(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

Ja näin alkaa tämän pinon vol7 !!!

:heart: :heart: :heart: Kuumeilijat ja odotuksen odottajat :heart: :heart: :heart:

Lioness..............27........kp 1/27-28......................yk 5
Manuliina...........28........kp 4/25-29......................yk 9
Cladoceran........30........kp 14/30-38....................yk 14
Hlemmur...........27.........kp 17/28...........dpo 2.....yk 9
Agaetis..............29........kp 21/27-31......dpo 4.....yk 6
Kaapo80............29........kp 24/25-37.....dpo 8-9...yk 12
Nosen................30........kp 25/28-35....................yk 4
Sharona.............29........kp 26/28-33....dpo 8-9....yk lk
Iitukka80...........30........kp 31/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 35/35-42.....................yk 9




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29



:flower: :flower: :flower: Plussanneet :flower: :flower: :flower:

Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010



 
Huomenta :flower:

Täällä väsynyt aamu taas, heräsin ennen kuutta ja en ole saanut mitään aikaiseksi, paitsi tietty surffailtua on tullu :D

Täällä ei edelleenkään mitään oireiluita, ei tisskipuja eikä muutakaan. Vähän väliä kourii kohdun kohdalta, kuten jokaisessa kierrossa aikaisemminkin.

Nyt suihkuun ja töihin!
 
Huomenta!

Kiitos Sharona uudesta pinosta!

Mullekin voisi lisätä dpo:t eli nyt on dpo 8 tai 9 menossa. Hui!! Alkaa jo jännittää! Nyt uskallan jo sanoa, että rinnat on arat. Eilen juostessa oli sellaisia tuntemuksia rinnoissa... tosin olisi ehkä aika ostaa uudet urheiluliivitkin.

 
Nyt kuulkaa näyttää siltä, että tuo lista on sekasin. Noi kp:t ei varmaan kaikilla nyt pidä paikkaansa, mulla kun tuli täti viimeks 1.4 eli nyt olis kp 26 mutta Lionessilla oli sillon jo kp 4 kun mulla on kp 2 ??

Voitteko naiset tarkistaa omanne, ettei nyt vaan mene sekaisin enempää :ashamed:

Kröhöm. Tajusin just että olin päivittäny vaan yhdellä päivällä vaikka viimeisestä oli 2 pvää aikaa! Nyt korjattu, mutta tarkistakaa silti!
 
Sharona listalla on mun kohdalla kaikki oikein! Siistii, että on samat dpot!! :D :D

Lioness :hug: :hug: tädistä. Mutta mä en ymmärtänyt miten sulla voi yk5 alkaa 4.5 jos kerran tänään on kp1?? Tehän olette päässeet ajoissa tutkimuksiin. Vai oliko sulla jokin muu syy päästä tutkimuksiin? Oon kuullu tosi paljon juttuja ettei ennen vuoden yritystä pääse...

mä tässä pohdin, että testaisko jo keskiviikkona... tiedän olevani hätähousu, mutta en voi tällä mitään.

.kaapo

ps. nyt tuntuu paineen tunnetta tai pientä vihlasua alavatsalla oikealla puolella. Tai siis kuvittelen vain :LOL: :LOL:
 
Mennään yksityiselle ja tosiaan kun kuulutaan ns. "riskiryhmään" eli ainakin simppatesti, jos saatais teettettyä ja sitten sen perusteella jatkot...
Laskin noita kokonaisia kuukausia, kun kierto on 28pv.. :ashamed: Eli yk5 ja kp1...

