Löysimpäs välikausihaalarin :)

Miten noi kaksi liittyy toisiinsa, paitsi siten että joku muu kiinnittää tähän asiaan huomionsa ja alkaa suureen ääneen arvostella, kun toinen haluaa pukea lapsensa omaa silmää miellyttävästi? Mikäs siinä, itse ainakin otan kaiken ilon irti siitä, ettei poikani vielä sano vastaan sille, mitä hänen päälleen puen.
samoilla linjoilla, mut varmaa haukutaan taas :)
 
tiimarinvihko harmaana
ok. kaikilla omat tavat :)
Tottahan toki. Enkä ole lukenut muiden kommentteja niin kovin tarkkaan, että en ymmärrä miksi tässä on nyt kukaan vetämässä hernettä nenukkiin. Eihän se nyt multa tai keneltäkään muulta ole pois minkä värisen haalarin ap ostaa. Mä ainakin ihan positiivisella mielellä olen liikenteessä ja toin vaan esille oman näkemykseni. Mitenkään muiden tapoja dissaamatta.
 
Noista tän kevään ticketeistä tykästyin ainoastaan siihen laivastonsiniseen tähtihaalariin (tai melkein musta se on) ja tytölle haalaria haen. Vähän pliisuja olivat muut. Ap:n haalaria en valkoisen värin takia uskaltaisi ottaa ainakaan meille.
 
Tottahan toki. Enkä ole lukenut muiden kommentteja niin kovin tarkkaan, että en ymmärrä miksi tässä on nyt kukaan vetämässä hernettä nenukkiin. Eihän se nyt multa tai keneltäkään muulta ole pois minkä värisen haalarin ap ostaa. Mä ainakin ihan positiivisella mielellä olen liikenteessä ja toin vaan esille oman näkemykseni. Mitenkään muiden tapoja dissaamatta.
Kiitos siitä :) Täällä kun tuntuu olevan aika ärhäkkää porukkaa :D
 
Ehdottomasti hienoin t2h:n haalari tänä keväänä on tuo ap:n linkittämä :heart:

Tietääkö joku millaista materiaalia nuo on käytössä - pinttyykö lika vai saako pyyhittyä helposti puhtaaksi? Mä kävin noita hiljattain hypistelemässä...
 
Ihana, ja ehkä ostaisin, ellen olisi ostanut jo tätä:

Keltainen Kettu - Cupcake vlikausihaalari - sininen thdell

(Oli ihan parasta löytää haalari, joka muistuttaa erehdyttävästi sitä haalaria joka minulla itsellä oli päälläni eräänä kultaisena 80-luvun talvena :D)
hei tätä mä olen ihaillut ja miettinyt ,että jos tää sit .. mutta harmittaa ,kun tossa ei vedenpitävyys ole niin hyvä kuin haluisin - ( vai miten hyvin toi pitää ? ).. kuravaatteiden kanssa pelailu kun ei yhtään kiinnosta.
 
marketeista saa muuten nykyään ihan kivannäkösiäkin vaatteita.sitä Reimatecin raidallista myydään esim Cittarissa,jota jotkut tässä kehui :)
ei kannata olla liian yksisilmäinen mistään suunnasta ;)

vaikka vitsinähän sinä tuon heitit :)
Minä olen katsastanut myös marketit, mutta omaan silmään miellyttävää vaatetta en sieltä vielä ole löytänyt. Aina kyllä annan tilaisuuden, mutta ei natsaa :)
 
Mut oikeesti mä en tajuu tätä. Ku tänne kirjottaa jotain esim. lastenvaatteista niin silti semmosetki jota se aihe ei yhtään kiinnosta niin tulee tänne avautuun, esim joku 3xäiti tulee ja kirjottaa et meillä on kaikki menneet serkun vanhoilla ja ei oo yhtään kieroon kasvaneita, tai noin kallis osta marketista, tai et kirpparilta saa hyviä.
Mut jos mä oon valinnu tän tien, nii miks pitää tulla puolustelee omaa juttuaan?
 

Yhteistyössä