Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=reija^^&image_id=70770990&album_id=1540607

tossa joitakin kuvia joistakin meijän huoneista..saa arvostella:D
No tuota jo mielellään katseleekin eikä kyllä ainakaan nyt ihan heti tuu mitään negatiivista mieleen:D
 
Tässäpä pari. Jos joku ei tykkää, niin etpä varmaan ole tulossa meille asumaankaan... Muutettiin vasta viime kuussa tähän uuteen kotiin, ja on mahtavaa kun on tilaa! 72 neliötä kahdelle, se on jo melkein liikaakin.

Eteinen (Julisteessa Verdin Falstaff vuodelta 1976, oon tästä niin ylpeä )

Olohuonetta (Julisteessa Mustalaisruhtinatar vuodelta 1979, tästä vasta ylpeä oonkin :D)

Oleskelutilaa

Marsulandia! Ruokapöytä ei kyllä enää mahdu koko asuntoon, kun nuo elikot vei kaiken tilan, mutta asiat tärkeysjärjestykseen..
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Bubolla on tyypillinen tämän päivän uusi keittiö. Kuulukohan noi purkit hellan takana keittiön tilaustavaraan? Vitriinikaapit ei ole edukseen, koska siellä näyttäisi olevan jotain muuta kuin hienoja astioita. Muuten kyllä ihana asunto, massatuotanto ottaa vaan joskus pattiin, persoonallisuudesta tykkään.
Ei kuulu purkit keittiön tilaustavaraan vaan ovat Ikeasta eli todellakin sitä massatuotantoa ;) Keittiö on toiselta firmalta. Mitä hienoja astioita noissa vitriineissä kuuluisi säilyttää että olisivat edukseen? Tuossa oikeanpuoleisessa kaapissa on mausteet kätevästi lieden vierellä ja käytännöllisyys on minusta kuitenkin tärkeintä

Persoonallisuudesta minäkin tykkään. :)
Laittaisin kaappeihin hienoja viinilaseja, paremman astiaston tai jotain muuta tyylikästä lasi- tai posliinitavaraa. Jos sellaisia ei ole, sammuttaisin ainakin valot kaapista. Osta pöydälle mausteteline, siinä näyttäisi olevan hyvin tilaa. ;-)
Hienommat viinilasit yms lasit on toisaalla vitriinissä. Tuossa vasemmassa kaapissa on sit sitä iittalaa ja arabiaa, joka musta on ihan kelvollista. Valot meillä ei tietenkään ole aina päällä.
Juu noiden mausteiden sijaintia olen kyllä miettinyt. Ehkä joku sellanen kiinteä hyllykkö siellä kulmauksessa seinällä olis kiva. Liikuteltavat maustetelineet meillä varmaan karkais lasten mukana usein jonnekin ihan muualle :D
 
Ja ennenkuin joku alkaa iniseen että miksei kirjahyllyssä ole kirjoja, niin tuossa on ne mitkä eivät toiseen hyllyyn mahtuneet... Enemmänkin toki saisi olla, divareista ja ulkomailta ja miksei Suomestakin löytyy kyllä aarteita...Sitä en oikein tajua, että joku ostaa romaaneja tms., nehän lukee vain kerran, max kaksi, ja sen jälkeen lojuvat tyhjänpanttina. Mies yritti selittää jotain omistamisen ilosta mutta ei mee mulle perille :D
 
vieras
Heh.. Meidän kämpästä olisi kerrankin kunnon kuvat -näkee koko kämpän kokonaisuutena, mutta en kehtaa laitella linkkiä tänne.. Tutut kun tunnistaa niistä meidän kodin kyllä.. Tuolta etuovesta se löytyy 15kuvan kera! :D
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Tässäpä pari. Jos joku ei tykkää, niin etpä varmaan ole tulossa meille asumaankaan... Muutettiin vasta viime kuussa tähän uuteen kotiin, ja on mahtavaa kun on tilaa! 72 neliötä kahdelle, se on jo melkein liikaakin.

Eteinen (Julisteessa Verdin Falstaff vuodelta 1976, oon tästä niin ylpeä )

Olohuonetta (Julisteessa Mustalaisruhtinatar vuodelta 1979, tästä vasta ylpeä oonkin :D)

Oleskelutilaa

Marsulandia! Ruokapöytä ei kyllä enää mahdu koko asuntoon, kun nuo elikot vei kaiken tilan, mutta asiat tärkeysjärjestykseen..

