Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

mymosa
Mun vapaapäivän saldo oli 1h lenkki ja 1000m/36min uintia.. Viimeks uin 77min ja 2000m.

Ruuaks söin rahkaa mehukeitolla, kastikelihoja käristettynä ja täyspitkän kinkkusubin. Nam <3

yleensä syön puuroa aamupalaks, rahkaa mehukeitolla iltapalaks. Protskujuomaa pitäs ostaa.
 
Heipä hei.. Joo pitää paikkaansa mitä suutarinlapsi tuossa mainitsi laihdutuksen monkään menosta.. Mä en oikeesti tiiä kuinka saisin itseeni niskasta kiinni! En ees kehtaa täällä käydä ku niin hanurilleen on menny. Lausukaahan jotku taikasanat että tämäkin saisi motivaation takaisin!! KIITOS! :)
 
mymosa
Mulle riittää kun katson itteeni kuvista, läskiä läskiä.. ja haluan olla terve, mulla oli jo rd ja 2.tyypin diabetes.. ei kiitos enää niitä :( Haluan olla hoikempi, ostaa pienempiä vaatteita ja näyttää hyvältä.

se on mun motivaatio. Olen alkanut tykkää liikunnasta ja syömään hyvin, mutta oikein.
 
mullakin oli rd,ja nyt kun poika täyttää kesällä 1v pitäis käydä sokeritestissä muutes:p

mullakin on läskiä selluliittiä,kaikkee löytyy: /

viime viikko meni syömis ja liikunnassa päin peetä tullut liikuttua tarpeeksi,ja syömisissäkin lipsui.
tnä jumpalle mars.ja vettä pitäis juoda

mulla hammasta särkee ihan syötävästi,ja tnä hamppulekuri,ja mä pelkääään
 
Moikka!
Danielle tee itselles tavoite. Hyvin rauhallinen ja realistinen.
Vaikkapa 2 kiloa/kuukausi.
Vaikeinta on olla itselleen rehellinen. Että myöntää lipsumiset ja antaa ne anteeksi.
Ja ettei edes odota mitään ihmelaihtumista.
Tää on saakelin hidasta. Mutta palkinto tulee ajan myötä. Elä välitä niinkään mitä puntari sanoo, vaan että itse tiedät syöneesi dieettisi mukaisesti ja liikkuneesi!
Valtavat tsempit ja sorry mahd. kirjotusvirheet. Puhelin.
 
mymosa
Mullakin oli eka tavoite 1.6 mennessä 12kg, mutta muutin sen 10kg, se on aika realistinen. Ja siihen aion päästä..

Toisille sopii asettaa kuukausitavoite, toisille pitempi aikainen (kuten mulle, muuten ressaan).
 
Heippa!
Mä kans tyrkkään itteni mukaan näihin keskusteluihin :) eilen sen päätin että läski saa kyytiä.
tarkotuksena on syödä ihan normi ruokaa, pienentäen ruoka-annoksia ja lisäten kasviksia ja viher salaattia, sekä liikunnan lisääminen. painoo on tällä hetkellä 80kg ja pituutta 162cm, eli ihan reippaasti on ylipainoa. kiva lukea näitä tekstejä, saa ite motivaatioo lisää liikkumiseen. eilen heitin aamulenkin ja iltalenkin, aamulla vaunuttelin 30 min ja illalla sitten ittekseni kävelin 40 min. molemmilla kerroilla ihan reipasta vauhtia. lähtis nyt vaan toi lumi ja jää tosta tieltä niin pääsis vaunuilla pitempiä lenkkejä, ei oo kivaa mennä tuolla lumiloskassa. kuntopyöräkin tarvis kaivaa tuolta yhden huoneen nurkasta.
tavoitteena olis päästä 65kg syksyyn mennessä :)
Tsemppiä kaikille, ja pidetään keskustelu aktiivisena!
 
mymosa
kiva, että saadaan uusia joukkoon :)

Mulla on huomenna punnituspäivä ja meinaa vähäsen jännittää, viimeksi oli enää 2,9kg ekaan tavoitteeseen..

tein äsken syvän lautasellisen tonnikalasalaattia ja heitin vähän juustoa sekaan, jaon tämän kahdelle aterialle, nam.
En ole vissiin kohta viikkoon syönyt ihan ruokaruokaa, kun ihastuin tuohon lämmin kuppi parsa-juustokeittoon.

