Löysimpäs välikausihaalarin :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu miten sen näkee;23285095:
Pieni vertailu.
1) Ostat Ticketin haalarin 99 euroa, käytät puoli vuotta, myyt hyväkuntoisena eteenpäin, saat siitä 60 euroa myydessäsi (ehkä enemmänkin).

2) Ostat markettihaalarin 39,90, käytät puoli vuotta, se on kulunut ja joku reikäkin on tullut, joku maksaa siitä kirpparilla pari euroa

Molemmissa tapauksissa käyttö maksaa sinulle n. 40 euroa, mutta 1) kohdassa lapsesi käyttää laadukasta ja kaunista pukua ja joku muukin käyttää vielä samaa vaatekappaletta, joten on ekologisempaa ostaa laadukasta ja kalliimpaa.
3) Ostin 119€ Reimatecin välikausihaalarin, joka hajosi kuukaudessa polvista. Kirpparilla kukaan ei maksanut siitä edes pyytämääni 3 euroa, joten uffiin meni. Hävisin KOKO summan.

4) Vahingosta viisastuneena ostin Prismasta Ciraftecin haalarin 39,90€, ja myin sen todella hyväkuntoisena eteenpäin 15€:lla.

Kumpikohan kannatti?
 
:)
[QUOTE="vieras";23285312]3) Ostin 119€ Reimatecin välikausihaalarin, joka hajosi kuukaudessa polvista. Kirpparilla kukaan ei maksanut siitä edes pyytämääni 3 euroa, joten uffiin meni. Hävisin KOKO summan.

4) Vahingosta viisastuneena ostin Prismasta Ciraftecin haalarin 39,90€, ja myin sen todella hyväkuntoisena eteenpäin 15€:lla.

Kumpikohan kannatti?[/QUOTE]
Sillä reimatecillä ois varmaan ollut takuu? Olisit saanut uuden puvun tilalle
 
"vierailija"
Siis voi herranen aika!
Mä oon monessa otteessa yrittänyt tuoda esille että en tiedä vielä miten meillä ulkoillaan?!?!?
Miten lapsi haluaa, jos haluaa möyriä, saa tehdä sen.
Jos haluaa istua rattaissa niin saa istua.
Siis voi herranen aika, ei tarvitse vetää hernettä nenään! Ihmettelen mä niitäkin jotka ostaa kosteussuojatun 56 cm haalarin, ne nyt ei ainakaan sellasta tarvi. MUTTA kuten sanottu, kukin tyylillään. :headwall: Kunhan nyt toit esiin sen että ulkoillaan rattaissa jne. Niin munkin 1-v pääasiassa vielä tekee kun ei edes seiso itse.

Ihan oikeesti, mua ei loppupeleissä kiinnosta vaikka sä ostaisit puhtaanvalkoisen haalarin 3-vuotiaalle. Mun mielestä toi kuosi on sitäpaitsi hieno. Meilläkin on vaaleanharmaa 86 cm vk-haalari, se ei ole pahemmin likaantunut, mutta aina jotain osumaa tulee joka tapauksessa eikä välttämättä lähde pois. Silti se on niin hyvässä kunnossa että kestää tälle jälkimmäisellekin vaikka ykköshaalarina. Vaikka esikoinen hyppi sen kanssa kuralammikoissa jne. Kyllähän se hirvitti alkuun, mutta ostin KUN HALVALLA SAI MARKETISTA (vai lasketaanko sokos marketiksi?). Ja hyvä ostos oli.
 
:)
[QUOTE="vieras";23285370]Lähetin puvun tehtaalle, jossa todettiin että se on normaalia kulumaa. Lähettivät takaisin paikkalappujen kanssa. Liimasin paikat polviin, mutta ne hajosivat päivässä. Se siitä.[/QUOTE]

Onpa ollut huonoa asiakaspalvelua :(
 
[QUOTE="vierailija";23285373]Siis voi herranen aika, ei tarvitse vetää hernettä nenään! Ihmettelen mä niitäkin jotka ostaa kosteussuojatun 56 cm haalarin, ne nyt ei ainakaan sellasta tarvi. MUTTA kuten sanottu, kukin tyylillään. :headwall: Kunhan nyt toit esiin sen että ulkoillaan rattaissa jne. Niin munkin 1-v pääasiassa vielä tekee kun ei edes seiso itse.

Ihan oikeesti, mua ei loppupeleissä kiinnosta vaikka sä ostaisit puhtaanvalkoisen haalarin 3-vuotiaalle. Mun mielestä toi kuosi on sitäpaitsi hieno. Meilläkin on vaaleanharmaa 86 cm vk-haalari, se ei ole pahemmin likaantunut, mutta aina jotain osumaa tulee joka tapauksessa eikä välttämättä lähde pois. Silti se on niin hyvässä kunnossa että kestää tälle jälkimmäisellekin vaikka ykköshaalarina. Vaikka esikoinen hyppi sen kanssa kuralammikoissa jne. Kyllähän se hirvitti alkuun, mutta ostin KUN HALVALLA SAI MARKETISTA (vai lasketaanko sokos marketiksi?). Ja hyvä ostos oli.[/QUOTE]

Nyt tää mun 1 v ottaa ekoja askeleita, ja syksyyn on pitkä matka, joten on viisainta varautua kosteussuojatulla ennemminku alkaa ostaa sit syksyksi uus..
 
riippuu miten sen näkee
[QUOTE="vieras";23285312]3) Ostin 119€ Reimatecin välikausihaalarin, joka hajosi kuukaudessa polvista. Kirpparilla kukaan ei maksanut siitä edes pyytämääni 3 euroa, joten uffiin meni. Hävisin KOKO summan.

4) Vahingosta viisastuneena ostin Prismasta Ciraftecin haalarin 39,90€, ja myin sen todella hyväkuntoisena eteenpäin 15€:lla.

Kumpikohan kannatti?[/QUOTE]

No se on taas ihan eri keskustelu että onko Reimatec laadukas, itsekin oon nähny kirpparilla aivan kauheita reimatecceja, tosin en tiedä kuinka monta kymmenta lasta niitä on käyttänyt, meillä on ollut tuolta merkiltä vain yksi välikausitakki, eikä se ole mennyt miksikään, mutta polvissa toki on erilainen kulutus. Mutta kuten tuossa aiemmin mainitsin, Ticketin talvihaalariin ei ole tullut talven aikana minkäänlaista kulumaa... Ja minäkin ostaisin mielelläni marketeista Ciraffia ja Lassieta, mutta ne ovat MINUN SILMÄÄNI äärettömän rumia, katselen mieluummin lapseni päällä kauniita vaatteita! Tosin on sanottava että ainakin Ciraf on selvästi panostanut viime vuosina ulkonäköön ja kuoseihin, ne eivät ole enää NIIN pahoja kun ennen, Lassie sen sijaan jatkaa kamalaa linjaansa ;)
 
peppiro
Meidän perheen kokemuksen mukaan Reimatecin laatu ei kyllä vastaa lähimainkaan esim. Ticketiä tai PoP:ia ainakaan haalareissa, vaikka ovat aika saman hintaisia kaikki, Reimatecin cordurasta ei kyllä kokemusta. Meillä Reimateceissä nopeasti tullut polviin ja peppuun selvää kulumaa kankaan pintaan, kertaalleen repeämäkin, mutta Ticketin ja Popin haalarit menneet pikkuveljelle kahden kauden jälkeen lähes uudenveroisina.
Ja AP:lle ihana haalari :) Mä ostin meidän pojulle yksivärisen ruskean Uffon, siitäkin tulee varmaan kiva jollain kirkkailla asusteilla. Sitä tummansinistä tähtihaalaria mietin pitkään, mutta oli mun mielestä jotenkin vähän levoton kuosi. Meillä haalareissa yleensä tällaiset unisex-kuosit kun lapset eri sukupuolta.
 
kmkm
[QUOTE="vieras";23284682]Aijaa, mitäköhän tuloja kmkm:llä edes on, kun on kotiäiti maalta ja miehensä tekee vuorotöitä? :D Veronmaksajien maksamilla maataloustuilla taittaa tuokin mamma ne haalarit ostella. ;)[/QUOTE]

No tähän on pakko sanoa että lääkäreillä noi työvuorot kun on aika hankalia, päivystykset ja muut. Yksityisvastaanotto iltaisin päivätyön lisäksi. Vuorotyötä se mun mielestä on. Maalla me ei asuta, ihan kaupungissa, mutta käydään paljon kyllä landella tallilla heppoja hoitelemassa ja ratsastamassa. Mutta samapa tuo mulle mitä te aattelette ja musta tuntuu että yks ja sama ihminen täälä nyt vaan kirjottaa koko ajan mua vastaan. Jos tästä eteenpäin keskustellaan tästä aiheesta vaikka puhelimessa, voin antaa numeron. Katsotaan uskallatko soittaa.
 
kmkm
[QUOTE="vieras";23284425]Mä olen erittäin tyytyväinen mitä omilla lapsilla on päällä, enkä kyllä ole kenenkään hankintoja
mollannut. Mistä sä revit nää sun kommentit? En ole sanallakaan sanonut pahaa kenenkään vaatteista,kommentoin vaan sinun tapaasi tuoda esille oma materia/kyky ostaa uusia ulkovaatteita, selityksesi ovat naurettavia. Muistan sen toisenkin ketjun jossa kerroit tulosi.
Mikä tarve sulla on päteä täällä? Tuskin ketään tuntematonta kiinnostaa muiden tulot.[/QUOTE]

ja täälä on erikseen ketjuja jossa kysellään mitä kukin tienaa. KUmmasti niihin on riittäny vastaajia ja lukijoita että mielenkiintoa kyllä näyttää olevan. En usko että oot tyytyväinen siihen mitä sulla on kun kerran noin kovasti korventaa. Eikä mun oo kyllä missään ketjussa ollu tarvetta tuoda esille kykyäni ostaa uusia ulkovaatteita. Mä oon vain vastannu esim kysymykseen "mitä teillä on ostettu välikaudeksi" kertomalla mitä meillä kellekin on. Anteeksi että mainitsin että olivat uutena ostettuja. Sä oot nyt käsittäny väärin tämän asian ihan selvästi tai rivien välistä muka löydät jotain mitä siellä ei oo. Täällä on monta muuta jotka vastas siihen yhteenkin ketjuun samoin kuin minä, miksi et heitä mollaa.
 
ööh
[QUOTE="vieras";23285312]3) Ostin 119€ Reimatecin välikausihaalarin, joka hajosi kuukaudessa polvista. Kirpparilla kukaan ei maksanut siitä edes pyytämääni 3 euroa, joten uffiin meni. Hävisin KOKO summan.

4) Vahingosta viisastuneena ostin Prismasta Ciraftecin haalarin 39,90€, ja myin sen todella hyväkuntoisena eteenpäin 15€:lla.

Kumpikohan kannatti?[/QUOTE]

No tuossa tekstissä, johon vastasit, puhuttiin kyllä Ticketin eikä reimatecin haalarista. Ticket on HIEMAN eri laatua kuin reimatec. Reimatecista onkin hulluutta maksaa 119e, ticketistä sen sijaan voi. :)
 
"lila"
[QUOTE="vieras";23285903]Onko nää ticketin uudet vk-haalarit vielä yhtä reilua kokoa kuin aiemmat?[/QUOTE]

Ovat reilua kokoa. Itse ostin meidän just 2v. täyttäneelle (on kyllä pienikokoinen n. 80cm nyt) 80 cm Uffo haalarin ja on tosi reilu, vastaa ainakin 86cm kokoa.
 

Yhteistyössä