Täälläkin oli niin oireet ja sitten ei ollutkaan... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lioness:
Mennään yksityiselle ja tosiaan kun kuulutaan ns. "riskiryhmään" eli ainakin simppatesti, jos saatais teettettyä ja sitten sen perusteella jatkot...
Hyvä, että pääsette edes johonkin tutkimuksiin! Helpottaa varmasti tietää, että asialle yritetään tehdä jotain ja saa varmuuden, että kaikki on kunnossa, sillä kaikki on kunnossa, eikö niin!! Mulla on joku positiivisuuskärpänen iskenyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Lioness:
Laskin noita kokonaisia kuukausia, kun kierto on 28pv.. :ashamed: Eli yk5 ja kp1...
Asia ok!

täältä tulee vielä tuplahalaus Lionees
 
No voihan räkä Lioness :hug: :hug: Tsemppiä tutkimuksien aloitukseen! Itellä se oli ainakin kova paikka, mutta hengissä selvittiin.

Sharona, mulla ainakin on oikein. kp 14 yk 14. :D Komiat on luvut jo.

Kaaappooooo tittidii! :D Siis niiiiin tiedätkyllämitä? :heart:

Kävin tänään meidän tk-lääkärin luona ruinaamassa lähetteen julkiselle puolelle keskussairaalaan jatkotutkimuksiin / -hoitoihin. Kysyin, että miten tästä sitten mennään eteenpäin, niin ei se osannut mitään sanoa. Toivotti vaan onnea matkaan. En oikeen tiedä oliko se hyvä vai huono käynti, saa nyt sitten nähdä... Toivottavasti sieltä KS:sta sitten pian kuuluu.
 
Lioness, voi harmitus... :hug: No, onneksi pääsette hoitoihin, yksi askel kerrallaan lähemmäksi!

Kaapo, kuulostaa hyvältä... Toivotaan, että positiivisuus ja kevät tuovat plussaa myös testiin! :heart:

Niin, oliko teillä kellään mitään kokemusta tai tietoa todella kivuliaasta oviksesta? Mulla oli tosiaan nyt toooosi rankat oviskivut puhkeamisen aikaan ja seuraavana iltana. Sattui oikein rajusti. Pitäiskö huolestua?? Pari päivää meni ihan rauhoksiin, ja nyt tänään alkanut menkkamaiset juilinnat. Ihan outoa. :|
 
Agaetis mulla ovikset on aina ollu aika laimeita, korkeintaan hiukan nipistänyt... Tuolla clomifen-ketjussa oli samaan aikaan just kans jotain ihmeellisiä kipukohtauksia oviksen jälkeen, siitäkään ei ollut mitään selityksiä. Sen oon kyllä lukenut, että munasarjoissa voi tuntua kipua ovista ennen, sen aikana ja vielä muodostuva keltarauhanenkin voi kipuilla, mutta sitä en tiedä, että kuinka kovaa kivun "kuuluu" olla...

Menikö kivut ohi jo?
 
Clado, joo, nyt ne ovat jo luojan kiitos ohi... Mutta alkoivat tosiaan torstaina ilalla. Yöllä valvoin, kun molempiin munasarjoihin sattui niin perkuleesti. Seuraavana päivänä luulin töissä, että lähtee taju, kun vatsaan sattui niin rajusti. Sitten illalla tuli taas raju kipukohtaus, joka ei lähtenyt edes särkylääkkeellä. Meni ohi vasta seuraavan aamun aikana.

Ja se kipu oli perjantaina siirtynyt munasarjoista koko alavatsaan, jota poltteli, vihloi ja särki rajusti. Koskaan ei ole tuollaista ollut... :x
 
Agaetis Mulla on ollut, sen takia nimesinkin ne ovishalvaukseksi, sillä se kipu on ihan uskomattoman rajua. Mulle tuli viimeksi töissä, en pystynyt suoristautumaan saatika kävelemään ollenkaan! Siis todella hurjat kivut. En löytäny kyllä minäkään mitään syytä tuolle..
Onneks ei kuitenkaan joka kuukausi ole noin törkeitä oireita, pupuilu on nimittäin toivottoman vaikeaa. :/

 
Huomenta! Täällä ollaan jo (pakosta) aikaisin hereillä. Aamupissalla olen jo käynyt neljän aikaan, ja pohdin, että pitäiskö testata... hitsi, että oon malttamaton...

näin aikaisin herääminen ei oo mun juttu, mutta en tiedä saanko enää unen päästä kiinni. Luovuttaisko ja menis aikasin töihin, joka johtaa siihen, että on väsyny koko päivän vai yrittäiskö vielä unta... Pitää illalla ajaa pitkä matka, joten sen kannalta kannattais mennä vielä vähäksi aikaa nukkuu. Huoh. On mullakin ongelmat.

