lasten lukumäärä ja haaveet

Tällä hetkellä haaveissa olisi kaksi lasta. Tällä hetkellä löytyy siis tytär. Seurava voisi olla poika,mutta loppujen lopuksi se on se ja sama kumpi sieltä sitten tulee. Mutta kyllä se kolmaskin olisi erittäin tervetullut. Kunhan nyt saadaan se pikku kakkonen maailmaan, niin katsotaan sitten millaista arki on silloin ja onko mieli miksi muuttunut =) Hyvää ja rauhallista joulun odotusta kaikille.
 
Tällä hetkellä on kax: 8,5v ja 2v3kk ja kolmatta yritetään ja kun sen sais niin neljäs yritetään melko perään ja voihan se olla, että se viideski vielä ja saa nähdä... :D
Luulen että se viisi olis korkeintaan... :heart:
 
Meillä on kolme lasta ja toivon että ainakin 5-7 saatais. =)
Mutta saa nähdä, niitä voi tulla paljon enemmänkin, me kun otamme vastaan kaikki jotka annetaan. :)
Ei minusta edes kymmenen tunnu paljolta, meitä kun oli mun kotona sen verran.. :whistle:
 
AAM
puolisolla ja minulla (molemmat kuopuksia) molemmilla on myös kaksi vanhempaa sisarusta..
Meillä (minulla :D ja kyllä hänelläkin) on toiveissa väh kolme muksua (ainakin tällä hetkellä) :) yksi saatiin aikaiseksi 02/07 ja toinen jäi alkumatkassa ikävä kyllä itsestään jo pois km:lla (rv6+3).. mutta yritys päällä taas kunhan tuo kroppa tuosta asettuu kohdilleen...
 
ensimmäinen masussa, puolivitsinä oon aina sanonu, että haluan 6 lasta, mutta saa nyt nähdä... mutta luulisin että tehdään ainakin 3 tai enemmän... ja oon monta suurperhettä nähny joissa homma toimii, itseasiassa yhden lapsen perheissä kasvatusongelmia näyttäisi olevan melkein enemmän...
 

Yhteistyössä