Löysimpäs välikausihaalarin :)

[QUOTE="vieras";23280936]Musta toi on kiva haalari ;) meillä on joskus ollut valkoista haalarissa, enkä nyt osaisi väittää, että pestiin enemmän kuin jotain muuta väriä. Samalla tavalla nuo kaikki likaantuu ja samalla tavalla puhdistuu. Ihan kuin turkoosi kestäisi likaa yhtään paremmin kuin valkoinen. Ja tarviiko lapsen haalarin niin sliipattu olla...?

Meille tuli tämä :)

Keltainen Kettu - Ticket to Heaven vlikausihaalari Amino baby suit - rasberry dot

Meillä on ollut ticketin haalareita monta vuotta ja niissä on se hyvä puoli, ettei tarvitse äidin tarhapäivänä pohtia, kestääkö, kastuuko, tarkeneeko...[/QUOTE]

Tuoki on ihan kiva mutta viime kesänä oli pinkki ja talvella pinkki nii tää on jotai uutta tää "lehmäpuku" :)
 
meillä
Ihana!! Meillä on tuo sama puku, mutta viime vuoden mallina ollut viime kevään/syksyn käytössä. Eli on muuten sama kuin ap:n linkittämä,mutta valkoiset kukkaset ovat pienempiä ja niissä on keskellä vaal.pun keskiö. Puku on saanut todella paljon kehuja! On ollut todella hyvä osotos. Nyt taidan tuon liilan laittaa täksi kevääksi.

Niin ja hei, ei siihen valkoiseen jää mitään pinttymiä! Meidän tenava on lähes uinut kuralammikoissa, mutta pesussa on kaikki lähteneet! :)
 
"vieras"
Jos mulla ois tyttöjä, ostaisin ehdottomasti noita Ticketin mustavalkoisia!! ihania, tyylikkäitä!
Ihan sama tulisko likaiseksi vai ei, miksi puistossa ei saisi olla likainen haalari?????
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";23283711]Jos mulla ois tyttöjä, ostaisin ehdottomasti noita Ticketin mustavalkoisia!! ihania, tyylikkäitä!
Ihan sama tulisko likaiseksi vai ei, miksi puistossa ei saisi olla likainen haalari?????[/QUOTE]

Sillä jotkut palstamammat voi tehdä haalarihumalassaan vaikka ls- ilmotuksen niin huonosti pidettyjen haalareiden takia...
 
"Vieras"
[QUOTE="kiva";23280543]Mä ostin ihan saman tytölleni, joka just täytti 1v ja opettelee kävelee. Ainaki erottuu joukosta.[/QUOTE]

Eipä taida erottua. Joka kolmashan täällä on jo hommannut samanlaisen.
 
kmkm
[QUOTE="PÖH";23284006]Mä oon sit kyllä tosi, tosi huono äiti :) Entäs se kun meillä ei edes haalari periydy seuraavalle vaan nuorempikin saa aina uudet haalarit...[/QUOTE]

Mä oon kans superhuono äiti, mäkin ostan kaikille 3 useimmiten uudet haalarit. Mulla tyttö keskimmäisenä, en halua sille laittaa isoveljen vaatteita (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta,esim joku hyvänä säilyny unisex värinen haalari) joten ostan tytölle useimmiten uudet ulkovaatteet. Kuopuksella ja esikoisella taas on sen verran ikäeroa, että vaikka ne on samaa sukupuolta niin en ala säästämään esikoisen haalareita kuopukselle. Eli joitain poikkeuksia lukuunottamatta kaikki saa uudet ulkovaatteet. Lisäksi ne on vielä noita "kalliita" (ticketiä, reimatecia, moloa jne). Kakkosvaatteiksi/varavaatteiksi kelpaa halvemmatki ku niiden ei tarvii kestää niin kovaa kulutusta. Ja kaiken kukkuraksi joka muksulla on useimmiten useampi ulkovaatekerta. Joten p...mutsi ilmoittautuu tässä.
 
