LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Raivareihin olen soveltanut samaa kuin Oliivia eli ei huomioida. Raivoamalla ei saa huomiota. Ja nopeammin tuo tuntuu rauhottuvankin, kun ollaan ettei mitään erityistä tapahdu. Koiran kasvatuksesta tuttujuttu :LOL: ei vahvisteta ei-haluttua toimintaa negatiivisella eikä positiivisella huomiolla. Huomiota saa vasta, kun käyttäytyy halutulla tavalla.
Vaikk kyllä mie sain aikas pitkiä katseita kaupassa kerran :D Poika päätti, ettei halua istua ostoskärryssä. Ja minä päätin, että kaupassa istutaan ostoskärryssä. Poika suuttui niin, että huusi selkäkaaressa istuimessa ja hyvä ettei pudonnut kärrystä. Mie "tyynen rauhallisesti" jatkoin juustojen katselua, pidin toisella kädellä pojan haalarista kiinni ettei ihan putoa ja annoin raivota. Ei sitä huutoa loppujen lopuksi kauaa kestänyt, pari minuuttia korkeintaan, ja sen jälkeen oli suht rauhallinen poika. Totesi, ettei huudosta ole mitään hyötyä joten parempi olla rauhaksiin. Sillain sai käteen yhden ostoksenkin tutkittavaksi (naisten kuukautisside pakkauksen :D )
Vielä ainakin tuo huomiotta jättäminen on riittänyt. Tiedä sitten, kun ikää ja tahtoa tulee lisää... Kanssa kuulija parat, varmaan ehtii vielä moni miettimään, että pakkoko se lapsi on tuoda kauppaan tms huutamaan...

Onko teillä joulukalentereita näille vuosikkaille? Meillä on tuollainen ilmaiskuvakalenteri, jonka luukun mies avaa joka aamu pojan kanssa yhdessä aamupalalla. Siitä kuvasta sitten mies jonkin aikaa höpöttelee pojalle ennen töihin lähtöä. Aikas söpöä :heart: Poikakin kattelee tosi tarkkaan mitä luukun takaa paljastu.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart:
Hipkukalle onnea pakkasvauvan kanssa.
Ja kaikille muillekin kenellä on toiveissa raskaus, onnea yritykseen!
Suloisia kuvia Hilmasta ja Kiiasta :)
Meillä ei ole joulukalenteria Eetulle.. Vielähän sen ehtis ostaa.

Milekolle työniloa, me käydään Prismassa ainakin kerran viikossa ja katsellaan aina näkyykö sua siellä kassoilla. Monesti ollaan nähty mut aina ollut jonoa tms niin ei olla tultu moikkamaan.
 
huomenia!
voi synkkyys tätä ilmaa :( ! harmaata ja tihkuttaa! ei kehtaa ulos lähtee ja siksipä alkaa poika olla jo päiväunikunnossa vaikka pari tuntia sitten vasta herättiin :eek: !!! miten saisin tuon pysymään kauemmin hereillä???? plaah.....ei taas oikein huvita mikkään....
 
Joo ei syö ei.Tänään ei suostunut syömään aamupuuroa eli ei ole mitään tänään vielä syönyt.Mulla menee hermot.

Meil oli eilen eka hääpäivä eikä mies muistanut sitä mitenkään...per***e sanon mä.

Meilläkin saadaan ihania itkupotkuraivareita varsinkin kun ollaan pukemassa ulkovaatteita päälle.

Mietin että tuleeko millasta epäsosiaalinen kun me ei paljoa muita lapsia nähdä.No onnekis hän menee päiväkotiin huhutikuussa joten sitten ainakin on lapsiseuraa.Itse en ole sosiaalinen ja meillä ei oikein mitään kerhoja tässä ole.
Mites muilla???????


Niin ja Milla oli yöllä oksennellut sänkyynsä ja aamulla oli kakka todella löysää.Johtuskohan toi syömättömyys siitä???????

Meillä kun kysyy millalta että missä pallo niin hän menee pallon luokse ja nostaa sen että kyllä tuo jo jotain tajuaa =)

Pikkukakkosta ei näy eikä kuulu :'(
 
Jo on hiljasta porukkaa :eek:

Shendalle :hug: Ootko ollut neuvolaan tai lääkäriin yhteydessä tosta syömisestä? Oliko teillä jotain allergiaa? tai onko mahdollista että semmosta olis? jos toista koskee masuun tai jotain, niin ei sitten tahdo syödä.
Ja miestä paistinpannulla päähän kun kehtas hääpäivän unohtaa!!

Mitäs mammoliinolle kuuluu??

Mä olen vähän jotain jouluvaloja tässä laitellut muutamana päivänä, on vaan hankalaa, kun oikeen mihinkään ei voi laittaa kun Juho repii alas ja toisekseen, oon vissiin vähän innostunut edellisinä vuosina ostamaan noita valoja sisälle :ashamed: niitä on niin paljon, että vaikka laittasin joka ikkunaan niin niitä olis silti vielä laatikossa :ashamed: :whistle: :saint:

Juhon kävin just nukuttamassa takasin uneen, nyt on sentään jo reilu tunti päikkäreitä takana. Kovasti tuo lapsi tahtois saunaan, katotaan saanko sitä illalla lämmitettyä vaan mulle ja juholle, miehellä kun oli joku kehityspäivä tänään töissä, aamulla kysyinkin, että onko maksan kehitys päivä, no vissiinhän tuo vähän olis ollu, mutta omalla autolla tuo ainakin lähti.
himo saunoja tuo pikkunen, joka päivä pyytää saunaan, menee nykimään tota turvaporttia joka on alakertaan menevän oviaukon eessä, hokee vaan sau, sau, äiti sau. sitten ojentaa käden ja sanoo tshiii perään, eli heittää löylyä. :D :heart: Joka toinen päivä me on saunaan koitettu mennä juhon kans, ja poju nauttii. Suuttuu jos ei pääsekkään kun pelkkään kylpyyn.

Jaahast, heräs. :wave:
 
Mistä Pupu Juho on valoja repinyt? Vai mitä on repinyt? Meillä on olkkarin pöydällä aina jotain mun "asetelmaa" ja joku kukka. Nyt on tavallisen valkosen tulilatvan lisäks sellasessa ruukussa 2 hyasinttia, päällä sitä sellasta kuivaheinää (mitäsenytonkaan) ja pari puusydäntä. Pari kertaa oon jo noukkinyt heinät ja hyasintit lattialta :whistle: |O , mutta en läheskään joka päivä :) . Eli mä ainakin koulutan tuota mukeloa ja annan olla, vaikka sitten vähän välillä ehtiikin pidellä. Kummasti on jo vähän tainnut oppia. Kyllä noitten aikasempien lasten kanssa tavarat sai olla paremmin rauhassa.

Jep, nyt pitää lähteä hakeen likkoja :wave: .

Katotaan Mileko mikä pv saan mökin tosta kaivettua, ehkä tänään, ehkä huomenna ;)
 
arvatkaas vaan onko Pessi kipeenä... |O nenä vuotaa ja yskii,tarhasta soittivat 10 jälkeen että on Pessillä kuumetta... :/ mä vaan en oo kyllä kuumetta vieläkään bongannu tuolta,että noinkohan... ihan painaa tuhatta ja sataa. Onhan tuo nyt nuhassa et parempi olla kotona kyllä.
Tarkottaa siis sitä että mun joululoman alotus siirtyy,pakko kun on tunnut takas tehdä enkä kerkeä kyllä enään vissiin tekeen muuten,kun en poikia suostu mitään 10tunnin päiviä tarhassa pitään.

Raivareista
.. Peetuhan niitä jo 1v:nä ekoja sai ja parhaiten auttaa tosiaan kun ei reagoi niihin millään..mä oon vaan välistä siinä huono kun väsyneenä mun pinna on olematon :ashamed: sit jatkuvasta kiukuttelusta ja kiusan teosta palaa käämi mulla,joten sillon Peetu saa negatiivista huomiota raivareillaan :ashamed: :headwall: huono homma... :/

Jep,lähen kurkkaan uuniin joko ois kanat paistunu.

Ainiin, meillä on joulukalenteri nuille yhteinen... semmonen kankainen minne ite oon tehny pikkupaketteja joissa on rusinoita,pipareita, muumi keksejä tai joulusuklaita.Suklaat kyllä pääasiassa syö Peetu,ei Pessi ees välitä niistä pahemmin.
 
makkarissa vaihettu järjästystä,pesty kaikki lattialistan päällyset ja vaihettu petivaatteet kaikkiin sänkyihin..ukko kahto vähä kaksilla kun mie täällä telusin,väsyttää kyllä vietävästi ja mahaa koskee,että varmaan lähipäivinä saa oottaa menkkoja..siitä se tää siivousinto johtuu.

raivareista meillähän tuo neiti niitä saa,nyt taas muutama päivä rauhoillaan ollu,mutta ihan mahoton,saattaa heittäytyy siinä vaiheessa mahallee lattialle kun laskee esim syöttötuolista lattialle..ja siinä sit sätkii ja huutaa...hoidossakin oli perjantaina eka kerran silleen tehny,hoitaja oli ihan ihmeissään,kun aikasemmin ei ole ollut mitään vastaavaa..tuumasin vaan että no venla on sit kotiutunu tänne :D
ja en miekään liiemmin noteeraa koko raivonpuuskiin,kuhan katon ettei satuta itteään..

huomenna vielä klo 6 aamu |O jotenkin oon ihan sippi niinä päivinä kun joutuu heräämään jo kukon laulun aikaan eli ennen viittä..mutta toisaalta pääset jo viimestään enne kahta kotiin.

meillä yks kissa kadoksissa :( toivottavasti mikään hukka ei oo sitä syöny..
 
Rontti, siis ei Juho ole mitään valoja repinyt, nuo mitkä on (ikkunoissa), niin on saanu olla ihan rauhassa, mutta olin siis lähinnä ajatuksen tasolla, että on monia valojakin joita en viiti laittaa syystä että Juho saattaa ne alas repiä. Esim tommosia missä ne valot on siellä lasipurkin sisällä. Tietäähän sen, on tosi kiinnostavat ja kivan näköset. Lapsenkin mielestä. Kovasti kyllä koitan ja olen ehkä jopa osin onnistunutkin, että kiellettyihin paikkoihin ei kosketa. Mutta se on ihan varma, että nuo on sen verran kiinnostavat, että kun meen vaikka vessaan, niin jo tuo tehokas on niihin ehtinyt. Riskinä tietty että vetää alas ja sitten on lasinsirua joka paikassa tai vähintään mojova sähköisku. Ja siitäpä varmaan kiva haaveri saadaan aikaseen. Joten taidan vielä tänävuonna jättää laittamatta noi systeemit tohon pöydälle. Ihan jo lapsiperheen turvallisuutta ajatellen.
 
Huh huh... meillä on huomenna perhekerhossa tiedossa isot myyjäiset... sinne olen yrittänyt pakkailla kamoja... :headwall: Siis oikeasti... tuntuu, että en ehdi enää yhtään mitään muuta kuin olla pojun kanssa ja iltaisin pakkailla kamoja jne... :headwall:

Perhanan DNA sulki mun liittymän.... ilmeisesti vahingossa, mutta olen ollut koko päivän ilman puhelinta... toivottavasti ei ole kovin moni yrittänyt soitella tai viestitellä... Epäilivät, että joku jonka liittymä olisi pitänyt sulkea, omistaa suht samanlaisen numeron ja on vahingossa suljettu mun liittymä... Kestää 1-3 arkipäivää avata se uudelleen... siis ei jumapliuta.... Kun ei ole mikään laskukaan maksamatta, niin on tää nyt vähän veemäistä suoraan sanottuna...

raivareista on pitänyt jo monta päivää kirjoittaa.... meillä niitä on koko ajan. Taitaa tuolla pojalla olla luonnetta kuitenkin. Pyytää kyllä anteeksi, jos lyö, potkii tai puree. Mutta on se silti aika kamala katsoa välillä ja taitaa mustelmia äipältäkin löytyä aika paljon... Hoitopöydällä ollessaan ainakin potkii ihan älyttömästi. Mutta on se niin helppo vaihtaa vaipat siinä...

Mietin jo tuon pois laittamista joulusiivouksen yhteydessä. Ajateltiin laittaa hälle tuo koulupöytä jo valmiiksi sinne huoneeseen, kun se vie tuolla toisessa huoneessa liikaa tilaa... Se vaan, että mihinkä mä sen muka laitan, kun se on ollut eemelin vaatekaappina ja se on sellainen kaapisto mallinen, johon on vain ruuvattu tuo pöytätaso päälle. Tietty jos sen pöydän ottais kuitenkin irti (vaikka siihen jääkin ikävät reiät) ja laittais siihen päälle vaikka jonkun liinan. Kunhan lapsiluku on täynnä, niin sitten hiotaan ja lakataan se uudelleen käyttöön.

Pieniä vaatteita olen säästellyt seuraavalla. Tai lähinnä sellaisia, joista olen itse tykännyt ja haluan säästää joko Eemelille tai seuraavalle. Onhan siinä paljon meidänkin vanhoja vaatteita, joten senkään takia ei niitä voi laittaa pois. Pari vaatetta olen kaverille lainannut ja toivon niiden tulevan hyvässä kunnossa takaisin.

Shedan eipä kuulu kakkosta tännekään... Tuuti torstaina ilmoittivat sitten tulostaan, "vain" 4 viikkoa myöhässä... Tai sitten tuli keskenmeno taas. Ihan sama... tuli kuitenkin...

Olikohan jotain vielä, mitä piti kommentoida.... Oliskohan siinä nyt ollut kaikki?

Mun täytyy jatkaa, kun pitää saada vielä tuo yksi paketti valmiiksi.
 
Hip hei :wave:

Myökin ollaan täällä taustalla, vaikkei näköjään enää koskaan kerkee kirjottamaan, se on niin kiireistä tämä elämä. Mut siis kaik hyvin täällä valtakunnassa =)

Koitan palailla paremmalla ajalla (koskahan sekin mahtaa olla), öitä!
 
raivareista meillä niitä tulee jos äiti ei ota poikaansa syliin ikkunasta katsomaan sillon kun poika haluaa,tai jos otan jonkun kielletyn jutun kädestä pois,kuten vaikkapa koiran raksu tmv. ja jos ei saa haluamaansa naposteltavaa..selkä kaarella kiukkuaa lattialla tai sylissä,koitan rauhoitella,en voi olla välittämättä :LOL: tuntuu niin pahalle,mutta nyt oon yrittäny jättää huomioimatta,negatiivista huomioo ei kuitenkaa saa..

tänään oli ne verikokeet,mummi &"ukki" taas käytti,sit mentiinki mummin luo leikkii,käytiin kotona nukkumassa ja mentiin mummin luo ulos vielä,sai mopon selässä taas istua,hitto sitä kiljuntaa ja riemua :heart:
nyt on joulut meillä laiteltu,siivota tarttis vaan pari kaappia,tontut-enkelit-joulusukan tänään virittelin paikoilleen ja ööh,sunnuntaina vai eilenkö me laitettiin nuo jouluvalot?en muista :D
onnea pupu,hipkukka ja lillis vauva puuhiin,olikos vielä joku muukin?mekin ollaan ilman ehkäisyä oltu kesäkuusta,eikä tärpin tärppiä oo ollu :/ noh,jospa joskus vielä lapsen sais..ei tässä nyt kauaa kuitenkaan loppupeleissä oo yritetty,puol vuotta..
vähä taas pas*a fiilis ollu,jospa se tästä sitten joskus kun sen aika on..

ainiin,valokatkaisijat tuo meidän papana on aikoja sit löytäny,hitto et on raivostuttavaa,mut melko energiansäästä poju meillä,ku heti valojen syttyessä tuo menee ja sammuttaa ne,no onpahan nuo jouluvalot
:saint: :saint:
 
Hei vaan hei kaikille! :wave:

raivareista.. täällä ei paljoakaan raivota. Harvinaisen hyväntuulinen mimmi meillä. Puuhailee paljon päivisin omilla leluillaan ja sisarustensa kanssa. Raivarit tulee, niinkuin aiemmin olen kertonutkin Saran yltiömustasukkaisuudesta keskimmäistä tyttöä kohtaan ja isäänsä kohtaan. Isommat sisarukset ei ole hänelle uhka, he saavat olla mun lähellä, sylissä ja vaikka miten päin :D Joskus tulee pikaraivot jos otan jotain kädestä pois, esim joku pieni esine mihin voisi vaikka tukehtua.

Meillä alkaa huomenna taas vauva-arki, tosin karvaisen vauvan muodossa. Käydään hakemassa meille lapinkoiran pentu :heart: Kauan toivottu vaaleanruskea suloisuus :D :heart:

Mies on palannut myös työelämään, tosin vaihtoi alaa väliaikaisesti :D Hakee kuitenkin oman alan töitä tässä sivussa. Vaihtelu virkistää varmasti =)

Ja mulla menee itseni kanssa hermot lopullisesti... :headwall: :D
Miten voi olla vaikeaa olla syömättä ja juomatta 12h??
Mun pitäis nyt pikkuhiljaa jo käydä antamassa verikokeet työterveyshuoltoon, kun koeaika loppuu 25.12., mutta taas eilen ahmin kaksin käsin irtareita klo 21.-22.00 välillä :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mies ihmetteli vieressä ääneen että: eikös sun pitänyt olla syömättä??
Vaikka puhelimessakin oli muistutus että ole syömättä ja juomatta!!! Mun piti mennä sinne tänään kahdeksan jälkeen, mutta enpä sitten mennyt. :ashamed:
Ja taas se siirtyi huomiselle... :whistle: Mun esimies varmaan ihmettelee että missä mun paprut viipyy? Paprut viipyy, kun mä en osaa olla syömättä! :headwall: :headwall:

Plussatuulia kaikille yritykseen! :heart:
Ootteko dogtor koittaneet ovistikuilla metsästää ovista? ne on tosi hyviä ainakin ajoitusta ajatellen =) Ja lisäksi kaikki muut konstit käyttöön... Greippimehut ym vadelmanlehtiteet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Moi,

käykääpä lukemassa ilmoitustaulua toisella puolella, ...
Eihän kukaan ole ko asialle mitään tehnyt ja niinpäin pois ?
Laitatteko mulle joku yksärinä sen osotten kun se ompi päässyt unohtumaan :ashamed: Kotikoneeltahan se löytyis, MUTTA KUN ME VIELÄ OLLAAN TÄÄLLÄ EVAKOSSA |O :kieh:

Ei mutta nyt pitäis jo oikeesti tämän viikon perjantaina päästä sinne omaan kotiin, sillä sähkömies tulee torstaina asentamaan lämminvesivaraajan. Siitä se on ollu kiinni jo pidemmän aikaa, mutta niinku aina tämmösissä hommissa, kaikki osapuolet ei ikinä ole samaan aikaan maisemissa :/ Millon on ooteltu putkimiestä, millon saunan paneloijaa tai sähkäriä :headwall: Mutta nyt ei ole tosiaan enää kuin siitä sähkäristä kiinni. Nyt kaikki peukut pystyyn että ei tule vastoinkäymisiä ja mutkia matkaan!

Ollaan Siken kans pientä flunssan poikasta podettu tässä pari päivää ja kylläpä osaa olla pelkkä nuhakin v****mainen :snotty: Ei oo kivaa kun pienikään ei voi nukkua kunnolla :/ :hug: vaan kaikille muillekkin sairastelijoille!

Kävin tässä aamusella labrakokeissa (ähäkutti Milli, minä muistin olla syömättä :D ) ja nyt ootan että Sikke heräis. Ainut vaan että mua alko väsyttämään ihan tosissaan, mutta ei kait se auta.

Raivareista, niitä ei ole näkyny vähään aikaan, mutta sillon kun se iskee niin hurjaa on... Ollaan oikeestaan koitettu olla huomioimatta ollenkaan, tai "ohjattu" tekemään jotain muuta. Ja isäntä meillä aika helposti lahjoo jollain xylitolipastillilla tms. Ei varmaan ihan oikea tapa sekään :/

Nyt taijan mennä räpsyttelemmän valoja ettei prinsessa-Sikuriinan unet veny ihan vallattomiksi :wave:
 
Hei tààltàkin pàin taas! :)

Pika pikaa lueskelin noita alku juttuja ja tosiaan salaodottajille onnittelut!

Ihania muksukuvia ( ei enàà VAUVA kuvia :( ) oli laitettu tànne.. on ne meidàn taaperot jo niin isoja.. Ei sità huomaakaan niin kun neidin kanssa on kaiket pàivàt kuinka paljon nàmà lapsukaiset onkaan kasvaneet.. Teidàn kuvistanne sitten oikein hàtkàhtàà ettà eihàn muru enàà mikààn vauva olekaan.. ;)

Tànne ei mitààn uutta, samaa tylsàà elàmàà :D Mamma on kovasti innostunut neulomaan, saanut jopa aikaiseksi ihanan làmpòisen paidan.. Muuten ne jotka kutovat niin kuinka pààtetààn kaula-aukko neulalla ??? :eek:

Annika kovasti ilmeillà ja àànen sàvyllà kommunikoi, ei vielà kuitenkaan syòdà itse yms. Juostaan paikasta toiseen, kiivetààn kirjahyllyyn, avataan kaapin ovet... eli kiirettà pitàà :D Ja nykyàààn suukotellaan àiskààkin.. :heart: On se vaan niin ihanaa kun kesken leikin tulee antamaan suukon àidille.. Ihan itku meinaa mammalta pààstà :heart: :heart:

Mutta nyt neidin luo kun jo pàikkàreiltànsà heràsi...

Hyvàà joulun odotusta kaikille!
Heidi ja Annika
 
Milli Oooih! Suomenlapinkoira on minusta ihgu :heart: Toinen niistä roduista joista olen kauan haaveillut. Viimeksi otettiin kuitenkin göötti (haaverotu sekin), lyhempi ja helppo hoitoisempi turkki vei voiton :D

Meillä poika on nukkunut tosi huonosti viime aikoina päikkäreitä. Nukkuu kyllä sisällä, mutta vaan tunnin, kun se ihanne olis kolme. Normaalisti nukkuu vaunuissa alkupätkän koiralenkin aikana ja loput terassilla. Nyt mie olen ollut sen verran hutera oloinen, ettei olla ulkoiltu, joten eihän tuo ole kunnolla nukkunut viikkoon. Eilen keksin laittaa vaunuihin nukkumaan sisälle ja heijasin melkeistä koko ajan. Onnistuin venyttämään päikkärit kahteen tuntiin ja oli eilen kyllä erilainen iltakin. Nytkin laitoin sitten vaunuihin ja heijailen tässä samalla. Hyvä syy palstailla... eihän sitä oikein muuta pysty samalla tekemään...

ja omanapa valitusta:
Jos ketään miun purukalusto kiinnostaa, niin tänään kävin poistamassa nuo tikit. Ja samalla sitten kysäisin, että onko ihan normaalia, kun miun alahuuli on edelleen puuduksissa. Juu, viittaa hermovaurioon :eek: Hermo kulki niin läheltä poistettua hammasta, että luultavasti vaurioitui siinä rytäkässä. Ja paranemiseen menee sitten aikaa. Hyvin jos käy paranee aikasintaan kuukauden kuluessa tai sitten voi mennä puolikin vuotta. Arvakkaa onko tän huulen kaa mieluisa elää |O kuvilkaa miltä juominen ja syöminen tuntuu, kun alahuuli, osittain leuka ja ikenet on puuduksissa. Ei ees kunnolla pysty pussaamaan :snotty:
Eipä sille mitään voi. Pakkohan se hammas oli poistaa, oli jo mätääkin kerännyt... mutta, silt plääh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
Muuten ne jotka kutovat niin kuinka pààtetààn kaula-aukko neulalla ??? :eek:
Oletko katsonut löytyisikö tuolta neuvoa http://www.kaspaikka.fi/neulonta-A&O/mita_neulonta_on/index.html

*muoks*
Miun vanhassa käsityökirjassa onkin ohje. Tässä olis kuvallinenkin seloste, mutta saatko selvää jos laitan vaan tekstit? Voin myöhemmin kyllä kokeilla skannata kuvatkin, jos muuten et meinaa saada selvää.

-Tämä on hyvä tapa päättää 1o,1n joustin. Lanka katkaistaan niin, että se on neljä kertaa valmiin reunan mittainen. Se pujotetaan reunaan tylppäkärkisellä neulalla.
1. *vie neula lankoineen edestä 1. (oikeaan) silmukkaan ja vedä se puikon läpi nurjalle. Päästä silmukka puikolta.
2. Vedä neula oikealta puikon 2. (o) s:n läpi. päästä jälkimm. puikolta.
3. Tuo neula nurjalta oik. puikon reunimm. s:iden välistä. Vie se nurjalle puikon 2.s:n läpi*
Toista *:sta *:een
 
heipsan! täällä sunnitellaan "paluuta arkeen", toisin sanoen töihin paluuta vuoden vaihteessa :| ! onneks on kertyneitä lomapäiviä semmonen läjä (40 :D ), että pitänen vielä tammikuun lommoo ja aloitan helmikuussa! jos vaan hoitopaikkaan sopii ettei vielä tullakkaan :/ ....

kovasti kaipailen jo ihmisten ilmoille, pari työhakemustakin olen laittanut vetämään,joista ei tosin ole kuulunut mitään mutta ainahan saapi yrittää :LOL: !
jaahas,kahville :wave:

juu ja raivareita meilläkin esiintyy,kaikki pitäis saada mutta äippä on lujana ja sit alkaa konsertti :D !
kiva kuulla heidistä :flower: !
 
Keiju07
Mä merkkaan vaan nopsaan, kun pääsin koneelle. Toivottavasti jo perjantaina pääsisin kotoa nettiin. On tää vaan äsyttävää!!!!!!!!!!!!!!

Niin, mähän en ollut tuon etusivun listalla odottajissa, omasta toivomuksestani alunperin, mutta nyt alkaa jo olla niin pitkällä, että voin ollakin siellä virallisesti! Kiitos milekolle, joka lisäsi mut sinne. La on muuten 20.5.

Mä en nyt pääse toisaalle, kun se on oman koneen bookmarkeissa... mistähän lienee kyse? Voiko tuutis laittaa vaikka yksäriä, jos on jostain ihmeemmästä kyse.

Nopeasti vielä, että kiva kuulla pitkästä aikaan äitivaasta (tule kertomaan lisäkuulumisia), Vilma-Onnista (halaukset ja toivottavasti veljellä kaikki hyvin!) ja Annikasta!
 
Jepulis jee... korvatulehdushan se Pessillä jälleen :headwall: :headwall: :headwall: eikä oo kun nyt seitsemäs vajaan vuoden sisällä, 4kk oli ensimmäinen siis..
Noh,nyt sitten mun täti tuolta Sveitsistä alko mulle puhuttamaan että ootkos ottanut huomioon allergian mahdollisuuden, lähinnä maitoallergian... :whistle: öö,en oo en.. :eek: elikkäs onko kellään tietoa onko noilla jotain yhteistä? Sielä Sveitsissä kuulema ainakin on tällasta puhetta. No,sanoin sitten että ei oo Pessillä muita oireita viitaten allergiaan, on vaan jatkuvasti kipeä. Kun aloin miettimään niin muistin että pulauttelihan tuo ihan hirveesti aikanaan ja sitä kesti kyllä aika myöhään :/ en tiä...alkaa vaan ite päässä miettimään että mitä ihmettä on kun on koko ajan poika kipeenä. Päiväkodin "syyksikään" en oikein laita kun oli ennen sitäkin jo noita tulehduksia.

Pessi tuola nukkuu, pitäs Peetua lähteä hakemaan mutta en raaski toista vielä herättää.. No,ei tässä vielä kiirusta ole kun ei päiväkotiinkaan oo kun 5min matka.
Että tällasia tänne... Kiva oli kuulla Heidi teistäkin =)
 
pikkumies on koisannu kohta kolme tuntia pihalla :eek: !!! juu-u,kävin juuri tarkistamassa että hengittääkö.........eipä ole tämmösiä päikkyjä nukkunu sitte vauva-aikojen! varmaan kohta kiekasee kun perseeni tähän lyön :LOL: !

voi pessiä ja pessin korvia :ashamed: ,ootko päässyt yksityisellä lastenlääkärillä käymään, sieltä voisi löytyä ainakin enemmän vastauksia kuin julkiselta puolelta :/ ?

jaah,kyllä on nykyään hilijaasta täällä :( ......
 
pupu 10-07 En usko että allergiaa on.Samoja ruokia aina syöty,purkkiruualla siis mennään toistaiseksi.Kotiruokaa jos yrittää niin raivoominen alkaa heti.Voi tietysti johtua siitäkin kun hampaita ei edelleenkään ole kuin 4kpl....Toivottavasti niitä tulee joskus =)

Me täällä millan kanssa paskotaan ja oksennetaan yhdessä..tosi ihanaa.Mikä lie vatsatauti iski.Aamulla millalla oli kuumetta 85,5 ..nyt jo vähän onneksi laskenut
 

Yhteistyössä