(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL7

Nosen, tiedä tuon ystävätyypin, mutta onneksi mulla suurin osa lapsellisista ystävistä osaa puhua muustakin.. Osalle se tuntuu olevan mahdoton tehtävä ja toisten facebook-päivityksetkin ovat joka-ikinen päivä sitä mitä se meidän ihana pieni Teppo nyt tänään teki ja minkä väristä kakkaa sillä meidän Maisalla tänään oli, huoh... :headwall: Toivottavasti musta ei koskaan tule sellaista!

Koskas Nosen muuten testaat?? :whistle:
 
Ihanaa vappua ihanaiset naiset..!!! B)

Täällä on oltu taasen tiiviisti töisä, että tää sähköinen viestintä tahtoo vähän jäädä...koko toukokuu taas sellainen stressikuu, että..:HUOH!!! :$
Kaapo ja Sharona :hug:
Nauretaan välillä ja pidetään vauva-ajatusvapaa vappu...Eiks joo?!* ne kekkä pystyy..*=)
Täällä ollaan töisä vappu eli ei ajatustakaan...
 
Heippa kaikki muruset taas! =) Ja heti alkuun pitää toivottaa hauskat vaput kaikille B) Itse vietän myös vappuni töissä mutta ihan omasta halusta. Tälläi ku se osuu viikonlopulle ni ei se juurikaan täällä maaseudulla poikkea muista vkl:sta. Eli hyvä näin =)

Agaetis Noita fb-äitejä kyllä tuntuu löytyvän ihan liikaa. Kaikki lapseen liittyvä kerrotaan koko maailmalle heti ultraäänikuvista lähtien...En ymmärrä. Mut ei tässä auta ku kestää vaan...

Täällä on nyt siis menossa kp8/26. Näkyy vakiintuneen tohon 26:een, ainaki kolme viime kiertoa ollu justiinsa ton. Tosiaan tässä kierrossa on tarkotus alottaa "vauvatreenit" tänään ja jatkaa kp17 asti, parin-kolmen päivän välein. Ja siitä eteenpäin sitte fiilispohjalta. Kauheeta matematiikkaa tää lapsenteko! :eek: :headwall: Erilaisilla "taktiikoilla" tässä on jo muutama kuukausi menty mutta ykskään ei ole vielä sitä toivottua lopputulosta tuottanu :ashamed:
Näin tosi fiksuna(jollaiseksi muuttuu kun on muutaman kuukauden yrittäny :LOL: ) laskeskelin että jos nyt tärppäis ni sitte tulis ihan tammikuun vauva :heart: Mieheni kuulemma toivoisi alkuvuoden lasta, eli josko nyt alkais tärppäämään ni mun toive täyttyis, ja samalla saisi mieskin toiveensa toteutumaan :D Eli joo, sillai mä vähän olen ajatellut että tästä kierrosta tärppää. Tai sit VIIMEISTÄÄN ens kierrosta B) =) Tai jospa plussattaiski kaikki jo, joko tässä tai ens kuussa? :heart: :whistle: :heart: =)
 
Hauskaa vappua kaikille, onko kaikki piknikillä vai vielä nukkumassa? ;) me heräiltiin vasta, eilinen oli ihan mukava, vaikka vauva-ajatuksista en päässytkään.

Tänään tein taas aamulla testin ja negatiivinen se oli. Eli eipä haitannu vaikka eilen viini maistuikin. Nyt vaan odotellaan milloin se täti tulee. Täytyy nyt lopettaa tuo testaaminen, ei kestä noita negoja.
 
Mä muuten olen nyt ihan varma että tässä(kään) kierrossa ei ole tärpännyt. Mulla vaan on hyvin vahvasti sellainen tunne. Ei ole mitään oireitakaan. Eilen jo nukkumaan mennessä itkeskelin että voi harmi taas, ja totesin että kohta pitää aloittaa kolmas clomikerto. Vähiin käyvät...
 
:heart: :heart: :heart: Kuumeilijat ja odotuksen odottajat :heart: :heart: :heart:

Kaapo80............29........kp 1/25-37......................yk 13
Sharona.............29........kp 1/28-33......................yk lk
Katinka-82.........27........kp 4/35-42......................yk 10
Lioness..............27........kp 6/27-28......................yk 5
Manuliina...........28........kp 9/25-29......................yk 9
Cladoceran........30........kp 19/30-38......dpo 4.....yk 14
Hlemmur...........27.........kp 22/28...........dpo 7.....yk 9
Agaetis..............29........kp 26/27-31......dpo 9.....yk 6
Nosen................30........kp 30/28-35....................yk 4
Naspa.................27.......kp 33/27-34....................yk 7
Iitukka80...........30........kp 36/28..........................yk 4





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29



:flower: :flower: :flower: Plussanneet :flower: :flower: :flower:

haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010



 
Sharona :hug: :hug: en edes hoksannut, että olit siirtyny listan kärkeen, mutta etpä ehtinyt siellä kauaa kärkipaikkaa pitämään. perhana. Tämä päivä on ollut ihan kauhee. Kivut on ollu tosi kivut ja oon rääkyny täällä tätä elämää. En vaan jaksa tätä enää.
 
Kaapo :hug: :hug:

Joo, näin tässä sitten taas kävi. Alkoi aamukävelyllä kouristelemaan ja sittenhän ne hanat aukeskin. Tein kyllä eilen iltapäivällä vielä yhden negatestinkin, ennen ulos lähtöä, joten ei yllätyksenä tullut. En edes jaksanut vetää itkupotkuraivareita elämän epäreiluudelle, kun on vieraitakin..

Eikun nenä kohti ensimmäisiä hoitoja siis!
 
:heart: :heart: :heart: Kuumeilijat ja odotuksen odottajat :heart: :heart: :heart:

Kaapo80............29........kp 2/25-37......................yk 13
Sharona.............29........kp 2/28-33......................yk lk
Katinka-82.........27........kp 5/35-42......................yk 10
Lioness..............27........kp 7/27-28......................yk 5
Manuliina...........28........kp 10/25-29....................yk 9
Cladoceran........30........kp 20/30-38......dpo 5.....yk 14
Hlemmur...........27.........kp 23/28...........dpo 8.....yk 9
Agaetis..............29........kp 27/27-31......dpo 10...yk 6
Nosen................30........kp 31/28-35....................yk 4
Naspa.................27.......kp 34/27-34....................yk 7
Iitukka80...........30........kp 37/28..........................yk 4





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29



:flower: :flower: :flower: Plussanneet :flower: :flower: :flower:

haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010



 
Sharona ja Kaapo miten siinä taas kävi noin? :( Toivottavasti hoidot auttaa heti ekasta yrityksestä Sharona!

Mun herkät raskaustestit polttelee jo tuolla vessan kaapissa kovasti, vaikka minulla onkin todella vahva tunne siitä, että en tosiaankaan ole raskaaksi tullut. Taitaa olla turhan aikaista testata nyt, mutta jospa testaan tiistaina, kun on dpo 10. Kaipa herkän testin pitäisi jo silloin näyttää totuus. Pääsee sitten taas eroon tästä epävarmuudesta ja voi rypeä kaikessa rauhassa itsesäälin syvässä suossa.
 
Minäpäs leivon piirakkaa, ja otan ilon irti elämän pienistä kivoista asioista. Välillä pitää tehdä näinkin :).

Huomenna verikokeeseen testaamaan tämän kierron progesteroniarvot. Kiinnostaa kovasti tietää onko yhtä hyvä arvo kuin viime kierrossa. Pelkään että on huonompi. Oli jotenkin niin laimean tuntoinen koko ovulaatio. No, tulos selviää kuitenkin vasta viikon päästä eli odotella saa...
 
Vapputerveiset koko poppoolle! Oltiin reissussa, niin en käynyt koneella.

Sharona & Kaapo :hug: täti.. :kieh:

Agaetis kyseli testaamisesta: aion testata sit kun menkat on myöhässä, eli aika tarkkaan viiden viikon kuluttua.. huomenna on kp1, tän päivän tuhruja en vielä ekaks kiertopäiväks aikonu laittaa. Yöllä tai aamulla sitten lorahtaa.. :( Mut siis oviksen olinkin bongannut sunnuntaina 2 vkoa sitten, joten sen takia en testata aiemmin aikonutkaan.
 
Hlemmur Mullakin toi toka clomikierto toi tosi laimean oviksen joka tuli 11 päivää myöhemmin ku eka... ja nyt kolmannessa oli taas vahvempi ja aikainen. Outoa heittelyä! Mielenkiintoista kuulla, että miltä ne sun progesteroniarvot näyttää. :) Tsemppiä! Pidä nyt vaan se lippu korkealla, ei pidä luovuttaa ennen kun on pakko.

Nosen :hug: voihan räkä,jos se täti nyt sinnekin ryykii!

Mä kävin tänään ihanan 2-tuntisen puhelun ystäväni kanssa. Hänellä on parin viikon päästä laskettu aika ja ajoittain on ollut tosi vaikeeta kuulla uutisia ja ylipäätään soitellakin. Tänään sain kuitenkin kerrottua omista fiiliksistäni ja jopa sen, että osittain lasten, vauvojen ja raskausmahojen takia jäätiin vapuksi kotiin. Hän ymmärsi. Ihan täydellistä. Jäi tosi hyvä mieli... Paitsi tämä etävappu,niin myös tuo puhelu antaa voimia varmasti tuleviin koitoksiin; eli vauvan yökyläilyyn ja toisen syntymään.

Tästä on hyvä jatkaa kohti uutta viikkoa. Toivottavasti kaikki on selvinnyt vapusta! :heart:
 
Testaamisesta (Nosenin kommenttiin ym. liittyen) sen verran että aiemmin minulla oli tosi tiukka periaate, ettei raskaustestejä tehdä ennen kuin menkat on myöhässä. Se periaate romuttui ensimmäisessä clomikierrossa, koska kierron loppupää oli niin kamalaa henkistä kidutusta. Minulla oli ihan pää sekaisin siitä kokoaikaisesta ollakko vai eikö olla -arvailusta. Se oli kamalaa. Päätin että parempi ruveta testaamaan heti kun vaan on potentiaalisia mahdollisuuksia saada tulos jo näkymään. Ostin herkkiä testejä sitä varten. Mielummin testaan törkeän aikaisin kuin sekoan täysin tähän pähkäilyyn. Eikä kyse ole edes mistään terveestä malttamattomuudesta, vaan suorastaan sairaasta koko aikaisesta asian miettimisestä.
 
mä oon niin hajalla tästä uudesta kierrosta.tuntuu etten pysty pitämään itseäni mitenkään kasassa.en halua nähdä yhtään raskaana olevaa, vauvaa tai oikeastaan ketään muutakaan.haluaisin vain käpertyä oman kullan kainaloon.koskaan ei ole tädin tulo tuntunut näin pahalta.ehkä tästäkin suosta jotenkin noustaa, en kyllä tiedä miten.
 
:heart: :heart: :heart: Kuumeilijat ja odotuksen odottajat :heart: :heart: :heart:

Kaapo80............29........kp 3/25-37......................yk 13
Sharona.............29........kp 3/28-33......................yk lk
Katinka-82.........27........kp 6/35-42......................yk 10
Lioness..............27........kp 8/27-28......................yk 5
Manuliina...........28........kp 11/25-29....................yk 9
Cladoceran........30........kp 21/30-38......dpo 6.....yk 14
Hlemmur...........27.........kp 24/28...........dpo 9.....yk 9
Agaetis..............29........kp 28/27-31......dpo 11...yk 6
Nosen................30........kp 32/28-35....................yk 4
Naspa.................27.......kp 35/27-34....................yk 7
Iitukka80...........30........kp 38/28..........................yk 4





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29



:flower: :flower: :flower: Plussanneet :flower: :flower: :flower:

haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010



 
Huomenta naiset, se olis taas uusi viikko aluillaan :flower:

Täälläpä oli todella laiska viikonloppu, lauantaina mentiin illalla syömään kaupungille kavereiden kanssa, taksilla sinne ja taksilla takaisin ajoissa. Eilen juututtiin sohvaan kiinni peittojen ja tyynyjen kanssa, syötiin roskaruokaa, namuja, ym. ja katsottiin elokuvia. :)

Tänään täytyy soittaa klinikalle, ja ilmoittaa tädistä, saapas nähdä aloitanko clomit tänään vai joku muu kp! Jännäääääää!

Hlemmur Mun mielestä saa ja kannattaa testata just silloin kun mieli tekee! Mäkin testailen aina ihan miten sattuu, ja saapahan mielenrauhan hetkeksi. Paitsi sillon kun tuli se ihme haamu, mutta on niin harvinainen tapahtuma, ettei sitä lasketa :p

Kaapo :hug: Voimia sinulle, toivottavasti pian helpottaa.
 
kaapo80 voih :'( . Auttaisiko, jos yrittäisit kehitellä itsellesi oikein kunnolla jotain muuta mietittävää hetkeksi? Minä olen huomannut, että esim. viikonloppureissussa käyminen saa ajatukset pois - tai ainakin lievenemään - tästä lapsettomuusasiasta. Kun pääsee siitä tutusta arkikuviosta hetkeksi irti.

Sharona jee tervetuloa vaan minun ja cladon clomikerhoon! Ja pullat uuniin tästä kierrosta jo, eikös vaan?

Mä muuten meinasin tänä aamuna jo testata, mutta sitten tuli sellainen olo, että en halua. En vaan halua katsella sitä perhanan vain yhtä viivaa siinä tikussa. Joten enpä testannut. Saa nähdä onko huomenna sama fiilis.
 
Voi ei Kaapo ja Sharona... :hug:
Kaapo, tiedän ton tunteen niin...Tuntuu jotenkin ettei sitten jaksa yrittää vaikka meillä ei vielä paljon kuukausia takana.
Tänään tuli asiakkaaksi 37pv ikäinen vauva ja kyl oli tuskaa pistää sitä, ensinnäkin kun ei halua nähdä yhtään muksua eikä raskaana olevaa naista. Ja yks positiivinen raskaustestikin tänään tuli tehtyä..Huoh! :ashamed:
Miksi tää on niin vaikeaa, kun toiset vaan kerran jossain pilvessä/kännissä kerran sekoilee, niin johan pamahtaa!!!OI MIKSI....!!!!
Odottelen juuri puhelua, että pääsemmekö perjantaina lääkärille tutkimuksiin...

Kaikki ihanaiset naiset suuri ja lämmin halaus...
:hug:
 
Se on kyllä totta, että niitä raskaana olijoita pyörii joka paikassa. On paha juttu kun kesä tulee, ja vauvamahat näkyvät selvästi, kun eivät enää piilottele toppatakkien alla. Minusta tuntuu että joka toinen vastaantulija on raskaana. Enkä saa katsettani irti niistä mahoista. Minua kyrpii äärimmäisen paljon se, että eräässä lempparisarjassani, Myytinmurtajissa ( :D ) on yksi niistä tyypeistä raskaana. Miksi senkin pitää nyt raskaana olla? Painuisi jo mammalomalle mahoinensa, menee katselunautinto kun pitää koko ajan vaan sitä sen mahaa tuijottaa. Ärsyttävää. Mullekki tuommoinen.
 

Yhteistyössä