lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Kiva ketju, paljon hyviä nimiä =) Vielä ei ole esikoinen syntynyt, mutta tällä hetkellä meillä on suunnitteilla nämä:

Tytölle Vilma Marissa
Pojalle Eemeli (toinen nimi vielä harkinnassa)

Mutta sen näkee sitten, kun syntyy, minkänäköinen on :heart: Kaks viikkoa laskettuun aikaan...
 
Kivoja nimiä kaikilla ja Martsulla..Mulla vauveli vielä masussa. Tyttö ultrien mukaan tulossa ja saa nimekseen Ellen Anni Irene tai Anni Ellen Irene..
Kumpi teistä parempi..? Ellen on mun mamman isoäidin nimi ja Anni Irene mun mummin nimi eli suvusta tulee nimet.
 
kiva yhdistelmä! meillä esikoinen moona hannele, moona tuntui niin 'omalta' ja mikomoona oli jo masuasukki nimenä ja hannele on sekä isän että äidin suvuissa kulkenut!
nyt toinen masussa, ultra 22+1 kertoi että pikkuneiti saa itseään pienemmän pikkuveljen, jonka nimeksi ei tulekaan se miko vaan VIKKE XXX.. joten saa avittaa ja vinkata mikä toiseks nimeks... mies kun ei suostu viljami, verneri eikä hermanni-nimiin vaikka miten yritin! :p Nyt alkaa pikkuhiljaa olla suostumus VIKKE ONNI XXX??!
 
ihanat on nimet ja vaikee sanoa tuohon Onnin perään mikä kävis koska pyörii vaan yksi nimi mielessä kun meijän nuorin poika Nestori Onni Elmeri... ;) keskimmäinen ukko on Oskari Pertti Juhani ja esikoinen Nea Emilia :heart:
 
Kaunis nimi varmasti kauniilla tytöllä =) minusta on kaunis ele antaa lapselle nimi joka löytyy suvusta, ikäänkuin muistuttaa juurista tjtn.. en osaa selittää :headwall: meillä on Lauri Niilo Mikael ja Pinja Lotta Maria, Niilo ja Maria löytyvät nekin suvusta.
 
Meillä Venla Kaisu Jessica... =) Meillä Kaisu tulee suvusta... Olisiko ehdotuksia Venlalle kaveriksi hyviä pojan ja tytön nimiä? Toinen on tulossa mutta en tiedä kumpi.. :) Jos poika niin #### Atte Johannes mutta mikä eteen? Atte tulee minun suvusta ja johannes miehen ja minun molempien ukit on Johanneksia... =)
 
Osanotot kaikille enkeli lapsille :flower: !
Ihania nimiä olette kyl keksineet!

Meillä Pinja Susanna, Ronja Birgitta ja Kasperi Paavo Antero. Tyttöjen toiset nimet tädeiltä ja pojun Paavo ukilta ja Antero on tosi yleinen suvussa.
 
Meillä pojat Henri Ore Mikael (Henri mun isän nimi, Ore miehen isän nimi ja Mikael mun veljen ja isoisoisän toka nimi, mikä ei kylläkään ollut mikään valintaperuste nimelle) ja Mikael on kutsumanimenä.
Kuopus on Joel Frank Kasper (toka nimi on isän nimi) ja masuasukille kovasti ollaan jo nyt mietitty sointuvaa nimeä (ei tiedetä sukupuolta) ja Eliel nyt paras (mies ei hyväksy Samuelia). Niin, ja meillä poikien isä on ulkomaalainen, jos joku ihmettelee tuota Ore-nimeä.

Paljon oli kivoja nimiä muilla! =)
 
Meillä esikoinen Mikael Aleksanteri ja nimet on kyllä osunu oikeaan ku on välillä ihana ku enkeli(mikael) ja toisaalta luonteesta löytyy suuri johtaja (aleksanteri suuri) :LOL: Nyt odotellaan toista ja tytöstä tulis aada ja pojasta kalle tai antti
 
Tosi kiva nimi on tuo edellinen! :) Tykkään tuosta Luka nimestä ja Joose on ihanan erikoinen nimi

Meillä Jenni-Maria Eveliina (Maria nimi kulkee minun suvussa)
Niko Matias Jalmari (Jalmari nimi kulkee isän suvussa)
Anni-Sofia Katariina
Mahdolliselle neloselle on nimi kans jo valmiina on tyttö tai poika :heart: :)
 
Ihanat nimet Tanyan muksuilla. :flower:
Meillä ensimmäinen lapsi vasta työn alla, mutta tytölle oon nimeks kaavaillut Jade Helena Elina ja pojalle Saku Olavi Akseli. Helena ja Olavi ovat suvussa kulkevia nimiä ja Akseli ja Elina tulee häävalssista. Jos on loistavia ehdotuksia Jaden ja Sakun tilalle, niin kuulisin mielelläni. Ja sukunimi on tuikitavallinen suomalainen, ei kuitenkaan -nen-loppuinen.
 

Yhteistyössä