lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on Viivi-Emilia ja Jami Aatu Einari =) Yritin olla muka kekseliäs tytön nimen suhteen mutta kappas vaan yhtäkkiä Viivi nimiä alko kuulumaan joka suunnlta,se siitä kekseliäisyydestä :LOL: !Ja pojalle annettiin Jami nimeksi sen takia kun on nykyaikanen ja omasta mielestä ihan nätti =) Haluaisin kysyä kaikilta että millä perusteilla on valittu omille lapsille nimi?Minun mielestä oli tosi hankala päättää pojalle mutta tytöille on enempi hienoja nimiä tarjolla =)
 
vieras neljän äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 19:51 AurinkoinenÄiti kirjoitti:
Ihanan perinteinen nimi pojallasi "puppernikkeli"(?)!!!

Meillä pojat Eevert Oskari ja Eeti Viljami. Eilen vietetiin kuopuksen kastajasia! :)
meillä kans Eevert, jota serkkupoika kutsuu Eetiksi :)
 
Jaro aika erikoinen nimi, en ole aiemmin kuullut. Hassu yhteensattuma, anopin koira on lempinimeltään Jaro (oik. Kilimanjaro).

Meillä poika Alexi Tapio

-Alexi perinteinen, mutta X-llä kirjoitettuna erikoinen
-Tapio miehen suvussa (miehen toinen nimi, apen toinen nimi jne...)
 
AurinkoinenÄiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2006 klo 08:00 Noppi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 19:51 AurinkoinenÄiti kirjoitti:
Ihanan perinteinen nimi pojallasi "puppernikkeli"(?)!!!

Meillä pojat Eevert Oskari ja Eeti Viljami. Eilen vietetiin kuopuksen kastajasia! :)
Mukavan perinteisiä nimiä yläpuolella :) Eeti on vähän harvinaisempi vissiin, useammin törmänny Veetiin.
En itse tajunnutaan, että Eeti ja Veeti on niin lähellä toisiaan! :/
Tunnen muutaman vanhan miehen, joiden nimi on Eevert ja heitä kutsutaan Veetiksi.
 
J-perhe
Tosi paljon ihania ja erikoisia nimiä täällä! Jotku on kyllä niin erikoisia etten itse voisi niitä "käyttää"...
Edellisellä kaunis tytön nimi!!! :)

Meillä tällänen J-perhe (vanhempienkin nimet alkaa j- kirjaimella. Emme olleet suunnitelleet että käyttäisimme vain yhtä kirjainta, mutta... tässä loppu tulos!)

Jesse Mikael (Jesse syntyi kuolleena `96), Jarkko Eemeli (`00), Joonas Oskari (`02) ja Jami Kasper (`04).

Nyt haaveiluissa vielä pikkuinen J-perheeseen. :) Nimikin on jo valmiina- Jenna Maria ja Joel Valtteri.
 
ronppu
meillä santeri matias ja aaro oskari... tulokkaalle ollaan mietitty iiristä tai helmeä, pojalle eelis tai tiitus on suosikkeja... edellisellä ihanan erikoinen tuo anastasija, en ole koskaan kuullut:) ellen on myös kaunis :heart:
 
Aivan ihania nimiä ootte antanu lapsillenne.

Meillä on Iida Jasmin Katariina (Jasmin kutsumanimenä) ja Inka Janika Annastiina (Janika kutsumanimenä) saa nimensä hiukan myöhemmin! Isomummojen nimet on tytöille soviteltu mukaan.
 
Tuua-xx harmailee
Ihan kiva nimi edellisellä! Emilia oli esikoisen vauvanimi.

Miehen 8v poika on Leo Oskari.

Perheen yhteiset lapset; Iida Karoliina 5v, Alisa Matilda 3v sekä perheen kuopus Kalle Eevert, 11kk.


Karoliina on miehen mummo, Matilda on minun mummo ja Eevert on miehen isopappa.
 

Yhteistyössä