~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Hei vaan!

Taas on tullut hirveästi tekstiä. :) Itse en ehdi juuri palstailla, kun päivät menee töissä ja illat touhutessa esikoisen kanssa. Väsy iskee viimeistään yhdeksältä, enkä enää jaksa avata tietokonetta, vaan painun suoraan nukkumaan. :ashamed:

Pahoittelut kaikille suru-uutisia saaneille! :hug:

Aika moni oli käynyt ultrassa, onnittelut hyvistä kuulumisista! :heart:

Joku kirjoitti suihkussa käynnistä. Minua ei varsinaisesti suihkussa käynti inhota, mutta monet hajut käy nenään tosi voimakkaina. Meillä on keittiösaippuana sellaista sitruunantuoksuista nestesaippuaa, ja eilen oli pakko pyytää miestä pesemään kädet uudelleen jollain miedommalla aineella, kun en pystynyt olemaan samassa huoneessa hänen kanssaan! :x Monesti bussissa on jollain todella voimakasta hajuvettä, mutta onneksi ei ole vielä yksikään matka jäänyt sen takia kesken... Ärsyttää, kun välillä tuntuu, että jotkut lähes ui hajuvedessä ennen kotoa lähtöä. :kieh:

Muuten pahoinvointi noudattelee melko samanlaista linjaa kuin esikoisesta. Pari päivää saattaa olla oikein hyvä olo, ja sitten ällötys palaa kaksinkertaisena takaisin. Säännöllinen syöminen auttaa vähän, enkä ole oksentanut kertaakaan, vaikka välillä aamupuuro pistää yökkimään. Onko muilla muuten erityisiä inhokkeja? Mä en edelleenkään pysty syömään lihaa, en edes kanaa. Olenkin siirtynyt kala- ja kasvisruokalinjalle. Toisaalta, himotuksiakin on ihan eri tavalla. Salmiakkia, juustonaksuja, ja suolakurkkuja tekee jatkuvasti mieli! :D

Mulla oli tänään nt-ultra. Sikiö oli 33,5 mm:ä pitkä ja vastasi rv 10+1. Eli omat laskelmani pitivät täysin paikkansa, ja lasketuksi ajaksi tuli nyt 4.10. Juuri ja juuri saatiin pikkuiselta niskaturvotus mitattua, 0,6 mm:ä. Tyyppi kyllä nukkui koko ajan, mutta oli vaan niin pieni, että tarkan lukeman saaminen oli vähän hankalaa. Kuitenkin sivuprofiilista erottui selvästi pikkuruinen nenä. :heart: Ultran jälkeen kävin antamassa verinäytteet seulaa varten.

Olo on tosi helpottunut. Jännitin tätä ultraa varmaan 100 x enemmän kuin alkuraskauden ultraa. Viime yöt olen nukkunut tosi levottomasti, nähnyt painajaisia ja heräillyt jatkuvasti. Tänä aamuna oli maha ihan sekaisin (olen armottoman kova mahajännittäjä!), eikä töihin keskittymisestä tullut oikein mitään. Onneksi kaikki oli hyvin. :)

-Pantsu ja möykky rv 10+1
 
Olen harkinnut soittoa äippäpolille ultraan. Mutta en tiedä ottavatko...
Oireet loppui kuin seinään, mikään ei ällötä, ei ole huono olo. Olo on kuin viime km kanssa. :/
Jos ei ala vuotoa tulemaan muutaman päivän sisällä ja nämä oireet eivät tule takaisin, niin soitan ja kysyn, ottaisivatko... Huolettaa.
 
RR
Heh, menin sitten minäkin ja tilasin Ebayn kautta tuon Angelsoundsin kotidobblerin, hintaa tuli vain 21€ rahteineen :) Saas nähdä koska saan hakea postista.

Mulla siirrettiin laskettua aikaa jo varhaisultrassa, saas nähdä mihin suuntaan se kehittyy np-ultrassa. Eteenpäin ei ainakaan voi mitenkään mennä, sen tiedän 100% varmuudella :LOL:

Täällä ei edelleenkään mitään tuntoja ole ilmaantunut takaisin, mutta mun mielestä ja myös miehen mielestä vatsa on kasvanut, koska napakin on alkanut pungertua ylöspäin kuopastaan, toivotaan että ois hyvä merkki :heart:

RR ja Pähkinä 9+1 (9+6)
 
pipituuna Ymmärrän hyvin, jos äidin ja anopin huolehtiminen voi rasittaa, mutta ota siitä kaikki ilo irti :) Lepo on tässä vaiheessa niin tärkeää kun kehitystä tapahtuu joka päivä kauheasti, että nauti siitä, että saat vain levätä :) Hyvää he varmasti vain tarkoittavat. Olin kanssa esikoisen kanssa viikon lomalla mummolassa ihan vaan passattavana ;) Ja täytyy myöntää, että oma olo oli seävsti parempi, kun ei tarvinnut kokata, siivota jne. Nyt on etominen palannut, kun taas pyörittää huushollia : /

minimuu :heart: Ihana juttu, että äänet kuuluivat :) En uskalla ostaa tuota doppleria, kun sitten kuitenkin vain stressaisin siitä, kun en löytäisi ääniä…

hapsiainen toivottavasti pahoinvointi menee pian ohi! Ei kai siinä mitään pitäisi olla esteenä, ettet voisi noita aiempaan raskauteen saamiasi lääkkeitä käyttää. Onhan ne kuitenkin lääkäri silloin katsonut…

Inhokeista ananas, kananmuna, valmisliha (eli liha, jota ei itse valmista ja kypsennä), öö… hien ja tupakan haju, mitähän vielä… nuo nyt pahimpina. Pantsu (päivitin muuten la:n) menitkin mainitsemaan nuo juustonaksut :D Just kotiuduttiin ruokakaupasta ja kai sinne pitää taas lähteä… :cool: niin ja onnittelut hyvistä ultrauutisista :)
 
hirvee olo.
mies toi ruokatauollaan mulle jäätelon ja kävi katsomassa miten voin.
oon vaan yokkiny koko aamun ja jäätelokin pukkaa ylos.
Tuntuu et pumppu pettää ku jotain tekee, heikottaa...
Pitäs kauppaan mennä mut mä en pysty!
ärsyttää olla näin saamaton|O:headwall: mutta hitto kun ei uskalla tehä mitään ku tuntuu että pyorryn tai oksennan..
Olispa huomenna parempi päivä...

t. Neiti + kihuli 8+2
 
Carriina: Minä kanssa tuossa itkeskelin samasta asiasta maanantaina. Oireet loppuivat. Eilen aamullakaan ei ollut mitään ja minä olin ihan varma että kohta se vuoto alkaa. Ei ole alkanut ja itse asiassa etovaa oloa on tullut takaisin. Jotenkin on vähän erilaista kuin ennen mutta kyllä aika tutun tuntuista edellisestä raskauksista. Eilen olin jo suunnilleen kaiken toivon heittänyt tämän raskauden suhteen, mutta nyt on taas vähän positiivisempi olo. Minulla on onneksi viikon päästä varhaisultra joten pääsen siellä varmistamaan tilanteen. Yritä päästä johonkin ultraan niin ei tarvitse asiaa päässänä koko ajan pyörittää. Se on aika raskasta.

Inho- ja suosikkiruokakeskusteluun: Minulla on monia ruokia jotka eivät nyt maistu. Esimerkiksi tumma suklaa on kestosuosikkini ei voisi vähempää kiinnostaa. Tänäänkin tuossa hiplasin tuota yhtä ihanaa suklaalevyä, mutta en vain pystynyt ottamaan palasta. Järkyttävää! Minun tekee aivan hirvittävästi mieli leipää ja pastaa yms. Ikävä kyllä minun vatsalleni ei tuo vehnä sovi sitten yhtään. Tuossa viikonloppuna annoin periksi ja sain siitä kyllä taas rangaistukseni :headwall: . Ei auta antaa periksi.

Irmeli ja Eila 6+3
 
Inhokki ja suosikki-ruuista Minulle uppoaa oikeastaan kaikki muu paitsi kahvi:x
Joskus tekee hirveästi mieli rasvaista ruokaa, grillattua kanaa tms. joskus taas kevyempää salaattia jne. Himot vaihtelee päivittäin, nyt tekisi hirveästi mieli ranskanperunoita..:D
Myös lakua oon syöny kauheasti (joo, ei hyvä,,,) vaikka yleensä en sitä juurikaan syö. Niin kauan kun paineet pysyy hyvinä niin aion popsia salmiakkia ja lakua hyvällä omalla tunnolla.

Pantalaimon Onnea ihanista ultra-kuulumisista! Minun pitää jännittää vielä ensiviikon perjantaihin..
 
Neiti-81 kuulostaa jokseenkin tutulle tuo olo...

Mä olen nyt väkisin yrittänyt saada vettä edes tilkan kerrallaan alas, mutta potkii niin pahasti vastaan. Sitten äsken koitti näläntunne ja mietin mitä olisin voinut kuvitella syövän. No, halusin lihapiirakan, kerkesin syödä muutaman palasen niin samantien piti juosta vessaan ja vatsa ihan sekaisin. Eli siis en edelleenkään oksenna, mutta tulee nyt toista kautta heti läpi. :(
Pyörryttää tämä syömättömyys, olenkin maannut olkkarin lattialla ja esikoinen leikkinyt siinä ympärillä. Pyykit on koneessa ja tiskipöytä täynnä tiskiä, mutta yksinkertaisesti ei vaan pysty tekemään mitään. Saavat odottaa miestä kun palaa iltavuorosta kotiin.

Telkkarissa näin paistettua lohta, sitä alkoi tehdä mieli, mutta eipä tähän hätään moista ole saatavilla. Enkä todellakaan voisi kuvitella itse paistavan sitä. :O

Kyllä mä sellaisen pahoinvointisupon vielä otan jos tää tällaisena jatkuu. Pitäis kuitenkin yrittää jaksaa tuon neidin kanssa.

Olipas taas omanapainen valitus, mutta mukamas helpottaa kun johonkin purkaa... :D

- Hapsiainen 7+1
 
Branwen
Meillä esikoisesta ultrasivat ekassa nla-lääkärissä (9+1) ja sillon sano et vastaa viikkoja. Np-ultrassa sitten heittoa 4pvä ja rakenneultrassa 5pvä. Eivät sillon muuten la:ta vaihtanu...
Vähän sillä tuota mietin et pääsis sinne np-ultraan mahollisimman pian... Veikkaan et taitaa nuo meidän neuvolan ultra laitteet olla kuitenki sen verran epätarkkoja etteivät la:ta täällä ala sorkkimaan... Jos ens viikolle sais jo sen ajan niin sillon olis kuitenki vähempienki viikkojen mukaanki jo rv.11+3-12+0 että jospa ne ei kauheen kauan oottelis :whistle:

Meillä tuo pottailu on pojan osalta vain sitä et istuu potalla paikallaan vaan jos saa vessan kaapista korin jota saa tonkia... Tais sitten kaivelee vain pyllyä ja räplää palleja potalla istuessa :LOL:

pipituuna
Mulla tuo sama homma. Esikoisen synnytyksen jälkeen menkat epäsäännölliset. Kierron pituus 24-44pvä... :whistle: Että uskon varmasti että tulee tuo la itelläkin siirtymään syyskuun viimeselle päivälle...
Sillä mä tänne lokakuisiin tulinki, yli meni esikoisestakin niin menee varmasti nytkin :D
Tuostaki jotkut jakso yhessä välissä napissa mitäs nytillä ku jos la on kuun viimenen päivä niin miksi pitää olla väärän kuun pinossa :whistle:

simplille peukut pystyssä että pikkunen olis vain saanu alkunsa myöhemmin b:)d :hug:

hapsiainen
Jos sulla on noro :confused: Mä en oo ikinä kuullu et raskauspahoinvointi vois oireilla ripulina :confused:

Inhokkeja tai himoja ruuan suhteen...
Ei ole oikein ollu sen kummempia. Kana tökkii jostain syystä.
Mitään sen kummempia himoja ei ole ollu mut enemmän on tullu syötyä porkkanaa ja suolakurkkua. Ja jotenki potut eri muodoissa maistus enemmän ku ennen. Ranskalaisia :p

Pantsu
Hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin :) Mä niin ootan et pääsis itekki jo...

Carriina
Soita vain jos huolettaa... Toivottavasti kaikki olis kuitenki hyvin kadonneista oireista huolimatta... :hug:

cinderella
Hienoa et ultrassa kaikk hyvin :)
Voi varmaan olla etteivät neuvolassa lähe la:ta vaihtamaan vaan jättävät sen sitten np-ultraan.


Salainen toive ja Torsti rv.11+5 (10+5) :heart:
 
Mulla kans lentää kummastakin päästä :D
Mä en todellakaan kärsi odotusaikana ummetuksesta.
Oksentaessa on lähes pakko istua pytyllä samalla.

Inhoruoista: Mulla ei varsinaisesti oo tökkiny pahasti vielä mikään.
Jauheliha inhottaa eniten. Kahvia ei tee mieli yhtään. Samoin kaikki rasvaa tihkuva tunkkainen ruoka ei uppoa. Tekis vaan mieli kaikkea raikasta, hedelmiä, mehua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;23318806:
Inhoruoista: Mulla ei varsinaisesti oo tökkiny pahasti vielä mikään.
Jauheliha inhottaa eniten. Kahvia ei tee mieli yhtään. Samoin kaikki rasvaa tihkuva tunkkainen ruoka ei uppoa. Tekis vaan mieli kaikkea raikasta, hedelmiä, mehua.

Täällä sama juttu: ainoa mitä jotenkin edes voi kuvitella haluavansa on tuoremehu, hedelmät....
 
muakin vähän harmittaa, kun taysiin ei etukäteen pääse tutustumaan. varmaan lähempänä h-hetkeä tulee sit mietittyä noita yksityisiä vaihtoehtoja.

töissä jo kerroin pomoille raskaudesta. vähän vaikea, kun on arvioida omaa jaksamista kovin pitkälle. niin mielestäni oli parempi jo työlistojen suunnitteluvaiheessa pyytää kevyempiin hommiin. työkavereille en kyl vielä ole asiasta kertonut.
pikkuhiljaa varmaan sekin tulee eteen.

mäkin olen viime aikoina muutaman kerran joutunut halaamaan pönttöä. vielä kuitenkin harvinaista ja töissä pystynyt hyvin oleen. väsymyskin edelleen vaivaa, tosin johtunee siitä että mahaa juilii aika lailla nimenomaan öisin. mä olen täytelly noita neuvolalappuja kun perjantaina olisi ensimmäinen aika sinne, mielenkiinnolla odotan mitä siellä tapahtuu.
 
Kylläpäs oli tullut tekstä!

Bolalle pahoitteluni! :hug:

Uusille tervetuloa!

Meninkin viimeks täällä kehumaan että alkaa olla jo parempi olo. Pari päivää olen nyt ollut taas pahoinvoiva :x Loppus nyt tää karmea olo jo! Ei ole mitään ruokaa nyt tehnyt mieli pariin päivään. Ruisleipää, jukurttia ja jäätelöä olen syönyt vain. Inhottaa vaan kaikki ruoka, kahvi ja teekin mitä pystyin juomaan, niin ei yhtään. Maanantaina pelkkä kylmä vesikin tuli saman tien ulos... No eipähän pääse paino nousemaan ainakaan..

Mulle tuli tänään postissa ultra-kutsu, vaikka terkkari laittoi sinne pynnön että soittaisivat sen ajan. Noh, se aika sopisi minun aikatauluihin ja olisi jo 21.3, mutta kun niissä veriseula-kokeissa piti käydä kaksi viikkoa ennen ja jos nyt huomenna niihin menen, niin eihän tässä ole kuin 1½ viikkoa sinne ultraan : / Hitsi, mietin että jos soitan ja kysyn niin siirtävät aikaa varmasti myöhemmäksi ja sitten on hankala sinne päästä menemään omien aikataulujen vuoksi. Mutta mitä jos menen sinne ultraan 21.3, niin tuleeko siitä sanomista :confused: Luulin että ne siellä jo aikaa varatessa olisivat huomioineet tuon kaksi viikkoa, mutta ei... :headwall: Ehkä mä soitan sinne aamulla ja kysyn kuitenkin.

Laskettua aikaa myös mietin omalla kohdalla, kun neuvolassa laski mulle sen muutaman päivän aiemmin, kuin mitä itse laskin oman kierron mukaan. Heitto on alle 5 päivää, ja olen melko varma että ultrassa laskettu aika menee näiden kahden päivän välille, niin tuskin vaihtavat ja siis aikaisempi aika tulee "viralliseksi" ajaksi. Noh, menee sitten varmasti tääkin raskaus pidemmällä kuin LA. Esikoinen syntyi 41+1 ja silloin myös olin itse sitä mieltä ettei neuvolan antama päivä voi olla oikea.

Nyt on muutenkin jännittävät kaksi viikkoa tulossa, mies kävi tänään työhaastattelussa meijän entisellä kotipaikkakunnalla :) Mä niin toivon että sais sen paikan ja päästäis viimein muuttamaan lähemmäs perhettä ja kavereita! Alkanut ärsyttää tää matkan teko jatkuvasti kyläilemään. Ei pidä vielä liikoja toivoa ettei pety.

Niin ja jollakin oli ripulia oireena, täälläkin maha toimii!

Nessu ja pieni 10+2
 
simpli nyt vaan peukut pystyssä, toivottavasti se hedelmöittyminen vaan olis myöhemmin tapahtunut! :) Yritä ajatella, että kaikki on hyvin ennen kuin toisin todistetaan (ymmärrän ettei varmasti ole helppoa!). Saako udella että missä kävit ultrassa ja minkä hintasta oli? Kun itekkin oon ens viikolla menossa, mutta ei oo hinnasta mitään hajua.. :ashamed:

Suosikki- ja inhokkiruuista täällä kyllä älöttää kaikki... riippuu vähän päivästä, mitä saa menemään alas. Tänään ei mennyt pitsa alas, mutta kananugetit + tuorekurkku maistui. Kun on koko ajan tää pahaolo, kaiken ruuan ajattelu ihan oksettaa, mitään ei siis tee mieli :x

Myötätunnot muillekkin pahoinvoiville, voin kertoo että tiiän miltä teistä tuntuu, jaksamista! :hug:

Onnea Cinderella hyvistä ultrakuulumista :heart:

Niiskuneiti ja 7+5
 
Ensiksi onnittelut cinderellalle hyvistä ultrakuulumisista :flower:

Hedelmät on kans mun menee alas-listalla jogurtin kanssa. Ja jääkaappikylmänä molemmat! Koulussa juon myös paljon vettä.

Oireita on hillitysti, pahimmat on kyl turvotus, jatkuva pissahätä ja kipeät rinnat. Oli muuten hauska huomata, etten olekaan valeraskaana (joo, pelkään oikeasti olevani valeraskaana säännöllisin väliajoin) kun mies sanoi et mun nännit tuntuu oudolta :D Hahha :D Tuo pissahätä on kyl tosi kiusallinen.. Muutaman kerran yössä herää siihen, että melkein laskee allensa :D

Tässäpä tämä elämä menee etiäpäin :) Vointeja kaikille lokamammoille ja masukeille :heart:

fannie ja örkki 9+2
 
Moikka!

Vielä jaksoin tietokoneen aukaista ennen nukkumaanmenoa, tämän rouvan nukkumaanmenoaika alkaa olla jo aika lähellä, eilen olin jo tähän aikaan nukkumassa, mutta nyt tuli nukuttua pitkät päiväunet niin näköjään hieman pidemmälle jaksoin sitten valvoa..

Tänne onkin tullut taas superpaljon tekstiä, ihana ois kirjottaa useemmin, mutta tosiaan mielenkiinnon kohteena on tällä hetkellä lähinnä syöminen ja nukkuminen, näköjään ilmassa tällaisia harrastuksia on teillä muillakin postauksien mukaan :)

Täällä on kiusannut närästys jo useita päiviä, varmaan jo viikkoja, mutta nyt vasta tajusin siihen rennietä ottaa. Tämä närästys ei nimittäin tunnu koko ajan polttelulta vaan sellaiselta paineen/täyden olon tunnolta. Tuntuu et on nälkä mut maha ihan täynnä. Rennie siihen sit kuiteski autto, joten närästykseksi sen diagnosoin...

Inhokkeja on mullakin ilmennyt: rasvaiset ruoat, karkit, kastikkeet ällöttää ja myös kana ja liharuoat.
Mieleisiä ruokia: jogurtti, maito ja hedelmäsalaatti, ruisleipäkin maistuisi, mutta ei pysty syömään sillä närästää...

Oksennettua tulee edelleen joka päivä johonkin aikaan kun paha olo tulee ja mahakin on jossain vaiheessa aina sekaisin. Mutta on kyllä välillä niin ummellakin.. Enpä osannut arvata että raskaus näin monenlaisia tuntemuksia aiheuttaa, mielenkiintoista :)

Onnittelut muuten hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa uusille! Harmi että on tainnut poiskin tippua muutama, halaus!

Mimmu ja pikku-apina 8+1
 
Heippa!
Ajattelin liittyä seuraanne, mulla tänään viikkoja 8+0 ja TOISTA lasta odotellaan!
LA olisi siis noin 17.10
Kyllä on kamala olo ollut jo kolmisen viikkoa ja viikonloppuna jo luulin että se jo meni ohi mutta katin kontit, kunhan keräsi voimia vaan uuteen iskuun! Olen ollut myös viime viikolla varhaisultrassa ja kaikki oli niinkuin pitikin! siellä se toukka polskutti ja sydän tykytti vimmatusti
:heart:!!
No nysse mies tuli kotiiin pelireissusta, moikka siis!


ollan yhteyksissä siskot!
 
Pahoilttelut pikkuisensa menettäneille.
Toivottavasti simplin ultrassa kaikki olis hyvin.

Uusiakin tullu ties kuinka monta. Ja memmelillä kans loppukuun vaavi tulossa. Kivaa!

Inhokkeja tai suosikkeja ei oo. Nyt just tekis mieli jotain raikasta, kuka piru mainitsi sen hedelmäsalaatin, mulle sitä heti! Eli siis aika ailahtelevaa. Äsken meni ranskalaisia ja lihapullia mut ei kiitos enää.
Oireetonta on...tai vieläkään ei oo pahaa oloa mut väsymys iskee kolmen aikaan joka päivä. Sit nukun päikkyi poju kainalossa pari tuntii<3 Ja herään väsyneenä! :mad:
Ultrassa on käyny tosi moni, taitaa varhaisultrassa käynti olla yleistyny. Ja monessa neuvolassakin tuntuu olevan ultra. Ja osalla kans kotidoppler. Olis mullakin mahikset edes yhteen noista, tänään tuli verta. Tunsin oikeen ku tuli, luulin valkkariks mut ei. No, eipä sitä lisää oo tullu ku pikkusen ja värikin on ruskeeta. Jos kipui olis niin itkeä pillittäisin keskenmenoa. Haluun kotiultralaitteen :LOL: mitähän maksais.
Neuvola vasta 15.3 jolloin olis rv 7+3. Annatteko te pissanäytteen jo ekal kerral. Mua ei mitenkään ohjeistettu niin et pitäis käyd jo ekal kerral. Vaan vasta toisesta lähtien oon käyny.

Tää oli nyt vähän tämmönen lyhyt, pyörii se hedelmäsalaatti mieles!

Villany ja rv 6+4
 
RR
Huomenta ja terkut uusille :wave:

nessu86: Multa otetaan ne verikokeet vasta tuolla sairaalassa tuon np-ultran yhteydessä, joten tuskin mitään haittaa. Saat vaan sitten tietää sen riskiluvun vasta myöhemmin, kuten ilmeisesti minäkin.

RR ja Pähkinä 9+2 (10+0)
 
Hirveesti on juttua tullut. Itseäni väsyttää niin hirmuisesti, että ei jaksa koneella hirveemmin istuskella. Tietysti se, että jo töissä istuu vähintään sen 8h koneen ääressä, nin ei enää kotona jaksa ruutua tuijottaa.

Mieliteoista: Tekee hirveesti mieli suklaata. Varsinkin tummaa suklaata, josta en yleensä pidä. Tuo tumma suklaa on myös helpottanu oloa hieman. Joten taidan jatkossakin palasen silloin tällöin nappasta. Hedelmät, marjat, jugurtit, näkkileipä ja jäätelöt on myös täällä himoherkkujen listalla. Ällöruokia ei oikeastaan ole, kaikki lämmin ruoka vain tökkii...

Simpli: Nyt vain positiivisin mielin kohti uutta ultraa! Ei saa vielä huolestua! :hug:

Villany: Itse annoin pissanäytteen jo eka kerralla. Itseasiassa neuvolatäti sanoi puhelimessa aikaa varaessani, että olisi hyvä jos pystyisin olla 3h pissaamatta. Mutta jatkossa ei tarvitse kuulemma pantata :LOL:

Tänään oiskin sitten päivä asiakkaan koulutustilaisuudessa. Ihan kiva, kun ei tarvi toimistolla istuskella, mutta vähän pelottaa kuinka tuon pahoinvoinnin kanssa siellä pärjään. Toivotaan, että tänäänkin se pahoinvointi rantautuisi vasta iltasella...

Ja tänään poksuu 11+0 :heart:
 
niiskuneiti90: minun tilanne on erilainen. Koska minulla on epäsäännöllinen kierto 30-90 ja taustalla on todettu pocs niin olen päässyt lapsettomuus polille. Tosin tämä raskaus sai alkunsa ihan luonnollisen keinoin, hoitojen välissä. Joten saan varhais ultran heidän puoleltaan ja joudun maksamaan vain tuon polimaksun joka on sekin ihan kiva summa 27.95€. Lääkäri oli todella positiivisella tuulella tämän plussauksen myötä ja niin mekin. Aloitimme hoidota viime syksynä ja nyt kun yritystä on takana jo yli 4 vuotta sattui tämä ihme. Siksi tää raskaus on minulle hyvin tärkeä. Olo on vähän irtolainen kun en ole hoidolla plussannut mutta tätä plussaa on yritetty niin pitkään että olen vähän irti muualtakin. Mutta positiivisin mielin tässä mennään. Viikonloppuna äidin hellään huomaan niin eiköhän tuo murehtiminen unohdu...;D
 

Yhteistyössä