Mulla pisti silmään ne ihanat mustavalkoiset kengät eteisessä. Ihanat. Tykkäsin myös tuosta Mustalaisruhtinatar julisteesta. Tahtoo myös!
Kivasti olet sitonut julisteen ja huoneen värit yhteen.
 
Miksi nykyaikana unohdetaan kukat. Itsekin siihen syyllistynyt. Isäni kommentoi kyläillessään ensimmäistä kertaa meidän omassa asunnossa, että täältä puuttuu jotain. Hetken päästä totesi, että teillä ei ole kukkia. Nyt niitä on lähes kymmenen ja haluan edelleen lisää. Ne tuo ainakin mulle kodin tunnelmaa. Äitini oli oikea viherpeukalo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Mulla pisti silmään ne ihanat mustavalkoiset kengät eteisessä. Ihanat. Tykkäsin myös tuosta Mustalaisruhtinatar julisteesta. Tahtoo myös!
Kivasti olet sitonut julisteen ja huoneen värit yhteen.
Noita Mustalaisruhtinattaria ei taida kovin montaa enää olla saatavilla, ellei jostain kirpparilta satu löytään..:)
Kiva kun tykkäsit, kerään oikeastaan laukkuja enkä kenkiä mutta kertyyhän noitakin...Nuo mustavalkoiset on Saksasta, ostan sieltä paljon kenkiä, edullista mutta kestäviä ovat kuitenkin.

Ihan koko kämppä ei oo noita musta-puna-valkoinen...Makkari on sinivioletti, tai ainakin toivottavasti siitä sellainen jonain päivänä tulee, kun on taas varaa laittaa jotain sisustukseen kun matkat vie kaikki rahat...

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi nykyaikana unohdetaan kukat. Itsekin siihen syyllistynyt. Isäni kommentoi kyläillessään ensimmäistä kertaa meidän omassa asunnossa, että täältä puuttuu jotain. Hetken päästä totesi, että teillä ei ole kukkia. Nyt niitä on lähes kymmenen ja haluan edelleen lisää. Ne tuo ainakin mulle kodin tunnelmaa. Äitini oli oikea viherpeukalo.
VIherkasveja ja kirjoja pitää olla PALJON, että koti tuntuu kodilta :heart:
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miksi nykyaikana unohdetaan kukat. Itsekin siihen syyllistynyt. Isäni kommentoi kyläillessään ensimmäistä kertaa meidän omassa asunnossa, että täältä puuttuu jotain. Hetken päästä totesi, että teillä ei ole kukkia. Nyt niitä on lähes kymmenen ja haluan edelleen lisää. Ne tuo ainakin mulle kodin tunnelmaa. Äitini oli oikea viherpeukalo.

Meilläkin on kymmenisen kasvia. Joka huoneesta löytyy paitsi makkareissa ei ole. Rahapuun tahtoisin vielä ainakin.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D
 
Hanipupu
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D

On kyllä minustakin vähän mauttoman näköisesti taulut. Kummallisesti... Ja muutenkin vähän tunkkaisen, sekavan ja juntin näköinen sisustus. Värit on mitä sattuu ja tosi likaisia... Puhumattakaan aika kaameista lastulevykirjahyllyistä. :X Anteeksi nyt vaan jos olen rehellinen. :D

Oma tyylini on vaan hieman selkeämpi ja raikkaampi.
 
Matami
Nimra: Miksi teillä on olkkarissa noin monta postimerkin kokoista sohvaa?? Olisi paljon selkeämmän näköistä jos olisi vain yksi iso kulmasohva tai jotain. Minulle tuo pisti silmään eniten ja näyttää hassuimmalta.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Hanipupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D

On kyllä minustakin vähän mauttoman näköisesti taulut. Kummallisesti... Ja muutenkin vähän tunkkaisen, sekavan ja juntin näköinen sisustus. Värit on mitä sattuu ja tosi likaisia... Puhumattakaan aika kaameista lastulevykirjahyllyistä. :X Anteeksi nyt vaan jos olen rehellinen. :D

