajatkin tekevät vaalityötä. Ei vain ehdokkaat. Edelleen teette persulle vain hallaa, kun voisitte käyttää tilaisuutta hyväksi. Jos minulta kysyttäisiin mitä puoluetta äänestät ja miksi, niin kyllä mä ainakin kertoisin monta syytä. Siksi toiseksi ap teki juuri häntä kiinnostavasta aiheesta aloituksen, mutta tuttuun palstatyyliin, asiallisten vastausten saaminen Ei ole kovin helppoa. Tämä ongelma koskee siis yleisesti koko palstaa...
 
vierailija
Kyllähän kannattajatkin tekevät vaalityötä. Ei vain ehdokkaat. Edelleen teette persulle vain hallaa, kun voisitte käyttää tilaisuutta hyväksi. Jos minulta kysyttäisiin mitä puoluetta äänestät ja miksi, niin kyllä mä ainakin kertoisin monta syytä. Siksi toiseksi ap teki juuri häntä kiinnostavasta aiheesta aloituksen, mutta tuttuun palstatyyliin, asiallisten vastausten saaminen Ei ole kovin helppoa. Tämä ongelma koskee siis yleisesti koko palstaa...
Niinpä. Tällä palstalla ja muualla saa sen kannattajista vaikutelman, että on joukko idiootteja. Ei jatkoon. Toki "mestari" yrittää hyödyntää näitä hyödyllisiä hölmöjä, kuten Timppa aikanaan, mutta eiväthän ne mitään tajua. Ei ole luvassa mannaa..

Toisaalta mielelläni näkisin persut hallituksessa ja takkiaan kääntämässä.
 
Kyllähän kannattajatkin tekevät vaalityötä. Ei vain ehdokkaat. Edelleen teette persulle vain hallaa, kun voisitte käyttää tilaisuutta hyväksi. Jos minulta kysyttäisiin mitä puoluetta äänestät ja miksi, niin kyllä mä ainakin kertoisin monta syytä. Siksi toiseksi ap teki juuri häntä kiinnostavasta aiheesta aloituksen, mutta tuttuun palstatyyliin, asiallisten vastausten saaminen Ei ole kovin helppoa. Tämä ongelma koskee siis yleisesti koko palstaa...
En ole persu mutta vahvasti monikulttuurisuuskriittinen (monietnisyys sopii). Minäkin lukisin mielelläni kannattajien vaallityön tuloksia. Missä aloituksessa voi lukea vihreiden toimivaksi testatut ratkaisut maahanmuuton viimeaikaisiin lieveilmiöihin. Demarien ratkaisun syntyvyyden nostamiseksi? Kepun näkemyksen Natoon liittymisestä? Kokoomuksen ratkaisun pääkaupunkiseudulle syydettävien satojen asumistukimiljoonien rajoittamiseksi. Tai edes vasemmistoliiton keinot antaa isille tasaveroiset oikeudet äiteihin verrattuna avioerotilanteessa tai raskauden aikana?

Laittanet minulle pikaisesti linkit aloituksiin ;)
 
vierailija
Niinpä. Tällä palstalla ja muualla saa sen kannattajista vaikutelman, että on joukko idiootteja. Ei jatkoon. Toki "mestari" yrittää hyödyntää näitä hyödyllisiä hölmöjä, kuten Timppa aikanaan, mutta eiväthän ne mitään tajua. Ei ole luvassa mannaa..

Toisaalta mielelläni näkisin persut hallituksessa ja takkiaan kääntämässä.
No sittenhän saisivat kantaa vastuuta. Ja kyllä tuo kannattajajoukon sivistymättömyys ja johdon yksisilmäisyys saa mut tuntemaan lähinnä etovaksi tuon puolueen.
 
vierailija
En ole persu mutta vahvasti monikulttuurisuuskriittinen (monietnisyys sopii). Minäkin lukisin mielelläni kannattajien vaallityön tuloksia. Missä aloituksessa voi lukea vihreiden toimivaksi testatut ratkaisut maahanmuuton viimeaikaisiin lieveilmiöihin. Demarien ratkaisun syntyvyyden nostamiseksi? Kepun näkemyksen Natoon liittymisestä? Kokoomuksen ratkaisun pääkaupunkiseudulle syydettävien satojen asumistukimiljoonien rajoittamiseksi. Tai edes vasemmistoliiton keinot antaa isille tasaveroiset oikeudet äiteihin verrattuna avioerotilanteessa tai raskauden aikana?

Laittanet minulle pikaisesti linkit aloituksiin ;)
En kannata noista puolueista mitään :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
vierailija
Persut eivät ole oikealla eivätkä vasemmalla. Eikä pidäkään. Persut ovat suomalaisten puolella.

Kansanedustajat toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan. Heillä on yhteinen puolueesta riippumaton intressi kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen.

Kansanedustajilla on yhteinen puolueesta riippumaton intressi säilyttää asemansa eliitissä, pysyä eduskunnassa, kahmia vaikutusvaltaa ja etuja itselleen. Siksi he toimivat eduskunnassa puoluerajojen yli yhteistyössä kansaa vastaan.

Puolueiden väliset erot ovat jo vuosikymmenien aikana vakiintuneet, eikä puolueilla ole oikeaa halua suureen muutokseen, joka voisi olla rapauttaa kansalaisten luottamusta tai puolueiden tasapainoa. Persujen menestys vaaleissa on aiheuttanut kaikille muille puolueille ongelmia. Koska Persut ovat käyneet kaikkien muiden puolueiden reviirillä, ja siksi loukanneet vanhojen puolueiden vakiintuneita käytäntöjä ja sopimuksia. Muut puolueet ovat saneet persuista yhteisen vastustajan, jota vastaan käydään yhteistuumin yli puoluerajojen niin vasemmistossa kuin Kokoomuksessakin. Siksi Persut uutena puolueena saa rajua dissaamista vanhoilta puolueilta, mikä näkyy myös lehdistössä ja mediassa.

Puolueiden intressi on oman aseman säilyttäminen ja yhteisymmärryksessä muiden puolueiden kanssa, omien etujen vaaliminen, mieluiten niin että kansa luulee puolueiden olevan hyvinkin erimielisiä toisten puolueiden kanssa. Todellisuudessa puolueet punovat keskenään juonia jotta voivat säilyttää asemansa mahdollisimman suuren oman hyödyn kera.

Puolueiden keskinäiset erimielisyydet ovat vain silmänlumetta, jolla saadaan vaikutelma halusta asioiden muuttamiseksi. Mikään ei kuitenkaan muutu vuosikymmennissäkään, koska puolueet ovat tyytyväisiä asemaansa näin. Oikeaa muutosta haluavat vaiennetaan hiljaisksi.

Persut ovat horjuttaneet vanhojen puolueiden tasapainoa ja siksi ovat kaikkien puolueiden hampaissa. Persut ovat yksin muiden puolueiden puristuksissa eivätkä siksikään pääse muiden puolueiden kanssa jaolle, jossa jaetaan sulle-mulle periaatteella etuisuuksia kansan selkänahasta.

Siksi Persut ovat ainoa kansan etua ajava puolue joka ei veljeile muiden puolueiden kanssa kansaa vastaan.

Siksi Persut.
 
vierailija
Millä muskeleilla sinä siitä määräät :ROFLMAO:

Mutta onhan tuo helpoin tapa välttää kiusallinen kysymys...

Jos olisit musta, tekisin aloituksen ja odottaisin sinun sanasi mittaisena vastaavan. Mutta olet vain piilotteleva harmaa vierailija.
Kiusallisten kysymysten vastaamattajättämisessä eräs idioottimusta v********a on mestari. Taidat tuntea hänet todella hyvin. Tosin taitaa olla niin, että sun kyvyt vtuiluun ei riitä, uhoat vain....
 
Kiusallisten kysymysten vastaamattajättämisessä eräs idioottimusta v********a on mestari. Taidat tuntea hänet todella hyvin. Tosin taitaa olla niin, että sun kyvyt vtuiluun ei riitä, uhoat vain....
Minun tarkoitukseni on keskustelu, toisin kuin sinun?

Ja sinä voi tuon mustan syyttelyn sijaan näyttää esimerkkiä, vastata kysymyksiini tai rekisteröityä ja vastata kysymyksiini siinä uudessa ketjussa, jonka lupasin rekisteröidyttyäsi aloittaa.
 
Kyllähän kannattajatkin tekevät vaalityötä. Ei vain ehdokkaat. Edelleen teette persulle vain hallaa, kun voisitte käyttää tilaisuutta hyväksi. Jos minulta kysyttäisiin mitä puoluetta äänestät ja miksi, niin kyllä mä ainakin kertoisin monta syytä. Siksi toiseksi ap teki juuri häntä kiinnostavasta aiheesta aloituksen, mutta tuttuun palstatyyliin, asiallisten vastausten saaminen Ei ole kovin helppoa. Tämä ongelma koskee siis yleisesti koko palstaa...
Et sinä päätä, tekevätkö kannattajat vaalityötä. Minä en tee, eikä tee moni muukaan. Ap:n aloitus oli sellaista klassista "miksette puhu tästä?", eikä mikään aloitus.
 
Perusta oma ketju ko kysymykselle, tämä ketju oli tarkoitettu kysymyksille, joita halutaan kysyä persuilla. Vai pitääkö äkkiä saada tämä ketju suljetuksi, ettei huomattaisiin, että persut todella ovat yhden asian puolue... Sori, kaikki tietävät sen jo.
Olisi varmasti fiksua perehtyä asiaan ennenkuin jakelee "omia totuuksia"
Voisit vaikka selvittää, mistä asioista ovat tehneet aloitteita tai halunneet keskustella. Mamutus ei taida olla kärjessä.
 
vierailija
En ole persu mutta vahvasti monikulttuurisuuskriittinen (monietnisyys sopii). Minäkin lukisin mielelläni kannattajien vaallityön tuloksia. Missä aloituksessa voi lukea vihreiden toimivaksi testatut ratkaisut maahanmuuton viimeaikaisiin lieveilmiöihin. Demarien ratkaisun syntyvyyden nostamiseksi? Kepun näkemyksen Natoon liittymisestä? Kokoomuksen ratkaisun pääkaupunkiseudulle syydettävien satojen asumistukimiljoonien rajoittamiseksi. Tai edes vasemmistoliiton keinot antaa isille tasaveroiset oikeudet äiteihin verrattuna avioerotilanteessa tai raskauden aikana?

Laittanet minulle pikaisesti linkit aloituksiin ;)
Kysyttiin persuista varmaankin sen takia koska täällä jatkuvasti jankataan "äänestäkää persuja". Muiden puolueiden vastavaa toimintaa en ole huomannut
 

Yhteistyössä