Perjantaina herkutellaan juusto-herkkutarjottimella ja lauantaina juhlitaan appiukkoa, toki en aijo silloin enää sortua herkkuihin, mutta ruokaa syön.
 
miss_piggy
Kantsii kokeilla vähähiilarista dieettiä.
Ite oon ollu sellasella dieetillä missä saa syödä lihaa ja proteiineja, kananmunia, juustoja, pekonia, maitotuotteita, kasviksia, täysjyväpastaa ja täysjyväriisiä, täysjyväleipää..noillakin paino on tippunut.
 
Joo vähähiilarinen on hyvä! Ilman ketoosiakin laihtuu.
Mä en käytä edes tummia viljatuotteita.
Mä pidän punnituspäivän huomenna.
Paino alkaa jo 6:lla, sen verran olen jo kurkannut!
Olen melko tyytyväinen dieettini ensimmäiseen viikkoon.
Urheillut olen joka päivä. Huomenna on pakko pitää välipäivä. Aurinkoinen keli vaan vaatii juoksemaan! Parempi toisaalta näin päin!
Kääk! Pääsiäinen!
KUINKA VÄLTTÄÄ SUDENKUOPAT NYT?
Kuinka kieltäytyä munasta pääsiäisenä? ;)
Kivaa kun tulee uusia!
Kesäksi kuntoon!
 
katteliko joku eilen rakas, sinusta on tullut pullukka ohjelman?
voi jösses miten joku voi laihtua 16 kiloo 7 viikossa? Kovan työn kyllä teki se plikka. täällä odotellaan että kun parin tunnin päästä meidän pikku neiti herää kauneus uniltansa ni suhautetaan autolla keskustaan ja mennään sinne vaunutteleen, sen verran huonossa kunnossa nää mein pikku tiet on että turha toivo koittaa mennä vaunuilla.

pääsiäinen ja munan himo :) taidan suoda itselleni yhen munan verran suklaa nautintoo, mutta ei enempää. yllättävän hyvin on sokerin himo ollut poissa, ei oikeestaan yhtään oo tehny mieli mitään makeeta.

montako tuntia te liikutte viikossa?

Aurinkoista torstaita kaikille! :wave:
 
Hyvä Mymosa! Hienosti etenee!
Mä katsoin kan rakas sinusta on tullut pullukka. Joo kovan työn teki. Oisko tehnyt pienen vesitankkauksen ennen punnitusta... Mä olisin kyllä tehnyt tolla rahapanoksella! Todella kova tulos joka tapauksessa.

Punnitus oli mulla kans tänään..
Lähtöpaino siis 71,0
Paino nyt 69,6
Takana reilu viikko ja painoa lähtenyt siis 1,4 kg
Välitavoite 68kg 15.4 (matkaa 1,6kg)
Ja tavoite 64kg 15.5 ( matkaa 5,6kg)

Mä urheilen noin 6 tuntia viikossa.
Välillä enemmän, välillä vähemmän.
Syömisissä olen todella tiukka ollut. Yksi päivä viikossa on herkkupäivä, jolloin saan vähän lipsua.

Aurinkoista pääsiäistä!
 
