~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 31~

Huomenta!

Aaah, himovaatehipelöitsijän elämä on taas tänään pikkaisen kivempaa, meandi:n syysvaatteet saapuvat tänään :D Sata vaatetta hipelöitävänä, kysyinkin mieheltä mihin aikoo mennä tänään tyttöjen kans kun mulla on muuta tekemistä :LOL:

Huh, istuttiin äsken sohvalla Mintun kans ja Anni heräsi, juttelin sille kun tuli portaita alas ja unohdin Mintun täysin! Suoraan lensi päälleen lattialle ja siitä selälleen, ihan järkky kolaus kuului. Itki sylissä ehkä 2 min ja eikun menoksi taas. On se kovapäinen. Just sitä ennen lensi keittiöjakkaran eka portaalta lattialle. Eikä siitäkään ollut moksiskaan.

Jeps, mutta nyt hommaamaan :wave:
 
topsy: Uuulalaa! :D Mistä niitä vaatteita pääsee katsomaan. Ihastuin niin siihen meidän pilvibodyyn että haluan lisäääää :LOL: Mies parka...mihin se joutuu meigäläisen kanssa.. :whistle:

Ja nyt lyökää mua halolla päähän.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mulle tuli tiistaina puhelun väliin 020 alkuisesta numerosta soittoa, mutta en ottanut sitä,kun ajattelin sen olevan taas joku lehtimyyjä tai muun pilipalikerhon jäsenyyden tarjoaja...en sitten soittanut takaisinkaan..
Eilen aloin sitten miettimään että olisko se voinut olla sieltä cittarista kun hain töitä sieltä..? vertasin numeroa cittarin numeroon ja perskules 2 vikaa numeroa oli eri eli oliko se joku cittarin alanumero josta soitettiin???? :eek: Ja mä ajattelin lehtimyyjäksi!
Ajattelin tässä että kerään rohkeuteni ja soitan siihen numeroon kohtapuoliin :ashamed: :ashamed:
 
Enpä usko että olisi Cittarin numero meillä ainakin se on ihan tavallinen numero kun mulle töistä soitetaan tai mä soitan sinne. Mutta mistä sitä toisaalta voipi tietää. Soittamallahan tuo selviää helposti. Rohkeasti vaan. Ja siis olen Cittarissa töissä kassalla minäkin. :wave:
 
Meillä meni yö hienosti! :)
Illalla puol ysin jälkeen poju nukahti, inisi kahentoista aikoihin, jolloin pikkuisen pyllystä hytkytin ja ininä loppui. Seuraavan kerran poju heräsikin kymmentä vaille seiska. =) Silloin noustiin ammupuurolle. Tahtoo jatkossa samanlaisia öitä. :D
 
ois pitäny laittaa [/b]vip tekstarii :LOL: mut eipä meil nyt viikonloppunakaa mitään oo jos haluutte tulla...

pitää ruveta siivoomaan |O tääl on ihan järkyttävä sotku! ja tytöllä klo 15 fysioterapia..

OOn unohtanu sanoo et typylle tuli tällä viikolla se kutsu sinne lastenpolille :kieh: sen huonon painonkehityksen ja kehityksen viivästymän vuoksi :LOL: nauravat meidät pihalle...
vähän valaisen jos joku nyt ei muista: siis 8kk neuvolassa lääkäri oli sitä mieltä et on nyt jotain vikaa kun ei 8kk nouse ite istumaan eikä seisomaan :eek: ja paino ei ollu tarpeeks noussu kun pikkasen alakäyrällä meni :LOL:
tällä hetkellä neiti 9kk ja osaa nousta ite istumaan, ryömii ja nousee jopa tukea vasten semmoseen polviseisonta asentoon... esikoinen nous ite istumaan vasta 10kk ikäisenä ja siitä sen jälkeen seisomaan :whistle:
 
Viime yö meni ok, klo 01 annoin vettä ja tutin, ja hyvin herra sen kelpuutti..sama homma klo 04..Sitten klo 05 Eemi heräsi täysin pirteänä, ja silloin annoin maitopullon jotta nukahtaisi takaisin..sain jatkaa unia klo 06 asti..luksusta:)

Ensi yönä taas sama kokeilu, toivotaan että menee yhtä ok..

