"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Kiitos kaikille jotka vastailitte mun kahvin juontia koskevaan kysymykseen. Ite oon yrittänyt vähentää pienentämällä mukin kokoa

Nyytikille hirmuisesti tsemppiä!

Itsellä ollu eilinen ja tää päivä täynnä ohjelmaa, niin olen vaan ihan hetkittäin unohtunut haaveilemaan. Flunssaa ei sitten tainnutkaan tulla, nyt on jo ihan normaali olo. Ihme juilimisia tuolla masun seudulla on välillä samoin kuin huonoa oloa. Yritän kuitenkin pitää pään kylmänä ja testata vasta kun menkat on kunnolla myöhässä, ettei sitten ihan niin korkealta putoa... Tuntuu et ne alkaa ihan koska vaan ha jokaista vessareissua pelkää.

Huh huh kyllä taas ajatukset pyörii hieman vaarallisilla vesillä, muistaakseni tän piti olla stressitön kierto. Mieskin jo on kysellyt et mitä juttuja luen!! Toisaalta on hyvä et voin tänne kirjotella niin hän ei rasitu liikaa kun mä vaan hössöttäisin.

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille
 
Hyvää huomenta kaikille!!! :):p:D

Toukokuinen: Taitaa tuo ärsyyntyminen ennen menkkoja olla aika yleistä.. Tokihan sitä ärsyyntymistä voi olla raskaudenkin vuoksi, jos hormonit oikein sekoittaa päätä. :) Onko vuotoa alkanut, vai onko vielä toivoa? (y):p

Ihanaa, kun muutkin ärsyyntyy tommosista kummallisista asioista. :D :ROFLMAO::cool::p Mun typerin ja aika tyypillinen ärsyyntyminen johtuu siitä, kun mies tulee kattomaan kun mä teen jotain kotitöitä. Hän siis vaan seisoo ja katsoo mitä minä teen. :D :ROFLMAO: Tekis mieli heittää rätillä naamaan ja sanoa, et jatka siitä äläkä kyttää mitä minä teen. :p:D:ROFLMAO: Ja tää sama tilanne on toistunut monta kertaa, ja aika tyypillisesti just ennen menkkoja. :D ;) Nyt on just sellanen fiilis, ettei kannattaisi tulla kattomaan, kun mä siivoan. :D :D :D

Anile: Mun tuli mieleen, että olikos sen kahvin juonnin suhteen olemassa jotkut suositukset raskausaikana? Mulla itellä kahvi on ruvennut raskausaikana tökkimään aina, että en sitä tietoisesti oo koskaan ajatellut, että pitäisi lopettaa tai vähentää. En vaan oo saattanut sitä juoda.:sick: Miten pitkällä sun kierto on nyt? Tai siis koska odotat, että menkkojen pitäisi alkaa? Sullahan oli vissiin kanssa tälläinen vaihteleva kierto kuten mulla.. Tsemppiä, ettei menkat alkaisi!!!;)(y)

Täälä ei mitään erikoista. Vielä ei menkkoja ole kuulunut. Tai kuten muistan, että jossain keskustelupalstalla sanottiin, "Ettei täti ole tullut kylään". :D:ROFLMAO::p Kaikkea sitä muistuukin mieleen.. :p Menkkajomotuksia vatsassa. Edelleen ärsyyntynyt fiilis...mutta jotain hyvääkin. Mun kuntoremontti on alkanut hienosti ja saldo nyt -2kg alusta. Kuntoillutkin olen aika paljon ja on niin hyvä fiilis sen suhteen. Painan tällä hetkellä enemmän kuin ollessani viimeisilläni raskaana lapsosista, joten olisi hyvä ottaa näitä kiloja vähän pois ennen raskautumista. :) Mulla kun on tyypillisesti se 16-20kg aina tullut.

Ihanaa päivää kaikille!!! :)

Zipi 28/31 (26-35)
 
Eikös Se kahvisuositus raskausaikana oo kolme kupillista päivässä (1,5dl x3). Itse silloin join mukillisen aamuisin.

Kp taitaa olla 30 ja jos rehellinen olen niin perjantaista asti olen odotellut.....

Tuo "täti" on niin hauskasti sanottu, mietin joskus et mitä ihmettä porukka puhuu kun odottelevat "tätiä" kylään. Mistä lie sanonta saanut alkunsa? Ja toinen outo sana johon oon törmännyt on "tjottailu" vieläkään en oo täysin perillä mitä se tarkoittaa...
 
Harmi Nyytikkii taas noista haamuiluista ja lopulta menkoista! Tosi ikävää tommonen. Ehkä ei kannata testailla ennen menkkojen poisjääntiä niin ei tarvii katsella epämääräisiä haamuviivoja ja pelätä pahinta, toivoa parasta ja pettyä jos menkat alkaa.

Joku toivotti minulle hyvää reissua, mut me ei vielä oltu reissussa. Lähdetään vasta tän viikon perjantaina ja ollaan viikko reissussa. :)

Edelleen kaikille toivottelen plussatuulia ja piinailijoille tsemppiä!

Tänne ei ihmeempiä, en oo ees varma kiertopäivistä, mutta kierron alkuvaiheessa ollaan. Ovista odottelen tuonne reilun viikon päähän kun ollaan siellä reissussa, mut tulkoo sit kun tulee. Yritän ottaa rennommin. Tähän asti oonkin hermoheikkona laskenut kiertopäiviä ja miettinyt millon ehditään puuhailee sopivasti. Nyt saa mennä omalla painollaan, toivottavasti siitä olis hyötyä. ;)
 
Heips!

Vapaapäiväläisellä on täälä taas aikaa haaveilla. :)

Anile: Kiitos.. on kyllä huippufiilis tuon kuntoremontin kanssa. :) Hienostihan sinullakin on mennyt!! :) Voi mikä piinaviikko sulla on nyt menossa. Ootko miettinyt, että miten pitkälle jaksaisit odottaa, ennen kun testailisit? :ROFLMAO:

Paputoive: Toivottavasti rento asenne tuo tulosta!!(y);)

Voi, enpä ollut tuota tjottailua muistanutkaan. :D Me ikäänkuin tjottaillaan. :D

Omaa tuumailua: Mietin tässä, että koska on järkevää aloittaa testailu, jos olettaa että voisi olla raskaana. Joskus olen testaillut tosi aikaisessa vaiheessa, mutta todennut ettei se tapa ainakaan minulle sovi. Se oli henkisesti todella raskasta nähdä negatiivinen raskaustesti... nykyään yritän odottaa mahdollisimman pitkälle... siis yli sen ajankohdan, kun menkat olisi viimeistään pitänyt alkaa. Sillä vältän suurimman pettymyksen. Ja se menkkojen odotteluaika tuntuu siltä, että vielä on mahdollisuus. :):LOL::p:D Ja jos menkat alkaa, on ikäänkuin lähempänä seuraavaa tärppimahdollisuutta.

Olin aamulla pihalla touhuilemassa puutarhassa, ja levittelin havuja ympäri pihaa. :D Siis kaikkien puskien kohdalle, mistä olin saksinut kasvillisuuden pois. Nätti tuli. Illalla voisi laittaa niihin vielä lyhdyt palamaan.

Aurinkoista päivän jatkoa!!! :)

Zipi kp 28/31 (26-35)
 
Viimeksi muokattu:
Paputoive: kiitos kun valaisit mua:)

zipi: varmaan keskiviikkona tai torstaina. Tosin nyt tuntuu siltä et ei tarvii ees testata ja kp 30 vaihtuu kp ykköseksi...Sillä ajatuksella minäkin testin tekoa yritän pitkittää, että ei sitten pettyisi niin kovasti. Mä enemmänkin pelkään sitä, et testi näyttää eka positiivista ja vuoto alkaa parin päivän päästä.
 
Olipahan viikonloppu. Oltiin kyläilemässä ja meitä oli kasassa toooodella iso porukka ja voi että, vihaan sitä "Noh, koskas teille on tulossa vauva kun tekin olette jo noin vanhoja, eikö olisi jo aika?". Sitten yrität siinä parhaan mukaan olla mukamas kuulematta tai kiertelet ja kaartelet minkä kerkeät. En tiedä, mutta jotenkin kilahdin sisäisesti ihan täysin. Hittoako tarvii tollasta kysellä. Jokanen tekee sit kun on valmis ja mulle se nyt on vähän herkkä aihe tällä hetkellä. Muutenkin saanut miehen vasta nyt kunnolla hyväksymään asian. Eikö ne tajua että joku oikeasti voisi loukkaantua tommosesta jos ei esim voi edes saada lasta? Tai että on vaikka pari vuotta jo yrittänyt ilman tulosta. Kuka nyt edes huutelis että "ainiin joo irmeli-täti, ihan unohdinkin sanoa että ollaan tässä nyt kuukausi sitten jätetty pillerit veke ja nyt odotellaan sitä haikaraa". Sitten on nämä ketkä tunkee sitä mukulaa väkisin syliin tyylillä "siitä vähän vauvapölyä"!! Välillä tekis mieli mojauttaa sitä mamama ja lasta. Siinä sitten kun se PikkuPekka jokeltaa sylissä niin kaikki mammat voi katella että mitenkäs sen kiuskin naama nyt menee, hymyileekö se vai ei, ONKO VAUVAKUUMETTA ONKO?!? Argh. Hiton tädit, mummot ja kissankoirankumminkaimat!:mad:

En tiedä. Kai nää menkat vetää taas niin kireälle :ROFLMAO: Ei menkoissa mitään muuten kun perus känkkäränkkää. Ihan iloinen kyllä olin että kun alkoivat, ensimmäiset luomut menossa ja kierto ihan normi! Jeij. Ukkokulta sanoi että lataa aseet valmiiksi ja on heti toimintavalmis kun nää vaan loppuu :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Anile: Juurikin näin. Voi miten murskaavaa se olisi.. siis jos saisi plussan ja sitten alkaisikin vuoto. :( Onko menkat pysynyt poissa? Täälä niin kovat menkkajuilinnat, että tänään varmaan alkaa. Miksi se riipaiseekin niin kovasti, vaikkei voi odottaa tässä kierrossa mitään muutakaan. :(

Toukokuinen: Tsempit sinne ja voimia! (y)

Kiuski: Tuo on kyllä niin raivostuttavaa!!! Ja tuo on sellainen kiertävä kansanperinne, että aina kaikki kyselee. Mulla on lähipiirissä pariskunta, jotka eivät saa tehdä omia lapsia, koska äidin elimistö ei kestäisi raskautta. Hän joskus kertoi että oli ihan oikeasti pahoittanut mielensä voimakkaasti, kun oli porukka kysellyt...nyt heillä on onneksi perheessä adoption kautta pieni ihana poika. :love: Minun kummipoika. :) Meillä kun on kolme lasta, niin ei enää kysellä! ;) Mutta aina kaikki kumminkaimat tietää paremmin montako lasta ja koska niitä pitäisi hankkia.:D Yksi kaveri odottaa viidettä, ja eipä hänkään mitään mukavia kommentteja saa... saisivat ihmiset vaan pitää mölyt mahassaan toisten lapsien teosta. :D :D :D :ROFLMAO: Sympatiat sulle!!!!:)

Omaa napaa: Heräsin ja totesin, että auto on ihan jäässä. Mistä toi talvi nyt jo tuli... jännittää lähteä kesärenkailla. Toivottavasti yöllä ei oo satanut. Ja hirven metsästyskin on alkanut...sekin jännittää. Mulla on työmatka liki 50km ja tiellä kulkee paljon hirviä.

Menkat yrittää alkaa, menkkajuilintoja kokoajan, jo toista päivää. Ihan typerää. Jotenkin aloin niin toivomaan ettei ne alkaisi ja fiilistelin jo kaikkea. :p:D:):ROFLMAO: Ihastelin netistä niitä raskauskoruja. :D Raskauskeijun sivulta löysin ihania. :D Mikä niiden nimi nyt oli... bola? Mulla on sellanen joskus ollut, mutten millään löydä sitä enää. Se oli ihana. Voi kun minä niin tahtoisin saada vauvantuoksua tänne. Olisi niin ihanaa kun saisi hoitaa ja nuuskutella pientä vauvaa sylissään. :love::love::love: Mistä ihmeestä tämä vauvakuume tuli niin voimakkaana viiden vuoden tauon jälkeen.....:eek: Vielä on toivoa, kun ei menkat oo alkanut. ;) Siis tiedän että ne alkaa... kunhan fiilistelen.:LOL:

Ihanaa päivää kaikille!!!!:love::love::love:

Zipi kp 29/31 (26-35)
 
Toukokuinen: tsemppiä ja voimia!