Täällä taas pitkästä aikaa! Laihdutus on edennyt kuitenkin omalla painollaan koko ajan, vaikken ole täällä käynytkään.
Aloituspainohan oli 58,2kg
Nyt paino on 55,9kg
Pudotusta tullut yhteensä 2,3kg
Tavoitepaino 54kg, johon matkaa 1,9kg

Maltillinen tahti, mutta hyvästi alaspäin :) Oon ottanut sen linjan, että en kiellä itseltäni mitään. Ja on toiminut hyvin, oon pysynyt kohtuudessa jos oon jotain herkkuja syönyt. Aiemmin oon ollut aina karkkilakoissa, herkkulakoissa jne., mutta tuntuu että kun kiellän jotain niin tekee kahta kauheammin mieli. Ja sitten kun lipsun lakosta niin syön kaksin käsin kun kerrankin saan :D Näin kun on, niin ei tarvi ahmia kun tiedän, että voin huomennakin ottaa pari suklaata jos siltä tuntuu.

Liikuntaa harrastan 4-5 krt/viikko, joista 3 krt on kunnon tunnin mittaista hikijumppaa. Liikunta on mulle nautinto ja elämän eliksiiri ollut aina :)

Projekti jatkuu :) Tsemppiä kaikille!
 
terveiset lenkiltä :wave:
se olis sitten pääsiäinen lusittu. täällä vissiin on perjantaisin punnitus, itse jätin sen nyt väliin kun tää "urakka" alko keskellä viikkoa niin punnitten sitten nyt tulevana perjantaina.
oon samoilla linjoilla tähkiksen kanssa, etten kiellä mitään mutta kuitenkin koitan kattoo mitä suuhuni paan.
missäs porukka on kun niin on hiljentyny tää palsta!? :confused:

Aurinkoista maanantaita kaikille! :flower:
 
mymosa
Meillä herjaa elisan verkko, herjannu koko pääsiäisen niin ei ole viittinyt käydä kun saa monta minuuttia oottaa yhen sivun lataamista :/

Pääsiäisenä sain 300g plussaa, onneks virallinen punnituspäivä on vasta torstaina.. Mutta huomasin, etten tule vielä toimeen ilman orjapiiskuriani eli kalorilaskuria.
 
Heipsankeikkaa!

Mäkin liityyn joukkoon iloiseen. :) Mulla olis tavoitteena vuodessa pudottaa -25kg.. Saas nähdä kuinka käy. Elikäs meikäläisen mitat 158/cm ja 83kg. Aivan liikaa.. I know. :(
Mä en mitään vähähiilarisia yms dieettejä ajatellut kokeilla vaan pienentämällä annoskokoja ja kasviksia ja hedelmiä vaan lisää. Pitäis kaikki karkit ja muut herkut jättää pois. Apua, ei oo helppoa. Nyt 2 päivää takana ilman karkkia ja hirveet vierotus oireet päällänsä. Olen siis karkkinarkkari. :ashamed:

Mutta toivottelen kaikille onnistumisia ja sanotaan hei hei läskeille yhdessä. :) Eiks joo? :)
 
Moikkelis!

Tervetuloa Mörkömamma!
Jonkun silmissä sinun 25kg on pieni pudotus. Pienin askelin ja realistisella tavoittella kohti uutta sinää!

Täällä mennään eespäin. Pääsiäisenä yksi herkuttelupäivä (ts. ilta) mutta muutoin ollaan pysytty kurissa ja nuhteessa (Puhun monikossa, koska myös mieheni on mukana tässä projektissa). Onko teillä mahd mies tai joku muu läheinen mukana terveellistämässä, vai sisseilettekö yksin eteenpäin?

just juttelin työkaverin kanssa, kuinka voi olla haastavaa laihduttaa kun mies haluaa syödä tuhdisti tuhtia ruokaa ja lapset haluaa makaronia ja vehnäleipää yms...ja sitten yrität siinä kieltäytyä vaikkapa hiilareista.. :)

Meidän lapsi on onneksi vielä niin pieni ettei syö samoja ruokia kanssamme ja mies tsemppaa ja kuntoilee mukana yhtä aktiivisesti kuin itsekkin.

