Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
...


ja tässä toinen seinän toiselta puolelta lapsen huoneesta. Molemmat kuvat otettu viikko ennen kuopuksen ristiäisiä :) Nykyään näyttää vähän erilaiselta...

http://www.aijaa.com/v.php?i=3632645.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
Siis jättikö edelliset omistajat noi kamat teille??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
Siis jättikö edelliset omistajat noi kamat teille??

Jups.
Mä olen siitä yhäkin aika katkera heille vaikka ovatkin miehen melkoisen läheisiä sukulaisia.
Talo oli sisältä samannäköinen ja ihan yhtä täynnä tavaraa kaappeja myöten.
Mies käy töissä ja mä täällä kolmen lapsen kanssa koitan raivata tätä huushollia, menihän siihen aika pitkään.. :headwall:
 
Wilpuri
Nimra, taitaa olla isossa vitosessa tuo teidän koti, ainakin maisemasta päätellen mitä ikkunasta näkyy! Mut älä huoli, en sua tunne. Olen vain itse Pyrstö nelosessa asunut ekat 26v,joten aika tutut on maisemat, samoin nuo asunnot!
 
tässä yksi
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3632691.jpg
ihanan paljon kaappitilaa verrattuna meidän keittiöön, jossa vaan menettää hermot kun yrittää saada kaiken mahtumaan...
joo vanhaan rintamamies taloomme tehtiin remontti ja keittiön paikka siirettiin kokonaan ja tehtiin tupakeittö systeemi eli noin 36 neliötä tämä tila ja kaappi tilaa on ja työtasoa minulle joka leivon paljon. vanhaankin talloon saa ihan mukavaa aikaiseksi. Mies muuten teki kaiken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
Siis jättikö edelliset omistajat noi kamat teille??
Meillä käytiin hyvässä hengessä onneksi keskustelu edellisten kanssa mitä saa jättää ja mitä he heittävät roskalavalle...
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Nimra, taitaa olla isossa vitosessa tuo teidän koti, ainakin maisemasta päätellen mitä ikkunasta näkyy! Mut älä huoli, en sua tunne. Olen vain itse Pyrstö nelosessa asunut ekat 26v,joten aika tutut on maisemat, samoin nuo asunnot!
Joo 5 on numero :saint: ei tää nyt mitenkään kauheen iso ole, kolme eri rappua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
Siis jättikö edelliset omistajat noi kamat teille??

Jups.
Mä olen siitä yhäkin aika katkera heille vaikka ovatkin miehen melkoisen läheisiä sukulaisia.
Talo oli sisältä samannäköinen ja ihan yhtä täynnä tavaraa kaappeja myöten.
Mies käy töissä ja mä täällä kolmen lapsen kanssa koitan raivata tätä huushollia, menihän siihen aika pitkään.. :headwall:

Siis ihan käsittämätöntä!
Oli sukulaisia tai ei, nii omat roinat viedään pois kun muutetaan!

Ja mua on ärsyttänyt mm maalipurkit, mitä meidän talon edelliset asukkaat meille jätti. Vanhaa maalia jolla ei tee mitään, mutta eivät vissiin halunneet ongelmajätettä mukaansa niin jättivät ne tänne meidän nurkkiin
:headwall:
Mutta ton teidän kuvan nähtyäni en enää ehkä ookaan niin ärsyyntynyt :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän ihku autotalli muuttopäivänä ja sen jälkeenkin, nyt tosin jouduttiin sitä vähän muuttamaan :(
http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=92672843
Oli jotenkin niin ahdas ja sillei..... :saint:
ihan kivasti on tuota tavaraa :D sopivasti ripoteltuna sinne tänne :D
No ai älä :D
Tosin nyt jouduttiin niistä luopumaan, roskalavalle :D
Mikä tuli edellisille omistajille maksamaan 500e
Siis jättikö edelliset omistajat noi kamat teille??

Jups.
Mä olen siitä yhäkin aika katkera heille vaikka ovatkin miehen melkoisen läheisiä sukulaisia.
Talo oli sisältä samannäköinen ja ihan yhtä täynnä tavaraa kaappeja myöten.
Mies käy töissä ja mä täällä kolmen lapsen kanssa koitan raivata tätä huushollia, menihän siihen aika pitkään.. :headwall:
:eek: Kivoja sukulaisia...
 
Wilpuri
Nimra, taitaa olla se mikä on sen leikkikentän vieressä, kolme kerroksinen, keltaiset parvekkeet. Mun sisko asuu siinä Koipi kolmosessa, ihan siinä lähellä. Hassua muuten miten pelkän asunnon mallin mukaan osaa sijoittaa jonnekin missä asuu...niin ja tietty sen pikuisen ikkunasta näkyvän maiseman mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Se kuva missä sohva on eteisessä ei enää ole siellä, mä vaihdoin järjestystä kun olin rv 36 sen tilalla on mäntyinen kaappi/lipasto (vaimikäsenytoli ) ja mä tuolla aikaisemmin mainitsin keskustelussa, että miksi on monta sohvaa, johtuu siis siitä, että jätin oman ison kulmasohvan exälleni ja maksan tällä hetkellä hänen lainoja 25000? (kun olin takaajana ) joten ei ole paljon 500? vuokran ja 500? lainanlyhennyksen jälkeen varaa ostella sohvia |O kun ä-rahasta noikin makselee ... mut kiitos kaikille :D ehkä meillä joku päivä on taas iso kulmasohva.... ;)
Eihän sitä aina tartte olla rikas, mutta kyllä minä aavistuksen pyörittäisin noita huonekaluja, jotta kokonaisuus on rauhallisempi ja jäntevämpi. Ja ne taulut on kyllä _persoonallisesti_ seiniin laitettu...

 
tässä yksi
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
Alkuperäinen kirjoittaja rakastan vanhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3632602.jpg
voi että mikä ihana piironki? onko perintö kalleus?
mummulta peritty piironki. On mun aarre!
Millon olet ton perinnyt?
Missä sä asut :D
siitä on varmaan parikymentä vuotta, muummu jäi leskeksi ja muutti minun äitini siis tytärensä luo asumaan ja pieni maatila jäi kesäpaikaksi( joka on meillä perikunnalla vieläkin) mummu halusi että vien piirongin pois ettei se vaan menen pilalle kylämässä talossa. mummuni on kuollut jo aikaa sitten.
ja asun pirkanmaalla
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:
Nimra, taitaa olla se mikä on sen leikkikentän vieressä, kolme kerroksinen, keltaiset parvekkeet. Mun sisko asuu siinä Koipi kolmosessa, ihan siinä lähellä. Hassua muuten miten pelkän asunnon mallin mukaan osaa sijoittaa jonnekin missä asuu...niin ja tietty sen pikuisen ikkunasta näkyvän maiseman mukaan.
No ei ihan vieressä, mutta lähellä on kyllä :D Joo kolme kerrosta on ja keltaiseksi on maalattu tuo parveke, tosin eipä noista maaleista paljoa apua ole, kun on irtoilee isona paloina :kieh: :kieh: ajattelin kesällä itse rempata tuon parvekkeen, jos ei tuu mitään muuta korjausta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
Alkuperäinen kirjoittaja rakastan vanhaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3632602.jpg
voi että mikä ihana piironki? onko perintö kalleus?
mummulta peritty piironki. On mun aarre!
Millon olet ton perinnyt?
Missä sä asut :D
siitä on varmaan parikymentä vuotta, muummu jäi leskeksi ja muutti minun äitini siis tytärensä luo asumaan ja pieni maatila jäi kesäpaikaksi( joka on meillä perikunnalla vieläkin) mummu halusi että vien piirongin pois ettei se vaan menen pilalle kylämässä talossa. mummuni on kuollut jo aikaa sitten.
ja asun pirkanmaalla
Aijaa =)
Yhdellä tutulla vaan oli samanlainen lipasto.
 

Yhteistyössä