Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

Onnea Annie ja Haave! :flower: Tiki-71:n pikkuruiset ottivat roiman varaslähdön. Kyllä ne pienet ponnistaa vielä vahvoiksi =)

Vitsit että on hienoa lukea että vauvoja syntyy meidänkin ketjuun pikkuhiljaa =)

( . ) Muuten kaikki ok, mutta edelleen hb ja verenpaine niin alhaalla että pyörryttää ja on voimat pois. No, tätä se on ollut koko raskauden ajan. Vaavit voi hyvin =)

Hope79 ja sintit 30+0
 
Tännehän on jo monta vaavia tullut. Onnea oikein paljon Tikille Krokolle, Haaveelle ja Annielle :flower:
Mulla on raskaus tosiaan hyvin sujunut eiliseen asti, jolloin romahti paineet töissä ja nyt sitten saikulla tän viikon ja ens viikko onki pääsiäisloma. Mulla on tosiaan ollut tosi matalat paineet koko ajan, mutta niin ne on ollu murkkuiästä lähtien joten ei oo mitään tehtävissä, eilen sit oli 85/45 ja maailma musteni.
Rouva Bee: oon varannu lennot suomeen 3 vkon päähän eli sitten oisin rvkolla 32, huomasitko miten lento vaikutti verenpaineeseen? Aattelin että jos laskevasti niin ei taidakaan uskaltautua koneeseen.

T. Tuulia ja Jalmari 28+5
 
Tuulia: Minä myös matalapaineinen, mutta en huomannut lentäessä mitään vaikka eestaas lennettiin liki vuorokausi... Kannattaa toki varmuuden varalta nauttia vähän suolaa (tai lakua, salmiakkia ymv.) ja ottaa evääksikin jos ne paineet laskee yhtäkkiä. Tervetuloa Suomeen, kevätaurinko saa ihmisissä nyt ihmeitä aikaan. Kevät. :heart:
 
Taikapapu lapset syntyivät 17.3.
Kiitos kaikille onnitteluista! Eilen saimme jo juhlia pojan 1kg etappia ja molempia olemme päässeet kenguruttamaan! Lastenklinikan teholla aivan taivaallisen ihanaa henkilökuntaa ja uskoa siihen, että kyllä tästä selvitään.
Aurinkoista kevättä kaikille!

-tiki-
 
Tiki: Tiedot korjattu. Onneksi olkoon 1kg etapista pojalle! :heart:

Täällä poksuu tänään 36+0! 4 viikkoa laskettuun aikaan. Neuvolassa käyty, jossa kaikki muuten hyvin, mutta paino oli aika hurjasti noussut (turvotuksia riittää ). Sf-mitta on kuitenkin ihan keskikäyrällä (32cm). Tänään käyn myös ultrassa, katsotaan mitä tulee painoarvioksi. Vauva vaikuttaa käteen kyllä ihan normaalikokoiselta, mutta jännityksellä odotamme ultraa. Turvotuksia lukuunottamatta vointi on hyvä ja pihalla on aivan ihana ilma. :)
 
Hei taas kaikki! :)

RouvaB: Aika myöhään yrittävät sitä käännöstä, sullahan on jo 31 pv lähemmäs 38vk täynnä? Jännittääkö käännös?

Eilen oli tosiaan se ultra ja vauva kasvaa hienosti keskikäyrällä, ihan niinku masukin. Lasketunajan painoarvio on n. 3500g. Kohdunsuu oli pehmennyt ja pikkuisen auennut, kanavaa on kuitenkin vielä 3cm jäljellä (on kuitenkin lyhentynyt, kun on ollut 5cm aiemmin ). Kaikki muutenkin hyvin. Viikot kun on jo näin hyvät, niin nyt vaan ootellaan synnytystä. :)
 
Taikis: Tulinkin nostelemaan tätä ketjua just! Pelottaa käännös! Turvotus on lähtenyt pois, ja paino tippunut nyt 4 kiloa, mikä vei massun alakäyrille. Vauva taas on yläkäyrillä reilusti, joten kääntämiseen ei juurikaan ole tilaa. Maha on napakka ja kivikova pallo, täynnä vauvaa.