Kiuski: Samoilla linjoilla, raivostuttavaa!! Tosin olen itsekin pariin kertaan syyllistynyt moiseen.
Molemmissa tapauksissa tuttava ollut jo raskaana kun olen kysellyt tyhmiä. On kuitenkin ollut niin alussa ettei ole vielä halunnut paljastaa. Jälkeenpäin ajatellen on tullut tosi nolo olo ja olen muistanut pitää suuni kiinni, juurikin siitä syystä että ikinä ei voi tietää mikä toisen tilanne on. Pahimmillaan kun voi tosiaan loukata toista.

Zipi: Toistaiseksi on pysynyt poissa, koko ajan pieni pelko... Vähän hirvittää tännekin kirjoittaa, ihan kun se siihen vaikuttaisi alkaako ne vai ei. Miten niin taikauskoinen :)
 
Pääsisiköhän tänne vielä yksi malttamaton kuumeilija mukaan? Olen jo hetken aikaa taustalla lueskellut tätä ketjua ja nyt oli pakko rekisteröityäkin ;) Olen 25v ja avomies 30v. Vajaa vuosi oltiin etäsuhteessa, minä Oulussa, mies Kajaanissa ja tänä kesänä muutettiin yhteen tänne Kajaaniin miehen asuntoon :) Itse olen aina halunnut lapsia ja mies haluaa niitä myös jossain vaiheessa. Olen pikkuhiljaa koittanut lämmitellä miestä vauva-ajatukselle ja ihan positiiviselta vaikuttaa :p Alustavasti ollaan puhuttu, että vuodenvaihteen jälkeen aletaan enemmän miettimään jos jätettäis kokonaan ehkäisy pois, mutta ei kuitenkaan aleta varsinaisesti yrittämään, vauva saisi tulla jos on tullakseen. Niin tai eihän meillä nytkään ole varsinaista ehkäisyä, vaan varmoilla päivillä ja keskeytetyllä ollaan menty melkein alusta asti, joskus tosi harvoin käytetään myös kumia. Ollaan kuitenkin jo alussa sovittu, että jos kuitenkin tulisin vahingossa raskaaksi niin se ei olisi paha asia, en missään nimessä tekisi aborttia vaan lapsi otettaisiin ilomielin vastaan. Käytännössä siis aina varoitan miestä oviksen aikoihin ja ollaan sitten varovaisempia. Minulla on aina ollut enemmän tai vähemmän epäsäännöllinen kierto, kuitenkin 28-32pv. Nyt on kp13 ja eletään taas jänniä aikoja kun period tracker -sovelluksen mukaan ovis olisi kp15 eli torstaina, muilla tavoin en ole vielä oppinut sitä tunnistamaan enkä tikuta. Eilen ennen nukkumaanmenoa pupuiltiin (mun mielestä muuten jotenkin ihana termi tuo pupuilu, en ole siihen muualla törmännyt :LOL: ) ja sanoin tietenkin miehelle että on vaaralliset päivät nyt että saat päättää miten teet, ja meni sitten loppuun asti eikä keskeyttänyt :) Aikaisemmin on vain pari kertaa ollut sama tilanne joskus. Nyt siis periaatteessa on ihan pieni mahdollisuus olla jo raskaana :love: Yritän olla kuitenkin vielä innostumatta liikaa, koska todennäköisyys on niin pieni ja testaan vasta jos menkat on kunnolla myöhässä. Miehen asenteesta olen kyllä ihan innoissaan, kun huomaa ettei vahinko enää välttämättä pelota niin paljon (y)
 
Tervetuloa Minzku90! Mukavan rennolla asenteella olette liikkeellä :)

Sieltä se täti kurvasi kylään:( Ja tietysti kierto sen verran vaihtelee että laskelmat loman kanssa päällekkäisyydestä heitti härän pyllyä:( Kiva mennä kylpylään....no pitää kehitellä jotain!

Nyt nokka kohti uutta kiertoa ja sitä rataa....jatketaan tjottailua ja katsotaan mitä tuleman pitää:) Itsekin ihmettelen miten tyynesti otan tän asian tällä hetkellä.
 
Huomenta kaikille!!!

Anile: Tsemppiä uuteen kiertoon! Hyvä asenne sinulla!(y) Just noin... hyvä hyvä!:)

Minzku90; Tervetuloa!!! :) Voi miten kihelmöivän jännät pari viikkoa sinulla on tiedossa. ;)

Omaa napaa: Edelleen odotellaan... menkkajuilintoja kolmatta päivää.

Minä oon ihan kiukkuna täälä... heräsin ja menin keittiöön aamukahvin keittoon.. ja totesin että meidän uusi induktioliesi on ihan likainen...:cry::cry::cry: Mies illalla jotain kanamunia sielä keitteli ja on jättänyt putsaamatta lieden.:devil::ninja::cry: Nyt on hyvät vinkit tarpeen... oon siihen kaikenmoista jo koittanut, ja kuluttanut aikaa sitä jynssäten, eikä se putsaannu. Oon tuolle miehelle niin vihainen tällä hetkellä, että tekis niin mieli mennä herättämään hänet putsaamaan sotkunsa. Mua ihan itkettää kun harmittaa niin kovaa. :/:(:(:(

Äh, kun alkasi päivä huonosti!!! :(

Noo... ei tää voi, kuin parantua.

Zipi 30/31 (26-35)
 
Nyytikki, voi itku :( tosi ikävää, tsemppiä uuteen kiertoon !

Anilelle myös plussatuulia ens kiertoon :)

Tervetuloa Minzku90 :) jänniä hetkiä edessä, ja ihanan rennosti tjottailette miehen kanssa :)

Omassa navassa ois kp 15/24, aika menee nopsaan :p
Miehen kanssa on aika hassut ajat, pupuiltu alkukierto ja oletettu ovis ilman ehkäisyä, maanantaina kokeiltiin kumia ( miten mä en yhtäääään tykkää...blah ) ja nyt eilen ilman mitään. Musta tuntuu että mennään tällä ei mitään- linjalla :D

Ostin ovistestejä kaupasta, ihan hauska niitä on tehdä, aloin tikuttamaan tosin vasta kp13, ja viivat haalenneet joten ovis oli todennäköisesti viikonloppuna. Eli jäänee vähän lyhyemmäksi kierroksi taas, tai saa nyt nähdä.

Olishan se hauska järkyttää läheisiä ja sukulaisia jouluna raskausuutisella :D
 
Ihanan paljon viestejä :) kotiuduttiin jo sunnuntaina ja oon lueskellutkin siitä lähtien jo palstaa mut en oo jaksanu alkaa vastaamaan, ma ja ti 12 tuntiset työpäivät niin ihan mehut poissa. Nyt vapaalla on taas ihan liikaa aikaa miettiä ja kirjoitella :LOL:
Mökillä oli kyllä ihana olla vaan ja saunoa. Ja vatvoa kaikkia asioita ihan liikaa, märisinki vaan välillä kun kaikenlaisia menneisyyden mörköjä mietiskelin. Että se siitä rentouttavasta lomasta :sick::LOL::LOL: kauheesti tullu mietittyä menneisyyttä ja sitä miten sen kaiken kanssa sais sovinnon tehtyä tai unohettua. Vähän meinaa painostaa tätä vallitsevaa vauvahömppäilyä ja -kuumeilua :D

rakastava äiti ompa ihanaa kun kaikki etenee hyvin! Tsemppiä ja helpotusta noihin oireisiin :love:

nyytikkii tosi harmi kuulla miten kävi, nyt vaan tsempillä eteenpäin. Kyllä se vielä tärppää!

erica87 miten ultrassa meni? :p

Minzku90 tervetulloo mukaan :geek:

Zipi mä voin niin samaistua tuommoseen keittiötörttöilyyn :LOL: ottaa niin hermoon!

blomma mullakin kävi niin hullu ajatus että kävis ostaan nuita ovistestejä :LOL: vaikka aina oon vannonu että ei semmosia... :ROFLMAO:

Tsemppiä kaikille yritykseen!

Itellä kp 10/28-30
 
Aamupäiviä!

Zipi: Nyt on pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Jos tätä asiaa yhtään järjellä ajattelee niin ei olisi haittaa vaikka plussaus hieman siirtyykin. Oon palailemassa hoitovapaalta töihin alkuvuodesta ja arkirutiinit menee uusiksi.

Blommalle plussatuulia!

Hemmmppa: olen kans toisinaan miettinyt omaa menneisyyttä ja sitä et asiat pitäs saada selväks omassa pääkopassa. Mun kohdalla ainakin arki olis vapautuneempaa ja ei pitäs miettiä liikaa mitä toiset tekee tai ajattelee vaan keskittyä siihen omaan juttuun....Olipas syvällistä ja sekavaa
 
_Anile jep.. Kaikesta on jo vuosia, mutta silti kummittelee. Välillä kaikki se valtaa ajatukset niin että kaikki tuntuu ihan mahdottomalta ja niinku eteenpäin ei enää näkis. Vaikka ihan turha menneitä on vatvoa, kyllähän sen ymmärtää. Se kaikki on tapahtunut silloin ja valinnat on tehty silloin, mutta ei auta itelle tuota hokea silloin kun ajatukset oikeen ottaa vallan ja niitä jää vatvomaan!
 
Hyvää torstai-aamua kaikille!:)

Blomma: Minäkin oon tuumannut ja haaveillut, miten hieno juttu olisi jouluna kertoa iloisesta uutisesta... :) Tai vaikka joulukortin muodossa. :love: Ihana ajatus..

Hemmmpa: Ihana kuulla, että mökkireissu meni hyvin. :) Joskun tekee hyvää ottaa irtiotto arjen pyörityksestä. :)

Anile: Varmaan on ihan mukava käydä välillä töissä, vaikka plussatuulet jossain välissä puhaltaisivatkin. ;) Sitten on taas mukava jäädä jossain vaiheessa kotiin. :) Ei se kotona oleminenkaan aina ruusuilla tanssimista ole...tai ainakaan mun mielestä. :D Kun olin nuorimman kanssa ollut liki kolme vuotta kotona, oli oikein mukanva palata työelämään takaisin. :D Olikos sinulla useampikin lapsi?

Omaa napaa: Lieden sain putsattua ja hermot rauhoitettua. :D :D Menkkajuilintoja miljoonatta päivää... teettää teettää, muttei ala. :p No, tätähän se mulla on. Kierrot vaihtelee aika paljon. Voipi teetellä vielä ens viikollakin..

Jotenkin uupunut olo tämän arjen pyörityksen keskellä. Kohta on taas viikonloppu... miten nää viikot menee näin nopeasti. Ensi viikolla lapsilla onkin syysloma ja itekkin oon sillon muutaman päivän lomalla.

Nyt on se hetki, kun täytyy tarkkailla vitamiinien saantia. Oon jo aloittanut ottamaan purkista lisänä d,c ja b-vitamiineja ja omegoita. Noissa omegoissa on a-vitamiinia, eli jos raskautuisin, niin ne pitäisi varmaan jättää pois ruokavaliosta. Onko teillä muilla jotain vitamiinilisiä käytössä?

Illalla oli muuten huikean hienoja revontulia taivaalla. :D Eikö ne kiinalaiset ainakin usko, et revontulien aikaan kannattaa peittoa heiluttaa. ;) Sitä mä en nyt muista, että uskoivatko he sen parantavan lapsensaantimahdollisuutta vai liittyikö se jotenkin poikalasten saantiin, mutta jokatapauksessa silloin kannattaa touhuilla. :D :D

Mukavaa päivää kaikille!!!

Zipi 31/31 (26-35)
 
Kiitos plussatuulista :)

kiuskille piti myös kommentoivani tuosta vauva-utelusta. Se on niiiiin raivostuttavaa ja ajattelematonta. Asia on niin henkilökohtainen ja taustalla voi olla vaikka ja mitä vastoinkäymistä asian suhteen ettei sitä tulisi kyllä noin vaan jankata että koskas teille vauva tulee yms...
Mä olen itse vastannut tuollaisiin mahdollisiin kyselyihin että harjoitellaan kovasti vauvan tekoa :p

Hemmmpa https://www.vauvala.fi/ovulaatiotestit/liuska-ovulaatiotestit ;):LOL: saatoin tilailla "muutamat" testit noista alennuksista :whistle:

Omaakin mieltä painaa välillä menneet asiat ja se on kyllä raskasta, tiedän tunteen. Itsellä auttanut se että oon viimeisen vajaan vuoden nyt käynyt kaikkia asioita "pakolla" läpi ja pakottanut itseni puhumaan, oli miten vaikea ja kipeä asia tahansa. Miehen kanssa me puhutaan aivan kaikesta, se onkin yksi asia mikä saa jaksamaan ja minkä takia rakastan miestä ihan hiton paljon.
Ja myös se auttoi ainakin itseä että annoin asioita anteeksi, niin itselle kuin muillekin. Ja vaikka välillä tekee mieli temppuja ja tuntuu että vääntää kriisiä pikkusista asioista, niin auttaa jos tosiaan miettii kuinka pienestä asiasta on kyse,saa mittasuhteita asioille.
En tiedö auttaako nämä asiat muita, mutta omalla kohdalla toimii.
 

Yhteistyössä