lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
tulimpa huvikseni nimiä katsomaan :)
ihania nimiä kyllä.! tykkään tuosta Noel nimestä paljon.!
itselläni on erikoinen nimi ja haluan myös lapselleni/lapsilleni erikoiset etunimet.. nimet on jo "päätetty" vaikka lapsi ei ole edes vielä aluillaan...
tytölle olisi nimenä: Riia Leena Hanneli (toinen ja kolmas nimi miehen ja minun äitini toiset nimet)
pojalle tulisi nimeksi: Reko Markku Olavi (toinen nimi edesmenneen isäni nimi ja kolmas mieheni toinen nimi, joka kiertää suvussa)
 
Mä tykkään kun nimessä on jotain merkittävää, kuten juuri että se "kiertää suvussa". Yöperhosen lasten mahdolliset nimet istuu kyllä hyvin suuhun.

Meidän neidistä tuli Tuulia Katariina.
Tuulia yhdisti molempien mummojen nimet, Tuula&Julia. Katariina on sitten miehen äidin toinen nimi.
 
Hienot nimet teidän neidillä, mun miehen sisko on myös Tuulia :)
Meiltä löytyy Henna Eveliina ja Helmi Karoliina ja oma toinen nimeni on Pauliina (kuten myös miehen siskon) ja mies aina vitsaileekin, et meil on vaan pöytä-, esi- ja kaulaliinoja talo täynnä :)
 
Ihana ainakin tuo Helmi Karoliina :)

Meillä on Niilo Jalmari

jos tää pikkukakkonen on poika tulee siitä Leevi Toivo
Jos tyttö niin Ella Etti Estella. Tai Aino Etti Estella...
Mun isomummon nimi on Anja Etti Estella ja siitä siis nuo toiset nimet:)
 
Leevi on aivan ihana nimi, niitä vaan tuttava piiristä löytyy joten en voinut omalle pojalle miettiä nimeksi. Rafael ja Rasmus on kanssa suosikkeja :D

Ikäjärjestyksessä lasten nimet on Erica Amanda, Nella-Sofia ja Rasmus Neo Oliver
 
ihania nimiä edellisellä :heart: erica ja rasmus löytyy mein lähisuvusta ja tokaneidin toinen nimi lähentelee nella-sofiaa (mella-sofia) :heart: olen vastannu tähän jo kertaalleen, mut laitan vielä JOS meille joskus tulee poika niin tuosta tulisi

Okko Johannes :)
 
Esikoinen Amanda Charlotta ja kuopus Henri Juhani. Amanda ja Juhani -nimet kulkevat suvussa ja Charlotta on vaan isäni mielestä niin hyvää kakkua :LOL: , Henri taas on kummisetäni nimi, joka asuu Oslossa, enkä ole nähnyt häntä moneen vuoteen.

^Tuo Mirella Myrtti Mariia on sitten sievä yhdistelmä ja Lotta Aurora silleen näpsäkkä.
 

Yhteistyössä