(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

Lioness ei muuta kun tosiaan tiedot kierroista ja liuta kysymyksiä. Niiden avulla kyllä pärjäilee. Tsemppiä!

naspa Bagga :hug: Voimia sinne jaloilleen kipuamiseen!

Vai joutui se Sharona piikittelemään? Onko paha? Millainen fiilis jäi lekurin jälkeen?

Sharona kun mä klikkasin ketjua niin tuli ilmoitus "Anna salasana katsoaksesi- tai lähettääksesi viestejä tällä alueella." Ehdin jo rekisteröityä ja kirjautua sisään ennen sitä... Ketjua en pääse kattoon. YV?

muoks: KP-listaan pääsen, mutta ketjuun en... hmmm..

Muoks, part 2: Portaali otsikon alta pääsen, mutta "etusivun" kautta en. Huomasin siis kirjoittaneeni foorumiin, johon en pääse kirjautumaan :D
 
Clado se salasana jota se pyytaa on se sun oma salasana! :D En tajuu miksi se sita pyytaa. Ja ne ketjut, kp-lista onkin ainoa ketju siella nyt, se vauvakuumeilua on vaan aihealue. Eli nyt vaan hopottelemaan! :LOL:

Piikittely ei oo niin paha kun kuvittelin, se neula on niin ohut ja lyhyt, ettei sita juuri tunne. Se aineen sisaanmeno on vahan ilkeempi juttu, mutta mita sita ei kestais! :heart:

Laakarikaynti oli ihan kiva, paitsi, ettei se meinannu loytaa oikeaa munasarjaa taas ollenkaan, vaan kesti varmaan 30min se ultra, piti kayda vessassakin valissa, etta on rakko tyhja.. kiva jalat telineissa hengailla.. :LOL:

 
Onnittelut Sharona uudesta vaiheesta hoidoissa!
Tsemppiä Lioness lääkärikäynnille!
Halaukset naspa tädistä!

Pakko myöntää, että välillä on vähän vaikea ottaa osaa noihin teidän hoitoja käsitteleviin keskusteluihin, kun en oikein oo perehtynyt niihin. Tästä pyydän anteeksi ja yritän jatkossa ottaa niistäkin vähän enemmän selvää, etten aivan tuppisuuna täällä (tai siellä ikiomalla foorumilla) sitten möllöttele.
Muuten on kyllä pakko toivoa, etteivät ne omalla kohdalla tutuiksi koskaan tulisikaan.. :ashamed:

kp 3, yk 5 menossa..
 
Helou!

Sharona, jännittävää! Varmaan kiva, kun nyt tapahtuu jotakin konkreettista, eikä vaan ihmetellä että mitenkäs nyt näin ja mitäs tässä seuraavaksi...

Nosen ja Naspa :hug:

ON: Tiistaina testasin negan... Oli pakko testata, kun oli niin kumma olo. Pyörrytti, väsytti tajuttomasti, kipuilutti ja oli huono olo. No, hyvin palasin maan pinnalle ja oireetkin lähti sen siliän tien.

KUNNES eilen illalla huomasin viivan navasta alas häpykarvoituksen alkuun asti. No, toki googletin (järkevää) ja tietysti sieltä kerrottiin sen olevan linea negra ja joillain se on ollut se, mistä ovat arvanneet olevansa raskaana.... Mulla se on haalea, mutta näkyy selvästi, mieskin sen näki. Ja tänään on taas huimannut mahdottomasti.

Tiedä sitten mistä on kyse... Joku hormoonihäikkä kai, en ainakaan voi keksiä päästäni tota viivaa.... Huomenna tai viimeistään perjantaina odottelen tätiä.
 
Ai nytkö te kaikki ootte sinne omaan foorumiin menneet..? Piti tulla kertomaan, oli viime yön unessa ainakin Cladoceran ja Sharona... Istuimme suuremmalla porukalla lasiverannalla ja valittelin kun ei ole enää juttukaveria :D Sitä on vieläkin jotenkin varpaisillaan tän olotilan kanssa, en ole osannut mennä tonne odotuspuolelle mihinkään pinoon. Tulkaa pian tekin..! plussapuhuri tänne :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joyan:
Piti tulla kertomaan, oli viime yön unessa ainakin Cladoceran ja Sharona... Istuimme suuremmalla porukalla lasiverannalla ja valittelin kun ei ole enää juttukaveria :D Sitä on vieläkin jotenkin varpaisillaan tän olotilan kanssa, en ole osannut mennä tonne odotuspuolelle mihinkään pinoon.
Tule sinäkin käymään siellä foorumilla, jos haluat!
=) Saa siellä höpötellä vaikka plussannu olisikin :hug:
 
Moikka siskot!

