Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Miäkii koitan aktiivisemmin, niin että taas raapustamassa! :D
Meillä neiti tällä hetkellä kuumeessa. Ulos olis kovasti menossa, kun isommat sinne läks. Hokee vaan että "ulos mennä". Voi toista...Eilen nous kuume, tiä sit mikä on tai tulossa on. Eip oo muuta kun kuumetta. Eilen korkeimmillaan oli 38,6, ei onneks ainakaan vielä oo ollut tosi korkea. Josko se tästä taas...
Ite aamulla heräsin päänsärkyyn. :headwall: Arhg, kiva ol herätä. Hirmuset määrät pyykkiä ja siivotakin pitäs...Huh..
Mutta tarttee mennä pistään miehelle ruoka uuniin, tulee kotia ruokkiksella syömään.
Palajan...
:wave:
 
Huh mikä hiostavan kuuma ilma :eek: aamulla tossa lenkillä kävin,niin kyllä oli kuuma.
kohta pitäs lähtee kampaajalle,ja samalla nuo isot likat viedä kaupunkiin.tuo keskimmäinen jää venlan vahdiksi,kun se käy kohta päikkäreille.

mama onko siun esikoinen missä koulussa?amiksessa?lukiossa? miten sitä en ole tajunnut että siulla myös noinkin isoja lapsia :D miun esikko täyttää vasta loppuvuodesta 17v.nyt olis viikonlopun aikana muutettava se kaupunkiin,muuttaavat kaverinsa kanssa samaan asuntoon =) luottavaisin mielin kyllä oon,ihan kunnollinen tyttö tuo on :)

mutta nyt taijan lähtee ton emännän laittamaan nukkumaan.
 
Heipsan vaan kaikille! :wave: Hassua kun oltiin kaipailtu :heart:

Joskus mä käyn täällä lukemassa, mutta tuntuu jotenkin niin "suurelta" urakalta alkaa kirjoittaa pidemmin :ashamed: FB:ssä kun näkee monen kuulumiset.

Sara pitää liikkeessä ja tässähän tämä kesä on hurahtanutkin kotona kaikkien lasten kanssa. Muutaman vuoron teen viikossa 4-6h vuoroja. Vähän pääsen leputtaa korvia ;) Kohta sekin huvi loppuu :D
Saralla on uhmaa havaittavissa. Kaikkeen on EI kannalla :whistle: Itkuraivareita tulee päikkäreille mennessä ja yöunille mennessä. Muutamana yönä on myös raivottu puolesta tunnista pariin tuntiin. Edelleen hän on touhukas tyttö. Vaatteita pukee ja riisuu. Kengät on kovassa suosiossa ja niitähän riittää tässä perheessä, kuin asuis eteisessä tuhatjalkainen :D Hirmuisasti hoitaa nukkevauvoja joita on neloset. Syöttää, riisuu, rattailee,ja pistää pinnikseen nukkumaan. ostin honkkarista halpoja nuken kalusteita ja ovat kovin mieleisiä. Oikea pikkuäiti koko tyttö :heart: Tosin juo itse vieläkin pullosta ja tuttia syö :ashamed:
Jokapäivä tulee uusia sanoja tai ainakin sanan puolikkaita jos ei osaa ihan kokonaan. :)

Meillä akkavalta senkun lisääntyy eli tyttöä odotellaan tulevaksi :heart: Oliskohan sitä osannut edes poikaa hoidella kolmen tytön jälkeen..? :LOL:
Maanantaina oli 4D ja ihan kuin Saran kaksoisolento :eek: :D
Ei malttais odottaa enää. :heart:

Eipä meille kai kummempia. Mies on toista viikkoa työmatkalla Slovakiassa ja olen yksin neljän kanssa. Miehen lapsi on luojan kiitos omalla äidillään.. Onneksi sentään sai olla viikonlopun kotona.

Kauhea leikkimökki kuume tullut noista leikkimökeistä mitä on näkynyt myös fb:ssä. :D Ehkäpä ens kesänä meillekin.

Hirmu suuret onnittelut LS:lle! :heart: Tytöt on tosiaan sinnikkäitä ;)

Paisuttelen itseäni vielä reilu 16 viikkoa..ellen sitten 18 :p
 
Niinukka tuo esikoinen on amiksessa autopuolella :D Meillä tuo vielä asustelee kotona ja luultavasti ei ole ihan lähiaikoina muuttamassakaan pois. No pojat yleensä ei niin hanakoita kotoa muuttajia ole verrattuna tyttöihin. Itsekin muutin omilleni 16-vuotiaana ja 17-vuotiaana olin jo vakkarityössä...
 
Heippa vaan kaikille

Tohtorille :hug:

Maanantaina loppuis sitten 2 vuoden kotona olo....iiiiiks ku jännittää.
Mä muuten soitin ennustajalle kun mua tuo vauvautuminen mietityttää...kuulemma loppuvuodesta voidaan kertoa ilouutisia..katotaan pitääkö paikansa.

Kaikki raskautuu mun ympärillä mutta mä en :ashamed: :ashamed:
 
jep jep...

Sunnuntaina kissa hyppäs mun päähän yli 2metriä mun yläpuolelta, vieläkin nuppi turvoksissa ja mustelmilla :LOL: :LOL: :headwall: :headwall:

eilen pongattu täysinäinen sulanut pakastin.. jo oli talveks marjatkin pakastettu |O no ei oo enään ei..

ja tänään... lukitsin lapsen ja koiran autoon avaimien kera |O |O maksaa muuten 50e kun lukkoseppä kaivaa avaimet autosta niin että saadaan ovet auki.. niitä kun ei noissa uusimmissa enään tiirikoimalla saa auki vaikka nupin saakin auki.. |O :headwall:

nyt kakan pesuun että päästään takas ulos..
seuraavaa katastrofia odotellessa |O
 
No huh huh Pupu siellähän on ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
ja uskon että nuppi turvoksissa jos kissa loikannut päälle/päähän :eek:

muuten korvaako kotivakuutus pakastimen? oliko menny rikki vai muuten menny päältä pois.kaverilla ainakin korvas kotivakuutus pakkasen kun oli simahtanu..oli "muutama" kilo hirven ja muuta lihaa niin kaikki märäntyneet |O

mutta jepulis jee,pikaseen..yks yrittää tunkee itteesä samalle tuolille miun kanssa..joten taidampa kampeutuu poikkee..
 
Kivaa kun täällä aktivoiduttu :D !

Dogtorille kovasti jaksuja kaikessa :hug:. Toivotaan, että mieli piristyy ja tasoittuu :saint:

Millistä ihana kuulla ja hienoja ultrakuulumisia. Jännä olisi varmasti tuo 4D kokea! On se ihmeellistä, miten tarkasti siitä näkee :eek: . Ja tytötähän on ihkuja :heart:

Pupulla tosiaan ollut vauhtia päivissä :eek: . Loppu hyvin kaikki hyvin onneksi kuitenkin!

Shendalle toivotaan mahdollisimman mukavaa työhön paluuta ja kaikki peukut pystyssä, että ennustaja on oikeassa :saint:

Mamalle tsempit muuttopuuhiin, huh huh huh.... On sulla siellä työtä!

Hemulin kuumekirjoituksista nousi mieleen sikaflunssa. Saapa nähdä mitä syksy tuo tullessaan. Pitkän terveen jakson jälkeen on se aika outoa, jos syksyllä vaikka kaikki alettas sairastaan :headwall: .

Tänne ei kummempaa, oltiin piiitkästä aikaa mummulassa yökylässä, mukavaa. Ja sitten kaverin luona koko iltapäivä/ilta. Huomenna tuleekin aamulla seuraava kaveri tänne, sitten puolen päivän aikaan seuraavat ja sitten minä karkaan siitä taas seuraavien kavereiden luo. Ihanaa, mutta osuupa nyt kaikki muutamaan päivään.
 
Nyt saatte muijat sitten kattelemisen aihetta ;) :saint:
Me sitten otettiin ja ilmoittauduttiin siihen dokkariin, jota aletaan kuvata täällä suunnalla Tammisaaren synnäristä... Kuvaaja tulee ensi viikolla videokameran kanssa käymään :LOL: :saint:
Pitäisköhän mennä käymää kampaajalla ja kosmetologilla? Jos Jenni tulis aamulla meikkaamaan mut? :LOL: :LOL:

Mä kerron näillä näkymin annan tulla siinä kerralla koko suuni puhtaaksi kaikesta eli puhutaan meidän lapsettomuudesta ihan oikeilla nimillä ja kerron kaiken ihan ääneen. Siitä voi tulla paskaa niskaan joltain sukulaiselta, mutta eipä minua kiinnosta...
Jos siitä olisi jollekulle apua... onhan se oikeasti aika rankkaa ja kakkamaista...

Ohjelma tulee käsittääkseni vuoden päästä syksyllä ulos, joten siinä mielessä myöhässä, että pirpana on ehditty jo kastaakin siinä vaiheessa... Mutta näette jälkeen päin kaiken mitä en ole muistanut kertoa :D
 
tässä Rontille ja muille kurkistus mun masun sisälle kuka siellä kasvaa :D :heart:
Video on hiukan huonolaatuinen, koska se on kuvattu telkkaristamme :LOL: Piti saada pikku pätkä isille Slovakiaan. :D

http://smg.photobucket.com/albums/v700/memmuli/?action=view&current=MVI_2372.flv
 
Ihana video millillä :heart: On se jännä et tuollasta saa otettua masusta. Niin valmiin näkönen pieni :heart:


Me saatiin aika noista Micaelin silmistä silmäyksikköön kolmen viikon päähän. Kontrolli olis ollut vasta marraskuussa, mut lääkärinkin mielestä parempi kattoo jo aikasemmin, kun Micael on alkanut monia kertoja päivässä laittaan silmät vinksvonks. Duanen syndroomaa epäilen mä, saas nähdä osunko oikeeseen...
 
Meilläkin oli pikkuneidin ristiäiset lauantaina ja nimeksi tuli Aino Elisabet toinen nimi tuli miehen mummon mukaan ja ensimmäisestä tykättiin muuten vaan :)

Vip voi mahtava mikä fleda teidän tytöllä, aivan huippu :D

Katjanna teilläkin ihana leikkimökki, meillekin mies lupaili ens kesäks sellasta, saadaan sitten typyköitten kanssa sielä kahvitella ;)

milli olipas jännän näköstä tuo videointi, en ookaan koskaan nähny vastaavaa. pieni tais sielä istukkaansa halailla :heart:

Ja LS isot onnittelut hyvistä uutisista! ja ilmotusta tänne millon näkyy naama telkkarissa :wave:

Dogtorille paljon voimia! :hug:

Tätä omaa aikaa on nykysin tasan sekunti ja nopsaan selasin kirjotuksia läpi..mutta nyt en enää muista että mihin kaikkeen oli tarkotus laittaa kommenttia :kieh:

no ainaskin Keffelin happyhappy-kommentti jäi mileen vaivaamaan...mikähän on saanu noin kesämielelle ;) :D kenties perhosia vatsassa...
 
Hei,

Me käytiin just pojan kans päivystyksessä. Oltiin tuossa iltasella Apinan kans puistossa ja yhtäkkiä se tuli itkun kans näyttämään etusormeaan ja huusi että pipi. Kaksi punaista veritäplää siinä näkyi vierekkäin ja säikähin että puraisiko tuota käärme, mutta ei ollut lääkärin mukaan käärmeen purema. Enkä kyllä minäkään mitään käärmeitä nähnyt kun menin heti pojan luo kun alkoi huutamaan. Meillä päin kun noita käärmeita on ollut joka kesä niin jotenkin säikähin. Mihin lie ampias pesään työntänyt kätensä tai sitten vaan sattui kaksi eläimen pistosta samaan aikaan vierekkäin. Poika alkoi vielä illasta aristelemaan ja halusi kokoajan huljuttaa sormea kylmän vesihanan alla, niin oli pakko käydä näyttämässä oman mielenrauhan takia etten joudu yötä valvomaan pelosta. :(

Minä kävin aamulla naapurin rouvan kans Vankilan myymälässä ja voi että siellä oli aivan ihania lasten kalusteita leikkimökkiin. :p Niin sievä pikku hella kuin olla ja saattaa, mutta maksoi 95? joten en raskinut ostaa sitä. Sitten siellä oli aivan ihania kruusattuja katoksia postilaatikoille, ihania puu arkkuja ja vaikka mitä. Ostin minä sieltä yhden ison tarjottimen sitä varten että saan ulos kantaa astiat yhdellä kerralla kun grillaillaan.

Tiipii: Nätti nimi Siljan pikkusiskolla. :heart: Minäkin sanoin tässä joku aika sitten siskolle, että jos saisin tytön niin voisin laittaa sen nimeksi Aino :D Pääsitkö suunnistamaan? Minä ehdotin miehelle että mitä mieltä olisi jos lähtisin suunnistamaan. Olisin päässyt, mutta kun ne olivat suunnitelleet mennä uimaan niin kehdannut jäädä niitä odotutamaan että poika herää päikkäreiltä. Joten jäin sitten itse odottamaan pojan herääsmistä ja sen jälkeen lähdettiinkin kahdestaan tuonne puistoon. Minä se en taaskaan muistanut että te asutte nykyään omakotitalossa. Aina kun kuvittelen sun kirjoituksia esim. puistoilusta tms. niin yhdistän sen mielessäni teidän entisen kotipaikkaan. Nyt kun kerroit että teillekin laitetaan ensi kesänä leikkimökki niin muistin vasta että olette muuttaneet.

Milli: on kyllä ihmeellistä miten voi jopa videoida vauvaa =) Onko sulla yhtään poikaa?

Pitää kai se lähteä laittamaan lapset sänkyihin ja sitten lukemaan tai katsomaan serranoita :p :wave:
 
lillis kuvaaks ne sit sitä synnytystäki?wau,onpa ihana juttu kyllä!!ja tosiaan täysillä mukaan!!mä ainaki oon het sen sarjan kimpussa :D
milli tuo video kuva on ihana :heart: meillä oli kans simpasta,on vieläki tuol se dvd :heart: :heart: :heart:
onnea ainolle nimestä,kaunis!!!
katjanna ohoh,onneks ei käärme kuitenkaa ollu :eek: paranemisia!!

puhkipoikkiblaablaablaa,piti taaaaaaaas vaihteeks ajella niitä isännän vanhempien elukoita tuonne laskettelukeskukselle lisää :kieh:
 
On se ihanaa kun melkein huonoksi äidiksi haukutaan siksi, että poika juo iltamaitonsa pullosta :heart: Ja välillä jopa yölläkin juo maitoa pullosta ;)


Ihana Micael tänään. Nukahti syliin :heart: , ilman iltamaitoa ;)
 
Kyllähän ne kuvaa myös tuon synnytyksen. Sehän siinä eniten jännittääkin... meinaavat vissiin muuttaa synnärille, että on varmasti porukka valmiina jokaisen kuvattavan h-hetkeen :LOL: :LOL:
Kaveri vain totesi, että pitää isännän käskee piilottamaan kaikki irti lähtevät kamat, kun kesken ponnistuksen tullaan kysymään miltä nyt tuntuu :LOL: Voi olla, että silloin vois kyllä oikeasti lentää vähän ärräpäitä :LOL:
Kyllähän tuo sinänsä on aika jännää silti. Mietin vain, että mitenkähän paljon ne tulee keskusteluissa ilmi tuo minun "viha" Lohjaa kohtaan ja siihen johtaneet syyt...
En olisi kyllä ikinä uskonut meneväni mihkään telkkariin esille, mutta pakko on Tammisaaren puolesta tehdä kaikki mahdollinen! Ei sitä saa lopettaa! Saa vain nähdä mitä toi neuvolantäti tykkää siitä, että mahdollisesti joku tyyppi heiluu siellä kameran kanssa :D
Voi vitsi, kun olis vielä se huono tätsy siellä, niin menis ihan nauhalle asti kuin onneton tyyppi se on. Jos sitten MedOne ymmärtäisi meidän valitukset... Mutta kun se vaihdettiin siihen kivaan tätsyyn nyt toistaiseksi....

Mulla olis maanantaina eka neuvola. Sekin kyllä pistää vähän jännittämään. Mitenkähän tämä tästä lähtee käyntiin.... Korttihan on jo, mutta sinne täytyisi täytellä vähän noita tietoja itse, kun ei meidän arvauskeskus tiedä ihan kaikkia juttuja, jotka olis synnärin hyvä tietää... Väestöliitossa lekuri täytti sinne jo joitain tietoja ja käski itse kirjoitella loppuja jossain vaiheessa....
 
Iltaa,

pistin tuossa pullat vielä uuniin (siis oikeat korvapuustit sähköuuniin, en "pullia uuniin" hehe :whistle: ) joten istuin vielä lukemaan teidän kuulumisia. Piti sitten ihan aktivoitua kirjoittamaan ja kehua tietysti Vipin Annin hienoa nimeä (meiltä kun myös Anni löytyy) ja Tiipiin Ainon nimeä. Mies meillä sanoi vasta kun kuuli puistossa jonkun huutavan Ainoa, että siinäpäs kiva nimi.

Katjannalla
kyllä ihana leikkimökki, meilläkin on piirustukset kuulemma jo tehty, kunhan pappa kotiutuu Madeiralta alkaa rakentaminen, kivaa :) Missäs käytte Tiipiin kanssa suunnistamassa? Olen itsekin käynyt silloin tällöin Oulu-rasteilla, on kyllä kivaa hommaa.

Melkoiseen hommaan on Lillis itsensä laittanut :LOL: JÄNNÄÄ!! Muista sitten ilmoitella hyvissä ajoin kun tulee ulos, sitä ei saa jättää näkemättä! :D

Shenda minäkin olen ollut kaksi vuotta nyt kotona ja uuteen työhön pitäisi maanantaina mennä, huh huh! Kyllä alkaa jo jännittää tosi paljon, kahdesti olen nyt käynyt siellä tutustumassa ja positiiviselta kyllä vaikuttaa työkaverit, tilat ja käytännön asiat. Kahden viikon päästä olis eka virkistäytymispäiväkin, jolle oli varattu aikaa yöhön saakka, positiivista ;)

Muuten meille kuuluu tosi hyvää, tyttöjen kanssa kotosalla ollaan oltu nyt viimeinen viikko, ja siis mieskin vielä lomalla ensi viikonkin. Pärnussa käytiin ja tykättiin hirmuisesti, 5 yötä oltiin. Miehen kanssa ollaan paljon oltu kahdestaankin, tytöt ovat olleet mummolassa viikonloppua tai yhtä yötä, oltiin Oulun festareillakin, QStockissa katsomassa Heaven and Helliä, ja kyllähän oli mahtava päivä ja ilta. Tykkään hirveästi tuosta tapahtumasta, monta vuotta ollaan siellä jo käyty.

Oululaiset tulkaahan kirppikselle sunnuntaina Ainolanpuistoon siihen ruohoalueelle heti leikkipuiston vieressä, Oulumasut taas järjestää ja minäkin olen myymässä :) Kello 10-13 on jos ei sada. Mistä ihmeestä tuota tavaraa riittääkin, hirveät määrät olisi taas myytävää...
 
Onnea Ainolle omasta hienosta nimestä :flower: :hug:

Dogtorille
:hug:

Hemulin neitokaiselle paranemisia jos vielä sairastaa :hug:

Shendalle pidetään peukut pystyssä :hug:

Voi Pupua :LOL: :hug: Tekevälle sattuu ja tapahtuu :)

:eek: Vai että L-S:stä tulee julkkis ja tosi tv tähti :D Jännä kuulla miten tuo homma etenee jne.

Noi on jänniä noi 4D-ultrat :) Miä en ole kenenkään odotusaikana käynyt, tosin en tiijä osinko sitte mennyt jos Kotkassa sellanen olisi.

Mitens katjannan poitsun sormi nyt voi, tai siis koko poika? :hug:

Mirkku
täällä ihan yhtä huono äiti :whistle: Meillä se pullotappelu on vielä uudestaan edessä :ashamed:

Mulla olis taas v.loppuna töihin meno tuohon lähisairaalaan :) Molemmat päivät aamuja ja samalle osastolle jossa olin joulun alla. Ja sitte seuraavana samaan sairaalaan mut toiselle osastolle (saattohoitoon).

Fb immeiset tietääkin mitä tuossa kirpparilta toissa päivänä löysin. Ostin olevinaan eurolla rihkamakorun nukkisaskarteluun ja kotona huomasin että sitä löytyy leimat. No leimat googletin ja sitte aloin ettimään lisää tietoa. On vuodelta 1973, Liisa Vitalin suunnittelema hopeinen rannekoru. Soittelin eilen kultasepänliikkeisiin (eivät osaneet sanoa mitään muuta kuin että koru on uustuotannossakin ja sen jo tiesin) ja helsinkiin Deissenille joka on ilmeisesti vanhoihin koruihin erikoistunut liike. Siellä sanottiin ettei pidä alle 150?:n myydä. jos ei sillä mene niin odottaa ja kokeilee uudelleen tai sitten säästää sen itsellä. En miä usko että menee sillä hinnalla mutta katotaan. Joka tapauksessa ei sitä voi enää pilkkoakaan ja liian halvalla myydä :D :LOL:

tämmönen koru

Tässä vielä kiillottamatta
http://www.aijaa.com/v.php?i=4581830.jpg

Tässä pahimmat tummentumat pois
http://www.aijaa.com/v.php?i=4588588.jpg

Aloin eilen tekemään joululahjaa :D Tai siis katotaan tuleeko valmista. Ikinä en oikein ole kirjonut mitään ja nyt sellanen työ olis tuossa edessä. Onneksi äitille voi tunkea vaikka mitä pakettiin. Tuosta ajattelin tehdä jonkun tyynyn tms. Ihastuin kylläkin vanhemmassa käsityölehdessä olevaan pyyheliinapeitteiseen.. sellanen olis ihana tehdä, äidille totta kai :LOL:

Ajattelin jus että minusta on tainut tulla ihan oikeasti vanha :ashamed: Miä en ole ikinä käsitöistä tykännyt ennen kuin nyt tän parin vuoden aikana :whistle: Eikös nää kirjomiset sun muut ole jo "vanhuuden" merkkejä...

Muoks. Juu Keffeli vois kertoo ihan suosiolla meillekin mitä on meneillään ettei tarvi tulla kovistelamaan :kieh: :whistle:
 
L-S Onpa melkoisen rohkea tempaus :D
Ettekö ole lähipiirille kertoneet lapsettomuudesta, vai miten epäilet sukulaisilta tulevan ikävää kommenttia? Myö täällä pähkäillään, että pitäskö vihdoin valottaa meidän lapsen saanniin kiemuroita lähipiirille :ashamed: On se jotenkin vain hankalaa saada sanotuksi.
Meilläkin tuolle neuvolatädille on jotenkin hankalaa käsitellä, että lapsi on saanut alkunsa alkionsiirrossa. Ihan ihme asioista saa vääntää. Siis jo siitäkin, ettei tosiaankaan mistään syystä tuota laskettua lähetä muuttamaan, vaikka ultra näyttäs mitä. Ja ettei tukilääkityksen takia ole mahdollista osallistua veriseulaan. Ja sekään ei mene jakeluun, että ihan normaalina raskautena voidaan pitää tukilääkityksen loputtua :headwall: Luulisi nykyään jo neuvolassakin törmänneen useampaan avusteiseen raskauteen. Ei se mitenkään harvinaista ole.

Plääh, sataa. Eikä sisällä oikein ole muuta tekemistä kuin siivoamista... Eilen kävin hakemassa vihdoin uudet silmälasit. Poika väänsi jo jouluna vanhojen sankaa sillain, että on ihme että ovat kestäneet tähän asti. Eipä sitten tullut uusille laseille hintaa kuin 520e :kieh: Pokat nyt ei maksanu paljon mitään, mutta kun minulle ei voida käyttää varastovahvuuksia, niin kallliiksi tulee linssit. Ei vain mitenkään kiva summa näin hoitovapaalaisena. Alkanu tuo oma rahattomuus ärsyttämään ja välillä miettii, että pitäskö töitä hakea. Tosin ei ehkä tässä vaiheessa :LOL:
 
Aino sai kauniin nimen :heart: ! Meilläkin voisin hyvin olla Aino, niin mun makuuni :)

Mut nyt ei ehdi muuta. Ihanasti oon viime päivinä nähnyt kavereita, nyt sain pakattua ja siivottua ja tovin päästä lähdetään mökille Kustaviin ja toiveena olis samalla saada mustikkalastia kerättyä.

Mutta nyt :wave:
 
Oi, meidän Ainohan on saanu paljon kehuja nimestään, kiitos! =)

Topsy ei olla käyty Katjannan kanssa koskaan suunistamassa mutta eilen ajattelin lähteä Oulurasteille ja kun olivat tuolla Katjannan lähellä niin soitin ja kysäsin että jos olis lähteny kaveriks. En sitten viitsiny kuitenkaan yksin lähteä kun en oo koskaan käyny ja päästysin todennäkösesti metsään sormi suussa seisomaan :LOL: Oon kyselly tuolta oulumasuista että josko muita sielä kiinntostais ja muutama on ollu innokas. Sanna laittaa sinne varmaan lähiaikoina muihinkin ketjuihin ilmotusta niin voitas saada sillä tavoin pieni porukka kasaan :D Katjanna ilmottelehan sinäkin jos joku toinen kerta kiinnostus lähtemään, saa nähä mitä siitä seurais kun kaks blondia kökkis kartat kädessä rasteja ehtimässä :LOL:
Ja huomenna tulen Ainolanpuistoon jos typykät antaa myöte. Mulla on parhaillaan paljetiellä pöytä ja kivasti näyttää menevän tavara kaupaks...tavotteena tienata nukkekotirahoja ;)
 
Ainolle onnea nimestä :) ja huippua nähdä sitten LS:n porukkaa telkkarissa :)
Kaikille tarvitseville hirmusen paljon :hug: :hug: :hug:

Pojilla olis maanantaina tarhaan meno, niin se kesä taas muka meni jonnekkin..kohta synttäreitäkin taas edessä, ensin omat ja sittenhän se Pessinkin on jo kohta 2v :eek:
ei paljoo kerkeä kirjottelemaan, fb:ssakin oon usein kirjautuneena mutta yritän kirjotella tätä opinnäytetyötä niin ne on vaan taustalla auki :)
Niin ja uteliaille... mieshän se on joka suunpielet saa nousemaan ;)
 
Iltaa,

Ihan hetki sitten tultiin neidin kans sirkuksesta ja saatiin vasta nyt syötyä iltapala. Näin siinä ovella vielä ammattikoulun vanhaa opettajaa niin sen kanshan sitä piti vielä muutama sana vaihtaa. :D

Tiipii: Mua alkoi ihan oikeasti kiinnostaa suunnistaminen. Tai oikeastaan se metsässä liikkuminen ja nyt kun saisin sinne vielä kaverin jonkun tekemisen varjolla (suunnistuksen) niin olisi oiva mahdollisuus päästä metsään. Yksin olen tosi arka liikkumaan metsässä, vaikka täällä meilläpäin se olisi mahdollista heti oman tien päästä melkeinpä. Eilen oli kyllä niin kuuma että ois kai siellä saanut lämpö halvauksen kun olisi vielä joutunut urheilemaan :D Kyllä me osataan suunnistaa vaikka ollaankin londeja :LOL: :LOL:

Topsy: Näin sun aviomiestä ja Annia sirkuksessa ja kyllä sun mies mua tervehti, mutta olen melkeinpä sata varma ettei tiennyt kuka olen. Sen verran pitkään mua katsoi kun sanoin sille; hei:D :LOL: Teidän Anni ei meitä huomannut, vaikka meidän neiti meni melkein nokan alle seisomaan. Minä en kehdannut enää mennä tervehtimään teidän neitiä kun se sun mies katsoi mua niin ihmetellen.... :D

Keffeli: meilläkin alkaa maanantaina aherrus. Puuuhhh. Voisin olla toiset neljä viikkoa lasten kans kotona. On ollut niin ihana loma! Eka kertaa vuosi kausiin olen saanut vaan olla tekemättä mitään sen isompia.

Nyt pakko lähteä laittamaan neiti sänkyyn. Kellokin on jo paljon :wave:
 

Yhteistyössä