LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Niinukka=NS
Keffeli=PA
PuPu=EH
Milli=EH
Tin=TM-K
Tari=TK
LillaStina=CK
Milla-Maria=H-MK
Oliivia=LM
Lapanen=SL
Tytteli=H-LM
Piituli=PV
Dogtor=ET
Rontti=MS
Tuutilulla=TP-S
Vilma-Onni=AP
Vip=PP
Krisu=KN
Henkka=HN
MaMa=MM
Santti=SM
Topsy=KK
Tinakenkätyttö=HT
Mileko=MS
Äitivaan=JK

Jokohan nyt sattu kohilleen =)
 
Emmää tietääkseni oo ketään lisänny facebookiin, kun en tiiä nimiäkään... paitsi jos laitan mileko sinut niin laittele mulle kaveriehdotuksena muita.


muoks.paitsi fb.ssä ei sit puhuta mitään tästä palstasta, en haluu tänne ketään urkkimaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Emmää tietääkseni oo ketään lisänny facebookiin, kun en tiiä nimiäkään... paitsi jos laitan mileko sinut niin laittele mulle kaveriehdotuksena muita.


muoks.paitsi fb.ssä ei sit puhuta mitään tästä palstasta, en haluu tänne ketään urkkimaan!
Lisäilin siut kaveriks :) joo samaa mieltä et ei palstasta huudella..aina niitä uteliaita löytyy :/
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
keiju kyllähän tuo kone niitä ennakkoja lähettelee halukkaille... mutta ongelmana on vain se, että ne kellä ei yleensä ole varaa tai on maksuhäiriöitä, eivät suostu maksamaan ennakolla... eli pääasiallisesti ovat huijausmielessä tekemässä tilauksia. Jättäisivät sitten kuitenkin laskunsa maksamatta. Tähän mennessä olis maaliskuun myynti ollut yli 500 euroa, mutta kun eivät suostu maksamaan muulla kuin laskulla. Eli eivät luultavasti olisivat maksaneet tilauksiaan kuitenkaan....
Aha, mä oon sitten vaan niin sinisilmäinen, etten tullut ajatelleeksi, että ihmiset yrittää todella huijata... joo-o, tarkkana siis kannattaa olla.
 
Keiju07
Mun pitää muuten tilittää, kun olen aivan kyllästynyt vakuutuksiin... Nykyisen yhtiön haluisin laittaa vaihtoon, kun nostivat lapsivakuutuksen omavastuuta kysymättä meiltä 70 euroon per sairaus. Eli joka kerta kun käydään uudesta asiasta lekurissa, niin maksetaan ite tuo 70 e. Eihän siitä usein jää mitään korvattavaa... Nooh, kyselin sitten tarjousta Tapiolasta, joilla on se halvin omavastuu eli 100 e vuodessa. Mutta: vaikka vakuutukset muuten voisi siirtää eikä olisi yhtään kalliimmat vuosimaksut, niin Vienalta suljettaisiin vakuutuksesta pois korvatulehdusten hoidot kuudeksi vuodeksi, koska on sairastanut elinaikanaan yhden korvatulehduksen!!!! Siis vain yhden! Ja tuokin johtui todennäköisesti lentämisestä kovassa räkätaudissa.... Nyt en sitten tiedä, mitä tehdä... eihän Viena tosiaan mikään korvatulehdus potilas ole, mutta ärsyttää periaatteesta. Ja just korvatulehdukset on sitten ne, joiden takia joutuu lähtemään keskellä yötä lääkäriin = käynnit, jotka ovat pirun kalliita.

Muutenkin noita lapsivakuutuksia on tosi vaikea vertailla, toisaalla korvataan sitä ja toisaalla tätä... nykyisessä on se tosi hyvä puoli, että korvaisivat uudelle tulokkaalle tarvittaessa erityiskorvikkeet, jos sattuisi paha allergia ja siitä korvataan myös silmälääkärin vastaanotot (lapset saa aikavarmasti lasit, kun likinäköisyys tulee aika voimakkaana tuolta miehen puolelta). Tapiolalla noita kumpaakaan ei korvata.

Saattaa olla, että päädyn vaihtamaan, kun mua niin ärsyttää tuo 70 e:n omavastuu. Ymmärrän kyllä hyvin, että lapsivakuutukset on vakuutusyhtiöille kaikkea muuta kuin kannattava bisnes, ja lähinnä siis sisäänheittotuote (kaikki muut vakuutukset on siirrettävä ), mutta tuo on ihan naurettavan suuri summa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinakenkätyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Emmää tietääkseni oo ketään lisänny facebookiin, kun en tiiä nimiäkään... paitsi jos laitan mileko sinut niin laittele mulle kaveriehdotuksena muita.


muoks.paitsi fb.ssä ei sit puhuta mitään tästä palstasta, en haluu tänne ketään urkkimaan!
Lisäilin siut kaveriks :) joo samaa mieltä et ei palstasta huudella..aina niitä uteliaita löytyy :/
samaa mieltä!! :)

 
Heissan,

Hilma on ollut pahassa keuhkokuumeessa, joten palstailut on vähän jääneet. Nyt neiti on taas kunnossa :)

Lisäilin ainakin joitain teistä facebookkiin, ja listalla nimikirjaimet oikein - eli LM. Ja mä toivoisin myös, et palstasta ei naamakirjassa mitään huudella, kaikkien ei tarvitse tietää kaikkea...

Me lähdetään perjantaina kauan odotetulle reissulle Italiaan ja täällä jo lasketaan tunteja :) Kerettiin jo aatella, et Hilmukan sairastelun myötä tarvii matka perua, mut tänään kontrollikäynnillä saatiin terveen paperit ja lääkäriltä "lupa" matkustaa :)

Muuten meille ei kummia, Hilma juoksentelee ja on alati liikkeessä - kalorit kuluu kun neidin perässä menee :) Eilen löysin neidille vihdoin pitkän etsimisen jälkeen kevääksi kumpparit - meillä neidin jalankoko 18-19, eikä noin pieniä kumppareita ihan helpolla löytynyt...Syksyllä ostettu 74cm reiman ihana minitec haalari menee edelleen, ja taitaa mennä vielä syksylläkin sen verran reilu on :) Hilma nyt 74cm ja painaa 8,8kg :)

Mutta nyt pitää mennä laittamaan jotain ruokaa..



 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
keiju kyllähän tuo kone niitä ennakkoja lähettelee halukkaille... mutta ongelmana on vain se, että ne kellä ei yleensä ole varaa tai on maksuhäiriöitä, eivät suostu maksamaan ennakolla... eli pääasiallisesti ovat huijausmielessä tekemässä tilauksia. Jättäisivät sitten kuitenkin laskunsa maksamatta. Tähän mennessä olis maaliskuun myynti ollut yli 500 euroa, mutta kun eivät suostu maksamaan muulla kuin laskulla. Eli eivät luultavasti olisivat maksaneet tilauksiaan kuitenkaan....
Aha, mä oon sitten vaan niin sinisilmäinen, etten tullut ajatelleeksi, että ihmiset yrittää todella huijata... joo-o, tarkkana siis kannattaa olla.
Mistäs minä sitä oikeasti tiedän, mutta tulee vain jotenkin sellainen olo noista asiakkaista. Jos sitä tosiaan haluaa tuotteen ja ei saa laskua, niin miksi ei olisi valmis kokeilemaan toista maksutapaa? Kun kuitenkin tuotteen saa ilmaiseksi palauttaa takaisin...
 

Yhteistyössä