Sunnuntaina istuttiin sohvalla. "haetaaks jäätelöä?" Toinen ehdottaa. " Ei haeta, syödään rahkaa".... Puolen tunnin päästä roolit onkin jo toisinpäin, mutta onneksi jompikumpi pysyy vahvana.. :)

Sitten yhdessä nauretaan meidän ruuille, et miten tää laihdutussetti voi maistua näin p***alle?
Yhdessä fiilistellään mitä sit kun ollaan tavoitteessamme. Haetaan yhdessä respeptejä netistä; niin terveellisistä ruuista, kuin niistäkin mitä saamme maistella taas sitten, kun ylim. kilot on poissa.

Kävin taas puntarilla vähän varastaen. Pääsisäisen herkuttelut näkyy tuloksessa, mutta silti alaspäin mennään.
Hitto tää on kivaa!
Olen aikataulussani ja pääsen liikkumalla ja syömällä eroon ylimääräisistäni ilman mitään epätoivoisia pikadieettejä. ja taas kiinteydyn!
Jippijaiiii!

Perhjantaina puntarille virallisesti.
Aurinkoisia ulkoiluja kaikille kesän 2013 hottiksille :)
 
Itse löysin upean laitteen, jolla saan aineenvaihdunnan nopeammaksi, joka sulattaa läskiä ja kiinteyttää ihoa. JOssain vaiheessa päälle meni housut, jotka aiemmin on ollut päällä yli 5 kg kevyempänä, joten laite oikeasti tehoaa. Harmi, ettei tätä saa kuin verkostolta, mutta tästä blogista sen löysin. Jos kiinnostaa, niin kannataa ottaa yhteyttä tonne. Ikuista nuoruutta etsimässä...: Galvaanista sähköä - selluliittille kyytiä
 
Ihme ja kumma, meikäläisellä ei ole selluliittiä havaittavissa missään vaikka olen paksu pallero. :(

Kyllä huomaa ettei ole muuta tehnyt kuin laiskotellut. Kaveri piti mulle sellasen rääkkijumpan, että huh huh. Nyt on joka paikkaa kipee, mutta tuntuu vaan hyvältä kun tietää että on kerrankin tehnyt jotain. :)
 
Punnituspäivä

Alkupaino 71.0
Paino nyt 68,5
Pudotusta 2,5 kg
Matkaa välitavoitteeseen (15.4mennessä 68) 0,5kg!
Matkaa tavoitteeseen (64kg 15.5 mennessä) 4,5 kg
Pituutta minulla siis 176 cm

Mukavasti tämä sujuu. Olen syönyt nyt lounaaksi ja päivälliseksi salaatit. Aamiaiseksi jogurttirahkaa ja iltapalaksi rahkaa. Eilen korvasin toisen lounaan parilla kourallisella pähkinöitä. Pitävät hienosti nälkää. Vettä juon vähintään 3 litraa päivässä.

Urheilu jäänyt tällä viikolla yhteen salikäyntiin ja kotikuntopiireihin kahvakuulalla ja matolla.

Mitenkäs muilla?
Hyvät viikonloput!
 
Viimeksi muokattu:
täällä kans on punnitus suoritettu;

alkupaino 80kg
paino nyt 79kg
tavoite painoon(65kg) 14kg

mä oon pyrkinyt siihen että joka päivä kävisin lenkillä ja sitten kuntopyörää polkisin vähintään kerran päivässä. viikonloppusin sitten kaks kertaa (aamuin illoin) kun mies on kotosalla, että on sitten meidän 6 viikkosen vauvan seurana. harmittaa kun en saa tehdä vatsalihaksia kun meidän lapsi tuli maailmaan sektion kautta.

oli muuten lähteny vyötäröltä 4,5cm!! huippua!

hyvää viikonloppua kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mörkömamma

Yhteistyössä