Lauantaina häät ja tänään alkoi menkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

v
Alkuperäinen kirjoittaja väärässä kai:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ottaisin buranaa nyt koska runsastuttaa vuotoa
Minä taasen ottaisin säännöllisesti buranaa aamuin illoin ja päivälläkin nappaisin yhden nyt koska se nimenomaan hillitsee vuotoa.
Mä jäin miettiin tuota että ehkäiseekö burana tosiaan vuotoa? Kun siinähän on asetyylisalisyylihappoa joka ohentaa verta... Mulla ollut veritulppat keuhkoissa raskausmyrkytyksen jälkeisten komplikaatioiden vuoks ja silloin joudun syömään vertohentavia lääkeitä. Ja lääkäri suositteli välttämään buranaa just sen vuoks että se ohentaa verta entisestään.
Ibusal hillitsee vuotoa.
 
hah
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja väärässä kai:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ottaisin buranaa nyt koska runsastuttaa vuotoa
Minä taasen ottaisin säännöllisesti buranaa aamuin illoin ja päivälläkin nappaisin yhden nyt koska se nimenomaan hillitsee vuotoa.
Mä jäin miettiin tuota että ehkäiseekö burana tosiaan vuotoa? Kun siinähän on asetyylisalisyylihappoa joka ohentaa verta... Mulla ollut veritulppat keuhkoissa raskausmyrkytyksen jälkeisten komplikaatioiden vuoks ja silloin joudun syömään vertohentavia lääkeitä. Ja lääkäri suositteli välttämään buranaa just sen vuoks että se ohentaa verta entisestään.
Ibusal hillitsee vuotoa.
Voi näitä lääketietäjiä taas :headwall: Buranassa on ibuprofeenia, kuten Ibusalissa, eli samaa tavaraa. Buranassa ei ole asetyylisalisyylihappoa...

 

Yhteistyössä