Viime viikon lääkärissä mulla oli kohdunsuu vaan pehmennyt, ei muuta. Eli sä oot pidemmällä! :D
Mulla on tosi kääntyilevä vauva muuten. Viime yön potki kohdunsuuta niin että sattu enkä saanut nukuttua ja toissa aamuna se oli pää alaspäin hetken. Nyt se on täysin eri päin kun aamun neuvolassa. Käännellä nyt sit tämmöstä... :kieh:

Toivoopi Bee, huomenna ollaan täysiä! Alkaa siis rv 38.
 
RouvaB: Hyvin oot saanut turvotukset lähtemään! :) Jospa se vauva kääntys sitten itsekseen oikein päin ja tietenkin myös pysyisi niin. Onneks olkoon täysaikaisuudesta. :heart:

Tänään supisteli semmoisen vajaan tunnin ajan säännöllisesti ja jonkinverran kipeästi. Ei siis mitenkään tosissaan sattunut, mutta kuukautiskivut muistui taas mieleen. Vähän rupesi jo jännittämään, että meinaako tosiaan lähteä käyntiin, mutta ei sitten kuitenkaan. :D
 
Moikka :wave:

Taikapapu: Jokohan alkaa oleen H-hetki lähellä :p Lupaavalta kuulostaa..
Rouva B: Toivottavasti vauva ymmärtäis kääntyä pää alaspäin ja pysyä niin jos kerran vielä mahtuu itekseen kääntymään! Miehen veljen vaimollakin oli vauva perätilassa ja kun meni äitipolille kääntöyritykseen, niin vauvapa olikin ite kääntynyt jo pää alaspäin eikä äiti ollut huomannut mitään!
Täällä on maha yhtäkkiä kasvanu ISOX! Mun porukat kävi meillä kylässä toissapäivänä eikä oltu pariin viikkoon nähty niin äiti sano että on hirveesti maha kasvanu viime näkemästä. Samoin anoppi sano eilen, vaikka nähdään monta kertaa viikossa kun asutaan vierekkäin. Ja siltä kyllä tuntuukin että on kasvanu :whistle: Nukkumisasennon vaihto tai sohvalta ylösnouseminen vaatii sellasia ponnistuksia että huhu huh... Sf-mitta oli viime neuvolassa (29+1) 30cm ja reippaasti käyrien yläpuolella. Vauva ei kuitenkaan oo kovin iso, eilen äitipolin ultrassa arvio 1,5kg, suht saman kokonen oli esikoinen kun katsoin neuvolakortista ja hän painoi syntyessään rv37+0 2,6kg eli oli aika siro vauva. Enää oliskin reilu 6 viikkoo siihen kun esikoinen synty. Ja sen verran tukala mun olo on nyt jo, että todellakin toivon että tämäkin muru syntyis siinä 37+ viikolla... Mutta toivottavasti ei aikasemmin..
Kohdunsuun tilanne oli pysynyt lähes samana kuin oli 2 viikkoo sitten vaikka onkin tässä välillä supistellut ja jopa yöllä oon heränny supistuksiin. Mutta toivottavasti kohdunsuu olis nyt kypsyny tarpeeks ja loput sitten vasta synnytyksessä.. Lepoa määräs lääkäri edelleen. Oli muuten aivan ihana naislääkäri! Kerrankin tuntui siltä vastaanotolla että olen ihminen enkä vain potilas. Olis oikein tehny mieli halata häntä lähtiessäni
:saint:
Sairaalakassiakin aloin pakkailemaan jo tänään, koskaanhan ei voi olla liian aikasessa ;)

-minttu ja rimprenssa 30+4 :heart:
 
minttu: Tuskin syntyy vielä hetkeen, kunhan vähän "säikyttelee". :D Sulla onkin siro vauva tiedossa. :)

Huh, tänään on närästänyt ihan kauheesti. Just tossa miehelle sanoin, että huomenna pitää kyllä hakea apteekista närästyslääkettä. Lueskelin kuitenkin netistä vähän raskauden ajan närästyksestä ja joku oli kirjottanut, että teelusikallinen ruokasoodaa ennen nukkumaan menoa auttaa. Kokeilinpa sitä sitten äsken veden kanssa ja tuntuu toimivan ja vielä nopeesti! Saa nähdä auttaako vielä, kun makuulle käy, mutta ainakin näin pystyssä ollessa olo helpotti melkein heti. Ihanaa!! :)

Tänään ei juuri ole supistellut. Muutama vähän kipeä kauppareissulla, ei paljon muuta.

Taikis ja pikkupapu 36+4 (ihan kohta)
 
Yksikseni tässä kirjottelen. :D Piti vain tulla sanomaan, että kyllä se sooda auttoi vielä makuulla ollessa! Ihan taivaallinen olotila käydä nukkumaan, kun mikään ei pyri ylöspäin. Suosittelen kaikille! Enkä mä mitään apteekista käy hakemassa, kun käytän tota soodaa, jos vielä noin pahasti närästää.
 
Taikapapu mä luin just jostain saman ohjeen. Mut en o vielä tarvinut kun mulla ei juuri närästystä o ollut.

Meillä meni eilinen päivä kaupoilla, sit siivoiltiin koiran ykäilyjä. Minkä lie vatsataudin saanut. Sit kävästiin saunassa ja siellä tuli harrastettua sitä yhtä äSSää. Ei olis kannattanut. Illemmalla alko supisteleen ja nipisteleen, särkeen ja ahisteleen ja tuli huono olo. Välillä supisti 4min välein ja välillä oli paljon pidempi väli. Mietin jo että pitääköhän sitä alkaa soitteleen synnärille, kuitenkin niin "pienet viikot vielä". Mut otin panadolia ja koitin lepäillä. Helpotti sit jossain vaiheessa sen verran et nukahdin joskus 00.30 aikaan. Heräilin kyl 2h välein koko yön, mut ei onneks enää tullut sellasa oloa kun illalla.

Rouva B sullahan on turvotukset tippuneet tosi hyvin. Onko mitään supistuksia vielä ollut?

Minttu aattele miten nopeesti aika menee, toi 6vkoa on ohi ihan hujauksessa, ja vaikak menis vähän kauemminkin ni kyl se aika vaan kuluu, vaikka aina ei ihan siltä tunnukkaan =).

Mulla menee vielä omat sormukset sormiin. Ihmettelen koska normisti turpoan aika herkästi. Painoa on tullut nyt joku 8kg ja sokerit on pysyneet kurissa. Onneks.

Mukavaa sunnuntaita!
 
Hei naiset ja masut!
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Eipä tässä ihmeempiä, mutta piti tulla poksumaan kun 30 viikko alkoi!
Näyttää hurjalta, että 30 viikko käynnistynyt ja 10 viikkoa olisi laskettuun aikaan! Näin ajatellen kolme neljäsosaa jo mennyt!
Keskiviikkona neuvolaan.

T.Ripe + Elvis 30+0 :heart:
 
Eipä täälläkään kummempia. Neuvolassa käyty jossa verenpaineet koholla matalimmillaan 160/100 ja pissassa hitusen proteiinia mutta eivät vielä lähettäneet eteenpäin,seurataan tilannetta.Vien ens viikolla uuden pissanäytteen niin katotaan mihin suuntaan on menny ja verenpainemittarihan multa löytyy kotoa. Sairasloma jatkuu 13.4 asti ja sitten 14.4 on äitipolikäynti taas josta varmaankin tulee se viimenen viikko sairaslomaa.Äippäloma alkaa meinaan 23.4 :D Ultraakin neuvolassa katottiin ja siellä kaikki kunnossa :heart: Oli viimeinkin pää alaspäin kun on tähän asti viihtynyt istuen.Hyvä näin,toki se ehtii vielä kääntymään monen monta kertaa :LOL:

