Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
viiras
Öh, voi teitä. Mä ymmärrän kyllä ap:ta. Pylly liimautunut märkään penkkiin ja kun hän on siitä noussut on kuulunut *sluuurps* - vedet etupyllyyn ja samantien takasin penkille. Voihan siitä saada vaikka jonkun lintutaudin jos kerran lokkejakin kuollut sinne veteen? Lintuinfluenssan pimppiin?!
 
ellunkanat
Eikö siitä vois pyytää notta kurovat hiukan pienemmälle sitä aukkoa jos vesi ihan noin vapaasti juoksee sissään ja ulos..jos raskaaksikin vielä tuut niin eihän se mukula pysy hetkeekään sisällä saati sitten 9kk.
 
=))
joo o... oon kyl tietonen et naisen alapää löystyy synnytyksessä mut en kyl koskaan ns. "imusta"
sulle jolla tää ongelma antaisin vinkin et eiks ois ollu ihan aiheellista ruveta tekeen lantiopohja harjoitteita synnytysten jälkeen?? ei ois nii sanotusti "löysä römpsä"
 
"kuikka"
eihän niitä tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan. ja hörpsivä lörpsä oli jotain, mitä en aikasemmin tiennyt mahdolliseksi. aina oppii. Mutta no hätä, tuskinpa riski on kovinkaan suuri.
 
koiranomistaja
En ookaan tajunnu mitä vaaroja siihen liittyy ku liikun jackrussellinterrierini (viitisen kiloa painava koira) kanssa tuol ihmisten seassa... Jos vaik metron penkille mun viereen istahtaa tommone neljä lasta synnyttäny... toisaalta kyl ku tykkään puumanaisista, vois olla ihan hyvä ice breakeri ku koira yhtäkkiä häviäis penkiltä ja sit kun se plumpsahtais takas ni voitais sen naisen kaa yhdessä silitellä sitä tän epäilemättä traumaattisen kokemuksen jälkeen xD
 
noxifer
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
Ei ole vissiin missään vaiheessa käynyt mielessä että lantionpohjan lihaksia voi treenata? Näin miehen näkökulmasta vain ajattelin.. ja niin käykö miehes muuten paljon virossa?
 
"JoDie"
Ihan ekana.. MITÄ VITTUA? Ja sitten asiaan... ootko ajatellut että ois soveliasta pitää vaan ne jalat yhdessä niin ei sullakaan pääse mitään sisään eikä varsinkaan ulos...

Ekan kerran kun luin tän mietin että ootkohan nyt tosissaan jos olet niin voi voi.. onko kunnan tarjoamat mielenterveyspalvelut sulle riittävät???

Sitten ajattelin että ehkä tää on vaan hyvä vitsi koska nauroin ääneen niiin paljon...

OOTKOHAN SÄ NYT IHAN TOSISSAS miettinyt tätä asiaa loppuun....
Ps. ÄLÄ TULE SÄRKÄNNIEMEEN, JOOKO?
 
Piip-Hoitsu
Aikas mojovat naurut sai :D Kiitos siitä!

Mutta helpotukseksi ajattelin mainita että hiiva, streptokokit, stafylokokit yms on ihon omia bakteereja, joita on siis koko ajan. Ne aiheuttavat tulehduksen kun ne saavat suotuisat olosuhteet, kuten laskenut puolustuskyky, kostea muhiva paikka tms. Toisin sanoen, jollet vietä koko päivää siinä laitteessa ja mahdollisesti jopa peseydyt (sisäisesti?) sen jälkeen, niin tuskin on ongelmaa :D
 
Murikka
Olin näin suorastaan sanaton luettuani yllä olevat kysymykset ja kommentit...Eipä nimittäin ihan heti tulisi mieleen ajatella Lintsin koneissa että millaisella römpsällä siinä viimeksi on joku istunut..Että onko ihan normi hole vai onko piirakka ihan oman muotin mukaan istuttu,ja saati paljonko se vetää mahdollisesti vettä tai muita eritteitä???Eikö olisi helpointa välttää edellämainitut vahinkoraskaudet ja veneeriset taudit ihan vaan pukemalla INKO-vaipat jalkaan jotka pitävät liemet kumpaankin suuntaan ulkona/sisällä tai sitten vaan keskittyä johonkin vähemmän kosteaan laitteeseen kuten niihin kolikoilla toimiviin keppihevosiin????
Näin vaan miehenä mietin...
 
Mitä mitä
Ei kannata edes kirjottaa tällaiselle palstalle jos ei kestä ihmisten antamaa kritiikkiä. Jos muiden mielestä olet kaheli kun mietit moista, niin koitappa kestää se kuin nainen, tai jätä seuraavan kerran pohdiskelut oman pään sisälle..
 
"harakka"
Katso hyvä mamma: tässä on positiivinen puoli. Voit olla juhlien keskipiste ennennäkemättömällä vaginavesiputous-party-trickilläsi! Siinä jää shamppanjapullon aukaisu veitsellä kauas taakse. Ja paskat pillulihastreenistä. Sitä vartenhan tuolla on 2 reikää.
Hähähähähähääh.
 
"jaska"
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
Ahaa, olet trolli. Keisarinleikkausta ei saa tuosta vain pyytämällä, jos on täysin voipa synnyttämään tavallisesta. :) Tai sitten oot muutenvaan täys pönttöpää lurppapillu. Treenaa se toosas kuntoo, hyi.
 

Yhteistyössä