Tulin vain katsomaan, että mitä vanhoille kuumeilukavereille kuuluu, mutta tehän olette häipyneet ihan muualle. :'( Saapas näkee, koska mulla tulee taas ajankohtaiseksi, ainakin elämä ja uusi parisuhde etenee niin huimaa vauhtia, että hitaampia hirvittää! :D Olen niiiin rakastunut! Kai mä saan sit tulla taas leikkii teiän kaa? Vaikka tietysti toivon, että ens vuonna kukaan teistä ei enää kuumeilis.

Plussatuulia!
 
Hei Myrtle, kirjaudu sinäkin tuonne foorumille, olisi kiva kuulla kuulumisiasi! Siellä ei ole niin nuukaa, vaikka ei juuri nyt kuumeilisikaan! =) Osa siellä kuumeilee, osa pitää pikku paussia ja osa on jo raskaana...
 
Heippa kaikki pitkästä aikaa! Kiva että ootte säilyttäneet mut listoilla =) ! Oon pysytellyt tietoisesti taka-alalla nyt jonkin aikaa. Olemme nyt alustavasti saaneet viimeinkin sovittua miehen kanssa että aloitetaan yritys tuossa huhti-toukokuussa 2011. On ollut aikamoinen parisuhdekriisi tässä kuluneen vuoden aikana :'( . Mutta eilen keskusteltiin kerrankin rakentavasti asioista ja päätettiin että jos tästä selvitään niin selvitään kaikesta!
 
Agaetis kirjoitti: "Niin, oliko teillä kellään mitään kokemusta tai tietoa todella kivuliaasta oviksesta? Mulla oli tosiaan nyt toooosi rankat oviskivut puhkeamisen aikaan ja seuraavana iltana. Sattui oikein rajusti. "



ON: Täällä on 1 jolla on tosi kivulias ovis myös! koko alamaha on tulessa ja säteilee selkäänkin! Särkylääke ei auta. Edellisen kerran makasin vaan kippurassa miehen kainalossa ja reppana yritti auttaa ristiselkääni hieromalla, kun ei muutakaan voinut! Mulla alkaa näistä kiputuntemuksista yleensä tasan 2 viikon päästä menkat!

Mut voisko joku ystävällinen selventää mulle vielä tätä juttua. Eli kun on bongannut oviksen: ts. kovat kivut ja ovisplussa testissä. Miten lasketaan se aika, kun on parhaat mahdollisuudet raskautua?
 
Ada
Moikka Lähes kolmekymppiset haaveilijat,
ja toivottavasti tästä tulee kunnon tärppirysäkesä ;) !
:wave: Moi Toivo, kiva kuulla susta ja onnea kriisin ylityksestä! Sen jälkeen olette varmasti yhdessä entistä vahvemmat.
Meillä perinteisillä lähes kolmekymppisillä kuumeilijoilla on kirjotteluryhmä fb:n puolella jonne olemme siirtyneet tiputellen vauvautumisen jälkeen. Olemme siellä miettineet, mitä kuuluu vanhoille, tutuille taustailijoille. Me käydään vieläkin täällä kurkkimassa, jos joku haluaa kertoa kuulumisiaan. Sama pino jatkuu myös odotus- ja vauvat-puolella tai sitten siellä fb:ssa.

Onnellista kesää :heart: !
Ada (1v.ja 10kk kuumeilupuolta, 9kk odotuspuolta ja 6kk äitiyttä lähes kolmekymppisenä 31-vuotiaana)
 
Moi Unico! Joo valmistuin vuosi sitten ja oon ollu töissä. Nyt tein kesän alusta parin vuoden työsopimuksen uudessa paikassa. Muutetaan syyskuun alussa isompaan asuntoon! Vauvasta ei vielä tietoo mut mies on selvästi jo pehmennyt ja lässyttää meidän kissanpalleroille kuin ne ois pieniä vauvoja :D!
 

Yhteistyössä