Mitenkäs muut jakselee?Ripe: onnea siirtymisestä viimeiselle kymmenykselle!On se veikeä tunne.En mä ainakaan osannu koskaan ajatella että pääsisin tänne asti. :D

Alex + tahvo 31+0
 
Tulin vain poksumaan ja nostelemaan pinoa..
Napsis: Niinhän se on että 6 viikkoo menee nopeesti. Nyt on vaan pienellä ajalla tää olo muuttunu niin tukalaks että se tuntuu aivan järjettömän pitkältä ajalta :LOL:
Eilen käytiin pienellä kävelyllä ja alko hirveesti tekeen mieli pyöräillä kun tiet oli jo sulat. Tosin nyt täällä sataa lunta.. Vaikka mä en normaalisti todellakaan oo mikään kuntoilija, niin nyt alkaa ahdistaan tää tekemättömyys ja huono kunto. Se kun on ihan selkeesti rapistunu tässä lepoviikkojen aikana ja selvähän se :| Mutta ehkä mä sitten 6 viikon päästä käynnistelen synnytystä pyöräilemällä :saint:
Esikoisen synnytys käynnistyikin niin että ensin käytiin saunassa, sitten harrastettiin sitä toista äSSää ekaa kertaa muutamaan kuukauteen ja kahden tunnin päästä siitä meni lapsvedet..
Sormet turvoksissa ja särkee ja myös naama on turvoksissa Iltaisin ei meinaa saada nukuttua, kun närästää, henkeä ahdistaa ja paikat puutuu. Yöllä herään 5-8 kertaa vessaan ja muutenkin herään usein vaihtamaan asentoa, kyljen kääntäminen kun ei oo enää mikään pikkujuttu..
Mutta hyvää pääsiäistä kaikille jo nyt, jos en täällä ennen sitä käy!

-minttu ja rimprenssa 31+0 :heart:
 
minttu: Kokeile närästykseen sitä ruokasoodaa. 1 tl soodaa suuhun ja päälle vettä, mulla ainakin auttoi hirmu hyvin. Kunto on täälläkin laskenut hurjasti, vaikka joka päivä kävelyllä käynkin, mutta vauhti on pitänyt tiputtaa melkein puoleen, ettei olisi supistellut. Nyt saisi jo normaaliin tahtiin kävellä, mutta ei sitä enää niin jaksa. Lisäksi just pyöräily yms. on jäänyt pois, niin sekin tietenkin vaikuttaa.

Täällä ei mitään ihmeitä. Huomenna olisi taas neuvola ja poksuu viikot. Huomenna ollaan siis täysaikaisia! :)

Taikis ja pikkupapu 36+6
 
Ripe: Onnea viimeiselle neljännekselle pääsystä. :)

Täällä odotellaan RouvaB:n uutisia käännöksestä. Toivotaan, että olisi kääntynyt ja pysyy oikein päin!

Omassa voinnissa ei mitään erityistä. Turvotuksia tulee edelleen enemmän ja enemmän, paino nousee reilun 1kg/vk tahtia. Kohta olisi taas neuvolakin. Mutta nyt ollaan täysaikaisia eli 37+0!! Jee! :heart:
 
Krokodiili
Taikapapu, kohta se on sullakin nyytti sylissä... odotamme kanssasi jännityksellä B)

Meillä tytär on tänään neljäviikkoinen, painoa jo melkein neljä ja puoli kiloa. Pituutta venynyt syntymän jälkeen 5 senttiä. 2 kertaa tyttö on hymyillyt tänään siihen tyyliin (kerran mulle, kerran isoäidilleen), että väkisinkin ajateltiin että siinä taisivat olla ensimmäiset tietoiset hymyt. Aikaistahan se on vielä, mutta kuitenkin on kovasti näyttänyt siltä.
 
Heippa naiset ja masuvauvat ja vauvat!
Hyvää huhtikuuta! Varokaa aprillaajia! Ja oikein hyviä pääsiäispyhiä ja lomapäiviä niille kellä lomaa on!!
Nopsasti kertoilen kuulumiset, ihan kohta pitää alkaa pakkaamaan kun lähdetään pääsiäisreissuun Kuopion suuntaan ja tämä päivä on lomaa! Muuten jään tuon ukon kyydistä, jos en ole ajallaan! :)

Eilen käyty neuvolassa ja kaikki tuntui olevan ok. Ainoa mikä oli vähän huonompi arvo, oli hemoglobiini 110, mutta jatkan rautaa tupla-annoksella jos se siitä nousisi.
Pissat oli puhtaat, paineet ihan ok ja painoa oli tullut viime kerrasta 1,5 ja alusta 3 kg. Mikä on hyvä kun on sitä ennestään niiiiin paljon. SF-mitta oli 30 ja nyt mentiin keskikäyrältä jo yläkäyrälle, mutta eipä tuo ollut huolissaan. Elvis oli vielä perätilassa ja hyvin on tilaa vielä kääntyillä ja möngertää ja sen kyllä huomaa!! Hikkaa pukkaa usein ja möngerrystä riittää!
On se sitten varmaan outoa jos hän jossain vaiheessa kääntyy ja rauhoittuu kun ei ole niin paljoa sitten enää tilaa touhuta!

Pääsiäisreissulta saadaan mun serkulta mukaan jonkinlainen satsi pieniä vaatteita ja ehkä sitteriä ja muutakin tavaraa, kiva kiva! :)
Oikein hyvää vointia kaikille ja lepäiltää sen minkä pystytte!! Ja toivotaan aurinkoisia kelejä!!

T.Ripe +Elvis 30+3 :heart:
 
Hei Naiset! :wave:

Ja oikein aurinkoista pääsiäistä ihan jokaiselle! :flower:

Minua ärsytti aivan todella älyttömästi se eilinen päivä Naistenklinikalla, en siksi oo kyennyt tännekään kirjottamaan. Onneks pääsin tänään neuvolaan purkautumaan.

Siis lyhykäisyydessään homma meni näin:
Mentiin yhdeksäksi sinne. Kätilö kysyi että ihanko tosissaan olet nyt käännökseen tulossa kun olet jo noin pitkällä. Yleensä kun nämä tehdään jo monta viikkoa aiemmin.
Noh, olenhan minä kun ette antaneet aikaa aiemmin.
Lapsi ultrattiin - oli poikittain. Jäin sydänkäyrään ehkä n. 20 minuutiksi ja sain inhottavaa lääkettä pistoksena, josta tietty tuli kamala hedari ja tärinä koko loppupäiväksi.
Lääkärille kun päästiin, niin lapsi oli kääntynyt raivotarjontaan.
Ulkomaalainen lääkäri kopeloi alapäätä kovakouraisesta ja sanoi että kohdunkaulaa ei juurikaan ole ja lantio on ahdas. No tiedänhän minä senkin jo ja olen huoleni asiasta ilmaissut kyllä jo puoli vuotta sitten ensi kertaa...
Luvassa tuntikausien jonotus magneettikuvaukseen jossa tuo lantio kuvattiin. Soittoaika lääkärilta on vasta tiistaina pääsiäisen pyhien takia.
Soittoaika on siis tiistaina, jonka jälkeen pitäisi mennä sinne TAAS laatimaan synnytyssuunnitelma ja sitten TAAS siihen sektioon (jos ja kun se määrätään). Ja kaikki siis ensi viikolla.
Ongelma vaan on se, että en näköjään tunne supistuksia ollenkaan, ja enää ei mene kauaa synnytykseen muutenkaan. Aiemmin jo epäiltiin että miun suuri kipukynnys on syynä siihen, että olen kokoenut raskauden täysin vaivattomana ja oireettomana. Ja niinhän tuo näyttä olevan. tai siis suomeksi sanottuna oon elänyt pahan skolioosin takia kaksi viikkoa jokaisesta kuukaudestani niin isoissa kivuissa ja tottunut siihenkin, etten nähtävästi enää tunne yhtään mitään sitä pienempää kipua tai kolotusta. Säästyy nekin sitten synnytykseen.

Niin, ja tänään olin neuvolassa ja vauva on tietenkin taas väärinpäin. Ei ole kuulema ennen nähnyt näin paljon pyörivää lasta enää näin loppuvaiheessa.

Eli tämmöstä tänne.
Krokon prinsessa kuulostaa aivan ihastuttavalta!! Onko se maitojuttu lähtenyt purkautumaan? Entä joko olet tottunut siihen, että olet äiti? :heart:

Ripen paino on tosi vähän noussut, onneksi olkoon siitä! Mulla nousi kolmisentoista kiloa, mutta olinkin vähän liiankin hoikka lähtöpisteessä. Minäkin joudun vieläkin jatkamaan rautaa. Yäk kun ei huvittaisi...

Taikis: Eikun vaan synnyttämään nyt kun täysiä olette, jos kerta sulla on konsti saada suppareita tulemaan! ;)

Pääsiäisterkuin Bee ja Ee - ylihuomenna rv 39!
 
Hyvää pääsiäistä kaikille!

RouvaB: Olipas kummallinen kätilö, kun sulta tollasia kyselee. Aivan kun potilaat nyt itte sais päättää koska tulee käännökseen. Onkohan se poika sittenkään niin iso kun epäillään, kun noin hyvin mahtuu vielä kääntyilemään? Aika ihmeellistä kyllä.
Juu, no en mä niitä oikeita synnytyssupistuksia saa aikaseksi millään konstilla, joten ei auta kun ootella, että vauva itse haluaa pihalle mahasta. :D

Kyllä tässä hyvin voi ootellakkin rauhassa vauvan ulostuloa, kun ei suurempia murheita ole. Tottakai sitä haluaisi jo vauvan pihalle mahasta hoivattavaksi, mutta eipä siihen nyt jokatapauksessa enää kauaa mene. Nyt tekemään pääsiäissiivouksia oikein urakalla.

Taikis ja pikkupapu 37+2.
 
Mukava kuulla myös Jannaliinista!
Taikiksellakin ollut pääsiäissiivous, en oo kuullutkaan moisesta ennen. Mutta mie oon käyny ulkokukat partsille. Ja seuraavaks pestään ikkunat.

Tsemppiä huomiseen lääkäriin! Täälläkin odotellaan huomenna klo 9-12 sitä lääkärin puhelua. Tuomio siis tulossa josko täällä leikellään vauvoja ulos mahasta tällä viikolla! Huips! :D
Mullakin ollu himmee siivous ja inventaario-into äippälomalla. Kiva tosiaan kun nyt on kaikki siistiä, mutta tylsää ettei ole enää mitään projektia siistittävänä. Sitten minä keksin uusia projekteja. Tänään ostin leipäkoneen, ajattelin sillä ruveta tekemään lisäaineetonta leipääkin nyt, kun margariinista lähtien kaikki muukin tehdään itse. Ettei vaan laiskistu sitten vauvan kanssa :LOL:

Vesijuoksussa edelleen käyn päivittäin, oon saanut luvan käydä kunnes limatulppa ilmestyy housuihin. Eipä ole vielä näkynyt moista.

