löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

pia
mulla lapset syntynyt -02 -03 -06 ja -08 ja huomenna teen testi..josko se viides tulis =)
3 ekaa on tyttöjä ja neljäs poika.
periaatteessa ei tarkoituksella tätä viidettä olla "tehty"..mutta kyllä kaksi aikuista neljän lapsen vanhempaa tietää mitä siitä saattaa seurata jos peittojen alla urheilee ilman suojavarustusta :D
Miestä vaan taitaa ressata autoasiat..just vaihettiin auto kun tuo neljäs syntyi ja taas ois sitten auton vaihto edessä..nyt suunniteltiin jo linja-auton ostoa :D
mahtuis kätevästi niin koirat kun lapsetkin kyytiin.
 
Mutta kun kuume nostaa taas päätään.. Tämä on jo kroonista.. :ashamed: Viisi murulaista jo on, mutta ehkä se kuudeskin olisi tervetullut ja kaivattu kullannuppu! Jossain vaiheessa. Kuopus on vasta 3 kuukautta! Lapset siis: kaksospojat-98, tyttö-00, tyttö-06 ja tyttö-08. =) Pääsenkö mukaan kerhoonne..jos mahtuu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiViidelle:
Mutta kun kuume nostaa taas päätään.. Tämä on jo kroonista.. :ashamed: Viisi murulaista jo on, mutta ehkä se kuudeskin olisi tervetullut ja kaivattu kullannuppu! Jossain vaiheessa. Kuopus on vasta 3 kuukautta! Lapset siis: kaksospojat-98, tyttö-00, tyttö-06 ja tyttö-08. =) Pääsenkö mukaan kerhoonne..jos mahtuu?
tottakai pääset mukaan kerhoilemaan =)

Laitan salasanan yyllä tulemaan :wave:
 
Anteeksi kun tuppaudun pinoonne vierailemaan :ashamed: Mutta uskon täältä saavani parhaiten vastauksia kun täällä on niin paljon teitä jolla on pienelläkin ikäerolla useampi lapsi. Itselläni on vasta 2 ja kuopus on nyt pian 3kk ja sekä mies että minä haluaisimme jo lisää :heart: Mutta, mutta.....pelottaa kummiskin että miten sitä 3:n pienen kanssa...esikoisella ja kakkosella on ikäeroa 2v. Tosi hyvin on mennyt mutta kuinka kun niitä on kolme...? Jaksaisiko joku kertoa kokemuksia...Kauheasti mietityttää että miten esim. tutista jne.vieroittaminen onnistuu kun kolmonen syntyisi kun tulisi niin pieni ikäero. Haaveena meillä olisi se että pinnistelisimme tonne joulu- tammikuuhun ja jos pikaisesti tärppäis ikäeroa tulisi 1,5v. ( meillä on raskauduttu aina ekasta kierrosta).
Kertokaahan hyviä ja huonoja kokemuksia pienistä ikäeroista, jaksamisesta, käytännön ongelmista jne.
Olen kyllä perusluonteeltani touhuaja...kokoajan on tuli perseen alla että en ole kyllä tottunut lepäilemään...mutta silti...olisikohan viisasta vielä odotella pidempään...kuume on kyllä aivan valtava!
Ihana ajatella että täällä juoksisi 3:n lapsen paljaat varpaat :D Ihanaa...en jaksaisi millään odottaa..... :heart:
 
mimmuli82 Meillä on 4 lasta. Vanhin täyttää tällä viikolla 7v ja nuorimmainen on 1,5v. Meillä on sujunut ihan mukavasti lasten kanssa, vaikka kyllähän sitä työtä riittää. Mä oon huono keksimään paljon huonoa pienistä ikäeroista... no ainakin se (ehoton ykkönen huonoista puolista!) kun joku kuumetauti tai mahatauti tms. iskee yhteen, se kiertää kaikki lapset. Ja siinä kestää välillä pitkäänkin, että koko porukka on taas kunnossa. :/ Ja liikkuminen useamman pienen kanssa liikenteessä on tietty oma numeronsa joka kerta, varsinkin kävellen... Pari lisäkättä olis joskus tarpeen. :D Ja varsinkin talvisin ulos lähteminen vie enemmän aikaa, kun on enemmän puettavia. Perunoita saa keittää vähän enemmän. Pyykkiä tulee enemmän. Mahtuuko autoon kaikille lapsille turvaistuimet jne... Mutta onhan noista lapsista ihan kauheesti toisilleen seuraa ja iloa. Ja myös äidille ja isälle. Aina on leikkikavereita ympärillä. Päivät on hulinaa täynnä. Mutta sehän on vaan ihanaa! Koskaan ei tule tylsää, se on taattu. :D Tietty välillä on sellasia päiviä, et ei jaksa kaikkee tehä, ja lapset kiukkuaa jokainen omasta asiasta. Tämmöisiä päiviä varmaan on muillakin, vaikka olisi vähemmänkin lapsia... Silloin kysytään oikein piiiitkää pinnaa. Kummasti niistä aina vaan on selvitty. Mutta yleensä ottaen hyvin on mennyt, ei valittamista. :heart:
 
hei vain!,
taas sitten löysin itseni näiltä sivuilta =)
meillä lapsia 7,minulla ennestään 2,miehellä 2 ja sitten meidän yhteiset 3.
Olin jo varma,että lapsiluku täynnä,mutta oisko sittenkään :p
Itse olen 35v.
Liityn mielelläni seuraanne jos saan :flower:
Olisi mukava vaihtaa kuulumisia teidän kanssa.
 
täällä ois kans viiden tenavan äippä lapset: t.13 t.7 p.5 t.4 p.3 ja nyt TAAS vauva kuume :heart: no mies sano että kierukan saa ottaa pois :LOL: joten kohta alkaa kuudennen kullan nupun teko :heart: .ikää mulla 33 ja espoossa asustellaan.on mukava huomata että en oo ainot vauvoihin täysin hurahtanut :)
 
Meillä esikoinen on 8v. Toinen 5v. Kolmas 4v. Neljäs 2,5v. Nuorimmainen 3kk. Ja minä hullu(ko?) kirjoittelen vauvakuumeilu-pinoon. :D :D Mutta se yksi olis vielä ihana saada. :heart: Ei tässä ihan heti kuitenkaan olla yritystä aloittamassa.

pimpulalle onnea yritykseen!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä