Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hanipupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D

On kyllä minustakin vähän mauttoman näköisesti taulut. Kummallisesti... Ja muutenkin vähän tunkkaisen, sekavan ja juntin näköinen sisustus. Värit on mitä sattuu ja tosi likaisia... Puhumattakaan aika kaameista lastulevykirjahyllyistä. :X Anteeksi nyt vaan jos olen rehellinen. :D

Oma tyylini on vaan hieman selkeämpi ja raikkaampi.
Sommitteluongelma ei muuten jää pelkkiin tauluihin. Tarkemmin kun katsoo, niin huonekaluthan on ihan miten sattuu. Mittasuhteet kaiken kaikkiaan ihan vinksallaan. Miksi se yksi sohva oli pitänyt tunkea eteiseen, minne se ei selvästikään mahdu sovinnolla? Selkeyttä tuonne tosiaan kaipaisi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanipupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D

On kyllä minustakin vähän mauttoman näköisesti taulut. Kummallisesti... Ja muutenkin vähän tunkkaisen, sekavan ja juntin näköinen sisustus. Värit on mitä sattuu ja tosi likaisia... Puhumattakaan aika kaameista lastulevykirjahyllyistä. :X Anteeksi nyt vaan jos olen rehellinen. :D

Oma tyylini on vaan hieman selkeämpi ja raikkaampi.
Sommitteluongelma ei muuten jää pelkkiin tauluihin. Tarkemmin kun katsoo, niin huonekaluthan on ihan miten sattuu. Mittasuhteet kaiken kaikkiaan ihan vinksallaan. Miksi se yksi sohva oli pitänyt tunkea eteiseen, minne se ei selvästikään mahdu sovinnolla? Selkeyttä tuonne tosiaan kaipaisi...
itse kiinnitin huomion siihen että miksi noin paljon sohvia?
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
bubolla on todellakin upea ja kaunis koti:)
Peesaan! Tuollaisen vaalean ja harmonisen kodin mäkin päätän aina välillä hankkia, mut sit mietin jo punaisia ja turkooseja sisustustarroja keittiön kaakeleihin ;). Ehkä sit seuraavassa elämässä.
Mullakin on välillä ollut kausia jolloin on ollut kirkkaita värejä. Opiskeluaikana ja silleen. Vieläkin tykkään kyllä.
Nyt kun rakennettiin pari vuotta sitten, tahdoin rauhallista ja yhtenäistä koko taloon. Keittön kanssa samaa väriä on esim. kaakelit kylppärissä ja vessassa.
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanipupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Nimra&album_id=984468 Tuossa on :wave:
Teillä on taulut ihan kummallisesti hujan hajan pitkin seiniä. Ei oo tullut mieleen sommitella niitä yhtään?
Kyllä ne täällä livenä ainakin ihan kivalta näyttää... ei kai se maku ole sama kaikilla :eek: taulujenkaan suhteen... :D

On kyllä minustakin vähän mauttoman näköisesti taulut. Kummallisesti... Ja muutenkin vähän tunkkaisen, sekavan ja juntin näköinen sisustus. Värit on mitä sattuu ja tosi likaisia... Puhumattakaan aika kaameista lastulevykirjahyllyistä. :X Anteeksi nyt vaan jos olen rehellinen. :D

Oma tyylini on vaan hieman selkeämpi ja raikkaampi.
Sommitteluongelma ei muuten jää pelkkiin tauluihin. Tarkemmin kun katsoo, niin huonekaluthan on ihan miten sattuu. Mittasuhteet kaiken kaikkiaan ihan vinksallaan. Miksi se yksi sohva oli pitänyt tunkea eteiseen, minne se ei selvästikään mahdu sovinnolla? Selkeyttä tuonne tosiaan kaipaisi...
itse kiinnitin huomion siihen että miksi noin paljon sohvia?
Se kuva missä sohva on eteisessä ei enää ole siellä, mä vaihdoin järjestystä kun olin rv 36 sen tilalla on mäntyinen kaappi/lipasto (vaimikäsenytoli ) ja mä tuolla aikaisemmin mainitsin keskustelussa, että miksi on monta sohvaa, johtuu siis siitä, että jätin oman ison kulmasohvan exälleni ja maksan tällä hetkellä hänen lainoja 25000? (kun olin takaajana ) joten ei ole paljon 500? vuokran ja 500? lainanlyhennyksen jälkeen varaa ostella sohvia |O kun ä-rahasta noikin makselee ... mut kiitos kaikille :D ehkä meillä joku päivä on taas iso kulmasohva.... ;)
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Nimra, teillä on saman mallilnen asunto kuin mulla aiemmin, tosin se oli omistusasunto. Aivan kuin olisin omaa vanhaa katsonut, paitsi meillä oli eteisessä pari kaappia enemmän!

Ettei vain olis Pyrstön kämppiä....
Joo, pyrstön asunto on (jkl ) ja meillä on nyt vaan kaksio, kun elämäntilanne ei anna myöten isommalle ennen kuin mieskin on työssä ( nyt opiskelee ja mä ä-rahalla ) mutta kolmio me jossain vaiheessa halutaan, kun sais noita lapsiakin siunaantua enemmän kuin tämä yksi... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Sinipiika:
BUBOlla oli kyllä ihana koti. Mistä tuo lastenhuoneen valkonen sänky on ostettu?

Sänky on Brion, mutta sitä ei kai enää valmisteta kun olen yrittänyt saalistaa toista samanlaista tytölle.
No voi harmi. Mä heti ihastuin tuohon. Oon etsiskellyt meidä neidille sänkyä ja tuos ois ollu just ihana. :heart:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miten niitä kuvia nyt taas laitetaan
Lataa kuva aijaahan ja kopsaa sieltä viestiin esim. pienen kuvan kohdalta se osoite.
tää vaan kertoo mulle et "Asiattomien viestien määrän vuoksi rekisteröimättömien käyttäjien viesteissä sallitaan vain 1 URL-linkki per viesti."
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:



tossa ruokailutilasta


keittiö


olohuonetta


mun makkari


pojan huone
eikö tule edes haukkuja... :eek: no ehkä sekin on ihan hyvä :D
Samaa ajattelin minäkin - olin varma että oranssit seinämme saa jonkun älähtämään :kieh: Mä tykkään tosta vihreestä - sitä aika harvoin käytetään sisustuksessa mutta näyttää olevan tosi RAIKAS!
 
UHU
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
miten niitä kuvia nyt taas laitetaan
Lataa kuva aijaahan ja kopsaa sieltä viestiin esim. pienen kuvan kohdalta se osoite.
tää vaan kertoo mulle et "Asiattomien viestien määrän vuoksi rekisteröimättömien käyttäjien viesteissä sallitaan vain 1 URL-linkki per viesti."
Kirjautumatta et pysty kai liittää kuin yhden kuvan/viesti. Tai koeta laittaa siitä aijaasta se linkki kohta tänne jos pieni kuva ei onnistu.
 
Tupu
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkitehti:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
ei siinä mitään ihan kodikas ja silleen, mutta..
Siellä varmaan joku tuulipuku huutelee, eikä ymmärrä ammattilaisen kädenjälkeä. Miten sinulla tuli edes yömaja mieleen? Asioitko niissä kenties usein?
Hyi helvetti mitkä sohvat!! Ihan kuin jostain kierrätyskeskuksesta raahatut.
Jos kutsut itseäsi tuon kuvan perusteella ammattilaiseksi, kannattaisi mennä uudelleen kouluun.

 


Samaa ajattelin minäkin - olin varma että oranssit seinämme saa jonkun älähtämään :kieh: Mä tykkään tosta vihreestä - sitä aika harvoin käytetään sisustuksessa mutta näyttää olevan tosi RAIKAS![/quote]

heh :D kait se on niin että ihmiset joko tykkää väreistä seinillä tai sitte haluavat mahdollisimman vaaleat seinät :)
mun mielestä valkoiset seinät on vaan tylsät.. :ashamed:
mie ite tykkään tosta pojan huoneesta, vaikka kuvissa se näyttää todellista vihreämmältä :D
 
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
 

Yhteistyössä