LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Täytyy tästä heti suunnata facebookiin näemmä. Mitenhän sieltä sitten teidät tunnistan, kun en nimiä muista muuta kuin Dogtorin ja Dogtor oli kyllä löytänyt oikean Rontin. Täytyypä mennä katteleen :D

Minä lähden laivalle, jos väkeä tulee sen 10!! :D :D Ja siis kuuluko noihin hintoihin 50e ja jotain pelkkä laiva, vai joku junalippukin?

Nyt ei ehdi muuta...
 
Iltaa,

Pitää pikaisesti huhuilla Topsya. Minkä kokoiset laskettelu sukset näille meidän neideille pitäisi hankkia? Minä taas tyypillisesti hyvissä ajoin liikenteessä, ensi viikolla ollaan siis jo menossa laskettelemaan ja nyt vasta havahduin katselemaan niitä suksi paketteja :headwall: Katselin vähän Huuto.netistä, mutta enpä taida ehtiä sitä kautta niitä ainakaan saada ensi viikoksi. |O Sieltä katselin muutenkin ihan hoomoilasena että mitähän kokoakin nuo pitäisi olla :whistle: :ashamed: Ai niin ja siitä Vicky Rostista vielä. Mun äitikin oli ollut siellä tähdessä

:whistle: :whistle:
 
Nyt kysyy tyhmänä :ashamed: Mikä siellä fb:ssä on ideana? Mitä siellä tehdään, miten se toimii? Ja, ja ja, :D *ihan pihalla* :LOL:



Muoks. No nyt siellä oon miäkin :LOL: Raksuttelin jotain kaveripyyntö juttuja teinköhän oikein ees) :ashamed: Jotkut tunnistin nimeltä mutten varmaan läheskään kaikkia :ashamed:
 
heh... facebook villitys :D
mulla ei muutes taida olla milla-mariaa kaverina, kun löytäisin niin huikkaisin kamuksi..
eikä ole tin:kään kamuna.

Meillä pojat sairastaa, tai siis Juho on jo paranemaan päin, olikin kovassa kuumeessa tossa muutaman päivän, nyt isäntä vetää horkkaa ja alkaa mullakin olemaan kurkku melkosen kipeä.

Mä jätän laivareissun väliin, en taidan viitsiä lähteä kattomaan kun muut juo.
Mulla on muutes huomenna rv 17+0 :eek: hui, miten aika menee :eek:

mut saunaan alan tästä valmistautumaan, feiccarin kautta. :whistle:
 
:LOL: :LOL: Juu, huomasin, että Tuutikin löysi FB´. Toisaalta pirullinen vekotin, aikaa hurahtaa äkkiä, mutta josko näin aluksi on vähän innostuneempi. Nyt en kyllä teistä ihan kaikista siellä ole varma, ketä olette... Mutta siis tänään mua kaveriksi pyytäneistä tunnistin Tuutin, Piitulin, Keffelin, Pupun, Lilliksen, Henkan, Milekon, Dogtorin, Tyttelin. Vip ja Tinkö siellä oli myös ja jos joku muu, niin voisitteko vielä varmistaa mulle yv:n teidän oikeet nimet :ashamed: . Oon mäkin oikee...

Ja siis mun pitäs vähän töitä suunnitella, eikä tässä nököttää :headwall:

Pupu tosiaan jo pitkällä kanssa, kohta puoliväli :eek:

Kävin tänään shoppaileen ja ostin aika monta vaatetta itelleni :D :D . Ja kirpparikin alkoi tänään :) . Oli sieltä taas jo muutamassa tunnissa ihan kivasti jotain mennyt, mutta nyt on sen verran halpaa kaikki ja muutenkin, ettei suuria summia ole odotettavissa. Kiva olisi, kun pääsisi noista turhista kamoista eroon.

Nyt muihin touhuihin :wave:
 
Pikaiseen käyn kertomassa, että tänään kävin siellä pakastealkionsiirrossa. Yksi olki oli sulatettu, kolmesta alkiosta oli kaksi vain selvinnyt. Ja nekin olivat laadultaan huonoja :/ Eli eivät olleet vuorokaudessa jakautuneet tarpeeksi monisoluisiksi ollakseen hyviä. Hetki keskusteltiin lääkärin kanssa ja päädyttiin siirtämään molemmat. Suomessa suositaan yhden alkion siirtoja (toisin kuin tuolla rapakon takana). Onneksi pojan raskausaika, synnyt ja synnytyksestä toipuminen on mennyt hyvin. Muuten ei olisi lääkäri ottanut kaksoisraskaudenriskiä. Tarkkaa on, vaikka kyseessä olikin huonompi laatuiset alkiot. Miehen kanssa ollaan myös aiemmin puhuttu ja mietitty tämä mahdollisuus. Mutta kyllä se vähän hymyilytti, kun lääkäri sanoi, että hänen puolestaan voidaan siirtää molemmat, mutta minä saan päättää. Sama kuin olisi kysynyt haluanko, että toinen alkio heitetään roskiin.
Jeps, nyt sitten jännätään ensin kaksi viikkoa, että kiinnityykö kumpikaan alkio. Tosin olo on huomattavast pessimistisempi, kuin edellisessä siirrossa.

L-S toivotaan parasta sinun hoitoosi ja että kaikki menisi just, eikä melkein :)
 
Hipkukan alkiolle kiinnittymis liimaa :)

pikavisiitti ja nukkumaan..päätä särkeny kaks päivää inhottavasti,luulempa että on niskat vähän jumissa ja siitä johtuu. Rannekkin hiukan kökkönä, on toikin harjottelu paikka kun joutuu vääntämään aikuisten ihmisten kanssa niin että tulee paikat kipeeks :whistle:
mutta siis sinne nukkumaan, kaks aamua vielä sit yks ilta (ja pojat ekaa kertaa uuteen tarhaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
23.-24.5 lähdölle ja hinta olisi jos 9 lähtijää (yksittäispuolella) B 4 28,75/hlö ja A 4 38,75/hlö. Ja jos 10 lähtijää (ryhmäpuolella) hinnat 57,50 hlö
Eli siis minusta kannattaa varata tuolta Ei ryhmäpuolelta koska hinta olisi 28,75 ilman mitään kuljetuksia. Ja tuossa 57,50 hinnassakaan ei ole kuljetuksia mukana....
 
Iltoja vaan :wave:

täällä on kyynelkanavan sondeeraus takana ja hyvin meni. Olipahan vaan äärimmäisen huvittavan näköistä kun tuo neiti sai sen rauhottavan esilääkkeen niin hetken päästä rupes silmät lumpsuu,tuolilta melkeen tipahti ja naureskeli ihan omiaan eli ihan ku kännissä ois raukka ollu :LOL: miehen kanssa ei voitu muuta ku nauraa,oli se niin sulosen näköstä :heart: 15vuoden päästä sitten ei enää nauratakkaan,kun neiti tollasessa kunnossa kotio tulee :whistle:

rontti työt juu alotan 6.4 eli enää 1,5vko,apuaaaaaa!!!!!!

huomenna meillä onkin sitten taas jännä päivä..harjotellaan päiväkodissa syömistä ja päiväunien nukkumista :D

Risteilylle ei kyllä mullakaan taida olla varaa lähteä ja kun nuo työtkin alkaa niin ei pahemmin aikaakaan..viikonloput kun kuitenkin haluan pyhittää perhe elämälle ja neidin
hemmotteluun :heart:

Muakin saa facebookkiin lisäillä ken tunnistaa..täytyy myöntää,että en kyllä tiedä kaikkien oikeita nimiä eli en tiedä ketä mun kavereina jo on?! :ashamed: :ashamed:

mutta nyt unille,jotta jaksaa aamulla aikasin herätä |O
Neitikin tuolla jotain huutelee :kieh:
 
Hippis toivottavasti edes toinen kiinnittyy ja jaksaa lähteä siitä eteenpäin :heart:
Itse en oikein jaksa enää uskoa/toivoa mitään, eipähän pety ihan niin kovasti...
Mutta enpähän odottanut Eemelistäkään mitään :LOL: :saint: Joten kyllä siinä mielessä pidän peukut pystyssä... jos mahdollisimman vähällä hoidolla saatais tuo toinen alulle...

Mutta keskityn nyt päivä kerrallaan hoitamaan firmaa ja pitämään sitä pystyssä näin laman aikoihin... Näkyy muuten erittäin hyvin toisaalta... Netistä ei kukaan oikein tahdo ostaa mitään, tilauksia tulee paljon, mutta suurin osa ei kelpaa laskuasiakkaiksi... ja nämä asiakkaat ei suostu millään muulla tavalla maksamaan... mutta laskua ei saa mikäli on jotain häiriötä tiedoissa (kun tuo kone tekee automaattisesti tarkistuksen). Eli siinä mielessä tulee vähän tilauksia. Mutta sitten taas kotikutsuille, messuille, tapahtumiin yms on pyydetty ihan hirvittävästi nykyään. Lisäksi vähän väliä tulee tiedusteluja uusilta jälleenmyyjä ehdokkailta. Sitä kautta sitten tuleekin tilauksia tosi paljon...
Lauantainakin olen menossa naisten virkistyspäivään. Menen kylläkin tekemään noita kasvohierontoja sinne, mutta kasaan pienen tuotepöydän siihen viereen ja kuvaston laitan kanssa sinne esille. Saan ainakin noista hieronnoista heti sitä rahaa, mutta toivottavasti muutamia tuotteitakin menisi kaupaksi.
 
Laivalle lähtijät :attn:, me mennään aina kun on tämä tarjous VR:llä (on pari kertaa vuodessa)

"1.3.-18.6.2009 välisenä aikana Tallink Siljan (Tallink, Silja Line ja Tallink Supertfast) ja Viking Linen laivamatkoihin liittyvistä junamatkoista myönnetään 50 %:n laivajuna-alennus."
http://www.vr.fi/heo/hinnat/ftarjoukset.htm

Minä en voi lähteä laivalle, pitää nuuskutella Minttua ylimääräistä kun varattiin miehen kanssa reissu Istanbuliin huhtikuulle. Mennään ihan kaksin B)

Katjanna, siis tarkoititko suksien pituutta? Monohan määräytyy jalan mukaan. 10 senttiä pitäisi olla alle pituuden, mutta ehkä nyt voit ostaa vaikka vähän pidemmätkin, tuskin eka talvena heti Anni innostuu kauheasti niin menee sitten ens talvenakin. Mutta periaatteessa, mitä lyhyempi suksi sen helpompi laskea :)
 
Mulla bookissa Niinukka, Keffeli, PuPu, Milli, Tin, Tari, LillaStina, Santti, Tytteli, Oliivia, Piituli, Dogtor, Rontti, Tuuti, Vilma-Onni, Vip(?), Krisu, Henkka, Mama, Topsy ja ilmeisesti Hipkukka(?)
Naamakirjasta mut löytää osotteella mileko@suomi24.fi
Eli Tinakenkätyttö ja Milla-Maria puuttuu ainakii ja Tilda
 

Yhteistyössä