Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
Mähän vaan sanoin, että laajakuva hiukka vääristää :eek: Saahan meidän asuntoa arvostella :saint: :saint: Siitä vaan :wave: Aattelin vaan laittaa mielipiteen, kun tuli tuo "tunkkaisuus" esille :D En mä sanonut ettei saa haukkua/arvostella, joten ihan vapaasti :xmas:
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mähän vaan sanoin, että laajakuva hiukka vääristää :eek:

Seliseli. :D Näkeehän sen nyt että taulut on liian korkeella! :O Ei se nyt niiiiiin paljon vääristä...
Olenhan mä myöntänyt, että ne on "katselukorkeutta" ylempänä ja sanoinkin siihen, että kiitos vinkistä, mutta säilytämme ne edelleen samoilla paikoilla :saint: :ashamed: ja tiedän ettei se nyt niiiin paljoo vääristä :D
 
On nää täällä olleet ennenkin.
Olohuone on edelleen pahasti kesken, siitä ei tipu kuvamatskua.

Ruokailuhuone


Vessan peili


Vauvan nurkka (kuvasta puuttuu listat)


Makkari


Lasten seinä


Keittiötä




 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami:
Nimra: Miksi teillä on olkkarissa noin monta postimerkin kokoista sohvaa?? Olisi paljon selkeämmän näköistä jos olisi vain yksi iso kulmasohva tai jotain. Minulle tuo pisti silmään eniten ja näyttää hassuimmalta.
No minulla on ollut kulmasohva (iso ) mutta sen jätin exälle ja nyt on sit nämä minun toiset (vihreät ) ja isännän oma tuo ruskea. Olen tällä hetkellä äitiyslomalla, joten kun maksaa 500? vuokraa ja 500? lainanlyhennystä (maksan exän velkaa, kun olin takaajana eikä maksanut ) niin eipä niillä ostella kulmasohvia :wave:
oli kaikista lämminhenkisin. Bobon ja Röpön esim. ei. Bobon asunnossa en edes viihtyisi kylässä saati sitten asustaisi. Nimran keittiö oli ihana!
 
hmm
Meah!!!

Eikös nuo teijän keittiön laatat ois saanu kivemmin, jos ne ois laatotettu ihan yhteen ilman välisaumaa? ois sitten tullut yhtenäisemmän näkönen seinä eikä näkyisi noita rajoja... Ihana keittiö kuitenkin! todella kiva tuo saareke tuossa :) minkä keittiö teillä on?
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkitehti:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
ei siinä mitään ihan kodikas ja silleen, mutta..
Siellä varmaan joku tuulipuku huutelee, eikä ymmärrä ammattilaisen kädenjälkeä. Miten sinulla tuli edes yömaja mieleen? Asioitko niissä kenties usein?
olen sos. alalla ja tulee käytyä opiskelijoiden kanssa pari kertaa vuodessa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Meah!!!

Eikös nuo teijän keittiön laatat ois saanu kivemmin, jos ne ois laatotettu ihan yhteen ilman välisaumaa? ois sitten tullut yhtenäisemmän näkönen seinä eikä näkyisi noita rajoja... Ihana keittiö kuitenkin! todella kiva tuo saareke tuossa :) minkä keittiö teillä on?
Mä en tiedä sitä pointtia, mutta sen on edellinen omistaja tehnyt. Kai siinä joku idea on ollut, kun se kaveri edelleen tekee ihan työkseenkin sisäremontteja :)

Oliskohan tuo nyt sitten puustellin keittiö, jos en ihan väärin muista.

Me ei siis täällä olla kovin paljon rempattu, vähän seiniä maalailtu ja toinen vessa on vielä ihan työn alla.

Se oli yksi syy ostaa tämä torppa, kun edellisillä oli remonttia tehdessä ollut niin sama maku kuin meillä, ettei tarvinnut heti ruveta repimään paikkoja palasiksi :D
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Meah!!!

Eikös nuo teijän keittiön laatat ois saanu kivemmin, jos ne ois laatotettu ihan yhteen ilman välisaumaa? ois sitten tullut yhtenäisemmän näkönen seinä eikä näkyisi noita rajoja... Ihana keittiö kuitenkin! todella kiva tuo saareke tuossa :) minkä keittiö teillä on?
Mä en tiedä sitä pointtia, mutta sen on edellinen omistaja tehnyt. Kai siinä joku idea on ollut, kun se kaveri edelleen tekee ihan työkseenkin sisäremontteja :)

Oliskohan tuo nyt sitten puustellin keittiö, jos en ihan väärin muista.

Me ei siis täällä olla kovin paljon rempattu, vähän seiniä maalailtu ja toinen vessa on vielä ihan työn alla.

Se oli yksi syy ostaa tämä torppa, kun edellisillä oli remonttia tehdessä ollut niin sama maku kuin meillä, ettei tarvinnut heti ruveta repimään paikkoja palasiksi :D
jaa, ette siis ole ite olleet päättämässä asiasta. pisti tosiaan vaan tuo silmään...
 
Moi
Pisti pari juttua silmään niin pitää kirjoittaa. Eli mun kirjat on juurikin romaaneja jotka juntisti olen olohuoneen hyllyyn latonut. Ostan romaaneja, koska mä kyllä luen niitä monta kertaa. Parhaat varmaan 10x jo lukenut ja kun ne tuossa hyllyssä on niin varmasti tulee vielä luettua usein tän elämän aikana :) ja kirjahyllyssä ne on, koska mä pidän niistä ja silloin ne on tietenkin kunniapaikalla :D

Kuvia en kyllä ota. Ei täällä hienoa ole, vaikka itse viihdymmekin. Suuttuisin pian jos (kun) joku alkais arvostella mun rakkaita tavaroita ja niiden järjestystä :D
 
Wilpuri
Nimra, teillä on saman mallilnen asunto kuin mulla aiemmin, tosin se oli omistusasunto. Aivan kuin olisin omaa vanhaa katsonut, paitsi meillä oli eteisessä pari kaappia enemmän!

Ettei vain olis Pyrstön kämppiä....
 

Yhteistyössä