LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

Meijen nötsyhän nukahti helposti :eek: Tuon äskeisen viestin aikana. Voiskohan syy olla siinä että on aamulla noussut klo9 ja nukkunut ruhtinaalliset 10min päikkäreitä koko päivässä :whistle: No jos vanhat merkit paikkansa pitää, tuo herää tunin päästä pirteänä kuin peipponen ja keikkuu puoleen yöhön :headwall:
 
Katjanna
Eikun se oli ihan sellanen pila. Minä kun sanoin niistä salaodottajista, niin joku sano, että ettei ois Mileko ite, kun ei kerro. No siitä se sitten paisu...
Mulle siis tehtiin st Sannin syntymän jälkeen, joten raskautuminen on epätodennäköistä, ei-toivottavaa ja mahdotonta, kun ei tuota laatuaikaa oo. Vuorotellen ollaan miehen kanssa töissä ja sillon kun ollaan yhtäaikaa, niin eipä käy sellanen laatuaika mielessäkään. Ainakaan mulla... :whistle: :D

Ja salaodottaja ei oo listalla enää =)
 
Rontti en ole ite tehnyt niitä vaan riivin semmosesta kuivakukkahässäkästä. Tosiaankin epämääräisestä kasasta kun tuo armas karvaturri oli sen hampaihin kerran saanut. Oon säästellyt niitä osia noihin mini hommiin. Niiden harmaiden huopahattujen "ruusut" pyörittelin eilen illalla coctailtikkujen ja liiman kanssa. Tuossa on nytkin liimapurkki, nauhaa ja tikkuja vieressä. ajattelin hyötykäyttää tätäkin nukutusaikaa jos ois venähtänyt..

Mileko miä muutes säihkähdin lauantaina :whistle: Tajusin että oli kierron 37päivä... Mulla ei IKINÄ ole ollut noin pitkää kiertoa. Paniikissa ryntäsin apteekkiin (samalla reissulla loppui autosta bensa jne.) No onneks negaa näytti :D Se täsät viel puuttuis jos st pettäis niinä harvoina kertoina. Tosin niin Kiiakin sai alkunsa :whistle: Yks ainut kerta koko helkatin kuussa, ehkäisy petti ja tulos tuhisee tuossa vieressä :LOL:

Ja oisittepas nähneet meijen ukon ilmeen kun sille pähkäilin menkkojen puuttumista! :LOL: Voisko järkyttyneempää olla :LOL: :LOL:
 
katjanna sepä se nimi siellä :D :saint: mutta se on..ikuisuuskysymys..miun elämä on nyt ja tässä ja hänen siellä muualla..kyllähän joskus miettii että jos olis toisin kaikki jutut menny..mutta mutta..ei pidä jossitella.

siis meijän mukulasta on kanssa tullut ihan mahoton apinanpoikanen..kiipee keittiön tuolille ja siitä sujuvasti pöydälle,kun vaan silmä välttää..
kysyinkin tänään mieheltä että oliko heidän likat pienenä tollasia marakatteja,ei kuulemma ollu,eikä kyllä miun isot tytötkään tollasia kiipeilijöitä ollu..mitähän tosta vielä tulee :eek:

yodottaja meillä venla puotti syksyllä miehen upouuden (kolmevkoa olleen ) puhelimen vesimukiin,kun ukko oli varannu itellee yöjuomista..no eipä toiminu puhelin sen koommin,en kyllä tiiä miten pitkään se oli sitä siellä uittanu.liikkeessä kun käytettiin niin 70e olis kuivatus maksanu,ja olivat sanoneet että se ei välttämättä edes onnistu..no kotivakuutus korvas parisataa...

 
MOiiii |O hiukan väsyttää joten pikaseen vaan.
5 tunnin juna matka takana, meni taas ihan hyvin. Ainoo suuuuri rasite oli mun isä mukana. Että se on rasittava :x huh huh... kyllä mulle naureskeltiin sielä kun komennan poikia ja vielä kaupan päälle mun isälle että olehan nyt vaan paikoillas ja anna mun hoitaa nää lapset :LOL: nuori poliisi setäkin tuli naureskeleen mulle että rauhallista loppu matkaa vaan :D
pääsivät pojat pendolinon ohjaamoon ihmettelemään menoa, katto varmaan konnarikin että kyllä nyt jotain pitää tehdä että äiti pääsee hiukan helpommalla :LOL:
Mutta joo... Uutenavuonna eli siis niinkun huomena :eek: ollaan ihan kotosalla keskenään,mennään jossain vaiheessa iltaa katteleen kun kaverin mies ampuu raketit (niillä myös kaks lasta). Ja sitten poikien jaksamisen mukaan ollaan pihalla, Peetun kanssa oon yleensä ollu sinne 00 asti...

Ja tässä kuvaa mun uudesta tatskasta :heart: kuva on hiukan huono kun yritin peilin kautta ite ottaa... ja Pessi huutaa taustalla :LOL:
 
Eipä nuku neiti enää :headwall: Kiukkuaa kun heräs kesken unien. Äsken lensi läppärikin kaaressa (onneks olin sängyssä ). Kuului kamala kolina ja arvasin että joku tippui/tuli kierien portaata alas. Ja julmettu huuto. No Jeppehän sieltä tuli. Oli kova vessahätä ja ilmeisesti taas pidätti viimeiseen saakka. Miten lie jalat ristissä tullut kun nurin meni. Onneksi ei pahemmin sattunut kuin säärestä, pakarasta ja olkapäästä nahat kurtussa :( Ja kaikkein pahinta taisi olla kun kaatuessa ei sitten pystynytkään pidättämään :( Yritin vaan pojalle sanoa että pienempi "paha" on se jos ei vessaan kunnolla ehdi kuin se että tullaan vaikka miten kiireellä portaat alas koska joku kerta siinä voi todellakin sattua pahasti. Ja taatusti on paikat huomenna pojalla kipeinä... rasvaa laitettiin nirhautumiin.

Että näin taas tänä iltana *huokaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Tuutis meillä käy Peetulla kans välillä vaikka mitä köpähdyksiä kun kauheella kiireellä pitää mennä vessaan..kun ei malta ajoissa mennä
Pojilla taisi olla kivat salaleikit meneillään, nukkumaan nimittäin oi jo aikaa sitten passitettu :kieh: Taavi taas hipsutellut Jepen huoneeseen... tekee sitä jatkuvasti! Samperin satiainen :kieh: :D

Välillä kyllä sitä ihmettelee et miten nuo muka saa "ehjinä" pidettyä täysi-ikäisiksi asti |O
 
Yritin jo eilen vastata, mutta kone sensuroi. Uteliaille tiedoksi, että meillä oli eilen saunapäivä -vuorotyöläisen lauantai :LOL: Ainahan se isäntä SITÄ laatuaikaa kärkkyy, mutta nykyisellään on niin harvassa, että joutuu tyytymään yleensä telkkarin katseluun. Ei vaan päästä monestikkaan yhteisymmärrykseen kanavasta. Nytkin tuijottaa jotain saksalaisesta sukellusveneestä kertovaa ohjelmaa, kun minä katsoisin mieluumin vaikka jotain romanttista hömppää. Missä on nyt se laatuaika, kysyn vaan?! Murisee vaan kun yritän jotain höpöttää. Ne miehet, ne miehet...

Rontti Minustakin siinä kuvassa on jotenkin jännä tunnelma (syksyn haikeus?), mutta ihan oman kylän kirkolla se on otettu.
 
Eeli toivoi tätä sänkyä
http://www.lasten1.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Lasten1/Products/40714/SubProducts/40714-0001

...mutta rahat riitti tähän (kuvasta poiketen tumman ruskea)
http://www.enfantti.fi/product_info.php?cPath=33&products_id=710&osCsid=bd16f23f3c7b3486f272e75cfce75766
 
Tulipa muutes mieleen noista lasten sängystä että kuinkas monen taapero vielä nukkuu pinniksessä ja saa/joutuu nukkua siellä jonkin aikaa?

Meillä nukutaan ja tullaan nukkumaan. Kun ei kiipeile vielä mihinkään ja herätessään kampeaa aina heti seisomaan... tulis pää eeltä alas jatkettavasta!

Tai kun tuo takaisin yleensäkin suostuis nukahtamaan tänä yönä.. :kieh: :headwall: Laulelee ja tanssii onnessaan. Kahjo kakara :LOL:
 
Iltoja :D

Katottiin tuossa just miehen kanssa aivan järkyttävä leffa..cannibal holocaust tai jotain sinne päin..en nyt muista miten kirjotetaan :ashamed: Ollut vuosia kiellettyjen leffojen listalla useissa maissa..ihan hirvee leffa,en suosittele kellekkään :x

Meillä nukutaan pinnasängyssä niin kauan kuin tuo neiti vaan siellä pysyy. Toivottavasti nyt vielä ainaski jonkin aikaa.

Hieno tatska yksäidillä :)

Meillä nuorempi koira on jo ihan paniikissa noitten rakettien takia :headwall:
Samperin pennut,kun niitä tarvii jo nyt paukutella :kieh: Huomenna tuota koiraa ei puolen päivän jälkeen enää saa ees väkisin raahaamalla ulos. Voi pientä :heart:
Saas nähdä miten tuo meitin neiti nukkuu seuraavan yön...viime vuonna ei ollu mitään ongelmaa,toivottavasti ei tänäkään vuonna ois.

Nyt suihkuun...
 
Syökös muuten kaikkien taaperot 2 eri ruokaa päivittäin? Vai annetteko esim.makaroonilaatikko 2kertaa päivässä? Tietysti ne jotka jo päivähoidossa niin niillä sitten automaattisesti 2eri ruokaa,mutta miten muilla?
Mä' kun olen antanut joko kahta eri oma teko ruokaa tai sit kerran omaa ja kerran purkki ruokaa..ite kun ei ainakaan huvittais syödä esim.2kertaa päivässä kolmen päivän ajan makaroonilootaa :x
Ja vieläkö löytyy taaperoita joita ei itse syöminen kiinnosta tippaakaan? :kieh:
Melina kun ei suostu edes oikeen yrittämään..lusikkaakin pitää ihan väärin kädessä,mutta jos koittaa auttaa niin lusikka ja lautanen löytää tiensä lattialle :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Vieläkös MaMa on kokonaisena? Jokos on lähdön merkkejä ilmassa?
Täällähän minä, jalat ristissä ettei vielä tänä vuonna synny :LOL: ei vaan.. Supistelee ihan kiitettävästi, mutta ei vielä siihen tahtiin että olis pitäny Kuopioon asti lähteä. Kunhan vuosi vaihtuu niin saisi neiti alkaa tehdä tuloaan ihan tosissaan :D Anoppi kävi päivällä ja päivitteli mahan "valuneen" alas joten eiköhän neidillä ole suunta ihan oikea :whistle:
 
meillä venla vielä ainakin pinnasängyssä,tosin mietin että olisko tonne kammariin sen jatkettavan jo hommannu..nyt vähän aution näkönen.



tässä tuoreesta huoneesta pikkusen kuvaa..sain nuo verhotkin jo :D

jotenkin tottunut siihen että yks nousee yöllä täydessä (kai) unessa pystyyn,ja pyrkii vieren,mites mie sitten teen kun ja jos se nukkus tuolla toisessa kammarissa..jaksaako sitten raahustaa unenpöpperössä häntä sieltä hakemaan :eek:
ei kai sen nyt tarttes vielä omaan huoneeseen nukkumaan...

ai hyvä ihme sen kiian kanssa,pienten tyttöjen täytys olla jo untenmailla...meillä on reilut 3h jo kuorsannu..

minuu ei nukuta..kävin henkalla ja maukalla tekemässä venlalle vaatetilausta :eek: :D :saint: ukko varmaan taas miut hirttää kun yli 70e tilasin... :eek: :ashamed:

ainii dogtor miulla kanssa tuo grosstainer..olen sillä nyt jyystäny ½h -1h päivään,ja kyllä hiki tulee..oikein vesi valuu pitkin selkää :whistle:
 
Mäkin haluan pitää Eelin pinnasängyssä mahdollisimman pitkään, mutta tuosta perintö sängystä ei saa pohjaa alemmaksi, eikä enää kannata ruveta uutta pinnistäkään hankkimaan. Ostan isojen sängyn valmiiksi lastenhuoneeseen ja otan sieltä käyttöön, kun on ihan pakko.

Bopitalla ihania lasten kalusteita :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Susa meillä on juuri tuollainen sänky Ellalla. :D siis valkoisena plus tytön omilla extra koristeluilla :kieh: vahaliiduilla saa kaikkea kivaa aikaiseksi varsinkin punaisella |O
Meinasinkin kysyä, että millasia sänkyjä cittarista löytyy, mutta kävin jo katsomassa. Ei ollut ainuttakaan mallia täällä. Löytyykö tuohon sopiva patja ihan tavan marketeista, vai täytyyköhän mun tilata sängyn mukana? Tuolla verkkokaupassa maksoi 69,90. Onko nekin noin kalliita?!
 
http://www.lastenhuone.fi/catalog/product_info2.php?cPath=31_254&products_id=2578

Kuinkahan pienen taaperon uskaltaa tällaiseen sänkyyn laittaa. Mukavan simppeli mun makuun, mutta onkohan vähän isommalle tarkoitettu?
 
krisu minä olen kyllä samaa ruokaa antanut venlalle kahdesti päivään,tai sitten jos aamupäivällä on eilisen jämiä niin saa silloin niitä,ja iltaruuaksi jotain muuta.ja jos on keittoo niin saattaa kahtena päivänä syödä kahdesti sitä..tykkää keitoista tosi paljon..nyt on muuten ruvennu aamupäiväruuan syömään tosi huonosti,vai eikö sitten ole mieleistä ruokaa..kasviksilla yritän sitten höystää pikkusen erilaisemmin noita eväitä..pitäs ostaa ihan patattia..en nimittäin ole sitten vauva-aikojen neitille patattia antanu..joo huomenna pitää ostaa ja tehdä vaikka potun kanssa muussia :D

ja tälleen meillä sitten syöttötuolissa...



oma lusikka täytyy olla,ja jos ei sitä saa,niin kääntää selkänsä,eikä syö :eek: ja sillä lusikalla pitää sitten sohii sinne ruokaan,ja pistää sitä omaan suuhunsa,ja tyrkyttää myös äipälle..ja välillä on näpitkin ruuassa,ja niillä on sitten kiva hangata pöydän päällystä,ja nuolettaa koiralla :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Vieläkös MaMa on kokonaisena? Jokos on lähdön merkkejä ilmassa?
Täällähän minä, jalat ristissä ettei vielä tänä vuonna synny :LOL: ei vaan.. Supistelee ihan kiitettävästi, mutta ei vielä siihen tahtiin että olis pitäny Kuopioon asti lähteä. Kunhan vuosi vaihtuu niin saisi neiti alkaa tehdä tuloaan ihan tosissaan :D Anoppi kävi päivällä ja päivitteli mahan "valuneen" alas joten eiköhän neidillä ole suunta ihan oikea :whistle:
etkös siä ole vielä oppinut ettei se jalat ristissä olo auta :whistle: Miäkin kovasti sitä viimisenä päivänä yritin kun ei huvittanutkaan synnyttää :LOL: Ties vaikka saisit rakettien paukkeen tahtiin pusailla :D Onnea matkaan jos ei lähemmin ehdi toivottelemaan :hug:
 

Yhteistyössä