Lauantaina häät ja tänään alkoi menkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Ja nyt tässä pähkäilen että lopetanko niitten pillereitten syömisen nyt vai jatkanko vaan syömistä ku oon uuen liuskan aloittanu. Mielessäni ajattelin että jos jatkan vain niitten syömistä, ni loppuiskohan ne menkat sitten.......... Hemmetin hemmetti.
Sinuna mä jatkaisin ettet saa kiertoa ihan sekaisin. Ja voihan se olla että kun jatkat niitä niin tää jääkin vain pieneksi vuodoksi siihen aikaan kun menkkojen pitäisi oikeesti olla. Ja ehkä saatkin vielä hääpäivän ilman menkkoja :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Pysyypähän ainaki lakanat puhtaana.. mahtaa siistijä ajatella että kilttejä hääyöläisiä..
Tai sit ihan super-kilttejä kun lakanassa on verta... Voi viedä vaikka kylän vanhimmille näytille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Pillereillähän voi helposti siirtää menkkoja. Vai etkö halua antaa miehelle, olet nyt vain rayhassa ilman lapsia+
Nimenomaan tätä "pillereillähän voi helposti siirtää menkkoja" -ajatusta yritin mutta pillerit petti. Menkat näköjään tuli silti. Kyllä minä tuolle miehelle kovasti paljon haluaisin antaa.. :D

Vaikka kyllä minä oikeesti luulen että nukuttaa jo siinä vaiheessa niin pirusti et ei jaksa ees ajatella...
 
Okei.. luotetaan nyt tähän käyttöohjeeseen..

4.2.5. Kuukautisten alkamispäivän muuttaminen tai kuukautisten siirtäminen
Kuukautisia voidaan siirtää aloittamalla uusi läpipainopakkaus heti edellisen loputtua ilman
taukoa. Kuukautisia voidaan siirtää niin pitkälle kuin halutaan, kuitenkin enintään toisen
läpipainopakkauksen loppumiseen saakka. Tänä aikana voi esiintyä läpäisy- tai
tiputteluvuotoa
. Cypretyl tablettien säännöllinen käyttö aloitetaan uudestaan tavanomaisen 7 päivän tablettitauon jälkeen.

Eli TOIVOTAAN nyt että tämä olisi vain pientä vuotoa.. Ei se pieni tiputteluvuoto haittaisi, mutta nyt illalla ainakin tuli ihan norona... :ashamed:
 
Eikä!!!!
Voihan h####### Otan osaa! Minullakin RUNSAAT kuukautiset enkä ole itsekkään saanut menkkoja siirrettyä....Sinun hääpäivä oi voi....Kai sinä juttelit lääkärin kanssa menkkojen siirrosta? Lääkäritkin osaavat sanoa miten yleistä on,että rätti päivien siirto onnistuu jos onnistuu? Toivottavasti et anna menkkojen pilata päivääsi =) Kokeile Kuu kuppia!
 
Kuukuppia suosittelisin minäkin. Mulla ainakin kolmantena päivänä tyhjennysväli on n. 10h (maksimissaanhan saa olla jopa 12h) joten ei tarvitse alkaa häsäämään siinä kaasojen tms katsoessa minkään siteiden kanssa. Varoiksi voit vaikka laittaa vielä pikkuhousunsuojan jos pelkäät että vuotaa yli.
 
väärässä kai
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ottaisin buranaa nyt koska runsastuttaa vuotoa
Minä taasen ottaisin säännöllisesti buranaa aamuin illoin ja päivälläkin nappaisin yhden nyt koska se nimenomaan hillitsee vuotoa.
Mä jäin miettiin tuota että ehkäiseekö burana tosiaan vuotoa? Kun siinähän on asetyylisalisyylihappoa joka ohentaa verta... Mulla ollut veritulppat keuhkoissa raskausmyrkytyksen jälkeisten komplikaatioiden vuoks ja silloin joudun syömään vertohentavia lääkeitä. Ja lääkäri suositteli välttämään buranaa just sen vuoks että se ohentaa verta entisestään.
 
suttu
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:
Mikäs tossa on se suurin ongelma?
samaa jäin miettimään...
Ilmeisemmin teillä on mukavan niukat vuodot ja ei kipuja...Ymmärrän täysin ap:tä. Mä olen turvonnut kuin pallokala menkkojen aikaan, ja olo siksi jo tukala. Repivä kipu nivusissa ja selässä helpottaa tasan niin pitkään kun lääke vaikuttaa, ja alkaa saman tien uudestaa.

Sit kun alapää on kuin Niagaran-putous...
 
jälkiviisas
Yleensähän suositellaan että siirretään jo edelliset menkat jos menkkoja halutaan siirtää esim matkan takia. Tai ainakin niin olen mielestäni jostain lukenut. Tämä nyt ei tosin ap:tä paljoa auta eikä lohduta.
Buranaa minäki suosittelen ottamaan säännöllisesti, silleen kuuriluontoisesti, helpottaa kipua ja vähentää vuotoa.
Toivotaan että vuoto olisi tosiaan vaan sitä ohjeissa mainittua väli-/tiputteluvuotoa eikä vuotaisi ainakaan kovin runsaasti enää sillon hääpäivänä.
Ap:lle joka tapauksessa onnea hääpäivän johdosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja suttu:
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyy hän:
Mikäs tossa on se suurin ongelma?
samaa jäin miettimään...
Ilmeisemmin teillä on mukavan niukat vuodot ja ei kipuja...Ymmärrän täysin ap:tä. Mä olen turvonnut kuin pallokala menkkojen aikaan, ja olo siksi jo tukala. Repivä kipu nivusissa ja selässä helpottaa tasan niin pitkään kun lääke vaikuttaa, ja alkaa saman tien uudestaa.

Sit kun alapää on kuin Niagaran-putous...
Eikä nää ihmettelijät vissiin oo käyneet häämekossa vessassa...se on muutenkin jo semmonen souvi ja siihe vielä suojienvaihto...
 
Kuukuppi on ok, jos on niukat menkat, mutta jos on kunnolla runsaat, niin kuppi läikkyy yli jo tunnin-parin kuluttua ja sen tyhjentäminen saa helposti sotkua aikaiseksi häämekon kanssa ja kaasokin varmaan oksentaisi sitä hommaa katsoessaan.
 
no voi ei :(
Voi harmitus sentään! Tuo oli mullakin se suurin pelko että hääpäivä menisi mönkään.. Itse en kokenut vessassa käyntiä sen ison mekon kanssa hankalaksi.. Kyllä kaaso kysyi että tarvitsenko apua mutta selvisin ihan itse.. Siinä onkin sumplimista sitten ettei joka paikka ole veressä jos oikein kovasti vuotaa.. Toivotaan että vuoto olisi jo loppu tai ainankin tosi niukkaa kun hääpäivä koittaa.
 
Vielä on tänään tiputellut mutta ei niin runsaana kuin eilen. Se on jo helpotus! Ehkä se oli vain tavallista runsaampi välivuoto. Massukaan ei ole tänään ollut kipeä (burana 600... ). Mutta nyt oon jotenkin osannu rentoutua senkin suhteen. Minkäpä sille voi.. :( Mut onneksi vuoto rauhoittui, ei tartte vähä väliä olla siteitä vaihtamassa. Muut jo nukkuu mut minä vielä kuivattelen kynsilakkaa... :D
 

Yhteistyössä