Nimimerkillä: täysiä yöunia kaipaava..
 
noniin,johan siellä pepisakin saanut kunnon unet,hyvä!! =)
ja mulla vieläkin kiehuu,ku aattelen tuota tinakenkätytön neuvolareissua...
meillä ei muute nousta vielä tukea vasten,välillä yrittää kuitenkin.

milli:rohkeesti vaan luuri käteen=)

ukko-pieni nukkui yön hyvin,illalla tuo oli vähä itkunen,aattelin jo että minkähänlainen yö..
välillä rappasi korvia??aatelin että oiskos tulehtineet,muttei reagoinu mitenkää siihen korvanippujen painamiseen(hyvin selitetty..)
jospa vaan tapa tuo,kun väsyttää!?

nyt puurolle :wave:
 
Tinakenkätyttö eikö sitä lastenpolia voi perua? Taikka toisaalta, ei kai siitä mitään haittaakaan ole, jos siellä käväsee. Tuleepahan todistettua, että neuvolantädit kulkee laput silmillä ja luottaa vaan tilastoihin. :whistle: :LOL: :LOL:
 
Piituli: Meillä cittarin numero on 020 alkuinen ja tuossa numerossa oli siis kaikki samat numerot,kuin siinä minkä ilmoittavat meidän cittarin numeroksi. Ja nyt sain hoidettua lastenvahdin jos pääsen vaikka haastatteluun eli soitan nyt....abuaa! Vähän noloa, jos on sieltä :D
 
milla-maria meneekö teijän pojulla sivuhiukset korvien päälle? Mä luulin kans, että pojulla olis korvatulehdusta tai hampaita tulossa, kun yhdessä vaiheessa useesti korvia haroi. Tarkemman tuijottelun jälkeen hokasin, että hiuksethan ne korvia kutittaa. :D
Mut nyt mä meen! :wave:
 
Huomenta,

Meillä takana toinen täys yö!
Ainut vaan että poika heräsi jo 6 :eek: saatiin kuitenkin uudestaan unille kun mies istui hetken aikaa sohvalla ja keinui siinä poika sylissä. Mun ei tosiaankaan kärsi mennä nokkaani näyttämään pojalle jos sen aikoo saada jatkamaan unia. Onneton menin aamulla hästäämään ja täys raivokohtaushan tuolle tuli :headwall: Imetinkin, mutta nostin pojan pois omasta sängystä ja vein eri paikkaan syömään ettei yhdistäisi nukkumista ja tissiä. Sen jälkeen vaan poika isälle ja tosiaan sohvalle miehen syliin. Saapa nähdä miten sitten käy kun mies ei ole kotona ja hoitamassa noita nukutuksia. :eek: Varmistelin jo hädissäni ettei vaan ole lähdössä viikonloppuna viihteelle eikä onneksi aikonnut mennä :D

Kiva kuulla muistakin hyvin alkaneista yösyöntien vähentäjistä tai kokonaan lopettavista. Onnea jatkossakin. =) Hyvin se varmasti lähtee menemmään kun jaksaa vaan olla sinnikäs ja niin kuin se Mammoliinon neuvolan tädin ohje oli; viitseliäisyyttä vaan! ;) Taitaa olla ihan totta vaikkakin hieman kärjistetysti ilmaistu. :whistle:

Meillä on pilvistä ja ajateltiin lähteä käymään kaupoissa kun ei tuonne uloskaan viiti mennä. Pitäisi saada tuohon etupihalle jonkunlainen kalusto.

Pupulle; piti eilen jo sanoa että samaa sorttia näyttää olevan meidän miehet noiden hankintojenkin suhteen. Meillä on myös autotallissa lasten mönkijä ja sitten sellainen matala, pieni formula auton näkköinen auto odottamassa Apinanpoikaa. Muistaakseni sunkin mies tykkäsi asua myös enemmän autotallissa kuin sisällä talossa. ;)

Minä tilasin ne Metsolat. Nyt odotan innoissani postimiestä että toimittaisi ne perille asti. Mulla meinaa jäädä nyt nuo Serranotkin katsomatta kun vaihtui nämä lasten yöunille laittamisvuorot. Anni menee Aatua myöhemmin nukkumaan ja näin ollen mun ilta jää aika lyhyeksi noiden ohjelmien suhteen ja lisää silti vaan tilailen. :ashamed: järki hoi :whistle:
 
Miten mulla mennyt Tildan yöt ihan ohi. :ashamed: Oletko tarkoituksella opettanut nukkumaan täydet yöt vai itsestäänkö oppi? Hyvä kuitenkin meille ja vauvoille!
Kyllä sitä huomaa eron omassa mielialassa vaikka ei meilläkään ole ollut aikaisemmin kuin herätys per yö, mutta kai se sitten siltikin on jotain verottanut vaikka aina on muka tuntunut ettei sitä ole kovin väsynyt ollut tuolla yhdelläkään herätyksellä.

Rontillakin hyvin lähtenyt käyntiin ja ihan niin kuin olet halunnutkin. Muistelen että halusitkin tuon yhden imetys kerran per yö.
 

Yhteistyössä