Lauantaina häät ja tänään alkoi menkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Pillereillä oli tarkoitus siirtää nimenomaan etteivät olisi hääpäivänä niin paskanmarjat ja hevonvitut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hienoa!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
voi vitsit
Umm. Toivottavasti ne ei ole kauhean runsaat ettei mene puku sotkuun. Ja toivotaan teille niin mukavaa ja pitkäkestoista juhlaa, ettette jaksa naida hääynä. Sehän on ihan tavallista. ;)

Onnea kaikeasta huolimatta suuren päivänne johdosta! :heart:
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No viettäkää se hääyö myöhemmin. Ei kai se nykyään niin tärkeä ole.. :D
No tää ei mulla ainakaa ekana ollu mielessä kun pelkäsin että menkat sattuu hääpäiväksi :D Vaan ihan se että ikävä kulkea valkosessa koltussa ja pelätä koko ajan falskaavan.. Vaikkei niin varmaan kävisi niin silti se ajatuskin siitä. Ja se vessassakäynti kaason tai muun avustajan kanssa kun pitäis sidettä tai tamponia vaihtaa :headwall:

Ap :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi harmi. Pysy aloillasi ja yritä viilentää itseäsi, niin ei tule niin runsaana, jos edes vähän helpottais.
Mä taas ehdotan, että liikut ihan urakalla. MUlla ainakin silloin tulee se vuoto 2 ekaa päivää runsaampana ja sitten on vaan pientä tiputtelua. Ja kuukuppi on kiva kaveri ;)
 
Eniten ärsyttää sen mekon kanssa lähteä jotain rättiä vaihtamaan ja massu on tietenkin kipeä (no se toivottavasti lieventynee särkylääkkeillä). Ja kyllähän se ois ollu ihan nannaa olla ilman menkkoja ku kerranni pääsee "lomalle" lapsista. :( Hääyöpaikassa on kuitenkin saunomista ja uimistakin.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:
Mikäs tossa on se suurin ongelma?
Kyllä ne vaan ovat ison kermakakkupuvun kanssa hankalat. Sen puvun kanssa kun hätinä muutenkaan vessaan mahtuu ja sitten pitää vielä jotain rättejä tai tukkoja vaihtaa. Ja pitää sitten kaaso valjastaa persvahdiksi jos tulee joku tahra.

Ja hääyö on mukavampi ilman yhtä lisävierasta...
 
vieras
Voi kauheeta, mullakin pelottaa että käy noin :( Olen muka laskeskellut, että ehtisivät kyllä loppua ennen häitä hyvinkin. Miten tosiaan se vessassa käynti onnistuu puvun kans? NYT ALKO PELOTTAA! :eek: Voiko sen puvun helman ja vannhameen nostaa itse ylös, vai pitääkö kaason tulla pissatuskaveriksi vessaan? Unohtui, että hääpäivänäänkin on vain ihminen... :S
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
No viettäkää se hääyö myöhemmin. Ei kai se nykyään niin tärkeä ole.. :D
No tää ei mulla ainakaa ekana ollu mielessä kun pelkäsin että menkat sattuu hääpäiväksi :D Vaan ihan se että ikävä kulkea valkosessa koltussa ja pelätä koko ajan falskaavan.. Vaikkei niin varmaan kävisi niin silti se ajatuskin siitä. Ja se vessassakäynti kaason tai muun avustajan kanssa kun pitäis sidettä tai tamponia vaihtaa :headwall:

Ap :hug:
Noita en tullut edes ajatelleeksi! En ole naimisissa.. :D
 
Ja nyt tässä pähkäilen että lopetanko niitten pillereitten syömisen nyt vai jatkanko vaan syömistä ku oon uuen liuskan aloittanu. Mielessäni ajattelin että jos jatkan vain niitten syömistä, ni loppuiskohan ne menkat sitten.......... Hemmetin hemmetti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Ja nyt tässä pähkäilen että lopetanko niitten pillereitten syömisen nyt vai jatkanko vaan syömistä ku oon uuen liuskan aloittanu. Mielessäni ajattelin että jos jatkan vain niitten syömistä, ni loppuiskohan ne menkat sitten.......... Hemmetin hemmetti.
Mie jatkasin,voi ainaki vähentää vuotoa tai pitää sen vähäsempänä :)
 

Yhteistyössä