Löysimpäs välikausihaalarin :)

[QUOTE="Tiina";23284530]Ja eivätkä edes kulu, ku pidetään vain kaupungilla ja vaunuttelemassa =).[/QUOTE]

ai kyllä meillä on ainakin jatkuvassa käytössä.ja lapset rymyää pihalla.Kestäviähän nuo on.Monet halppishaalarit menneet puhki mutta ticketit on meillä kestäneet hyvin.
 
"vieras"
Juu harrasta vapaasti vain, en tarkoittanu omalla kirjoituksellani mollata sua mitenkään. Itsekin olin esikoisen kohdalla tosi tarkka kuten kirjoitin. Ehkä olisin nytkin jos en ois niin laiska, mutta en jaksa laukata ympäri kaupunkia ettimässä jotain tietyn värisiä kenkiä tai kintaita. ja kun kintaitakin on vuosien varrella kertyny monta kymmentä paria niin en ees näe tarpeelliseksi ostaa uusia ennenkuin nuo edelliset on loppuunkäytettyjä.
Heh, joku on vaan kateellinen, kun toisilla on aikaa ja rahaa hommata ne asusteetkin sävy sävyyn. ;)
 
"tyhmä"
[QUOTE="Tiina";23284530]Ja eivätkä edes kulu, ku pidetään vain kaupungilla ja vaunuttelemassa =).[/QUOTE]

ai onkos välikausihaalarilla jotain muutakin käyttötarkoitusta?
 
"Tiina"
tekö tiedätte että se lapsen kanssa ei harjoitella kävelemistä??Kaikki kun ei kävele 1v!
ei varmaan teitäkään vatuttas niin paljo jos ap olisi linkittänyt jonku halppishaalarin prismasta ;)
Vaunuilustahan ap puhui? Meilläkin on pojalla ticketin haalari ja alkoi kävellä vasta 1v4kk. Syksyn ja alkutalven möyri kontaten pihassa :). Eli annetaan niiden lasten harjoitella sitä liikkumista omalla tavallaan! Ja ticketin puvut on kyllä loistavia! Tuossa pojan puvussa ei ole mitään jälkeä ja se meneekin naapurin lapselle uusiokäyttöön :).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23284425]Mä olen erittäin tyytyväinen mitä omilla lapsilla on päällä, enkä kyllä ole kenenkään hankintoja
mollannut. Mistä sä revit nää sun kommentit? En ole sanallakaan sanonut pahaa kenenkään vaatteista,kommentoin vaan sinun tapaasi tuoda esille oma materia/kyky ostaa uusia ulkovaatteita, selityksesi ovat naurettavia. Muistan sen toisenkin ketjun jossa kerroit tulosi.
Mikä tarve sulla on päteä täällä? Tuskin ketään tuntematonta kiinnostaa muiden tulot.[/QUOTE]

Aijaa, mitäköhän tuloja kmkm:llä edes on, kun on kotiäiti maalta ja miehensä tekee vuorotöitä? :D Veronmaksajien maksamilla maataloustuilla taittaa tuokin mamma ne haalarit ostella. ;)
 
[QUOTE="hei";23284436]miksi 1 vuotias ei saa mennä pois rattaista? sen ikäisen kuuluuisi opetella kävelemään, mutta menisi vissiin kallis haalari pilalle niin pidät siksi vain rattaissa :([/QUOTE]

Onko joku sanonu ettei lapseni saisi tulla pois rattaista?!
HALOO järki käteen nyt, täällä vähä mennään asian vierestä. Sikshän sille hommataan hyvä haalari että saa mennä maahan möyrimään jos itse haluaa!!!!
 
Siis nyt mä oon vielä huonompi äiti ku en anna edes lapsen harjotella liikkumista :D
Voi herttinen sentään mammat.
Mut näihän se menee joittenkin mielestä
Ostat Cirafin-> oot hyvä äiti, et rajota lapsen kehitystä pitämällä sitä rattaissa vaan annat sen möyriä maassa koska haalari oli niin halpa ja ei haittaa vaikka menee rikki.
Ostat Ticketin-> oot paska äiti koska haluat vaa omaa asemaas pönkittää kalliilla haalarilla ja lisäksi rajotat lapsen liikkumista sitomalla sen rattaisiin ettei kallis haalari sotkeutuis/menis rikki.

Ja itse en allekirjoita näitä väitteitä.
 
"vieras"
LoL! Hauska ketju :D Meidän yksivuotias on käyttänyt koko talven äitiyspakkauksen haalaria ja tulee myös käyttämään sitä tämän kevään. On oppinut juuri kävelemään, ja jos ulkona kuraista niin kuravaatteet päälle.
 
riippuu miten sen näkee
Pieni vertailu.
1) Ostat Ticketin haalarin 99 euroa, käytät puoli vuotta, myyt hyväkuntoisena eteenpäin, saat siitä 60 euroa myydessäsi (ehkä enemmänkin).

2) Ostat markettihaalarin 39,90, käytät puoli vuotta, se on kulunut ja joku reikäkin on tullut, joku maksaa siitä kirpparilla pari euroa

Molemmissa tapauksissa käyttö maksaa sinulle n. 40 euroa, mutta 1) kohdassa lapsesi käyttää laadukasta ja kaunista pukua ja joku muukin käyttää vielä samaa vaatekappaletta, joten on ekologisempaa ostaa laadukasta ja kalliimpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu miten sen näkee;23285095:
Pieni vertailu.
1) Ostat Ticketin haalarin 99 euroa, käytät puoli vuotta, myyt hyväkuntoisena eteenpäin, saat siitä 60 euroa myydessäsi (ehkä enemmänkin).

2) Ostat markettihaalarin 39,90, käytät puoli vuotta, se on kulunut ja joku reikäkin on tullut, joku maksaa siitä kirpparilla pari euroa

Molemmissa tapauksissa käyttö maksaa sinulle n. 40 euroa, mutta 1) kohdassa lapsesi käyttää laadukasta ja kaunista pukua ja joku muukin käyttää vielä samaa vaatekappaletta, joten on ekologisempaa ostaa laadukasta ja kalliimpaa.
Tämäkin on ihan totta. Mut tuijotetaan vaan sitä hintaa ja haukutaan äiti siinä sivussa :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu miten sen näkee;23285095:
Pieni vertailu.
1) Ostat Ticketin haalarin 99 euroa, käytät puoli vuotta, myyt hyväkuntoisena eteenpäin, saat siitä 60 euroa myydessäsi (ehkä enemmänkin).
Mä en käsitä miten teidän lapset saa pidettyä haalarit sellaisessa kunnossa ettei niissä näy käytön jäljet. Omalla 1,5vuotiaalla on ollut 100€ reimatec puku koko talven ja arvioisin saavani siitä ehkä 10€ jos kehtaisin pistää myyntiin, niin huonossa kunnossa on. Ja koko ajan on ollut lunta ja lapsi osannut kävellä eli asfaltilla ei ole sillä puvulla ryömitty.
 
riippuu miten sen näkee
[QUOTE="vieras";23285139]Mä en käsitä miten teidän lapset saa pidettyä haalarit sellaisessa kunnossa ettei niissä näy käytön jäljet. Omalla 1,5vuotiaalla on ollut 100€ reimatec puku koko talven ja arvioisin saavani siitä ehkä 10€ jos kehtaisin pistää myyntiin, niin huonossa kunnossa on. Ja koko ajan on ollut lunta ja lapsi osannut kävellä eli asfaltilla ei ole sillä puvulla ryömitty.[/QUOTE]

No meillä on tämän talven ollut 2,5-vuotiaalla Ticketin talvihaalari ja siinä ei ole mitään muuta käytönjälkeä kuin pari likaviirua, jotka varmaan lähtevät pesussa pois. Ei mitään karheumaa edes! Lapsi toki osaa kävellä, mutta möyrii ja pyörii maassa paljon, laskee mäkeä jne. Ja tämä haalari ollut käytössä joka päivä! Koska haalari on vielä ostettu alennuksesta niin voin hyvinkin saada siitä enemmän takaisin kuin mitä olen uutena maksanut... :D
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu miten sen näkee;23285095:
Pieni vertailu.
1) Ostat Ticketin haalarin 99 euroa, käytät puoli vuotta, myyt hyväkuntoisena eteenpäin, saat siitä 60 euroa myydessäsi (ehkä enemmänkin).

2) Ostat markettihaalarin 39,90, käytät puoli vuotta, se on kulunut ja joku reikäkin on tullut, joku maksaa siitä kirpparilla pari euroa

Molemmissa tapauksissa käyttö maksaa sinulle n. 40 euroa, mutta 1) kohdassa lapsesi käyttää laadukasta ja kaunista pukua ja joku muukin käyttää vielä samaa vaatekappaletta, joten on ekologisempaa ostaa laadukasta ja kalliimpaa.
3) ostat sellaisen marketista joka miellyttää omaa silmääsi. Ns. markettihaalarikin voi olla ihan kestävä.

4) ostat sellaisen puvun jota voi myös seuraava oma lapsesi käyttää jolloin ei tarvitse nähdä edes myynnin vaivaa.

Eihän toi T2H muutenkaan mikään kallis ole. Ton verran haalareista saa maksaa. Useimmat Reimatecit on kalliimpia, reilusti yli satasen. Vertailun vuoksi meillä lassien edullinen haalari marketista on kestänyt huomattavasti enemmän ja kovempaa käyttöä kuin huomattavasti kalliimpi "laatumerkki". Hinta ja laatu ei aina kulje käsi kädessä.

Siitä olen samaa mieltä että mitä ihmettä rattaissa istuva, kuivilla ilmoilla ulkoileva lapsi tekee kosteussuojatulla haalarilla? No, kukin tyylillään tietysti.
 
[QUOTE="vierailija";23285252]3) ostat sellaisen marketista joka miellyttää omaa silmääsi. Ns. markettihaalarikin voi olla ihan kestävä.

4) ostat sellaisen puvun jota voi myös seuraava oma lapsesi käyttää jolloin ei tarvitse nähdä edes myynnin vaivaa.

Eihän toi T2H muutenkaan mikään kallis ole. Ton verran haalareista saa maksaa. Useimmat Reimatecit on kalliimpia, reilusti yli satasen. Vertailun vuoksi meillä lassien edullinen haalari marketista on kestänyt huomattavasti enemmän ja kovempaa käyttöä kuin huomattavasti kalliimpi "laatumerkki". Hinta ja laatu ei aina kulje käsi kädessä.

Siitä olen samaa mieltä että mitä ihmettä rattaissa istuva, kuivilla ilmoilla ulkoileva lapsi tekee kosteussuojatulla haalarilla? No, kukin tyylillään tietysti.[/QUOTE]

Siis voi herranen aika!
Mä oon monessa otteessa yrittänyt tuoda esille että en tiedä vielä miten meillä ulkoillaan?!?!?
Miten lapsi haluaa, jos haluaa möyriä, saa tehdä sen.
Jos haluaa istua rattaissa niin saa istua.
 
:)
[QUOTE="vieras";23285139]Mä en käsitä miten teidän lapset saa pidettyä haalarit sellaisessa kunnossa ettei niissä näy käytön jäljet. Omalla 1,5vuotiaalla on ollut 100€ reimatec puku koko talven ja arvioisin saavani siitä ehkä 10€ jos kehtaisin pistää myyntiin, niin huonossa kunnossa on. Ja koko ajan on ollut lunta ja lapsi osannut kävellä eli asfaltilla ei ole sillä puvulla ryömitty.[/QUOTE]

Ja minä taasen olen aina ihmetellyt tätä asiaa että miten kummassa yksi lapsi saa puvun ihan mahottoman näköiseksi, siis mulla on kaksi poikaa ja kovia rymyämään ja kumpikaan ei koskaan ole saanut pukuaan rikki tai kauhean kuluneeksi..pojat on siis 6 ja 3. meillä ulkoillaan paljon ja pukuja on ollut monen merkkisiä niitä lassienpukuja, jonathanin, reimateccejä sun muita ja yksikään ei halpa eikä kallis koskaan ole mennyt rikkki :)
 

Yhteistyössä