lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 20:44 syysvauva2005 kirjoitti:
Lotta on kaunis nimi! Meidän tyttö on Noora Eliisa :heart:
Pidän varsinkin tuosta eliisasta kahdella i:llä, ei noorakaan paha ole mut itse en halunnut lasten nimiin koota ja ärrää... Niinpä meidän tylleröt

Anni Sofia ja Elsa Linnea :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 11:41 MAMMA82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 00:09 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.10.2006 klo 12:30 MAMMA82 kirjoitti:
Voi olisipa tämä ketju jo alkanut 3kk:tta sitten.On niin ihania nimiä olisi voinut käyttää itsekkin.Meillä on Lotta Emilia ja mietittiin Mimosaa,Ronjaa,Ainoa ja Helmiä,mutta oli neiti ihan Lotan näköinen ja Emilia mun toinen nimi ja mun äidin mummon nimi oli myös Emilia.
:eek: ?
Tää ketju on alkanut jo 10.8.2005........ :D
No en ole tätä täällä aiemmin nähnyt..anteeksi nyt vaan kauheasti mokani,joku on kaivellu tän jostain takasivuilta varmaan \|O :whistle: :/
Tää ei ole missään vaiheessa ollut missään "takasivulla", niin kun näkyy viestin päiväyksestä. Melkein aina ekalla sivulla on.
 
SininenEnkeli
Eemeli on nätti nimi. Viljami on kunnon suomalainen nimi, joten en tykkää W- kirjoitus asusta...

Meillä on kolme poikaa; Felix Jan Oskar (10/2001) ja Max Rasmus Eliel (5/2004) sekä Daniel Emil Oliver (8/2006) eli kotoisasti Dan =)

Jan on miehen(/lasten isän) nimi, Eliel miehen toinen nimi, Daniel miehen isän nimi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2006 klo 21:45 kuuden lapsen äiti kirjoitti:
Kivoja nimiä kaikilla!
Meillä Laura Emilia,Miika Veli-Johannes,Elina Susanne,Lassi Veli-Viljami,Henni Inkeri ja Siiri Elisabet. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Tosi nätit nimet! Suomalaiset, mutta ei mitkään ihan tavallisimmat. Erityisesti tykkään Elina Susannesta ja Henni Inkeristä.

Meillä tyttö Pihla Alisa.
 
Edellellisellä oli tosi kivat nimet! Tykkään perinteisistä nimistä... =)

Meidän viisikko;
Matilda Anna Elina -95
Katariina Eini Aurora -98
Aukusti Eino Juhani -00
Jalmari Lauri Juhani -00
Artturi Veikka Viljami -05


Anna on minun mummoni
Eini miehen äidin toinen nimi
Juhani isäni ja mieheni isän toinen nimi
Artturi väännös miehen nimestä (Arttu)

Eli meidän nimi valinnat ovat tälläiset. Toivottavasti lapset eivät näitä häpeä isona. =) Nimet ovat lasten näköisiä.

 

Yhteistyössä