Lastenkoti vai psykiatrinen osasto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilman koulutusta (kunnollista tarkoitan) maailma näyttää tällaiselta:
se ei ole onneksi dokumentti, mutta todellisuudessa monen kohdalla on - tässä maailmassa voi joutua "sijaiskärsijäksi" niin helposti:barefoot::(
 
vierailija
Kiitos vastauksista, eiköhän me siihen sairaalajaksoon päädytä. Kukaanhan ei voi tietää kumpi olis parempi ennen kuin on kokeiltu. Toivotaan et tyttö nyt saa apua ja osaisi ottaa sitä nyt vastaan.
 
vierailija
Mä en ymmärrä miks tää ei lähetä mun vastausta....

Eli siis valehtelee, varastaa, huutaa, raivoaa, rangaistukset ei auta, agressiivinen, oppimisvaikeuksia, ahdistuneisuutta. Pilannut kaverisuhteensa valehtelemalla, ongelmia arkitoiminnoissa jne...
Oletko käynyt joskus tutustumassa Antioksidanttiklinikan apuihin. Siellä otetaan verikokeita, joilla saadaan selville mahdollisia puutoksia. Hoito on sen mukaista. Se on kokonaisvaltaista hoitoa. Sivuilla on myös hinnastot. En tiedä, mistä saa Kela-korvausta. Sinnehän voi ottaa yhteyttä, jos on mielenkiintoa kyseenlaisen hoitoon. Itse sain jo yli kymmenen vuotta sitten avun jatkuvaan heikkoon ja keskittymiskyvyttömään oloon. Kehon tasapaino palasi.
 
vierailija
Kui niin sitten voi olla toivoa?
Luulen et sairaalassa annetaan koululle paremmat käskyt muuttaa asioita et pitäiskö esim eriyttää aineita tms.
Kaveripiiriä on vaikea vaihtaa mutta siihenkin ollaan yritetty puuttua.
Et katsonut linkin taakse? Laitan sieltä kappaleen tähän - toki koko ketju kannattaa lukea.
"Kirjassa Tappava psykiatria ja lääkinnän harha lukee siv.31:

"Virheelliset diagnoosit voivat tappaa. Yhdessä tällaisessa tapauksessa Asperger- lasta hoidettiin psykoosilääkkeillä, jotka aiheuttivat skitsofrenian kaltaisia oireita, myös psykoosia. Virheellisestä diagnoosista tuli siis itseään toteuttava ennuste. Lopulta tyttö kuoli sen seurauksena, että hänet pakotettiin ottamaan lääkkeitä. (ks.luku 15, Rakas Luise)."

Onneksi ei ole ennestään lääkityksiä. Ne aiheuttavat psykooseja ym. Ja lääkkeetön hoito ei taida laitoksessa olla edes vaihtoehto?
 
vierailija
Oletko käynyt joskus tutustumassa Antioksidanttiklinikan apuihin. Siellä otetaan verikokeita, joilla saadaan selville mahdollisia puutoksia. Hoito on sen mukaista. Se on kokonaisvaltaista hoitoa. Sivuilla on myös hinnastot. En tiedä, mistä saa Kela-korvausta. Sinnehän voi ottaa yhteyttä, jos on mielenkiintoa kyseenlaisen hoitoon. Itse sain jo yli kymmenen vuotta sitten avun jatkuvaan heikkoon ja keskittymiskyvyttömään oloon. Kehon tasapaino palasi.
Toi on hyvä kuulla. Olen ennenkin kuullut siitä, mutta erilaisissa vaivoissa. Kela-korvaus ei saa vaikuttaa asiaan. Statiineihinkin menee yhteiskunnalla hirvittävät summat, vaikka ne ovat ihan turhia ja sivuvaikutukset sairastuttavat TERVEET ihmiset:devil:
 
vierailija
Sanoisin kyllä, että ehdottomasti kartoittaisin tilanteen ensin niiden psykiatrien kanssa... En todellakaan laittaisi tuon verran hajalla olevaa lasta muiden hajalla olevien seuraksi. :unsure::oops:
 

Yhteistyössä