Lapsiveden puuttuminen. :(

xx
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja äitti~4:
mun on pakko kysyy että miksi sitten surit ja kyselet asiasta kun hän ei ole sulle vauvasivaan sikiö?
Tietenkin suren, jos sikiöstä ei tulekaan elinkelpoista vauvaa. :eek: Ei jessus, joskus nää kysymykset on kyllä typeriä, että oksat pois.
suritko sitä abortoimaasikin? siis ihan vilpitön kysymys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyl se tästä viel iloksi muuttuu, mulla on semmonen kutina. :heart:
En mie ole täysin toivosta luopunut vielä, vaikka itku tässä pääseekin vähän väliä. Selviää sitten siellä Helsingissä toivottavasti. Ei sieltä sitten tänään soitettu. :kieh: Huomenna soitan äitiyspolille, että kai ne nyt ovat sen lähetteen laittaneet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja äitti~4:
mun on pakko kysyy että miksi sitten surit ja kyselet asiasta kun hän ei ole sulle vauvasivaan sikiö?
Tietenkin suren, jos sikiöstä ei tulekaan elinkelpoista vauvaa. :eek: Ei jessus, joskus nää kysymykset on kyllä typeriä, että oksat pois.
suritko sitä abortoimaasikin? siis ihan vilpitön kysymys.
En, enkä kadu sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyl se tästä viel iloksi muuttuu, mulla on semmonen kutina. :heart:
En mie ole täysin toivosta luopunut vielä, vaikka itku tässä pääseekin vähän väliä. Selviää sitten siellä Helsingissä toivottavasti. Ei sieltä sitten tänään soitettu. :kieh: Huomenna soitan äitiyspolille, että kai ne nyt ovat sen lähetteen laittaneet...
Toivotan voimia matkaan!
 
toivotaan parasta
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Olen jo pariin kertaan aikaisemmin maininnut, että mielipiteeni vammaisia kohtaan on nykyään huomattavasti pehmeämpi, mutta eihän sitä ole kukaan huomannut.. :kieh:

Ja joo, lääkäri ei uskaltanut alkaa arvailla, tiedetään sitten enemmän Helsingissä toivottavasti. Kaikki vaihtoehdot tässä vain halusin tietää, kun ihan uusi asia mulle tällainen.
Niin se luonto pehmittää. Mutta ikävää jos kohdallesi noin käy tai lapsi vallan menehtyy kun viikkoja noin vähän.
 
Sori, mutta kovasta syyllistämisestä huolimatta en todellakaan...

... kadu aborttia.
... syyllistä itseäni tästä.
... usko, että ns. paha saa palkkansa.

Yhä tyytyväinen olen aborttiin, en paskaan liittoon halunnut lisää lapsia.
 
Satu
Itsellä istukassa blokki ja lapsivettä ei enää yhtään viikolla 35. Jouduin osastolle jo kesäkuun alussa vaikka la oli vasta heinäkuussa. Itselläni oli myös muita raskausongelmia joten päädyttiin kiireelliseen sektioon 37+0 vauvan pienen koon takia, tyttö painoi 2030g ja oli 46cm. Keskosena hoidettiin ja oli sairaalassa 5vkoa
 

Yhteistyössä