Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Vip sulla näyttää alkavan synnytys saman kaavan mukaan ku mullakin ;)
Synnärille lähtöä edeltävän yön valvoin melkein kokonaan ja kellottelin suppareita, mitkä sitten hiipuivat aamun koittaessa |O Lähdettiin sitten anopin ja siljan kanssa kirppareita kiertelemään ja aina väliin vähän supisteli mutta ei mitään kovin ihmeellistä. Päivällä siinä ehkä klo 14 alko tulemaan ruskeaa limatulpan palasta ja siitä meni muutama tunti niin vuoto oli vaaleanpunertavaa. Alkuillan siinä seurailin ja iltaa kohden sitten alko supistukset. Klo 22 kun Beckiä alettiin kattelemaan niin alko supparit tulemaan kunnolla ja siitä se sitten lähti... Vaikkakin kun menin maate niin väli meni yli 10min mutta kun nousin ylös niin tuli jo muutaman min välein.
Laitokselle kun mentiin klo 2 niin kätilö teki sisätutkimuksen missä olin sen 3cm auki, samalla lähti limatulppa, siinä se möllötti isona ja tummanpunasena kätilön hanskassa :x

Väliaikatietoja uteliaille! :wave:
 
Hyvää juhannusta kaikille täältäkin :wave:
Mä meen huomena iltavuoroon ja sunnuntaina sit valvomaan. ihan mukava noin kun on kuitenkin kotona vaan tarkotus olla.
Tuuti, mun mielestä kans oli Korkeasaari pettymys kun sielä sillon käytiin... :/
Vip on tainnu lähteä laitokselle :whistle: toivottavasti :)

Kyllä noille 4vuotiaille on kaverit jo kova sana.. Peetukin niin kavereiden perään. Käytiin tossa naapuri rapussa kylässä Peetun tarhakaverilla ja nyt vinkuu sinne joka päivä...mä kun en vaan jotenkin kehtaa mennä vaan oven taakse sopimatta vaikka se varmasti sopii heille. Sielä kanssa siis yh-mamma ja hänellä 3lasta. Mukava ihminen on kyllä että ehkä se tarvii vaan rohkastua..olis itellekkin seuraa tuossa lähellä.
Jeps,josko sitä painelis nukkumaan tästä. :)
 
Hyvää Jussia!

Tietona teillekin, että mulla on kaupassa kilpailu BabyBoom & Kidz - tapahtumaan lipuista. Järjestetään Turun Messukeskuksessa, joten sillä suunnalla olevat/vierailevat kannattaa käydä osallistumassa ( Hippis? ainakin... muistaakseni...)

Lisäksi rekisteröityneillä on jo alkanut ale, muille pyrin päivittämään alennusta viikonlopun aikana, kun Eemeli lähtee hoitoon...
 
Pikaa pikaa... Leiriltä palattu, mukavaa oli kaikilla, lapsilla erityisesti. Että viihtyivät, kaikki unohti kiukutella :D . Ihanat yhteiset muistot meille noista jää. Äitillä oli kans kivoja kavereita, ihana syödä valmiista pöydästä, orvokitkin aina leikkeleitten ym reunoilla koristeina :D , tuli päivällä jopa vain luettua jne.

Nyt on jo uudet kamat pakattu ja huomenna lähdetään Rauman suunnalle saareen, liekö saadaan sadetta niskaan venematkalla :/ . Kiva kumminkin mennä ja lapset odottaa taas jo innolla.

Topsylle pitää vielä vastata, kun noin jänskän jutun muistit noin hyvin :). Petshopit siihen vaiheeseen esikoisen elämää oli paras ostos, mitä oon hälle varmaan ikinä ostanut. Miten satuinkin moisen oivaltaan, röyhistää rintaansa :LOL: . Päikyssä kun muillakin oli petsejä ja sitten kun esikoinenkin niitä sinne vei, niin kummasti ikään kuin lelujen avulla pääsi soluttautumaan kaveriksi. Jotenkin lelujen kautta uskaltautui varmaan joukkoihin ja toiset kun tietysti oli kiinnostuneita uusista leluista, niin sitä kautta sitten homma lähti toimimaan. En olisi oikeastaan uskonutkaan, miten suuri vaikutus tuolla oli tytön elämään! Ei tuo minusta leluilla kavereita "ostanut", mutta joku iso apukeino ne oli. Petsejen jälkeen tuo ennen aina askartelupöydässä piirtänyt ja pistellyt tyttö, löytyikin aina kavereiden kanssa ihanista leikeistä, milloin petseillä, milloin jollain muulla. Ja nyt sitten tuo menee tuolla jo itekseenkin kavereille, kaverin ja hänen äidin kanssa uimaan jne, mikä ennen oli ihan vieras juttu meille. Puolessa vuodessa rohkeutta ja kavereita tullut mielettömästi lisää!

Nyt toivotan kaikille ihanaa juhannusta ja kuullaan parin päivän päästä :) !

Vip varmaan saanut nyytin syliinsä :heart:
 
Oih, Vipille ja koko perheelle onnea pienestä :heart:

Rontti, hienoa että tuolla tavalla pienikin asia voi avittaa lasta löytämään kavereita. Ne kaverit tosiaan kun ovat aika tärkeitä, kuten Keffelikin sanoi. Meillä Anni myös melkein koko kevään on kavereita kaipaillut, onneksi niitä tässä ympäristössä onkin, mutta tosiaan kun en päästä vielä yksin hakemaan niin kyllähän se rajoittaa. Nyt sitten löysi meidän tien päästä ihanan samanikäisen tytön, vaan nytpä likka onkin halukas vain olemaan kotona :eek: Eilenkin tuli tältä kaverilta ennen aikojaan kotiin ja meinas että haluaa leikkiä Mintun kanssa. Ja kyllähän nuo leikkivätkin tosi paljon, koko päivän nykyään ovat yhdessä. Kai se on tuo kun Minttu kasvaa ja sen kanssa voi jo puhua, niin on Annikin huomannut että sen kanssa on kiva leikkiä.

Jahas, anoppi tuli kylään, palataan...
 
vipille ja perheelle hurjan paljon onnea pienestä tytöstä =) :flower: :heart:

täällä rauhallista juhannusta vietetään,anopilla ja appiukolla tossa käytii,ja sitten miljoonan itikan syöttinä ajettiin nurmikkoo,kummatkin isot tytöt painuvat kavereidensa luo.vanhin lähti makkaroiden ja pizojen kanssa yhelle mökille..ja nuorempi meni kaverinsa luokse niiden mökille..jotenka myö ollaan sitten isännä,tytyn ja isännän nuorimman kanssa kotosalla.

ihme ettei ole vettä satanut..johan tuo vesisade riittikin.
 
Hyvää juhannusta kaikille!
Erityisen suuret onnittelut Vipille ja Tiipiille. Tolokun kokoisia rinsessoita olette tehneet. Myös Vipin synnytyskertomus olisi mukava lukea kunhan ehdit kirjoittelemaan.

Meillä hajosi tietokone. Niinkuin ei muuta rahan reikää ois löytynyt :kieh:
Ei ole kovin villi tämä meidän juhannus kun koneella istuskelen. Isäntä on aamuvuorossa koko juhannuksen. Käytiin anoppilassa grillaamassa, muuten ihan kotosalla. Juhannustunnelma nollassa, niin kuin melkein kelikin :/

Tuuti kyseli jossain vaiheessa, että mihin mekkoon päädyin. Valintani on siis mekko numero 1. Asusteena kumisaappaat (juhlapaikalla maalaismiljöö). Kolmos mekon ajattelin pukea erään ravintolan avajaisiin sekä kaverin kolekymppisbileisiin. Löytyi onneksi sillekkin käyttöä. Kyllä mä siitä kuitenkin tykkään -oli teini tai ei :)
 
Onnittelut Vipin perheelle :flower: :hug:

Hittolainen,mä oon päivän selaillu noita harrastusmahdollisuuksia Peetulle..ollaan asiasta juteltu ja se kaikkein mieluisin olisi uimakoulu,mutta mutta..kaikki mitä löysin niin olikin -04 syntyneistä vanhempiin... voiko muka olla mahdollista :eek: ?!... Rontti, onks tietoo täältä meiltä päin noista jutuista? Kai nyt 4v :llekkin jotain uimakoulujuttuja on... täytyy nyt ens kuussa mennä ainakin noihin rannoilla järjestettäviin juttuihin, sikälimikäli ne huolii 4vuotiaita...

Mulla on kurkku, pää ja niskat ollu kipeet koko päivän |O kunhan nyt en tulis kipeeks kun ilmat alkaa paraneen..ja huomena pitäs mennä yövuoroon |O
 
Tänään on ollut kyllä hiljaista, krapulaako kaikki potee :whistle: Miä oon käynyt kurkkimassa aina välillä mut en ole edes puumerkkiä jättänyt :ashamed:

Keffeli en tiijä minkäikäisille niitä uimakouluja on mutta täällä ainakin on pitänyt ajat sitten ilmottautua ja koulut pyörii parasta aikaa
 
Keffeli täällä Kaupunki järjestää uimakoulut kaksi kertaa vuodessa, kestää 5-10 päivää. Siellä on kouluja alle 4 vuotiaillekin. Sitten uimaseurat järjestää sellaista "kerran viikossa" uimakoulua läpi vuoden, mutta niihin ei olla osallistuttu, en tiedä onko siellä niin pienille ryhmää. Siinä on varmaan jo aika hankala vahtia lapsia kun eivät välttämättä osaa vielä ollenkaan uida.

Mutta mulla tuli mieleen että vaikka Peetu itse haluaisi uimakouluun, varmaan innostuisi jostain muustakin? Eihän poju varmaan tiedä monien harrastuksien olemassa olosta, esim judo? Mutta varmaan viihtyisi, eikö kaikki pojat? ;)

Juhannus meni ja tänään rynnätään aleostoksille ;) Torstai ja perjantai meni valvoessa ja vähän tuli alkomahoolia otettua niin eilen sitten menin 23 nukkumaan ja heräsin nyt 10.00. Huh. Anni nukkuu vieläkin, rankka juhannus vissiin silläkin :D
 
Vipille onnittelut tytöstä :D :flower:

Me käytiin tänään metsälenkillä koko perhe. Koira nautti, kun sai pitkästä aikaa painella irrallaan ja poika tykkäs kun sai kiipeillä kallioilla ja kulkea polkuja. Tuo on ihan ihme jätkä :eek: Suurimman osan matkaa kulki kantorepussa, mutta annettiin kävellä 1,5km matka nuotiopaikalle. Ja tuo käveli reippaasti koko matkan. Ja se ei ihan kauhean tasainen polku ollut.
Nyt simahti vihdoin petiin. On se kumma miten vaikeaa väsyneenä on nukahtaa...

Huomenna myö lähetään mökkeilemään viikoksi. Sääennustukset ainakin lupaavat mainiota säätä :D Saa nähä miten selviän ilman nettiä ja telkkaa :LOL:
 
moikka!
Tää täälä yötyöläisenä vielä monta tuntia... hyvin pysyy ainakin hereillä kun saa pieni pelko peruuksissa olla koko ajan ;)
Löysin mä Peetulle jotain sellasia vesipeuhu juttuja..ja saa nyt nähdä kun kaupungin ilmottautumiset alkaa sitten joskus elokuun alussa että olisko sielä jotain.
Löysin myös sellasen temppukoulun mikä on telinevoimistelu salilla, se vois olla kanssa aika kiva Peetulle.

Sain kutsun kaverin polttareihin ens viikonlopulle, meinas mennä puihin kun ei oikein hoitopaikkoja näin nopeella varotusajalla löydy. Pessi pääseekin sitten tädilleen yökylään,leikkimään serkkupoikansa kanssa. Ja Peetu mummilleen. ja äiti pääsee polttareita viettämään :)

Jaa,josko sitä vaikka jotain leffaa menis katsomaan tai jotain...
 

Yhteistyössä