Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Talviyölle paljon onnea :heart: Näyttää olevan hedelmällinen kuukausi tämä marraskuu tässä ketjussa =)

ON: Ovistesti plussasi kp34! Jos pariin viikkoon ei menkkoja näy, niin ehkä ovuloinkin tässä kierrossa, vaikkakin korkeilla kiertopäivillä.
 
Hienoa Citrus! Parempi varmaan myöhään kun ei milloinkaan! Jos yhtään lohduttaa - en oletta, että näin olisi - niin mun sisko tuli ihan luomusti raskaaksi megapitkistä kierroista ja harvoista ovulaatioista huolimatta! Mulla taas keho näyttää toimivan "täydellisesti" luomuna, mutta ei vaan tärppää ei...Noh, menihän siskoltakin tosin se pari vuotta. Olen ehkä asteen toiveikkaampi kuin alkuviikosta, jolloin viimeksi tänne kirjoittelin. Valittelin, että maanantaina vuosi vaaleanpunaista vuotoa.No, se loppui siihen se, samoin alamasun juilinnat on melkein kadonneet, ei ihan. Tuli joitakin veriviiruja ja hentoa vaaleanpunaista, nyt vaan ihan normaalia valkovuotoa. Ehkä toivoa ei sittenkään vielä pidä menettää...Vielä tosin on 4 terolut päivää edessä eli luvassa 8 pilleriä...Auttaisikohan jos vetäisin ne kerralla nassuun :LOL:
 
Täällähän näyttäisi olevan oikea marraskuinen plussa-aalto :heart: Onnea kaikille plussanneille, ja etenkin pitkään yrittäneelle pilvilinnalle :heart: :flower:

Tällä on palattu reissusta, ja nyt sitten sairastetaan jotain matkalla saatua pöpöä pois... Alkuviikosta oli kova kuume, ja vatsa ihan sekaisin, vieläkään en ole mitään saanut syötyä ja sen mukaan kyllä heikottaakin...

Nyt tulee omaa napaa ja avautumista, mutta mulla on jotenkin tosi masisfiilikset koko vauvatouhun suhteen, ja tuntuu siltä, että se edellinen plussa oli jotain hillitöntä moukantuuria, ja että meidän tärpit oli siinä... Petipuuhia oli nyt ihan mukavasti, ja sillä lailla luontaisesti noin joka toinen päivä, ettei edes tuntunut pakolta. Kuitenkin menkkojen niukkuudesta päätelleen mun limakalvo ei ole niitä paksuimpia, ja jotenkin olen ihan varma että ilman poppaskonsteja raskautuminen ei onnistu. Lisäksi en ole yhtään varma milloin ovis oli, mutta jos se ollut sairastumisen jälkeen, niin niillä simpoilla tuskin on ollut mahdollisuutta selvitä siitä 39 asteen kuumeesta, ja sen jälkeen ei sitten ole (yllätys) touhuiltukaan... Ja mitähän se kuume on vaikuttanut, jos ovis oli just ennen? Kamalasti valkkaria on tällä viikolla tullut, mutta ehkä se vain liittyy tautiin ja olotilaan...

Päätettiin kuitenkin miehen kanssa, että jos en ole ihan viimeisilläni raskaana ensi kesänä, niin tehdään pidempi reissu mistä ollaan pitkään haaveiltu. On sitten jotain muutakin mietittävää ensi kesää varten kuin raskautuminen. Pitäisi sitä varten keksiä jostain jokin kielikurssi kertaamista varten, ja muuten sitten yrittää liikkua enemmän, että jaksaisi vähän paremmin ja saisi ajatuksia nollattua (ja oishan se kiva vähän kiinteytyä, etenkin tuosta vyötärön seudulta... ;) ) Jotenkin aika rentouttavaa ollut kun ei tätä vauvaprojektia ihan 24/7 ole tullut mietittyä, mitenköhän se onnistuisi jatkossakin...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :wave:
 
Vadelmaunelma I-HA-NAA!!!!!!
Mà mietin tuossa jo aiemmin kun luin noita sun kirjoituksia, ettà ehkà nuo sun "oireilut" johtuukin siità, ettet ole enààn yksin siinà kropassa ;) Tekis mieli hyppià ilosta sun puolesta!
Huomenna vaan tekemààn uusi testi ja sitten kunnon plussa! :heart: :hug:
 
Vadelmaunelma, pidän hurjasti peukkuja sinulle!!!! =) TUlehan aamutestin jälkeen kertomaan lisää =)
Ja kiitos kun kerrot siskostasi, joka tuli pitkistä kierroista ja harvoista ovulaatioista huolimatta raskaaksi. Kyllä se antaa minulle toivoa!

maikkikselle :hug: Toivottavasti plussa-aalto tempaisisi sinutkin mukaansa!
 
Ada
:heart: Jee! Varovaisesti superonnittelut Vadelmaunelmalle!!!

Onnea myös Citrukselle oviksesta! Hartaudella kypsytellyistä munista tulee varmaan parhaat poikaset ;) .

Mullakin on hyviä uutisia. Aukiolotutkimuksessa ei ilmennyt mitään tukoksia tai erikoisuuksia. Eli tässä vaan jatketaan kierrosta toiseen...
 
Vadelmaunelma IHANAA!!! Varovaiset onnittelut. Voi kun se siitä vahvistuis nyt kovasti. Mulla kävi kans aikasemmin mielessä et jospa noi sun oireilut johtuis kyytiläisestä :heart:

Citrus Onnittelut oviksesta :flower: Parempi myöhään... :D

Ada Ja sielläkin hienoja uutisia. Jospa nyt kun putket on huuhdeltu niin kulkis paremmin :LOL: Tsemppiä!

Tulkaahan kaikki nyt plussailijoihin! Tyhjennetään koko pino :heart: Myös maikkis!!!! :hug:
 
Ada mukava kuulla, että ei ilmennyt mitään tukoksia. Pikaista plussaa toivon sinulle! :heart:

Joko teit aamutestin, Vadelmaunelma? =)

Kiitos ovisonnitteluista, kyllä tosiaan nyt on tärpättävä kun on niin huolella kypsytetty munia :D
 
Vadelmaunelma, ihan mielettömän hienoa!! :heart: :flower: Jos et tänään aamulla testannut uusiksi niin huomenna sitten viimeistään ja eiköhän se viivakin ole siitä vahvistunut. Ja siis plussahan se on hentokin viiva, että ei kun mahaa vaan kasvattelemaan! :heart:

Adalle onnittelut aukiolevista putkista (vaikkakin olin huomaavinani hienoista sarkasmia tossa viimeisessä lauseessasi...). Monellehan on käynyt juuri niin, että aukiolotutkimuksen jälkeen on heti tärpännyt kun paikat on hyvin huuhdeltu. Toivotaan teille samaa! :)
 
Malttamattomana tein tänään aamusta uuden testin, mutta ihan hento sekin. Viiva on niiin ohut, mutta viiva se on ja väriäkin on, mutta ihan on hento. En uskalla iloita asiasta, mutta ei tosin ole menkkojakaan vielä näkynyt. Toisaalta nyt on vasta dpo 12, niin ei kait se välttämättä vielä huono juttu ole, jos ei kunnolla näy.Toki toivon sen vahvistuvan ja jatkan edelleen terojen popsimista. Ehkä sunnuntaina tai maanantaina kun terot on päättyneet, niin testailen uudelleen. Toivoisin niin, että kyse olisi oikeasta plussasta eikä mistään kemiallisesta raskaudesta. Mutta ainakin lääkäri osaa meitä sitten opastaa, et miten jatketaan hoitoja...Ja Ada: hienoa, että "röörit" on auki! Meillä kans lapsettomuuslääkäri sanoi, että toisinaan se huuhtelu riittää "hoidoksi" ;) Voi kun sullakin tämä tepsisi!
 
Lauantai 22.11.2008

Lupu...................29..........kp 8/26-28.......................n.1v
Ada.....................29..........kp 8/24-30........................5/07
Gilmore...............29..........kp 10/30-35.......................yk 14
Nasuli08...............27.........kp 13-14?/28-30...................yk 3
JoJo79................29..........kp 18/37.....................yk 5
maikkis123...........28.........kp 20/24...........yk 2 (km 09/08)
Mandy81..............27........kp kp 27/28?....................yk 1
Sharona..............28.........kp 22/35-40......................yk 2
delfis...................29.........kp 31/26-34.......................yk 3
Piglet..................30..........kp 32/29.......yk 12 km 10/07 jlk
Citrus..................29.........kp 37/?.............................yk 8
Vadelmaunelma................kp 30/25-26....................yk 14

Taustalla:

salome................27
piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28
Kevätesikko.........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde............29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus.......27
Iines80...............28
Postimestari........30

Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
 
Heipsan, ja hauskaa lauantaita kaikille! Itse olen toimiston vankina keskellä Amsterdamia koko viikonlopun, enkä muuta voi. :( 9 päivää töitä putkeen, sitten 5 pvää vapaata, onneksi!

Taitaa olla taas ylipitkä kierto tiedossa, kun minkäänlaisia ovistuntemuksia ei oo ollut ollenkaan. :headwall: Todella rasittavaa, että yhtäkkiä lähtee kierto heittelemään näin, ennen kuin se oli sen kiltit 28pvää. Sitten ykskaks 35 ja nyt viime kierto mentiin jo 40.

Onnea kaikille plussanneille vielä, ja toivottavasti tuo päivitys meni nyt oikein! :heart:
 
Hei,

Poistakaa mut plussanneiden listalta.Ei tämä taida olla sittenkään sitä, vaan kemiallinen raskaus. Tilanne siis tämä: sain torstaina dpo 11 dbtestillä hennon plussan, ohut, mutta selvästi näkyvä viiva kuitenkin, hento. Perjantain dpo 12 aamulla sain samaisella dbtestillä hennon hennon viivan myös - tosin virtsa oli hyvin laimeaa, koska olin juonut edellisiltana niin paljon eli dpo 11 testattu oli vahvempaa - rakossa ollut yli 6 h ja en ollut juonut juuri mitään sinä päivänä. Lauantaina dpo 13 aconilla ehkä näkyi jotain viivan tapaista. Illalla kun tulin kotiin ja katsoin sitä testiä niin näkyi paksu, mutta haaleasti "väritetty" viiva. Tänään aconilla tuli jotain viivan tapaista ja nyt kuivuttuaan siinä on paksu, "väritetty" viiva. Selkää koskee, alavatsaa koskee ja on paha olo - mikä johtuu todennäköisesti teroluteista. Tänään on viimeiset lääkkeet menossa. On aivan menkkaolo, eikä noista testeistä näytä ottavan mitään selvää. Eli en oikeasti tiedä, onko kyseessä kemiallinen raskaus vai tulisiko plussa sittenkin vielä... :headwall: Mutta poistakaa mut plussanneista ja laittakaa sinne kp 30/25-26. Kertokaa viisaammat, jos jotain osaatte todeta. Täytyy ehkä kysäistä myös odottavien puolelta samaa asiaa, josko jollain olisi kokemusta. Itse toivoisin niin kovasti, että hcg vain nousisi jostain syystä niin hitaasti ja toisaalta eihän tänään ole vasta kuin dpo14 ja jos olisin raskaana niin vasta rv4+1...Mutta pahaa pelkään ja taidan lähteä tästä apteekkiin hakemaan kunnon "koktailia" tulevaa tätiä varten.
 
Vadelmaunelma :hug: älä vielä sure, tuo dpo 14 on vielä tosi aikaista saadaakaan mitään kauhean vahvaa plussaa, ja Aconeillahan sanotaan että viiva on aika haalea vielä pitkälläkin raskaudessakin. Kaikkihan ei saa vielä dpo 14 mitään näkyviin, joten ei vielä ole syytä huoleen vaikka viiva olisikin hailakka. Ja menkkaolohan on monellakin alkuraskaudesta kuulemma. Ja sähän vaihdoit testimerkkiäkin tuossa kesken (dpo 11-12 dbtestillä ja dpo 12-14 Acon), joten ei tuo välttämättä mitään merkkaa ettei loogisesti vahvene!

Odota pari päivää ja testaa uudestaan! Pidän sulle peukkuja, varpaita ja kaikkia mahdollisia ulokkeita pystyssä ja ristissä ja kaikissa muissa mahdollisissa onnea tuovissa asennoissa! :flower:
 
Vadelmaunelma, toltahan sen olotilan kuuluukin tuntua ihan alkuraskaudessa!! Mulla on kummallakin kerralla ollu niiiiin menkkaolo kuin olla voi. Mahaa juili tosi menkkamaisesti, samoin alaselkää ekalla kerralla.

Tohon Aconiin en ikinä saanut vahvaa viivaa, vaikka apteekin omassa näkyi jo ihan selvästi. Mun kaverilla oli ihan sama homma kyseisen testin kanssa. Järkeiltiin, että ne on säästäneet sitä väriainetta tehtaalla eikä sillä testillä siis voisi edes saada vahvaa viivaa... (tämä siis vaan meidän päätelmien tulos..).

Mulla ei muuten ollut tässä raskaudessa siinä ekassa apteekin omassa testissä, kp33 tehdyssä, mikään järkyttävän vahva viiva. Selkeä viiva oli kyllä, mutta seuraavan testin kun tein kp 50 oli testiviiva jo kontrollia reippaasti vahvempi. Ja siis hedelmöittyminen kuitenkin tapahtunut mulla kp 14 tai 15 paikkeilla ultrien mukaan. Eli älä nyt vielä masennu noista heikohkoista viivoista! Joka testiin se viiva on kuitenkin tullut, eli se tarkoittaa sitä että kyllä sulla sitä raskaushormonia kehossa on.

Jos kovasti häiritsee (tai masentaa) etkä jaksaisi odotella huomiseen niin mun neuvo olisi, että kävisit hakemassa apteekista ei-niin-herkän-testin (se apteekin oma on musta paras, ei tuu mitään hämyviivoja kuten joillain clearbluehun), pidättelisit pissaa sen neljä-viis tuntia ja tekisit testin. Ihan hyvinhän sen voi päivälläkin tehdä, jos vaan pissa ollut rakossa tarpeeksi kauan.

Ja sullahan on kuukkarit kuitenkin jo monta päivää myöhässä, kyllä se noiden viivojen kanssa todistaa siitä että raskaana oot! :heart:

:hug: Kvartti
 
Menin tekemään testin tänäaamuna. Clear Bluen herkkä digitesti. Näytössä lukee: RASKAANA! :D Oon ihan ihmeissäni. Odotin menkkoja. Ei pysty nyt vielä ehkä uskomaan, mutta ehkä pikkuhiljaa. Nyt vaan toiveet ylös, että kaikki menis hyvin. Onpas kummalista..

Plussatuulia kaikille! ++++++:whistle:
 
Mandy Tätäkin kautta vielä supersuuret onnittelut! :heart: :flower:

Tuolla viikkoketjussa kyselinki muiden pikkujoulutunnelmia. Onko tiedossa ja mitä meinaatte itse tehdä. Meille on varattu ens lauantaille 100? per työntekijä ruokaan ja juomiin. Jos täti ei kurvaa paikalle, tiistaina testaan, eli siitä riippuu mihin mä sen satkun käytän. Jos + syön koko 100 edestä :LOL: jos - sit johki muuhun :whistle: Sit vaan vielä pitäis sotasuunnitelma laatia, eli jos +, miten selitän juomattomuuteni?

No, katsotaan nyt tuleeko edes tarvetta :/ Tunne nimittäin on sellanen, että täti kurvaa kylään, vaikka oviksen bongasinki ja se tuli hyödynnettyä =) mutta kaikki oireet puuttuu... ei sitten minkäänlaista, paitsi vatsassa kipuja siihen suuntaan, että sieltä se tätönen pian kurvaa punaisella ferrarillaan! :headwall:
 
Jumangegga, täällähän saa olla koko ajan päivittelemässä listaa! :D

Lupu...................29..........kp 9/26-28.......................n.1v
Ada.....................29..........kp 9/24-30........................5/07
Gilmore...............29..........kp 11/30-35.......................yk 14
Nasuli08...............27.........kp 14-15?/28-30...................yk 3
JoJo79................29..........kp 19/37.....................yk 5
maikkis123...........28.........kp 21/24...........yk 2 (km 09/08)
Sharona..............28.........kp 23/35-40......................yk 2
delfis...................29.........kp 32/26-34.......................yk 3
Piglet..................30..........kp 33/29.......yk 12 km 10/07 jlk
Citrus..................29..........kp 38/?.............................yk 8
Vadelmaunelma...29 ........kp 30/25-26....................yk 14

Taustalla:

salome................27
piki80
Sun Rise.. (km 10/08)
Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28
Kevätesikko........29
Unico..................28
Oliva...................27
Toivo79..............29
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Piip.....................29
Kultukimallus......27
Iines80...............28
Postimestari.......30

Plussanneet:

Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
 
Vadelmaunelma poistin sut pyyntösi mukaisesti plussanneista, mutta älähän nyt menetä toivoasi, kyllä tuo minusta kuulostaa just siltä itseltään, eikai ne kaikki tekemäsi testit mitään omiaan näytä.. Mutta tulehan kertomaan, kun saan laittaa takaisin sut plussanneisiin ;)

Onnea Mandy81 sinä et ehtiny kovin kauaa täällä "vanheta" :D
 

Yhteistyössä