Oma tyylini on vaan hieman selkeämpi ja raikkaampi.
No eipä teidän tarvii täällä asustaa :D Me viihdytään :saint: Saahan sitä mielipiteensä sanoa B)
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Matami:
Nimra: Miksi teillä on olkkarissa noin monta postimerkin kokoista sohvaa?? Olisi paljon selkeämmän näköistä jos olisi vain yksi iso kulmasohva tai jotain. Minulle tuo pisti silmään eniten ja näyttää hassuimmalta.
No minulla on ollut kulmasohva (iso ) mutta sen jätin exälle ja nyt on sit nämä minun toiset (vihreät ) ja isännän oma tuo ruskea. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, joten kun maksaa 500? vuokraa ja 500? lainanlyhennystä (maksan exän velkaa, kun olin takaajana eikä maksanut ) niin eipä niillä ostella kulmasohvia :wave:
 
vieras
Nimran olkkarin kukkavalokuvataulut (vai mitä onkaan) on jotenkin tosi korkealla! Taulujen kuuluisi olla oikeaoppisesti KATSELUKORKEUDELLA. Pienet taulut näyttävät sitäpaitsi aika orvoilta isoilla tyhjillä seinillä. Mielestäni kaipaisi jonkun isomman taulun/valokuvaprintin noin iso seinäpinta-ala tai jonkun isomman ryhmän pikkutauluja esim nojatuolien yläpuolelle. Tuo taulujen sijainti tuossa tietokonepisteen ja sohvien välissä häiritsee silmää ja korostaa levottomuutta.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nimran olkkarin kukkavalokuvataulut (vai mitä onkaan) on jotenkin tosi korkealla! Taulujen kuuluisi olla oikeaoppisesti KATSELUKORKEUDELLA. Pienet taulut näyttävät sitäpaitsi aika orvoilta isoilla tyhjillä seinillä. Mielestäni kaipaisi jonkun isomman taulun/valokuvaprintin noin iso seinäpinta-ala tai jonkun isomman ryhmän pikkutauluja esim nojatuolien yläpuolelle. Tuo taulujen sijainti tuossa tietokonepisteen ja sohvien välissä häiritsee silmää ja korostaa levottomuutta.
No hyvänen aika sentään :LOL: :LOL: Mähän sain oikeen keskustelun aikaiseksi :saint: Joo kiitos neuvoista, mutta enpä ajatellut niitä siirtää :ashamed: ja tuo laajakulmaputkikin vaikuttaa noihin kuviin :D mut ei ne ihan "katselukorkeudella" ole B) Älkää nyt stressatko meidän tauluista tai "tunkkaisesta" kodista =) Ihan mukavaa, raikasta ja siistiä täällä on joka tapauksessa :wave: Ai, sellaisen haluan sanoa, että emme kovin pidä miehen kans sellaisesta pelkistetystä..tai siis sellaisesta missä tavara hakee toista.. :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nimran olkkarin kukkavalokuvataulut (vai mitä onkaan) on jotenkin tosi korkealla! Taulujen kuuluisi olla oikeaoppisesti KATSELUKORKEUDELLA. Pienet taulut näyttävät sitäpaitsi aika orvoilta isoilla tyhjillä seinillä. Mielestäni kaipaisi jonkun isomman taulun/valokuvaprintin noin iso seinäpinta-ala tai jonkun isomman ryhmän pikkutauluja esim nojatuolien yläpuolelle. Tuo taulujen sijainti tuossa tietokonepisteen ja sohvien välissä häiritsee silmää ja korostaa levottomuutta.
No hyvänen aika sentään :LOL: :LOL: Mähän sain oikeen keskustelun aikaiseksi :saint: Joo kiitos neuvoista, mutta enpä ajatellut niitä siirtää :ashamed: ja tuo laajakulmaputkikin vaikuttaa noihin kuviin :D mut ei ne ihan "katselukorkeudella" ole B) Älkää nyt stressatko meidän tauluista tai "tunkkaisesta" kodista =) Ihan mukavaa, raikasta ja siistiä täällä on joka tapauksessa :wave: Ai, sellaisen haluan sanoa, että emme kovin pidä miehen kans sellaisesta pelkistetystä..tai siis sellaisesta missä tavara hakee toista.. :saint:
Mitä sä laitat sitten kuvia tälläiseen ketjuun, jossa nimenomaan ideana oli että laitetaan kuvia kodeista ja arvostellaan niitä? Kun tunnut sitten vauhkoovan siitä, että sun kotiasi kommentoidaan!
 

Yhteistyössä