Ilmottelen huomenna lisää tästä temppuilevan vauvan toimenpiteistä. Se mahtuu pyörimään sen takia, että on koko raskauden ollut pelkästään mahan oikealla puolella ja venyttänyt sen aikamoiseksi pussiksi. Nyt sitten löytänyt tuon koko mahan typötyhjän vasemmankin puolen, siellä mahtuu tekemään tämmösiä nähtävästi hyvinkin tarpeellisia käännöksiä. :kieh:

Toivoopi Bee ja Ee rv 39
 
iltaa!

tulehan Jannaliini kertomaan kuulumisia sitten huomenna lekurin jälkeen! ja samoin Rouva B. On se jänskä kuinka se poikanen mahtuu siellä vielä pyörimään.

Mä kävin tänään kääntymässä synnärillä ku oli NIIN kipee olo. Jokainen askel ja tärähdys sattui tuonne alavatsaan NIIN paljon että itku pääsi. Onneksi synnärillä ei ollut kiirettä. Lekuri katsasti ja sanoi että taitaa olla sisäisiä suonikohjuja. Ja lisäksi näkyi ihan että JOKA paikka oli ihan lytyssä kun vauva on jo lasketunut ja on kiinnittymäisillään. Mutta vielä mahtuu pää heilumaan. Painoarvio nyt 3kg eli ei näyttäisi sokeri olevan kovin poikaa kasvattanut ainakaan tähän mennessä. Hyvä jos näin. Tämä lekuri veikkasi että 2vkon päästä synnyttäisin. Hmm.. uskoo ken tahtoo. Pehmentymistä oli tapahtunut mutta kanava edelleen pitkä ja kohdunsuu kiinni.

Mut ton käynnin jälkeen nyt sit ainakin tietää mistä toi kipu johtuu ja ettei se ole mitenkään vaarallsita. Litalginia vaan nassuun tarvittaessa 3krt pivässä. ja mieluiten ei ihan istuvassa asennossa vaan puoli-istuvassa ja jalat koholla jotta pääsee veri kiertään vähän paremmin tuolla alakerrassa.

Napsis ja prinssi 35+6
 
Huomenta!

Taikis: Kiitos ruokasooda vinkistä, se on kyllä hyvin auttanu. Ainoo että nyt mun tekis koko ajan mieli syödä sitä soodaa vaikkei närästäiskään.. :LOL: Oi kuinka ihanaa ettei sulla ole suurempia vaivoja ja olet noin ihanan rauhallisen kuuloinen loppuodotuksen suhteen!
Ikävä kokemus RouvaB:llä :( Melkoinen pyöriäinen sulla kyllä on :heart: Tämänpäivän kuulumisia odotellessa!
Napsikselle jaksuja kipujen kanssa!
Mä oon vähän kade teille, jotka pystytte siivoon :kieh: Mullakin olis kova pesänrakennusvietti ja täpötäydet kaapit ahdistaa ja odottaa tyhjentäjää, mut heti kun jotain alkaa tekeen niin se kyllä kostautuu.. Onneks mun äiti ja kummitäti sano tulevansa peseen meidän ikkunat :heart:
Niin se pääsiäinen sitten meni ja paluu arkeen koitti. Kun mies ja poika oli kotona monta päivää, niin jäi mullakin lepäily vähemmälle ja se tietenkin kostautu supistuksilla. Jopa parina yönä heräsin kipeisiin suppareihin jotka tuli n. 3 min. välein. Reilu tunnin kesti kerrallaan, onneks loppu itestään ettei tarvinnu lähtee sairaalaan. Lisäks nyt on alkanu vauvan potkut aiheuttaan supistuksia. Eilen ihmettelin että miten oli ihan hirveen vaikee liikkua, varsinkin ylösnousut oli todella hankalia ja kova paine alapäässä. Illalla sitten kun vauva alotti sängyssä tavanomasen iltajumppansa, niin potkut tuntu paljon alempana kun ennen. Onkohan hän nyt sitten laskeutunu vai muuten vaan vaihtanu asentoo..

Niin ja tänään POKS!

-minttu ja rimprenssa 32+0 :heart: (esikoinen synty tästä tasan 5vkon päästä, toivottavasti tämäkin..)
 

Yhteistyössä