LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Punaviinin ystävät... http://www.vekkuli.org/product_info.php/products_id/1104 tuolla olis teille yksi pieni juttu :whistle: On aika hauska joululahja idea kaverille, joka tykkää punkusta ja pienoinen pettymys, kun tajuaa mitä tuo oikeasti on :xmas: :LOL:
 
milli ei meillä oo mitään ovis tikkuja ollu,mä en oikein jaksais niiden kanssa pelailla,mulla kuitenkin selkeet oireet on,kun on niin kipee massu,ettei voi liikuskellakkaan :kieh:
niin ja kukas se sala odottaja on? mä muistelen lukeneeni viime viikolla joulukuisten pinosta että nytyllä olis tällä viikolla käynnistys :heart:
heidi kiva kuulla teistäkin..

särkylääke kaapille mars...
 
[/b]nytyn käynnistys niin kiinnosti, että menin käymään joulukuisissa ja oli sinne kirjoitellut joskus 20 jälkeen, oli saanut pojan eilen :D Paljon onnea nyty :flower: :hug: voi kun ihanaa, toinen lokakuinen sai jo vauvan!
 
Nytylle onnea vauvasta!! :flower:

Joulukalenterista, pojalle on kaksi kuvakalenteria, toinen on nalle puh aiheinen ja toinen on sitten naapurista saatu partiolaisten adventtikalenteri. Niitä sitten aamulla avataan ja ihmetellään.

Ootteko joulukortteja tehnyt?? Mä tein, eilen. Vain lähimmille sukulaisille menee kortit Juhon kuvalla ja kaverit saa sitten tavis kortin ilman kuvaa. Paankin teille kuvia minkämoiset kortit tulee kavereille. Tosin tuossa ei ole kaikki, mutta samalla periaattella on muutkin.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3188445.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=3188451.jpg
Kiva jos muutkin jakaisitte ideanne :whistle: :whistle:

Paan nyt sitten samalla juhosta kuvia, kun sille päälle satuin... :D

Luminen kuva, sillon kun sitä lunta vielä oli, onneks ei oo enään.


Moikka kaikille lokataaperoille ja lokamammoille :D


Saunan jälkeen, yöpuvussa.
 


Meiltä lähtee tällaiset kortit tänä vuonna (Näpsäisin kuvan jääkaapin ovesta) Jätin itselle yhden molempia laatuja muistoksi. Tarkoitus olis ne tuosta albumiin arkistoida. Yksäitiä pitikin muistaa kiittää ideasta. Nuo kortit piristyi kummasti kun lisäsin niihin huopasydämmet. Nyt olen lopputulokseen tyytyväinen.

Juholla ihana tuo pilvipaita :p Toivottavasti joulupukki tois Eelillekkin sellaisen kun ei niitä voi enää edes tilata -Aiemmin ei ollut rahaa. Huomenna tulee veronpalautukset. JEE!

Äitivaan kuulumisia täälläkin kaipaillaan.

muoks* Tuo puupalikka ja poro on siis magneetteja, ei omintakeisia kortinkoristeita :)
 
Pika pikaa täällä, kun kello on jo ihan liikaa...

Moi vaan Juho! Ihana moikkaus :D ! Ja kovasti Pupu askarrelut, laita sitten siitä kuva kortistakin kuva :) . Susalla hienot kortit :)! Täytyy tunnustaa, että en tajunnut poroa magneetiksi ja mietin, että tuota poroa en olisi kuvaan laittanut ;) . Mähän oon kato tarkka kaikessa :LOL: . Molemmat kortit oli hienoja, tonttulakki kuva musta vielä hienompi :) . Mä sain kans meidän kortit eilen ja olin suht tyytyväinen. Täytyy joskus laittaa kuvaa kun ehtii.

Pessille pikaista paranemista ja kaikille muille myös! Meillä kans aika nuhassa, mutta ehkä se menee sillä...

Apua, mut nyt pakko nukkumaan...
 
Heissuli vei hässäkän keskeltä :wave:

Ensinnäkin nytylle paljon paljon onnea pikku prinssistä :flower: :hug: :heart:

L-S :hug: voihan harmitus sentään. Miä niin ja jo luulin ja toivoin :(

Kiva ettei Heidi ole ihan meitä hyljännyt siellä etelän maisemissa

Kauniita kortteja ootte tehneet. meillä on tänä vuonna ihan ostokortit :ashamed: Ei jaksa alkaa väsäämään ja eikä ole aikaakaan. Miä oon hurjan väsynyt, mistä lie johtuukaan :/ Eilen muistin (onneksi) että munhan pitää saada 5 swappipakettia (niitä mini synttärijuttuja) valmiiksi ja lähtemään. No eilinen päivä meni niitä tehdessä pienissä erissä, tahdilla mitä pimu antoi mun tehdä.

Keijulle ja Mammolle lähti yv. En tiijä jos joku vaikka ehtikin jo mut pistin varmuuden vuoksi.

Bambi miä jo ensin ihmettelin että mistä minuu kiitetään :whistle: Ei nää hoksottimet pelaa enää :ashamed: Kiva jos tykkäsit :D

Juhosta oli kivoja kuvia! Ja oliivian Hilma oli niin totinen pikku neiti että :heart:

Joulukalentereista. Kiialla on kuvakalenteri ja suklaakalenteri. Pojilla on lisäksi mummin täyttämät nami/tavarakalenterit. Saavat "pikku" paketteja pitkin kuuta. On varmaan mummilta uponnut euro poikineen noihin :whistle: Tosin Taavilla ei ole enää suklaakalenteria. Katseli eilen tyytyväisenä olkkarissa maa aikojen alussa ohjelmaa juniorilta (miä ompelin niitä swappeja). Jossain vaiheessa hoksasin että poika oli hiipinyt ja napannut kalenterinsa ja syönyt kaikki suklaat! tai olikohan neljä luukkua kiinni siinä vaiheessa. Tuo on kyllä meijen pesueen pahin herkkupeppu! :LOL: Pitää nostaa Jepen ja Kipsuttimen omat ylös ettei kiusaus käy liian isoksi ja nekin ole kohta tyhjiä... Kyllä poikaa hävetti kun jäi kiinni ;)

Mut nyt puuhastelemaan taas :wave:
 
Ja nyt muutakin täältä päästä pitkästä aikaa! Joka päivä käyn lukasemassa, mutta niin huonosti kommentoin sitten itse... :ashamed: Ehkä miä jonain päivänä ahkeroidun enemmän.

Yritän täällä jonkun näköistä järjestystä saaha...toivottomalta se edelleen vaikuttaa. Kun toiseen päähän menet niin jo se toinen pää talosta on sekaisin. Ja niin edelleen kierre jatkuu...Eilen sain silitettyä armottoman vuoren pyykkiä. Uutta koneellista pitäs lähtee jo heittään koneeseen, ne kun ei itse osaa sinne mennä, hitsin hitsi!

Meillä ei tuolle neidille ole vielä kalenteria täksi jouluksi. Isommille on tonttukalenteri ja suklaakalenterit. Meillä joka päivä tonttu tuo lapun kalenteriin ja kertoo minne on yllätyksen piilottanut. No lapset sitten innoissaan lähtee yllätystä hakemaan ja mikä parasta heistä, sieltä löytyy uusi lappu! Johon taas tonttu kertonut uuden piilon jne kunnes (mitä lähemmäs aattoa mennään, sitä useampi lappu löytyy ennen yllätystä! :D ) se yllätys sitten löytyy. Ja lapset ovat niiin tohkeissaan että! Ja kasvot loistaa ilosta! Pieni asia mutta joka kerta se on aivan ihana kattoo kun ovat niin tohkeissaan! =)

Ja nyt se pesukone pyörimään!

:wave:
 
Mukavaa odotusaikaa Mileko! :D

Meinaa tässä iskeä itellekin taas oikein urakalla tuo vauva-kuume... :ashamed: Täytyy pitää toivoa yllä että se joskus lakkaisi... :LOL: Aika huonolta vaikuttaa... :LOL: tai pikemminkin epätoivoiselta! Mies tuossa tuumas muutama päivä sitten kun hälle tästä tokaisin niin että sä varmaan tekisit kymmenen lasta! :LOL:
Täytyy vaan hokea itelle että ei enempää ei enempää ei enempää...... :LOL:
 

Yhteistyössä