lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Äiti ja Enkeli-isä
Meidän pojasta olisi tullut Ella... Tuosta Kanervasta en tykkää. Martta on hyvä perinteinen nimi. =)

Minun ja enkeli-isän poika Eelis Samuel, 12.8.2004.

Eeliksen isä vartio meitä pilven reunalta, hän kuoli 6kk ja 4 pv sen jälkeen kun Eelis syntyi.

:'( :heart:
 
Mein tyttö on Jasmin Camilla =)

Seuraavasta joka syntyy kesällä tulee joko
Petri Olavi
Tai
Minttu-Maria Mikaela :)

Ptri on mun toisen veljen nimi ja olavi on mun isän ja toisen veljlen toinen nimi, olavi nimi esiintyy myös miehen puolella. Maria on mun toinen nimi ja esiintyy suvussa. Jasmin ja Minttu sen vuoksi kun molemmat ovat kasveja :LOL:
 
En tykännyt edellisen nimestä... Camilla on jotenkin :x Mutta onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä... =)

Minä en enää tänne kuuluisi, mutta vastaan kuitenkin... :D

Salla Maria (17v), Tomi Markus (14v), Rosa Pauliina (12v) sekä iltatähdet Elias Mikael (7v) ja Santeri Matias (5v)
 
vvv
Kivoja nimiä edellisellä. Tykkäsin! Oli niin ihanan tavallisia!!! :p :saint: :D

Miedän kolmikko; Veeti Aleksanteri (2001), Vilma Anna Sofia (2003) sekä vauvamme Venla Iiris Pauliina (2006)

Silloin kun nimiä mietittiin esikoiselle, niin Veeti ei ollut kauhean yleinen... Mutta nyt tuntuu että joka toinen poika on saman niminen... :/
 
Kerttu Karpalo

Vilma,Sofia,Venla ja Iiris ihania =) edellisellä nätit nimet lapsilla..

Meillä Ville juhani 15v, Minja Marie 13v, Niko Aleksi 5v, Emilia Aada Susanna 4v ja Iisa Eerika 3kk :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 18:46 vieras kirjoitti:
Tösi nättejä nimiä kaikilla ollut!
Meillä tyttö on Alisa Peppi Adalmiina
Ihan erikoinen yhdistelmä. Mulla tulee mieleen muumien Alisa jolla on Pepin letit ja kädessä Adalmiinan helmi :)

Aiemmat nimet myös kivoja, tyttöjen ja poikien.

Meillä:
Inna Saara Sofia
Roosa Jenna Jasmiina
Ronja Karoliina
 
Poitsut
Siiri Sofia! Tuo nimi ei tarvitse mitään, se on täydellinen!!! Ihana!!! =) Omasta tyttärestäni tahtoisin myös Siirin, Siiri Matilda =)

Meillä on kaksi poikaa; Artturi Veikko Ilari ja Eemeli Vilho Elias
Eli kotoisasti Arttu ja Eemi. =) Veikko on miun ukki, Ilari miehen toinen nimi. Vilho isäni toinen nimi ja Elias miehen etunimi.

:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä