Lokakuiset 2019

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Jenskuli-, 24.01.2019.

1. Amelia2019

Amelia2019 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Hei, täällä yksi taustailija :) olen lukenut keskusteluja helmikuusta saakka, mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä ja osallistua keskusteluun. Näyttääkin keskustelu harmillisesti hiljentyneen, onkohan kaikki jo fb:n puolella? Itse en halua siellä keskustella vaikka kuinka olisi salainen ryhmä, koska siellä voi törmätä silti tuttuihin.
    Meillä siis laskettuaika 22.10. Siirtyi nt-ultrassa viikkoa aikaisemmaksi alkuperäistä la:a. Kolmas lapsi tuloillaan, kaksi aikaisempaa lasta ovat jo melko isoja :)
    Täältä on ollu mukava lukea teidän juttujanne kun samassa veneessä ollaan :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  2. Fiiia

Fiiia Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täällä mennään nyt viikoilla 16+5 ja toissapäivänä olin tuntevinani ensimmäiset pienet kuplamaiset potkut vatsassa :love: Toisella neuvolakäynnillä viikko sitten kuunneltiin (erinomaisia) sydänääniä eikä siitä meinannut tulla mitään, kun itkin onnesta niin, että vatsa vaan hytkyi :D Saa nähdä, mitä rakenneultrasta näillä kyynelkanavilla tulee.

Oletteko muuten ajatellet rakenneultrassa kysyä sukupuolta ja jos niin haluatteko tietää sen heti? Olen kuullut tutuilta paljon sellaisesta systeemistä, että pyytävät ultraajaa kirjoittamaan sukupuolen paperille, jotta sitten kotona voivat kaikessa rauhassa katsoa ja reagoida vapaasti. Itse haluan kyllä tietää heti, koska a) kärsivällisyys ei riitä ja b) mies jatkaa ultrasta suoraan töihin, eli odotus olisi iltaan saakka. Vaikka aidon oikeasti sukupuolella ei ole mitään väliä, niin kyllä se tekee vauvasta konkreettisemman ja siksi haluamme saada asian selville. Toivotaan vain, että tyyppi ei kellu kohdussa jalat ristissä, kun näistäkin tapauksista olen kuullut :D

3. tamariatara

tamariatara Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Kyllä me meinataan kans kysyä :D Aluksi olisin ehkä halunnut tietää vasta kun vauva syntyy, mutta mun mies haluaa tietää heti :D:love: Sillä ei ole väliä kumpi sieltä tulee, kun toivon molempia tasapuolisesti. Ensin olin varma tytöstä, sitten pojasta ja nyt en ole enää varma mistään. Kuukauden päästä selviää! :love:

4. Taigariina

Taigariina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    48
    Kyllä meki halutaan tietää jos sen vaan näkee eikä mini ole pihtaus päällä jalat ristissä :D heti kesäkuun alussa olis rakenneultra, se kyllä jännittää onko kaikki hyvin, kun on tää 1 tyypin diabeteskin. :oops: ens viikolla ois neuvola ni ehkä se rauhoittaa vähän mieltä:rolleyes:

5. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    416
    Jaiks, puoliväli!! :eek::love:

Eilen oli neuvola ja painoa lukuunottamatta kaikki kivasti, tällä menolla saan taas lähemmäs 30 kilon loppulukemat :(
    Vauvan syke jyskytti lähemmäs 160 ja sf-mitta keskikäyrillä :barefoot: paineet tosi alhaiset edelleen ja hb tutusti nousujohteinen :) ens viikolla ois rakenneultra, päästään näkemään onko hän poikana pysynyt ;)

Miina & Pätkis 20+0 :barefoot::love:

6. Taigariina

Taigariina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    48
    Maanantaina ois neuvola ja sillon kuulen/kuullaan eka kerran sydänäänet:love: edellyttäen että kaikki on hyvin. Mies ei vielä tiä pääseekö sillon aamulla mukaan ku on töissä. Ma olis 18+0. Jännittää. Puntari kotona näyttää aamuisin että paino ois edelleen pysynyt samana, mutta saa nähä kuinka tässä käy. Lähtöpainoa on kuitenki himppusen liian paljon :confused:

7. _minävain_

_minävain_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.12.2018
    Saadut tykkäykset:
    40
    Täällä oli eilen rakenneultra ja hän oli niin täydellinen pieni!!!:love: sukupuoli jätettiin yllätykseksi :love:

8. Taigariina

Taigariina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    48
    Sydän jyskytti komiasti, siinä 145 molemmin puolin pyöri syke. Nyt saa jännätä rakenneultraa joka kesäkuun alussa. Perhevalmennus aikojakin saatiin, taietaan mennä heti seuraavaan joka sekin kesäkuussa, jos vain töiltä pääsee. näkee muitakin tulevia vanhempia :)

9. Fiiia

Fiiia Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täällä pieni ei potki enää satunnaisesti vaan useasti joka päivä :love: viikkoja on vasta 18+3 mutta tuntuvat jo ihan selvästi, mitä ilmeisesti edesauttaa se, että istukka on takaseinässä. Kävin viime viikolla avoneuvolassa kuuntelemassa sykkeitä ja niitä oli hankala saada kuuluviin, kun tyypillä oli niin kovat jumpat menossa :D <3

Itselle painoa on tullut noin 4,5 kiloa, mikä alkujaan 53-kiloisessa kropassa näkyy kyllä jo selvästi. On ihanaa oikein korostaa tuota vatsaa oikeanlaisilla vaatteilla :D Pahoinvoinnin loputtua olo on ollut todella, todella kiitollinen ja helppo eikä raskaus oikeastaan rajoita mitään tekemisiä. Viime viikolla alkoivat kyllä uudenlaiset, toisinaan jomottavat ja toisinaan viiltelevät kivut, mutta ovat onneksi ainakin vielä niin satunnaisia, että eivät sinänsä häiritse :)

Ja ihanaa, kun kesä tulee! Voi mitä onnea tässä koko ajan koetaan :love:

10. tamariatara

tamariatara Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Näin viime yönä niin todellisen tuntuisen unen että rakenneultrassa meille lupailtiin tyttöä :love: Kahden viikon päästä nähdään oliko tämä enneuni vai tulisiko meille sittenkin pieni, ihana poika :love:

11. Fiiia

Fiiia Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Mulla taas oli unessa viikko sitten poika ja olin asiasta kovin pahoillani, vaikka todellisuudessa olen onnellinen oli vauva sitten kumpi tahansa :D Hämmensi kovasti se oma unireaktio (n)

12. tamariatara

tamariatara Jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Olin aivan väärässä, meille tulee pieni poika!! Olen niin onnellinen, terveeltä vaikuttava, täydellinen pieni muru ❤️

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi