Lokakuun herhiläiset, viikko 35

Heips, jospä mäkin kirjoitan B)
Päivällä meillä nukutaan viel joskus kahet päikkärit mut yleensä jo yhet.
Nyt ajattelin kans siirtyä tavallisen puuroon ja keitän sen ihan tavallisen maidon kanssa =)

Meidän tyttö konttaa :D yks kaks lähti liikenteseen ja nyt ei pysäytä mikään :headwall:
Pari päivä sitten oppii nousemaan ja nyt nousee koko ajan pystyyn :heart: Tänään jopa päästi rahista irti kun mä pyysin et tulee luokseni :heart: :heart:
Meidän rinsessan lempi puuha on tanssimminen :LOL: sillä on jopa omat lemppi kappalet,on kyl niin hauskaa tapaus että =)
 
Mä olen koko päivän tutustunut noihin messuilla tutuksi tulleisiin firmoihin ja niiden tuotteisiin :p Vähänkö ihania tuotteita... Pitäis mennä käymään siellä showroomissa ja tilata valikoimaan kaikkia ihanuuksia. Kynttilälyhtyihin rakastuin ihan ensimmäisenä. Huomasin kyllä, että ei siellä pahemmin ole poikien huoneeseen sopivia juttuja :/ Niitä siis pitäisi saada vähän jostain... Ja nyt pitäisi äkkiä alkaa tekemään niitä kotisivuja...

Isi meillä lähti taas peliin, joten ollaan kahdestaan eemelin kanssa. No saanpahan rauhassa katella näitä juttuja... Huomenna pitäisi mennä päiväkotiin sijaistamaan... Ei oikein nappaa, mutta lupauduin kuitenkin. No pitää katsoa kauanko pystyn menemään. Voihan se olla, että tänn firman myötä ei ole enää pahemmin aikaa tehdä mitään sivutöitä... ainakaan näin aluksi. Tuleepahan kuun lopussa taas muutama euro lisää rahaa...
 
oletteks te päässy yhteis ymmärrykseen sen tapaamisen kanssa? kun mä en oo kerenny seuraamaan teijän juttuja :ashamed:

Siiri oli viikonlopun kuumeessa... loppu yhtänopeesti sunnuntaina ku perjantaina alko... hampaista oltava ku ei sil mikään muukaan oo... ja isoja (5hampaita?vissiin?) hampaita tekee... tai vasemmalle puolelle on näyttäny tulevan, et jos siitä sit?

mut ei mulla muuta... jos joku laittais vaikka meseen tai yksärillä tai jollain mulle infoo siit tapaamisesta?! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rimppuli:
mileko35
Ootko mitä maitoa Sannille antanut? Mä mietin, että joskos tuota rasvatonta suoraan antais, vai pitäiskö aloitella ekaks jollain hyla- tai luomumaidolla?!

Minä alottelin sillee, että riisivellin sekaan laitoin sinistä maitoo tai rasvatonta. Kumpaa sattu olemaan. Ihan 10ml alotin ja päivittäin lisäsin. Iltasin annan pelkkää lliä ja päivällä puolmaitoo tai pelkkää maitoo.


Päätettiin sitte huomenna viedä Sanni lekuriin, kun huuto alkaa heti, kun menee pitkälleen. Toivottavasti korvat silti ois terveet.
Lisäks mulla on huomenna työhaastattelu ja jänskättää iha kympillä... :D
 
Lillis, onnittelut täältäkin! Kutkuttaa ootella kunnes julkaiset nettisivujen linkin.......... :LOL: Vaatteista taas kun kuulee niin....ja kyllä kuulostaa niin kivalta muutenkin! Mitähän kaikkea siulta sit saakaan..??!! :D
 
Onnea Milekolle haastatteluun!

Meillä huomenna 10kk neuvola, saa nähdä millaisia ohjeita antavat tuon tavallisen maidon aloituksen suhteen, itse olen ajatellut nyt pikkuhiljaa lisäillä noita hapanmaitotuotteita, ja jos niistä ei ala masu vaivata, niin sitten pikkuhiljaa tavan maitoon siirrytään.
Meillä tuo neuvolan tätsy on joskus melko hmm..mielenkiintoinen.
Täällähän ei olisi 10kk neuvolaa ollenkaan, mutta meillä ylimääräisenä koska viimeksi Eemi oli liian lyhyt..hällä oli pituutta 8kk tarkastuksessa 69,5 cm..pituus ja paino oli suhteessa molemmat 0-käyrällä, mutta koska Eemi oli aiemmin mennyt +1 käyrällä niin diipadaapa jotain,,,ARGH
Tuo on niiden käyriensä kanssa ihan fanaattinen.
No, ei se mitään. Mikäs siinä on mittaillessa :)
Eemi liikkuu hyvin, seisoo jo ilman tukia välillä, sanoja tulee yms..eli ihan on reipas ja terve poika, oli ne tätsykän käyrät miten vaan :)

Minä myös odotan innolla LS:n tuotevalikoimaa..
 
hitto teidän kuvia :LOL:
maitotuotteista olen antanut sitä lasten danonino rahka jugurttia ja tykkää kovasti..ei pahemmin muuta,tosin muusissa maitoo jne..

pahentumaan päin..korvat on turvonnu ihan hirveesti :'( koko ukko ihan näppyä täynnä..just suihkussa käytettiin ja ens hätiin kortisonia laitoin kun ei sitä ataraxia saatukaan :headwall: kun ei kuulema alle1v saa antaa..
ja kiitti hirveesti rasva tiedoista,aamulla haenkin sitä linimenttiä ja vesirokko voidetta..nyt takas pojan pariin
 
kyllä mun mielestä Ellakin sai vajaa kaksi vuotta sitten ataraxia kun oli allergiaa ja aeriusta ainakin on saanu antaa alle 1 vuotiaalle. Ja tais se saada viime kesänä siihin vesirokkoonkin just sitä ja Ellahan on pieni kokoinenkin että siinä mielessä on ihme että ette saaneet kun eikös niissä niitä kilojakin katsota. Mutta ainahan ne voi muuttua ja lääkärit on kyllä erilaisia, kun eihän sitä Pronaxeniakaan saisi alle vuoden vanhoille antaa mutta meidän tytöt on saanu sitä jo n. 4kk vanhasta alkaen.
 
toi on niin hassua ja tosiaan tuntuu olevan lääkäri kohtaista..mut ei me onneks sitä ataraxia olla ees kaivattu vielä..ihan suht ok on poika ollut tosin turvotusta ja pientä kutinaa lukuunottamatta,toivottavasti yö menee hyvin..ja pronaxenin annoin kun kainalo mittaus oli 37,7..
mulla oli pronaxen aikoinaan tehokas kuumeen laskia,kun ei saanu yli 39 mennä,heti laski eikä kuume enää noussu ollenkaa..

toivottavasti tää olis lievää sorttia,pelottaa kun niin pieni on mutta pienenähän sen pitäs helpompi olla?! ja oon kuullu että jotkut neuvolat ihan on käskeny alle 1v vierailla vesirokkoisessa perheessä :/ kai sen takia ku niin lievänä tulee se
 
kiitti piituli linkistä :flower: arvelin neuvolaan aamusta soitella ja taidanpa apteekki reissulla tädeiltäki kysellä,kun välillä tuntuvat olevan fiksumpia ku lääkärit..varsinkin nuo tk:n kesäharjoittelijat :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Oon minäkii antanu Sannille Pronaxenia ja Ventolinee. Viis kaiken mualiman lekurinplantuista ;)
Ventoline on hyvä aine.....itse otan joskus Ellan ja tyttöjen pullosta kun oon allerginen eläimille niin saa hyvät tutinat aikaiseksi kun mutu tuntumalla hörppää.... :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä