lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Nooa ihana, Oiva ihana, Oliver ihana. Älyttömän ihana nimi kaikinpuolin!!! :)
Tuolla ylempänä oli kuuden pojan nimet. Ihania. Jotku aika uusia tuttavuuksia. Jasu oli kiva ja Josekin löytyy meiltä.

Eskarilainen Mea Olivia (10/00)
Erityislapsemme Ella Aliisa (12/02)
äidin iso poika Jose Matias (4/05)
 
KAPU
Onpa suloisset nimet....
itse jos saisin tytön niin luutavasti laittaisin nimeksi Iida/Inka Juulia...
Meidän pikku ukko synt.11/05 sai nimen Atte Eino OLavi.
Jälkimmäiset nimet tulevat ukilta ja isoukilta.
 
Äipäke
Atte on ihan, Eino on ihana. Mun sedän nimi on Atte ja tiedän sellaiset kaksospojat kun Atte ja Jaakko... juu...

Meillä on Akseli Elias ja -01 ja Karoliina Sofia -03 sekä Ilmari Eemil -05
Taitaa meidän lapsi luku olla jo täynnä... :)
 
Ihania nimiä kaikilla, itse aina välillä pyörittelen mielessä mikä tai mitkä seuraavien lasten nimiksi tulee.. ;)

Nyt meillä Emmi Maria

Seuraavalle mielessä on tytölle Nea Alexandra ja pojalle ehkä Robin tai Benjamin... Nimet tosin vielä ehtii muuttua moneen kertaan...
 
PetruksenÄiti
Ihana nimi tuo tähti! :) Nätit nimet. :)

Meillä on kaksi iloista ja riehakasta poikaa;
Petrus Kalle Ilmari, 19.2.2004 eli pian 3v ja
Aleksis Vilho Eemil, 12.10.2006, pian 4kk

Esikoisen etunimi suvusta ja Ilmari on miehen toinen nimi
Vilho ja Eemil suvusta
 
Nea= Ei mun makuun, liian yleinen
Anna= perinteinen, kiva
Sofia=perinteinen, yleinen, ihana
Nea Anna Sofia= Kiva perus nimi :)
Juuso= ihan ok
Onni=perinteinen, liian yleinen ja muotinimi mun makuun
Christian= Kristian olisi perusnimi, ihan kiva...mutta
Juuso Onni Christian= Christian kansaninvälisellä kirjoituasulla muuten perusnimeen ei mielestäni sovi yhtään, hyvä nimi muuten. Mutta kirjoitusasu ei sovi joukkoon. Se pilasi koko pojan nimen.

Mutta onneksi mielipiteitä on monia.

Meillä on Daniel Oskari 4v 6kk, Alexander Matias 2v 10kk sekä Benjamin Elias 11kk

Halusimme poikien nimiin sekä minun kotimaan että mieheni kotimaan mukaa. Kun ollaan englannin-mummin luona poikia kutsutaan etunimillä (Daniel, Alexander ja Benjamin) ja taa suomensukulaiset toisilla nimillä (Oskari, Matias ja Elias)
Kotona kutsumme etunimillä. Puhumme kotona molempia kieliä, ettei pojat unohtaisi. Muutto ulkomaille miehen työnperässä taphatuu taas tänä vuonna... :)
 
Lumilja
Niin kauniita nimiä suurimmaks osaksi koko ketjussa. Omia suosikkeja niin paljon. Edellisen nimistä Matias ja Elias- nimet on ihania, muutenkin kivasti sointuvat kaikki nimet.

Meidän rakkaat lapset ovat:

Aleksi Miro Mikael 06/04
Emmiina Milja Marita 12/05

Aleksi on miehen suvusta ja Mikael hänen toinen nimensä.Miro sitten vain tuli mukavasti siihen mukaan. Miljan mies olisi halunnut ensimmäiseksi nimeksi, mutta viimein päädyttiin Emmiinaan ja ei olla kaduttu, on niin tyttö nimensä oloinen, Marita on minun ja äitini toinen nimi.
Jos vielä joskus saamme lapsia, niin välttämättä tämä m-linja toisissa nimissä ei jatku. Pieniä ajatuksia nimistä onkin. =)

:heart:
 
myy
Milja ja Pihla olivat myös omia suosikkeja, kun nimeä mietittiin, mutta tytöstä tuli Peppi Mea Katariina (Katariina isänäidin nimi). Mikäli pikkukakkosen aika joskus vielä tulee, niin täältähän löytyis ihania vaihtoehtoja...
 
Kiva nimi Nella Matleena. Tunnen yhden kissan jonka nimi on Nella ja tuntemani Matleena on lääkäri. =) Hyvä nimi kaikinpuolin!

Meillä on:
Akseli Benjamin 4v 2kk
Jacob Oskari 4v 2kk (Akseli ja Oskari on siis kaksosia)
Rita Anna Sofia 2v 1kk
Elmeri Alexander 5kk

Lasten isä on saksalainen ja Benjamin, Jacob, Rita ja Alexander tulee isän suvusta.
 

Yhteistyössä