Näin viime yönä unta, että alkoi tiputteluvuoto ja nyt tekis mieli testata. Millä saan nämä ajatukset pois mielestä!?!

-kaapo dpo 9-10
 
Surffailin ajan kuluksi kuvia plussatesteistä ketjua ja alko enemmän tekee mieli testata, jos vaikka jo nyt näkyis jotain. Toisaalta paniikkiahan se luo, jos jokin haamu sinne tikkuun tulee...

Eikö edes Sharona ole vielä hereillä???
 
Voi Kaapo sua! :LOL: Kauheeta piinaa! Menitkö takas nukkuu? Testasitko? Mihin päädyit? :flower:

Täällä on iso-O bongattu. =) Tyylipuhdas hymy piirtyi digitestiin. Tosin olin eilen jo ihan varma, että O oli eilen, kun niin kovasti jomotteli. Taitaa tulla taas jättimuna. Ellei useampi. B) :D
 

:heart: :heart: :heart: Kuumeilijat ja odotuksen odottajat :heart: :heart: :heart:

Lioness..............27........kp 2/27-28......................yk 5
Manuliina...........28........kp 5/25-29......................yk 9
Cladoceran........30........kp 15/30-38....................yk 14
Hlemmur...........27.........kp 18/28...........dpo 3.....yk 9
Agaetis..............29........kp 22/27-31......dpo 5.....yk 6
Kaapo80............29........kp 25/25-37....dpo 9-10..yk 12
Nosen................30........kp 26/28-35....................yk 4
Sharona.............29........kp 27/28-33....dpo 11.....yk lk
Iitukka80...........30........kp 32/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 36/35-42.....................yk 9




Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29



:flower: :flower: :flower: Plussanneet :flower: :flower: :flower:

Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010



 
Kaapo Hihihih, on sulla ollu aamujumpat! :D Testasitkos?
Sharona nukkui tänään klo. 7 asti kiltisti kun on vapaapäivä! Kohta saan hakea kamun kentältä!! Jippijaijee!

Clado Jeiii, onnea O'sta! :heart:

Olin laskenut väärin/päivittänyt kieroon omat dpo'nikin :p
Olen kirjoittanut kp16 että lämmöt oli korkeammat kuin edellispäivänä ja oli lievä ovishalvaus aamulla, ja kp17 oli jo selkeät vilunväristykset, joten nyt on dpo 11-12!

Eikä mitään mainittavia oireita edes. Hmph.
Eilen taas kerran kouraisi alavatsan/kohdun seutuvilla, muuten on vain mielikuvituksen aiheuttamaa lievää ällötystä, ainainen nälkä, ym. mukavaa, mitä nyt joka kierrossa..

:LOL:
 
Hehe juu täällä hätähousu. Menin vielä hetkeksi nukkumaan. Nyt on huono olo, on varmaan verensokerit laskenu tosi alas, kun aamupalan söin neljän jälkeen...

Kyllähän mä testasin, ja negan. :LOL: :LOL: Naurattaa vaan tämä oma käytös. Heti helpotti piina, kun olin testin tehnyt. Ei tarvitse kenenkään olla edes pahoillaan, liian aikaisin vaan olin liikenteessä. Eipä ole ollut tällaista piinaa aikoihin. :LOL: :LOL:

Mukavaa vapaapäivää Sharonalle!! Ja onnea Cladolle oviksesta!
 

Yhteistyössä