lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Kauniita nimiä edellisellä! Täällä oli useampi Lumi- tyttö. =)

Meillä on kaksi tytärtä; Iida Verna Katariina ja Venla Lumi Vilhelmiina

Iida syntyi keväällä (toukokuussa) 2003, siitä keskimmäinen nimi.
Halusimme tätä perinnettä jatkaa pikkusiskollekkin. Venla syntyi tammikuussa 2005.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 17:48 LiisiLentääLiitää kirjoitti:
Ihan kivat poikene nimet. Oli oikeastaan yhdistetty perinteisiä suomalaisia nimiä ja kansainvälisyyksiä.

Meidän lapset Lucas Oliver (5/2001), Lina Erica (10/2003 ja Leon Mathias (12/2005)

Meillä mies on saksalainen ja muutimme suomeen 2006 alussa.
Aivan ihanat nimet! Etenkin tuo Lucas Oliver :heart:

Nimittäin meidän poitsu on Lucas Aksu Oliver :D <br><br>
 
harmaana
No ehkä toiselle lapselle saat Aleksanteri nimen! ;) Hyvä nimi! :whistle: Kiva nimi muutenkin, tykkäsin.

Iida-Sofia Anniina 10/98, Arttu-Pekka Eemeli 08/00, Aleksanteri Niko Eemil 05/03 ja Vilhelmiina Elsa Maria 08/05


Tykätään miehen kanssa pitkistä ja yhdistelmänimistä. Miehellä on myös kaksiosainen etunimi.
Miehen kanssa mietittiin nimiä Iida ja Sofia, siitä yhdysnimi.
Pekka on miehen kolmas nimi ja Arttu Eemeli oli mietitty ensin nimeksi.
Aleksanteri sopi sisarrusten nimiin ja jotenkin ihana pitkä nimi. Kotona poikaa usein kutustaan Aksuksi.
Vilhelmiina oli nimi, jota mies ehdotti ihan ensimmäiseksi ja Maria on suvussa kulkeva nimi.
 
Pipisukka
Edellisellä ihania nimiä ja myös Aleksanteri ja Eemil löytyy meidän sakista.

Ilona Milja Amalia 6v7kk, Eemil Vilho August 5v7kk, Alekstanteri Juho Mikael 4v2kk ja Pihla Milka Amanda 1v10kk<br><br>
 
Tytön nimi ei mun mieleen, jotenkin meni suussa ihan sekaisin.

Meidän lapset on Niilo Aatos Viljami, Emma Rauha Karoliina ja Vilho Eemil Artturi.

Aatos, Rauha ja Vilho ovat suvusta poimittuja. Haluttiin vanhat nimet kaikille.
 
Hipsuttelija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 20:52 Juulia kirjoitti:
Tytön nimi ei mun mieleen, jotenkin meni suussa ihan sekaisin.

Meidän lapset on Niilo Aatos Viljami, Emma Rauha Karoliina ja Vilho Eemil Artturi.

Aatos, Rauha ja Vilho ovat suvusta poimittuja. Haluttiin vanhat nimet kaikille.
Oi, just meidän nimiä :heart: ihania! meillä on Vilho ja Eemil toistepäin ja kolmasnimi eri,mutta ehdolla oli toi sama Artturi! Niilo ja erityisesti Viljami kauniita.

Meidän muksut:
Ilona Milja Amalia 6v7kk, Eemil Vilho August 5v7kk, Alekstanteri Juho Mikael 4v2kk ja Pihla Milka Amanda 1v10kk
 
Jejou
Ihanat nimet! =) Tykkäsin tosi paljon!!! =) Muutama sama nimi löytyy meiltäkin!

Meillä on Leo Emil -01, Ada Emilia -03, Mico Elias -04 ja Jesper Eetu -06

Sekä miehen että minun toinen nimi alkaa E-kirjaimella. Halusimme jatkaa saman kaavan mukaan. Etunimiksi halusimme helposti lausuttavat nimet ja mahdollisimman tavalliset. Jesper "poikkeaa" vähän nimi sarjasta, mutta se oli nimi joka tuntui sopivan pojalle parhaiten. =)
 
Ihana nimi, Onni Ilon Jeremias! =)
Jos saisin vielä neljännen pojan, niin hänen toinen nimensä olisi Jeremias.

Meidän pojan viikarit on Eliel Benjamin,Petrus Gabriel, 4/2003 ja Daniel Kaspar 1/2006

Eliel ja Petrus ovat kaksoset. Taisi kuopuksen kaima olla ensimmäisillä sivuilla, siis Kaspar.
Lasten isä ei ole täysin suomalainen.
 
Erikoiset ja ihanat nimet, varsinkin Eliel oli tosi ihana ja Petrus myös. :)

Meillä on:
Iso poika Santeri Veeti Mikael (toukokuu 1997)
Äidin pikku poika, muuten jo niin iso Eelis Aatu Topias (lokakuu 1999)
Perheemme vaaleanpunainen prinsessa Sofia Pinja Katariina (heinäkuu 2003)
Perheen odotettu ja kaivattu pahnan pohjimmainen Paavo Oiva Viljami (tammikuu 2007)
 
Ihanat ja tavalliset nimet oli. Tykkäsin erityisesti Santeri, Eelis ja Paavo nimistä =)

Meillä on taas päinvastaiset nimet. Haluttiin vähän erikoisemmat ja harvinaisemmat nimet (tai alussa mies halusi, minä en. Miehellä itselläänkin on harvinainen nimi...) Toiset nimet valittiin sillä perusteella että pojat saa ne sitten isona ottaa kutsuma nimeksi jos haluaa. Kolmannet nimet ihan tavalliset.

Miehellä on yksi poika entisestä liitosta. Juri Julian (1/1994). Juri asuu meidän kanssa. =)

Jose Niko Topias (9/1999)
Justus Veeti Ilari (7/2001)
Jiro Eetu Samuel (3/2003)
Jesper Joonas Simeon (5/2004)
Jasu Elias Oliver (8/2006)

Vielä yhdestä haaveillaan. Poika olisi Jens/Jimi Miko Elmeri ja tyttö Jade Ella Alisa
 
Ihan kivat. Ei minun tyyliset...

Meillä on;
Kalle Juhana, huhtikuussa 7v eli ensi syksynä jo koululainen
Katri Aurora, syyskuussa 5v syksyllä alkaa pikkueskari
Taavi August, elokuussa 2v
Neljäs ei ole saanut vielä nimeä. Hänestä tulee luultavasti Sampo Valdemar tai Arttu Wilhelm (Riippuen kumpi saa tahtonsa läpi, minä vai mies...)
 

Yhteistyössä