"vieras"
Mä oon kans superhuono äiti, mäkin ostan kaikille 3 useimmiten uudet haalarit. Mulla tyttö keskimmäisenä, en halua sille laittaa isoveljen vaatteita (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta,esim joku hyvänä säilyny unisex värinen haalari) joten ostan tytölle useimmiten uudet ulkovaatteet. Kuopuksella ja esikoisella taas on sen verran ikäeroa, että vaikka ne on samaa sukupuolta niin en ala säästämään esikoisen haalareita kuopukselle. Eli joitain poikkeuksia lukuunottamatta kaikki saa uudet ulkovaatteet. Lisäksi ne on vielä noita "kalliita" (ticketiä, reimatecia, moloa jne). Kakkosvaatteiksi/varavaatteiksi kelpaa halvemmatki ku niiden ei tarvii kestää niin kovaa kulutusta. Ja kaiken kukkuraksi joka muksulla on useimmiten useampi ulkovaatekerta. Joten p...mutsi ilmoittautuu tässä.
Älä jaksa kmkm, ollaan jo kuultu moneen otteeseen että ostat KALLIIT ulkovaatteet UUSINA.
Ketä oikeasti kiinnostaa?
 
kmkm
[QUOTE="vieras";23284070]Älä jaksa kmkm, ollaan jo kuultu moneen otteeseen että ostat KALLIIT ulkovaatteet UUSINA.
Ketä oikeasti kiinnostaa?[/QUOTE]

No sitä mä ihmettelenkin että ketä se kiinnostaa ja miksi juuri minun ostokset kun täällä moni muukin ostaa kalliit ulkovaatteet uusina ja kertoo sen täällä. Mä nyt vaan lohdutin tota toista kirjoittajaa että ei se oo ainoa Huono Äiti täällä kun ostaa kaikille uudet vaatteet. Joten ei pitäis sulle kuulua tämä asia nyt ollenkaa.
 
"vieras"
No sitä mä ihmettelenkin että ketä se kiinnostaa ja miksi juuri minun ostokset kun täällä moni muukin ostaa kalliit ulkovaatteet uusina ja kertoo sen täällä. Mä nyt vaan lohdutin tota toista kirjoittajaa että ei se oo ainoa Huono Äiti täällä kun ostaa kaikille uudet vaatteet. Joten ei pitäis sulle kuulua tämä asia nyt ollenkaa.
Lohdutit toista äitiä-hah hah!

Aika normaalia on mun mielestä ostaa ulkovaatteet uusina, tuskin siitä tarvii täällä erikseen elvistellä! Sä teet sen joka ketjussa. Joo,ja tiedetään,asuttee maalla,sitäkin aina pitää muistaa mainostaa, että tarviit niin ja niin monta asua kun on lehmänlantaa ja pskaa...blaa blaa blaa
 
kmkm
[QUOTE="vieras";23284122]Lohdutit toista äitiä-hah hah!

Aika normaalia on mun mielestä ostaa ulkovaatteet uusina, tuskin siitä tarvii täällä erikseen elvistellä! Sä teet sen joka ketjussa. Joo,ja tiedetään,asuttee maalla,sitäkin aina pitää muistaa mainostaa, että tarviit niin ja niin monta asua kun on lehmänlantaa ja pskaa...blaa blaa blaa[/QUOTE]

No jos se on sun mieletsä normaalia niin miksi sä sitte noin voimakkaasti reagoit asiaan? Täällä moni muukin ostaa kaikki uutena ja niiden lapsilla on monta asua kautta kohti. Kai niillekin mäkätät samalla lailla? Mielestäni mun tekstini ei pitäis olla yhtään sen provosoivampi kuin heidänkään jos yhtään oot lukenut. Mielenkiinnosta kysyn että mitä ne sun lapset sitte käyttää ulkovaatteina kun noin hiillyt siitä mitä meillä käytetään?
 
kmkm
No jos se on sun mieletsä normaalia niin miksi sä sitte noin voimakkaasti reagoit asiaan? Täällä moni muukin ostaa kaikki uutena ja niiden lapsilla on monta asua kautta kohti. Kai niillekin mäkätät samalla lailla? Mielestäni mun tekstini ei pitäis olla yhtään sen provosoivampi kuin heidänkään jos yhtään oot lukenut. Mielenkiinnosta kysyn että mitä ne sun lapset sitte käyttää ulkovaatteina kun noin hiillyt siitä mitä meillä käytetään?
Jos ihminen on tyytyväinen siihen mitä kykenee lapsilleen ostamaan ja siihen mitä omat lapset pukee päälleen niin sellaisella ihmisellä ei oo tarvetta ottaa ketään silmätikuksi eikä sillä oo tarvetta mollata tai vesittää toisen ihmisen tekemiä hankintoja tai tapaa elää. Oon tässä vuosien varrella pannu merkille, että ne, ketkä jaksaa kattella rumasti ja puhua pahaa toisen lapsen vaatevarastosta ja haalareista on ne, ketkä itteki haluaisivat että omalla lapsella on sitä ja tätä mutta heillä ei oo varaa ostaa niitä. Yksikään mamma, joka on tyytyväinen oman lapsen vaatteisiin (oli ne oman lapsen vaatteet sitte halpiksia tai kalliita, käytettyjä tai uusia), ei tuijota mitä toisen lapsilla on päällä eikä puhu niistä pahaa. Näin oon sen huomannu olevan. Vähän sama asetelma kuin tää "pieni kaunis elämä"-blogi, josta täälläki on keskusteltu pitkiä ketjuja. Sielläki näkee kilometrin päähän että ketkä on niitä kateellisia. Jos yhtää lukee ajatuksella ja puolueettomasti niin sen näkee. Ne siellä puhuu pahaa ja mollaa ketkä kadehtii tätä perhettä.
 
"vieras"
No jos se on sun mieletsä normaalia niin miksi sä sitte noin voimakkaasti reagoit asiaan? Täällä moni muukin ostaa kaikki uutena ja niiden lapsilla on monta asua kautta kohti. Kai niillekin mäkätät samalla lailla? Mielestäni mun tekstini ei pitäis olla yhtään sen provosoivampi kuin heidänkään jos yhtään oot lukenut. Mielenkiinnosta kysyn että mitä ne sun lapset sitte käyttää ulkovaatteina kun noin hiillyt siitä mitä meillä käytetään?
En ole hiiltynyt mistään mitä teillä käytetään. Kommentoin vaan tekstiäsi,joka on provosoiivaa,
tai vähintäänkin ärsyttävää, jos joka ketjussa pitää tuoda esille samat asiat.
Edelleenkin pidän uusia ulkovaatteita normaalina asiana, niitä meilläkin pidetään, mutta en koe että sillä asialla pitäisi täällä jotenkin päteä.
 
"vieras"
Jos ihminen on tyytyväinen siihen mitä kykenee lapsilleen ostamaan ja siihen mitä omat lapset pukee päälleen niin sellaisella ihmisellä ei oo tarvetta ottaa ketään silmätikuksi eikä sillä oo tarvetta mollata tai vesittää toisen ihmisen tekemiä hankintoja tai tapaa elää. Oon tässä vuosien varrella pannu merkille, että ne, ketkä jaksaa kattella rumasti ja puhua pahaa toisen lapsen vaatevarastosta ja haalareista on ne, ketkä itteki haluaisivat että omalla lapsella on sitä ja tätä mutta heillä ei oo varaa ostaa niitä. Yksikään mamma, joka on tyytyväinen oman lapsen vaatteisiin (oli ne oman lapsen vaatteet sitte halpiksia tai kalliita, käytettyjä tai uusia), ei tuijota mitä toisen lapsilla on päällä eikä puhu niistä pahaa. Näin oon sen huomannu olevan. Vähän sama asetelma kuin tää "pieni kaunis elämä"-blogi, josta täälläki on keskusteltu pitkiä ketjuja. Sielläki näkee kilometrin päähän että ketkä on niitä kateellisia. Jos yhtää lukee ajatuksella ja puolueettomasti niin sen näkee. Ne siellä puhuu pahaa ja mollaa ketkä kadehtii tätä perhettä.
Mä olen erittäin tyytyväinen mitä omilla lapsilla on päällä, enkä kyllä ole kenenkään hankintoja
mollannut. Mistä sä revit nää sun kommentit? En ole sanallakaan sanonut pahaa kenenkään vaatteista,kommentoin vaan sinun tapaasi tuoda esille oma materia/kyky ostaa uusia ulkovaatteita, selityksesi ovat naurettavia. Muistan sen toisenkin ketjun jossa kerroit tulosi.
Mikä tarve sulla on päteä täällä? Tuskin ketään tuntematonta kiinnostaa muiden tulot.
 
"muori"
[QUOTE="hei";23284436]miksi 1 vuotias ei saa mennä pois rattaista? sen ikäisen kuuluuisi opetella kävelemään, mutta menisi vissiin kallis haalari pilalle niin pidät siksi vain rattaissa :([/QUOTE]

peesi! harmittaa lapsen puolesta. :(
 

Yhteistyössä