~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

Sutinaa anteeks sekoiluni, sekotin sun nikin johonkin toiseen, oon vähän tumpelo :ashamed:

Ultraamisesta ei ainakaan tossa alakautta tehtävässä varhaisultrassa tarvii olla rakon täynnä, hyvin näky tyhjälläkin rakolla ;) Mä nimittäin hermostuksissani ravasin vessas, ja gyne oli vielä myöhässä. np-ultrasta en sit tiedä...

Minttu-Maaria meilläkään ei oo kyytiläiselle viel mitään nimeä, kai sitä vois jotain keksiä, ehkä sit viimestään jos siel massus viel np-ultrassa joku asustelee.

Mulla iski meinaan eilen kauheen pelko et kaikki eii oo hyvin, ku mulla on aika vähän raskausoireita, ja nyt tuntuu et ne vähäsetkin ovat tyystin hävinneet, rinnat tuntuu kutistuneen ja mahas ei oo ollu 2 päivää yhtään repäsykipu ja muutenkin kaikki vatsajuilinnat ovat helpottuneet, eikä etovaa oloakaan ole juuri ollenkaan enää, et olo ei oo todellakaan mikään kauheen hyvä. eniten pelottaa et pienen kehitys on lakannut, ja siel se makoilis elottomana kohdussa. Musta tuntuu et mulle tää raskauden alkuaika on ollut kaikkee muuta ku ihanaa. Mun yks kaveri sano et hyvä et mulla ei oo etovaa oloa kummempaa, voin sit nauttii täysin rinnoin odotuksesta, vai nautti vai, en mä uskalla ollenkaan! :(

Sori omanapaisuus, tänne on kauheesti tullut tekstiä ja tekis mieli kommentoida, mut oon vähän huono nois nimissä, sekotan aina kaikkeen enkä edelliseltä sivulta kenenkään nikkiä enää muista :)

Danuli rv 7+0 (poks)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
SUTULII ja DURASEL mulla kans ultra 2.3. :D Sillon olis viikkoja tasan 6. Mulle sanottiin tän viikon alussa et näkyy syke ens viikolla ja uskon siihen kyllä. Kakkosesta näkyi niin et oli just joku 5+6 tai 6 kun kävin ultrassa.

(.) mahaa "Viiltelee" hetkittäin, valkkaria lotisee ja menkkajulinta jatkuu ajoittain aika voimakkaana. Rinnat aamulla ihna järkyn kipeet ja niitä vihloo kans välillä. Väsyttää ja jalat ihan superturvoksissa työpäivän jäljiltä.. Kävin ostaan äitiyshousut kun mahaa ei saa painaa mikään yhtään ja se on ihan turvokissa niin en saa housuja kiinni!
en menekkään 2.3 ultraan.soitin ja kysyin ne sanoi että liian aikasta viel :headwall: vasta 7 viikon jälkeen..eli ensi viikol voisi mennä ;)
 

Yhteistyössä