lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Iida Alina= ihana perusnimi
Eetu Alvar= Varsinkin Alvar nimi on kiva
Silja Adalmiina= tosi ihana, Silja on perusnimi jota ei käytössä juuri näe, Adalmiina on kaunis
Miisa Lotta Lyydia= Miisa on kiva ja tykkäsin varsinkin Lyydiasta
Eeli Aatos Allan= Eeli on ok, Aatos aivan ihana, Allan ei minun maukuuni

Meillä on Karoliina Iida Emilia 3v ja Juho Aapo Elmeri 3kk
 
Nätti nimi. Ei minun tyylinen, mutta ihana kuitenkin. Emilie oli kiva.

Meidän naperot:
Maailman vahvintyttö eli Frida Elviira, 4v
Hulivili eli Alvar Vihtori, 2v
Kaukaisen maan prinsimme eli Frans Simeon, 2kk

Isomummoni oli Elviira.
Vihtori tulee ukkini mukaan.
Alvar on miehen suvun kirtonimenä ollut jo viiden (kohta kuuden) sukupolven verran.
Kuopuksen ristiäisiä vieteään lauantaina eikä nimi ole vielä ihan sata varma. Frans on miehen ukki. Simeon löytyy sekä minun että miehen suvusta.
 
Hannukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 23:45 Kesäinen kirjoitti:
Hei.
Me aattelimme tulevalle pojalle laittaa nimeksi
Jasper Jeremia tai
Jasper Joosua.
Kivoja nimi yhdistelmiä teillä, tykkäisin Williamista, mutta mies ei;(
:D Hyviä nimiä olette ajatelleet. :D

Meillä nimittäin lapset on:
Josefina Eevi Amalia (1.8.1999, eli kohta 8v)

Jeremias Onni Mikael (19.5.2003 eli pian 4v)

Joosua Elmo Sakarias(9.5.2005 eli kohta 2v)

Kaikkien lasten toinen ja kolmas nimi tulee enemmän tai vähemmän suvusta.
 
Hilpeä Henna
Ihania nimiä täällä. Varsinkin Frida ja Alvar nimet jäivät mieleen ja sitten sellainen poika- sarja, olisiko ollut viisi poikaa, joiden nimet alkoi J-kirjaimella. "Hannukaisella" oli ihanat nimet myös, varsinkin etunimet olivat kauniita, Josefina, Jeremias ja Joosua. =)

Minulla on kaks tytärtä entisestä liitosta.
Eli tyttöjen nimet ovat Sanni Eveliina (1998) ja Lotta Emilia (2000)

Minusta tuli tyttöjen yksihuoltaja siinä vaiheessa kun Lotan syntymään oli 4kk aikaa. Lotta ei ole koskaan tavannut isäänsä. Mieheni pitää Sannia ja Lottaa ominaan ja tytöt kutsuvat häntä isäksi.

Ja täsä nykyisestä on kolme lasta;
Pinja Ella Aurora (2003)
Peppi Rosa Katriina (2004)
Pessi Emil Ilmari (2006)
 
PEPPI!!! Ompas pirteä ja vekkuli nimi :) Muutkin toki hienoja, mutta peppi on ihanista ihanin.

Meillä on tyttö Leena Joanna, jota Joannaksi kutsutaan.
Toiveissa olisi toinen ja jos pojan saamme joskus niin haluaisin nimeksi Lucas. Enpä tosin ole vielä miehelleni asiasta maininnut, joten tiedä häntä.
 
Kiva perinteinen etunimi Leena ja ihana pikku prinsessan nimi Joanna. Mäkin Tykkäisin Joannasta mut oma toinen nimi Johanna ja se menee tytölle jos vielä joskus lapsen saisin ja tulis tyttö. :)

Meillä Viljami Lauri Juhani :heart:
 
Mukavaa lukea erilaisia nimiä..Edellisen nimet ovat oikein mukavia suomalaisia perinteisiä nimiä =) Viljami on veikeä nimi.

Meillä on 1,5 kk ikäinen poika Rasmus Veeti Mikael..Mikael nimi on kans mieheni kolmas nimi..Rasseksi tai Rampeksi poikaa usein kutsutaan..Itse kutsuin Rasmusta nalleksi ennen kuin kerroimme nimen muille ;)
 
Annoin esikoiseni nimeksi Panu-Pedro. Mielestäni nimi on oikein kaunis.. MItä mieltä olette? Ei ainakaa monella ole onneksi samaa nimeä.. Seuraavan lapseni nimeksi olen jo suunnitellu sukupuolesta riippuen joko Pasianna ja Dumle. Myös pätkis on harkinnassa... KOmmentteja :)
 
Kaksikielinen
Ihania nimiä täällä. Edellisellä oli kivat nimet. Itsekkin olen miettinyt Mico, Iina ja Olivia nimi. Iina varsinkin on tosi ihana. =)

Meillä on: Saga Katariina (6/2000), Jasper Elmeri (8/2003) ja Daniel Artturi (2/2007)

Olemme kaksikielinen perhe (mies ruotsalainen) ja halusimme tavallaan molemmilta kieliltä omat nimet, sen takia on yhdistelty vähän "erillaisempaa" ja supi-suomalaista (esim Daniel ja Artturi, Saga ja Katariina)
 
Edelliselläkin oli todella hyvät nimet, oli hieman erilainen nimi sekotettu vähän tavallisen nimen kanssa.. tästä MINÄ tykkään! ja hauskaa oli kun meinasin antaa oman pojan nimeksi niko lukael =)

Eli siis meidän poitsun nimi on Peetu Juhani, juhani siksi että kummankin minun ja mieheni isän nimi on jouko juhani ja peetu koska olemme myös mieheni kanssa P alkuisia.. (niinkuin myös sukunimi)

Jos joskus minulle tulee tytär se on Pihla Tuulia!
 
maaretin äiree
Erilaista ja perinteistä yhdessä :) Pihla on kaunis nimi kans.
Meillä Maaret Amanda ja Eino-Jussi Artturi. Tosta Eino-Jussista sen verran että kun katoin väestörek. niin kaks poikaa on koko rekisterin olemassaoloaikana kastettu samalla nimellä ;) aika hyvin!
 
Peetu nimi oli ihana ;) ja Edelliselläkin kivat. Pojan nimi varsinkin oli tosi ihanan perinteinen.
Lähinnä vastaan nyt sen takia, koska tuo Peetu sattui silmään. =)

Meillä on Petro Eemil Mikael ja Peetu Onni Elmeri ,ikää 3v 11kk. Sekä perheen prinsessa Louna Rosa Aurora, ikää neidillä on 10kk

Kaikkien lasten viimeiset nimet ovat odotus- ja vauva-aika nimi. Haluttiin ne säilyttää. Ja mies oli jo odotusaikana miettinyt mahdolliselle tyttärelle Rosa nimeä, joten lisätiin sekin nimeen. (Kun kerrankin mies vapaaehtoisesti nimiä mietti ;) )
Lisäksi haluttiin kaikille lapsille jotain yhteistä nimiin, mutta ei liian samanlaisia kuitenkaan.
 

Yhteistyössä